Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowy dróg w Poniatowicach, Osadzie Leśnej, Piszkawie, Bogusławicach i Cieślach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLEŚNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934791
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 24
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 314 02 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@olesnica.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://olesnica.nowoczesnagmina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowy dróg w Poniatowicach, Osadzie Leśnej, Piszkawie, Bogusławicach i Cieślach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02d9ac7d-4736-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053088/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont drogi gminnej w m. Osada Leśna
1.1.5 Przebudowa drogi wewnetrznej dz. nr 107 w m. Piszkawa
1.1.6 Remont drogi wewnętrznej dz. nr 187 w m. Bogusławice wraz z budową sieci wodociągowej
1.1.7 Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 66/41 w m. Cieśle
1.1.14 Przebudowa drogi gminnej dz. nr 573 w m. Poniatowice
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gmina-olesnica.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gmina-olesnica.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wnioski, zawiadomienia oraz informacje (zwane dalej ogólnie "korespondencją”) Zamawiający i Wykonawcy przekazują wyłącznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gminaolesnica.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
2. Ofertę oraz korespondencję Wykonawca składa pod rygorem nieważności w formie elektronicznej w formatach danych opisanych w rozdz. I SWZ opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym z zastrzeżeniem pkt. 3.
3. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu (chyba że podpis taki z mocy prawa nie jest wymagany do ważności dokumentu). Zamawiający nie dopuszcza złożenia skanu dokumentu papierowego, opatrzonego następnie przez Wykonawcę lub wystawcę dokumentu kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
4. Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Oleśnica, adres: ul. Listopada 24 , 56-400 Oleśnica tel. (71) 314 02 00,
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: agatajs@olesnica.wroc.pl,
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 pzp,
5) dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych pzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku Wykonawca może zostać zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych go dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Wykonawcy:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Wykonawcy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie jego danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.22.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi w miejscowości Poniatowice dz. 573.
1) Parametry techniczne przebudowywanej drogi:
A. na odcinku od km 0+093,00 do km 0+233,00:
a) droga jednojezdniowa
b) szerokość jezdni 5,0 metra
c) spadek poprzeczny dwustronny 2%
d) długość drogi: ok. 140 mb
e) powierzchnia jezdni: ok. 770 m2
f) powierzchnia poboczy: ok. 210 m2
g) konstrukcja składa się z następujących warstw:
- 4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S
- 5 cm – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W
- 20 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm (minimalny wtórny moduł odkształcenia na górze warstwy E2=130 MPa)
- podłoże istniejące (minimalny wtórny moduł odkształcenia na górze podłoża E2=80 MPa)
B. na odcinku od km 0+020,00 do km 0+093,00, po obu stronach istniejącej nawierzchni bitumicznej, projektowany jest ciek z kostki betonowej 16x16cm z krawężnikiem najazdowym betonowym 15x22 cm oraz odsadzki z kruszywa łamanego 0/31,5 (grubość warstwy 15 cm) o szerokości 30cm.
2) Ukształtowanie wysokościowe.
W ramach przebudowy ukształtowanie wysokościowe dróg nie ulegnie znaczącej zmianie. Podnosi się projektowaną niweletę w stosunku do istniejącej o ok 30 cm.
3) Sposób odprowadzenia wód opadowych i roztopowych.
Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych odbywać się jak dotychczas będzie za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na pobocza i przyległe tereny zielone.
4) Układ zieleni.
Po wykonaniu przebudowy teren do granicy pasa drogowego należy przywrócić do stanu początkowego, w razie potrzeby zahumusować i obsiać trawą.
5) Oznakowanie poziome i pionowe, urządzenia BRD.
Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych przygotuje projekt organizacji ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót, który przekaże Zamawiającemu w 2 egz. celem zatwierdzenia. Po uzyskaniu zatwierdzenia wdroży powyższy projekt. Nie przewiduje się zmian w stałej organizacji ruchu.
6) Sieci i kolizje.
Wszystkie istniejące włazy i studnie należy dostosować do projektowanych rzędnych pod nadzorem gestorów sieci.
7) Zadanie nie jest objęte nadzorem archeologicznym.
Szczegółowy zakres części nr 1 zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 9.1 do niniejszej SWZ, przy czym przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej w m. Osada Leśna
1) Parametry techniczne przebudowywanej drogi:
a) droga jednojezdniowa, dwupasowa
b) szerokość jezdni 5 m
c) przekrój daszkowy, spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2%
d) długość drogi: ok. 969 m
e) dwustronne pobocza o szerokości 0,75m
f) konstrukcja nawierzchni drogi:
- 4 cm - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej;
- 5 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego;
- 20 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie;
- kruszywo stabilizowane cementem - grubość 15cm
2) Opis trasy w przekroju podłużnym.
Profil podłużny został dostosowany do istniejącej drogi z zachowaniem odpowiednich spadków umożliwiających odprowadzenie wody z drogi.
3) Oznakowanie poziome i pionowe, urządzenia BRD.
Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych przygotuje projekt organizacji ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót, który przekaże Zamawiającemu w 2 egz. celem zatwierdzenia. Po uzyskaniu zatwierdzenia wdroży powyższy projekt. Nie przewiduje się zmian w stałej organizacji ruchu.
4) Zadanie jest objęte nadzorem archeologicznym – decyzja nr 1013/2023 z dnia 05.05.2023 r.
Szczegółowy zakres części nr 2 zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 9.2 do niniejszej SWZ, przy czym przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy.
UWAGA: W przypadku uzyskania dofinansowania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na realizację powyższej inwestycji (Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie 8 lutego 2023 r.) termin realizacji ulegnie skróceniu do 6 miesięcy od dnia powiadomienia przez Zamawiającego Wykonawcy o zawarciu umowy w sprawie dofinansowania pomiędzy Zamawiającym a Urzędem Wojewódzkim, jednak nie później niż do upływu 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 107 w m. Piszkawa
1) Parametry techniczne przebudowywanej drogi
a) droga jednojezdniowa
b) szerokość jezdni 3,50 metra
c) spadek poprzeczny jednostronny 2%
d) długość drogi: ok 515 mb
e) powierzchnia jezdni: ok 1800 m2
f) powierzchnia poboczy: ok 490 m2
g) konstrukcja jezdni składa się z następujących warstw:
- 4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S
- 20 cm – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W
- 20 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm (minimalny wtórny moduł odkształcenia na górze warstwy E2=130 MPa)
- 15 m – warstwa kruszywa stabilizowanego cementem (minimalny wtórny moduł odkształcenia na górze podłoża E2=80 MPa)
- podłoże istniejące
2) W ramach zadania należy przełożyć istniejące zjazdy w km 0+055 i 0+085
a) Zjazd w km 0+055:
- 8 cm – kostka betonowa (nowy materiał)
- 15 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5
- 10 cm – warstwa kruszywa stabilizowanego cementem
Zjazd należy wygrodzić opornikiem betonowym, a od strony jezdni zastosować krawężnik najazdowy.
b) Zjazd w km 0+085:
- 8 cm – kostka kamienna (istniejący materiał)
- 15 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5
- 10 cm – warstwa kruszywa stabilizowanego cementem
Zjazd należy wygrodzić opornikiem betonowym, a od strony jezdni zastosować krawężnik najazdowy.
3) Konstrukcja nowych zjazdów do posesji:
- 15 cm – kruszywo łamane 0/31,5
- 10 cm – warstwa kruszywa stabilizowanego cementem
4) Ukształtowanie wysokościowe
W ramach przebudowy ukształtowanie wysokościowe dróg nie ulegnie znaczącej zmianie. Podnosi się projektowaną niweletę w stosunku do istniejącej o ok 10 cm.
5) Sposób odprowadzenia wód opadowych i roztopowych
Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych odbywać się jak dotychczas będzie za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na pobocza i przyległe tereny zielone.
6) Układ zieleni
Po wykonaniu przebudowy teren do granicy pasa drogowego należy przywrócić do stanu początkowego, zahumusować i obsiać trawą.
7) Oznakowanie poziome i pionowe, urządzenia BRD
W ramach części nr 2 Wykonawca wdroży organizację ruchu zastępczego oraz organizację ruchu docelowego.
Zamawiający zapewnia projekty dla obu organizacji ruchu (załączniki do SWZ).
8) Sieci i kolizje
Wszystkie istniejące zawory, włazy i studnie wodociągowe i gazowe należy dostosować do projektowanych rzędnych pod nadzorem gestorów sieci. Należy wymienić włazy i skrzynki uliczne na nowe.
9) Słupy oświetleniowe
Należy przestawić istniejące słupy oświetleniowe w km 0+012 i 0+057 w nową lokalizację zgodnie z planem sytuacyjnym.
Istniejący kabel energetyczny przedłużyć poprzez zmufowanie.
Po przeprowadzonych pracach dokonać nowe pomiary elektryczne i przeprowadzić odbiór z gestorem urządzenia.
10) Zadanie nie jest objęte nadzorem archeologicznym.
Szczegółowy zakres części nr 3 zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 9.3 do niniejszej SWZ, przy czym przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi wewnętrznej dz. nr 187 w m. Bogusławice wraz z budową wodociągu
1) Parametry techniczne przebudowywanej drogi
a) droga jednojezdniowa
b) szerokość jezdni 4,0-4,50 m
c) spadek poprzeczny jednostronny i daszkowy 2%
d) długość drogi: ok 357 m
e) konstrukcja jezdni składa się z następujących warstw:
- 8 cm – kostka betonowa „behaton z mikrofazą” kolor szary
- 3 cm – podsypka cementowo - piaskowa
- 25 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm
- 25 m – grunt stabilizowany cementem
- podłoże istniejące
2) W ramach remontu należy wykonać również obustronne pobocza. Szerokość poboczy wynosi 0,5 m i 1,0 m.
3) W ramach remontu, projektuje się pełną wymianę nawierzchni drogi, dojścia do istniejących furtek i zjazdy do posesji.
4) Sposób odprowadzenia wód opadowych i roztopowych
Wszelkie projektowane odwodnienie projektowanych nawierzchni jest zapewnione przez odpowiednie spadki poprzeczne i podłużne. Spływ wody odbywa się umożliwiając odprowadzenie powierzchniowe wody w pobocza gruntowe i przyległe tereny zielone
5) Oznakowanie poziome i pionowe, urządzenia BRD
W ramach części nr 2 Wykonawca wdroży organizację ruchu zastępczego oraz organizację ruchu docelowego.
Zamawiający zapewnia projekty dla obu organizacji ruchu (załączniki do SWZ).
6) Sieci i kolizje
Wszystkie istniejące zawory, włazy i studnie wodociągowe i gazowe należy dostosować do projektowanych rzędnych pod nadzorem gestorów sieci. Należy wymienić włazy i skrzynki uliczne na nowe.
7) Branża elektryczna
Należy wykonać przebudowę i rozbudowę oświetlenia drogowego zlokalizowanego w drodze wewnętrznej w m. Bogusławice. Linie oświetlenia drogowego zasilane będą z istniejących obwodów oświetleniowych (zasilanie oświetlenia drogowego zostanie odtworzone i wprowadzone do nowego słupa).
A. PRZEBUDOWA OŚWIETLENIA
- słup oświetleniowy z wysięgnikiem - 4 kpl.
- oprawa oświetleniowa LED - 4 szt.
- kabel YAKXS 4x35 mm2 - 172 m
- folia niebieska PCV - 160,0 m
B. ROZBUDOWA OŚWIETLENIA
- słup oświetleniowy z wysięgnikiem - 3 kpl.
- oprawa oświetleniowa LED - 3 szt.
- kabel YAKXS 4x35 mm2 - 117,0 m
- folia niebieska PCV - 111,2 m
8) Sieć wodociągowa
Zadanie obejmuje rozbudowę sieci wodociągowej pierścieniowej w110 PEHD, L= 112,0m w obrębie dz. nr 179, obręb Bogusławice, gmina Oleśnica.
Sieć planuje się z wpięciem – WP1 - do wodociągu w110 zlokalizowanego na dz. nr 179 na wysokości budynku Bogusławice 15o poprzez demontaż istniejącego węzła hydrantowego (hydrant podziemny DN80- HPi) oraz wstawienie zasuwy odcinającej kołnierzowej DN100 w miejsce HPi (wg węzła WP1 – rys. nr 3).
Projektowaną sieć w110PEHD należy spiąć -WP2- z wodociągiem w110 na wysokości skrzyżowania dz. nr 179 i 187 poprzez wstawienie trójnika żeliwnego kołnierzowego DN100 oraz zasuwy DN100.
9) Zadanie nie jest objęte nadzorem archeologicznym.
Szczegółowy zakres części nr 4 zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 9.4 do niniejszej SWZ, przy czym przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy.
UWAGA: W przypadku uzyskania dofinansowania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na realizację powyższej inwestycji (Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie 8 lutego 2023 r.) termin realizacji ulegnie skróceniu do 6 miesięcy od dnia powiadomienia przez Zamawiającego Wykonawcy o zawarciu umowy w sprawie dofinansowania pomiędzy Zamawiającym a Urzędem Wojewódzkim, jednak nie później niż do upływu 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 66/41 w m. Cieśle
1) DROGA W PLANIE
Całkowita długość przebudowywanej drogi to około 280 mb. Na ciągu głównym przewidziano jezdnię z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m z jednostronnym ściekiem z dwóch kostek betonowych 16x16 cm wygrodzoną krawężnikiem betonowym z odsadzką o szerokości 0,2 m oraz jednostronne pobocze o szerokości 0,75 cm. Na skrzyżowaniu z drogą gminną wewnętrzną (dz. nr 191) przewidziano jezdnię o szerokości 4,0 m z jednostronnym ściekiem z dwóch kostek betonowych 16x16 cm wygrodzoną krawężnikiem betonowym z odsadzką o szerokości 0,2 m oraz jednostronne pobocze o szerokości 0,75 cm. Na skrzyżowaniu z drogą gminną wewnętrzną (dz. nr 66/81) zaprojektowano jezdnię o szerokości 3,5 m z dwustronnym ściekiem z dwóch kostek betonowych 16x16 cm wygrodzoną krawężnikiem betonowym z odsadzką o szerokości 0,2 m. Na skrzyżowaniu z drogą gminną wewnętrzną (dz. nr 67/22) przewidziano jezdnię o szerokości 3,5 m z dwustronnym poboczem o szerokości 0,75 m.
2) KONSTRUKCJA DROGI
Przewidziano frezowanie istniejącej warstwy bitumicznej na ciągu głównym oraz skrzyżowaniu z drogą gminną wewnętrzną (dz. nr 191).
Należy rozebrać istniejący zjazd z kostki betonowej w km 0+094 w obrębie projektowanego skrzyżowania (dz. nr 66/41, 67/23, 67/22).
Projektowana konstrukcja jezdni w km 0+000 – 0+131 składa się z następujących warstw:
- 4 cm – warstwa ścieralna AC11S
- 5 cm – warstwa wiążąca AC16W
- 20 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 (min. wtórny moduł odkształcenia na górze warstwy E2=130 MPa)
- podłoże istniejące (min. wtórny moduł odkształcenia na górze podłoża E2=80 MPa)
Projektowana konstrukcja jezdni w km 0+131 – 0+279 składa się z następujących warstw:
- 4 cm – warstwa ścieralna AC11S
- 5 cm – warstwa wiążąca AC16W
- 20 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 (min. wtórny moduł odkształcenia na górze warstwy E2=130 MPa)
- 15 cm – warstwa kruszywa stabilizowanego cementem
- podłoże istniejące (min. wtórny moduł odkształcenia na górze podłoża E2=80 MPa)
Projektowana konstrukcja ścieku składa się z następujących warstw:
- ściek z dwóch rzędów kostki betonowej 16x16 cm
Przebudowa drogi w miejscowości Cieśle
- 15 cm – ława betonowa C12/15
- podłoże istniejące
Projektowana konstrukcja krawężnika składa się z następujących warstw:
- krawężnik wyniesiony 15x30 cm
- 15 cm – ława betonowa C12/15
- podłoże istniejące
Projektowana konstrukcja pobocza i odsadzki składa się z następujących warstw:
- 15 cm - kruszywo łamane 0/31,5
3) KONSTRUKCJA ZJAZDÓW DO POSESJI
Istniejący zjazd do posesji w km 0+064 z kostki należy przełożyć z wykorzystaniem istniejącego materiału i dostosować do krawędzi jezdni po przebudowie.
Konstrukcja nowych zjazdów do posesji:
- 15 cm – kruszywo łamane 0/31,5
4) PARAMETRY TECHNICZNE PROJEKTOWANEJ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- kolektory na ciągu głównym o średnicy 300 mm z polipropylenu PP lub PEHD, kolektory na odcinku
- odprowadzenia wody do rowu o średnicy 400 mm z polipropylenu PP lub PEHD
- studnie betonowe o średnicy wewnętrznej 1000 mm
- przykanaliki o średnicy 200 mm
- wpusty z elementów prefabrykowanych o średnicy 500 mm z osadnikiem
5) WYLOT DO ROWU
Wylot kanalizacji DN400 mm przewidziano do rowu melioracyjnego R-31 usytuowanego na dz. nr 350 obręb Cieśle. Wylot należy wykonać jako typowy wylot betonowy, skarpę i dno rowu należy umocnić płytami betonowymi typu krata na odcinku 2,0 m poniżej wylotu. Otwory w płytach na skarpach należy zahumusować i obsiać trawą, a w dnie rowu wypełnić żwirem.
Na końcach umocnienia oraz w podnóżu skarpy należy wykonać palisadę z kołków drewnianych.
6) UKŁAD ZIELENI
W ramach inwestycji przewidziano wycinkę drzew kolidujących z przebudową drogi i wykonaniem kanalizacji deszczowej.
Po wykonaniu przebudowy teren do granicy pasa drogowego należy przywrócić do stanu początkowego, zahumusować i obsiać trawą.
7) SIECI
Przy realizacji robót objętych projektem nie występują kolizje z istniejącym uzbrojeniem terenu. Wszystkie istniejące zawory, włazy i studnie należy dostosować do projektowanych. Należy wymienić włazy i skrzynki uliczne na nowe.
8) Roboty należy prowadzić pod nadzorem gestorów sieci.
9) Oznakowanie poziome i pionowe, urządzenia BRD.
Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych przygotuje projekt organizacji ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót, który przekaże Zamawiającemu w 2 egz. celem zatwierdzenia. Po uzyskaniu zatwierdzenia wdroży powyższy projekt. Nie przewiduje się zmian w stałej organizacji ruchu.
10) Zadanie nie jest objęte nadzorem archeologicznym.
Szczegółowy zakres części nr 5 zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 9.5 do niniejszej SWZ, przy czym przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania,
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże minimalne poziomy zdolności:
2.1) dla części 1 (Przebudowa drogi w miejscowości Poniatowice dz. 573), części 2 (Remont drogi gminnej w m. Osada Leśna), części 3 (Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 107 w m. Piszkawa) oraz dla części 5 (Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 66/41 w m. Cieśle):
a) w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) przynajmniej dwie roboty budowlane o podobnym charakterze, obejmujące swym zakresem roboty drogowe polegające na wykonaniu bitumicznej nawierzchni drogowej (drogi, placu, chodnika lub innej) o powierzchni nie mniejszej niż 700 m2 każda;
2.2) dla części 4 (Remont drogi wewnętrznej dz. nr 187 w m. Bogusławice wraz z budową wodociągu)
b) w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) przynajmniej dwie roboty budowlane o podobnym charakterze, obejmujące swym zakresem roboty drogowe polegające na wykonaniu nawierzchni drogowej (drogi, placu, chodnika lub innej) z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 700 m2 każda;
2.3) dla wszystkich części:
c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia równoważne według przepisów kraju ich uzyskania;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia niepodlegania przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania Wykonawca składa:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
b) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 pzp, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem potwierdzającym, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – wg z załącznika nr 5 do SIWZ,
b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta składana w terminie określonym w rozdziale VIII pkt. 18 musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty (podpisane elektronicznie i przesłane w formie elektronicznej):
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ,
2) Składniki cenotwórcze zastosowane do kalkulacji cenowej ryczałtu – załącznik nr 4 do SWZ,
3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego - sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 3 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy); ponadto do oferty należy załączyć oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy);
5) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2A do SWZ (jeżeli dotyczy);
6) Pełnomocnictwo udzielone przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeżeli dotyczy);
7) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy);
8) Zobowiązanie, o którym mowa w dziale XI pkt 5 podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze - sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy);
9) Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
- 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) dla części nr 1: „Przebudowa drogi w miejscowości Poniatowice dz. 573”,
- 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych) dla części nr 2: „Remont drogi gminnej w m. Osada Leśna”,
- 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) dla części nr 3: „Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 107 w m. Piszkawa”,
- 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dla części nr 4: „Remont drogi wewnętrznej dz. nr 187 w m. Bogusławice”,
- 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dla części nr 5: „Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 66/41 w m. Cieśle”.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się do nich odpowiednio.
2. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Wymagania w postępowaniu dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się do udzielenie zamówienia.
6. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego oraz, na wezwanie Zamawiającego, dokumenty określone w rozdz. XII pkt 2 ppkt 1 lit. a - c SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Z uwagi na obszerny opis dotyczący rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia, ze względu na ograniczenia techniczne (ilość dozwolonych znaków) Zamawiający informuje, że zmiany umowy zostały określone w załączniku do SWZ "Istotne postanowienia umowy".
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gmina-olesnica.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-19 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-18
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający zaprosi do negocjacji maksymalnie trzech wykonawców, których niepodlegające odrzuceniu oferty uzyskają najwyższą łączną liczbę punktów według kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XIV SWZ, tj. w kryterium "cena" i "okres gwarancji".
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
UWAGA: W przypadku uzyskania dofinansowania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na realizację części 2 i części 4 (Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie 8 lutego 2023 r.) termin realizacji ulegnie skróceniu do 6 miesięcy od dnia powiadomienia przez Zamawiającego Wykonawcy o zawarciu umowy w sprawie dofinansowania pomiędzy Zamawiającym a Urzędem Wojewódzkim, jednak nie później niż do upływu 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego