Przedłużenie licencji i subskrypcji dla oprogramowania antywirusowego Trend Micro...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przedłużenie licencji i subskrypcji dla oprogramowania antywirusowego Trend Micro Apex One i Kaspersky, wsparcia technicznego dla PaperCut, FortiAnalyzer,DELL,Synology,Cisco
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-29
  • ZamawiającyWojewódzki Urząd Pracy w Toruniu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00086080
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przedłużenie licencji i subskrypcji dla oprogramowania antywirusowego Trend Micro Apex One i Kaspersky, wsparcia technicznego dla PaperCut, FortiAnalyzer,DELL,Synology,Cisco

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu

1.3.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871246063

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szosa Chełmińska 30/32

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 6693900

1.5.8.) Numer faksu: 56 669 39 99

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wup.torun.ibip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedłużenie licencji i subskrypcji dla oprogramowania antywirusowego Trend Micro Apex One i Kaspersky, wsparcia technicznego dla PaperCut, FortiAnalyzer,DELL,Synology,Cisco

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b19e7ad9-ce9e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001336/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przedłużenie licencji i subskrypcji dla oprogramowania antywirusowego Trend Micro Apex One i Kaspersky, wsparcia technicznego dla PaperCut i serwerów i urządzeń FortiAnalyzer,DELL,Synology,Cisco

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Porozumienia w sprawie realizacji Rocznych Planów Działań Wieloletniego Planu Działań na lata 2018-2022 w ramach P T RPO Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2022 wniosku o dofinansowanie projektu P T PO WER dla WUP na lata 2019-2022. Umowa o dofinansowanie projektu pomocy technicznej realizowanego w latach 2021-2022 w ramach PO WERP 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/, http://wup.torun.ibip.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu (adres skrytki: „/WUPTORUN/zamowienia/”), dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zamowienia@wup.torun.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowy zakres został wskazany w SWZ w tym w rozdziale XIII.
W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania
i oznaczania czasu odbioru danych:
• specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
• format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML
z kodowaniem UTF-8,
• oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
• integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
• Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0
• Mozilla Firefox od wersji 15
• Google Chrome od wersji 20
• Microsoft Edge
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty, w tym zaszyfrowanie oferty, w sposób niezgodny z „Instrukcją użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/. Oferta złożona niezgodnie z „Instrukcją użytkownika” nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowy zakres został wskazany w rozdziale XXIII SWZ.
Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu (dalej WUP) z siedzibą w Toruniu (87-100) przy ulicy Szosa Chełmińska 30/32.
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się adres e-mail: iod@wup.torun.pl,
adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych Osobowych, Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ustawy Pzp z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie w przypadku współfinansowania zamówienia ze środków Unii Europejskiej Zamawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji przez okres dwóch lat od dnia 31 grudnia roku, w którym złożono do Komisji Europejskiej zestawienie wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego projektu PO WER 2014-2020, a w przypadku projektu RPO WK-P 2014-2020 przez okres trzech lat od dnia 31 grudnia roku następującego po złożeniu przez Instytucję Zarządzającą RPO WK-P do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego projektu. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
22.10. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;


22.11. Wyjaśnienia
− * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
− ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.RI.231-2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedłużenie licencji i subskrypcji dla oprogramowania antywirusowego Trend Micro Apex One

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium A będzie oceniane w następujący sposób:
A – Cena brutto oferty – 60 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 60 punktów.

Cena oferowana brutto oferty z najniższą ceną
Cena brutto oferty = --------------------------- x 60 pkt
Cena oferowana brutto oferty ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.

B – TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY W PRZEDZIALE OD 14 DO 30 DNI – 40 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 40 punktów.
Kryterium B będzie oceniane w następujący sposób:
a) Termin 30 dni – 40 punktów;
b) Termin pomiędzy 26 a 29 dni – 30 punktów;
c) Termin pomiędzy 21 a 25 dni – 25 punktów;
d) Termin pomiędzy 17 a 20 dni – 15 punktów;
e) Termin pomiędzy 15 a 16 dni – 5 punktów;
f) Termin 14 dni – 0 punktów.
Zamawiający zastrzega, że minimalny termin płatności faktury wynosi 14 dni zaś maksymalny 30 dni,
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg. poniższego wzoru:
P = A + B, gdzie:
P – całkowita liczba punktów,
A – punkty uzyskane w kryterium „Cena brutto”,
B - punkty uzyskane w kryterium „Termin płatności faktury w przedziale od 14 do 30 dni”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przedłużenie antywirusa Kaspersky

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium A będzie oceniane w następujący sposób:
A – Cena brutto oferty – 60 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 60 punktów.
Cena oferowana brutto oferty z najniższą ceną
Cena brutto oferty = --------------------------- x 60 pkt
Cena oferowana brutto oferty ocenianej
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.
B – TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY W PRZEDZIALE OD 14 DO 30 DNI – 40 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 40 punktów.
Kryterium B będzie oceniane w następujący sposób:
a) Termin 30 dni – 40 punktów;
b) Termin pomiędzy 26 a 29 dni – 30 punktów;
c) Termin pomiędzy 21 a 25 dni – 25 punktów;
d) Termin pomiędzy 17 a 20 dni – 15 punktów;
e) Termin pomiędzy 15 a 16 dni – 5 punktów;
f) Termin 14 dni – 0 punktów.
Zamawiający zastrzega, że minimalny termin płatności faktury wynosi 14 dni zaś maksymalny 30 dni,
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg. poniższego wzoru:
P = A + B, gdzie:
P – całkowita liczba punktów,
A – punkty uzyskane w kryterium „Cena brutto”,
B - punkty uzyskane w kryterium „Termin płatności faktury w przedziale od 14 do 30 dni”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

serwis i wsparcie techniczne dla oprogramowania Paper Cut MF

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium A będzie oceniane w następujący sposób:
A – Cena brutto oferty – 60 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 60 punktów.

Cena oferowana brutto oferty z najniższą ceną
Cena brutto oferty = --------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferowana brutto oferty ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.

B – TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY W PRZEDZIALE OD 14 DO 30 DNI – 40 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 40 punktów.
Kryterium B będzie oceniane w następujący sposób:
a) Termin 30 dni – 40 punktów;
b) Termin pomiędzy 26 a 29 dni – 30 punktów;
c) Termin pomiędzy 21 a 25 dni – 25 punktów;
d) Termin pomiędzy 17 a 20 dni – 15 punktów;
e) Termin pomiędzy 15 a 16 dni – 5 punktów;
f) Termin 14 dni – 0 punktów.
Zamawiający zastrzega, że minimalny termin płatności faktury wynosi 14 dni zaś maksymalny 30 dni,
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg. poniższego wzoru:
P = A + B, gdzie:
P – całkowita liczba punktów,
A – punkty uzyskane w kryterium „Cena brutto”,
B - punkty uzyskane w kryterium „Termin płatności faktury w przedziale od 14 do 30 dni”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedłużenie serwisu i wsparcia technicznego dla urządzenia FortiAnalizer

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30233100-2 - Komputerowe jednostki do przechowywania

30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48820000-2 - Serwery

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium A będzie oceniane w następujący sposób:
A – Cena brutto oferty – 60 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 60 punktów.

Cena oferowana brutto oferty z najniższą ceną
Cena brutto oferty = --------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferowana brutto oferty ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.

B – TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY W PRZEDZIALE OD 14 DO 30 DNI – 40 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 40 punktów.
Kryterium B będzie oceniane w następujący sposób:
a) Termin 30 dni – 40 punktów;
b) Termin pomiędzy 26 a 29 dni – 30 punktów;
c) Termin pomiędzy 21 a 25 dni – 25 punktów;
d) Termin pomiędzy 17 a 20 dni – 15 punktów;
e) Termin pomiędzy 15 a 16 dni – 5 punktów;
f) Termin 14 dni – 0 punktów.
Zamawiający zastrzega, że minimalny termin płatności faktury wynosi 14 dni zaś maksymalny 30 dni,
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg. poniższego wzoru:
P = A + B, gdzie:
P – całkowita liczba punktów,
A – punkty uzyskane w kryterium „Cena brutto”,
B - punkty uzyskane w kryterium „Termin płatności faktury w przedziale od 14 do 30 dni”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwis i wsparcie techniczne dla serwerów DELL

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

48820000-2 - Serwery

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium A będzie oceniane w następujący sposób:
A – Cena brutto oferty – 60 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 60 punktów.

Cena oferowana brutto oferty z najniższą ceną
Cena brutto oferty = --------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferowana brutto oferty ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.

B – TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY W PRZEDZIALE OD 14 DO 30 DNI – 40 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 40 punktów.
Kryterium B będzie oceniane w następujący sposób:
a) Termin 30 dni – 40 punktów;
b) Termin pomiędzy 26 a 29 dni – 30 punktów;
c) Termin pomiędzy 21 a 25 dni – 25 punktów;
d) Termin pomiędzy 17 a 20 dni – 15 punktów;
e) Termin pomiędzy 15 a 16 dni – 5 punktów;
f) Termin 14 dni – 0 punktów.
Zamawiający zastrzega, że minimalny termin płatności faktury wynosi 14 dni zaś maksymalny 30 dni,
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg. poniższego wzoru:
P = A + B, gdzie:
P – całkowita liczba punktów,
A – punkty uzyskane w kryterium „Cena brutto”,
B - punkty uzyskane w kryterium „Termin płatności faktury w przedziale od 14 do 30 dni”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwis i wsparcie techniczne dla serweów NAS Synology

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

48820000-2 - Serwery

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium A będzie oceniane w następujący sposób:
A – Cena brutto oferty – 60 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 60 punktów.

Cena oferowana brutto oferty z najniższą ceną
Cena brutto oferty = --------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferowana brutto oferty ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.

B – TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY W PRZEDZIALE OD 14 DO 30 DNI – 40 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 40 punktów.
Kryterium B będzie oceniane w następujący sposób:
a) Termin 30 dni – 40 punktów;
b) Termin pomiędzy 26 a 29 dni – 30 punktów;
c) Termin pomiędzy 21 a 25 dni – 25 punktów;
d) Termin pomiędzy 17 a 20 dni – 15 punktów;
e) Termin pomiędzy 15 a 16 dni – 5 punktów;
f) Termin 14 dni – 0 punktów.
Zamawiający zastrzega, że minimalny termin płatności faktury wynosi 14 dni zaś maksymalny 30 dni,
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg. poniższego wzoru:
P = A + B, gdzie:
P – całkowita liczba punktów,
A – punkty uzyskane w kryterium „Cena brutto”,
B - punkty uzyskane w kryterium „Termin płatności faktury w przedziale od 14 do 30 dni”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wsparcie routerów Cisco

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

48820000-2 - Serwery

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium A będzie oceniane w następujący sposób:
A – Cena brutto oferty – 60 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 60 punktów.

Cena oferowana brutto oferty z najniższą ceną
Cena brutto oferty = --------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferowana brutto oferty ocenianej

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.

B – TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY W PRZEDZIALE OD 14 DO 30 DNI – 40 %
Maksymalna liczba punktów za to kryterium – 40 punktów.
Kryterium B będzie oceniane w następujący sposób:
a) Termin 30 dni – 40 punktów;
b) Termin pomiędzy 26 a 29 dni – 30 punktów;
c) Termin pomiędzy 21 a 25 dni – 25 punktów;
d) Termin pomiędzy 17 a 20 dni – 15 punktów;
e) Termin pomiędzy 15 a 16 dni – 5 punktów;
f) Termin 14 dni – 0 punktów.
Zamawiający zastrzega, że minimalny termin płatności faktury wynosi 14 dni zaś maksymalny 30 dni,
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg. poniższego wzoru:
P = A + B, gdzie:
P – całkowita liczba punktów,
A – punkty uzyskane w kryterium „Cena brutto”,
B - punkty uzyskane w kryterium „Termin płatności faktury w przedziale od 14 do 30 dni”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności do występowania w obrocie gospodarczym -Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;-zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
sytuacji ekonomicznej lub finansowej-zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
zdolności technicznej lub zawodowej -w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda w zakresie części E (pozycja E1 formularza ofertowo-cenowego), F ( pozycje F1, F2 formularza ofertowo- cenowego) i G ( pozycje G1,G2 formularza ofertowo-cenowego) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zarządzania jakością, w tym dostępności dla osób niepełnosprawnych, jeżeli zamawiający odwołuje się do systemów zarządzania jakością opartych na odpowiednich seriach norm europejskich oraz certyfikowanych przez akredytowane jednostki w postaci Certyfikatu ISO 9001
Certyfikaty i zaświadczenia, których żąda zamawiający, zostały wyszczególnione w części E, F i G formularza ofertowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SWZ ( dopuszcza się dokumenty w języku angielskim)

Wykonawca może zamiast dokumentów, o których mowa 8.2. pkt 4) złożyć równoważne podmiotowe środki dowodowe wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego nie ma dostępu do dokumentów o których mowa w 8.2. pkt 4), lub nie ma możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, o ile udowodni, że stosowane przez niego środki zapewnienia jakości są zgodne z wymaganymi normami zarządzania jakością.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w zakresie części E,F (F1, F2) i G (G1,G2)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowo-cenowy -Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę oferty na wzorze zamawiającego – załącznik nr 1 do SWZ;
Formularz ofertowy -Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę oferty na wzorze zamawiającego – załącznik nr 2 do SWZ;
Oświadczenie wykonawcy stanowiące potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ;
Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego w SWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,
w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – załącznik nr 3 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunki udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców – załącznik nr 3 do SWZ;
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 5 do SWZ;
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – zobowiązania podmiotu trzeciego – załącznik nr 6 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w Rozdziale X punkt 10.1., składa każdy z wykonawców (załącznik nr 3 do SWZ). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie zamawiającego złożyć podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu (składa każdy z nich) oraz ppodmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu (wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku).
Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-29 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-28

2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego - Latkowo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego na budowie gazociągu wysokiego ciśnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI