Przebudowy dróg w podziale na zadania: Zadanie nr 1 - Przebudowa DW 205 odc. Darłowo...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowy dróg w podziale na zadania: Zadanie nr 1 - Przebudowa DW 205 odc. Darłowo - Krupy etap I Zadanie nr 2 - Przebudowa chodnika w m. Kwasowo w ciągu DW 205 Zadanie nr 3 - Przebudowa DW 209 odc. Warszkowo - Tychowo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoszalin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-07-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewództwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-09
  • Numer ogłoszenia559437-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 559437-N-2020 z dnia 2020-07-09 r.

Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich: Przebudowy dróg w podziale na zadania: Zadanie nr 1 - Przebudowa DW 205 odc. Darłowo - Krupy etap I Zadanie nr 2 - Przebudowa chodnika w m. Kwasowo w ciągu DW 205 Zadanie nr 3 - Przebudowa DW 209 odc. Warszkowo - Tychowo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, krajowy numer identyfikacyjny 33096113200000, ul. ul. Szczecińska  31 , 75-122  Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 3427831, e-mail zzdw@zzdw.koszalin.pl, faks 94 4324328.
Adres strony internetowej (URL): http:// www.zzdw.koszalin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http:// www.zzdw.koszalin.pl/html/przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http:// www.zzdw.koszalin.pl/html/przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętym opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania w siedzibie ZZDW w Koszalinie
Adres:
ul. Szczecińska nr 31, 75-122 Koszalin (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowy dróg w podziale na zadania: Zadanie nr 1 - Przebudowa DW 205 odc. Darłowo - Krupy etap I Zadanie nr 2 - Przebudowa chodnika w m. Kwasowo w ciągu DW 205 Zadanie nr 3 - Przebudowa DW 209 odc. Warszkowo - Tychowo
Numer referencyjny: ZZDW - 6.381.107.2020.8.3.5
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zamówienie obejmuje: Przebudowy dróg na terenie działania RDW Koszalin w podziale na zadania: Zadanie nr 1 – Przebudowa DW 205 odc. Darłowo – Krupy etap I, Zadanie nr 2 Przebudowa chodnika w m. Kwasowo w ciągu DW 205, Zadanie nr 3 - Przebudowa DW 209 odc. Warszkowo – Tychowo. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Wycenionym Przedmiarach Robót, Rozdziale „C” SIWZ i SST. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, na pełen etat wszystkich osób, wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia szczegółowo wymienione w Przedmiarze robót polegające na pracy wykonywanej wysiłkiem fizycznym, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Sposób weryfikacji zatrudnienia pracowników został określony w § 8 ust. 4 i 5 projektu umowy.

II.5) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233221-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1) Przewiduje się wykonanie robót o wartości do:- 411 000,00 złotych netto na zadanie nr 1,- 85 000,00 złotych netto na zadanie nr 2,- 906 000,00 złotych netto na zadanie nr 3,o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.2) Warunki, na jakich zostaną one udzielone: wykonanie robót w trakcie trwania umowy, a także po jej zakończeniu:- z przyczyn uzasadnionych społecznie;- w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego;- w przypadkach uzasadnionych technologią;- w przypadkach uzasadnionych warunkami miejscowymi. 3) Wycena robót sporządzona zostanie w oparciu o ceny jednostkowe z Wycenionego Przedmiaru Robót, a w przypadku ich braku w oparciu o nakłady R, M, S z powszechnie obowiązujących katalogów oraz stawki i narzuty nie wyższe od średnich wartości cen określonych w powszechnie stosowanych cennikach np. Sekocenbud dla województwa zachodniopomorskiego dla okresu, którego zmiana dotyczy. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone po przeprowadzonych negocjacjach.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że: wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:a) min. 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie (w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane, tekst jednolity Dz. U. 2019r. poz. 1186 z póżn. zm.) dróg, każda o wartości min. 600 000,00 PLN brutto w przypadku Zadania nr 1; b) min. 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie (w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane, tekst jednolity Dz. U. 2019r. poz. 1186 z póżn. zm.) ciągów pieszych, pieszo-rowerowych, każda o wartości min. 100 000,00 PLN brutto w przypadku Zadania nr 2; c) min. 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie (w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane, tekst jednolity Dz. U. 2019r. poz. 1186 z póżn. zm.) dróg, każda o wartości min. 1 000 000,00 PLN brutto w przypadku Zadania nr 3; Pod pojęciem drogi, Zamawiający rozumie drogi publiczne określone w ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. 2020.poz.470) lub drogi będące ich odpowiednikami w państwach Unii Europejskiej, państwach będących stronami Porozumienia Światowej Organizacji Handlu w sprawie zamówień rządowych i państwach będącymi stronami umów międzynarodowych, których stroną jest Unia Europejska.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, wykonaniem robót budowlanych na dane zadanie winien wykazać się jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych Wykonawca będzie polegał.W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca może wykazać jako doświadczenie tą samą robotę budowlaną na każde z zadań pod warunkiem, że będzie obejmowała odpowiednio zakres określony w warunku dla danego zadania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Dokumenty wymienione w pkt 1 dla innego podmiotu na którego zasobach Wykonawca polega w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 4) Dokumenty, o których mowa w pkt 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4 stosuje się. 6)W przypadku, gdy oferta najwyżej oceniona złożona została wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców, na wezwanie Zamawiającego dokument wymieniony w pkt 1), składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych na formularzu p.n. „Doświadczenie Wykonawcy” – załącznik nr 4 do rozdziału B SIWZ Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2) Działu VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informację o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; W przypadku, gdy oferta najwyżej oceniona złożona została wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców formularz „Doświadczenie Wykonawcy”, dowody czy wskazane roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oferta winna zawierać: 1) prawidłowo wypełniony formularz „OFERTA” (Załączniki 1.1 - 1.3 do rozdziału B SIWZ) w zależności na które zadanie/a Wykonawca składa ofertę;2) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2 do rozdziału B SIWZ),3) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do rozdziału B SIWZ),4) dowód wniesienia wadium,5) Wyceniony Przedmiar Robót (Załączniki nr 5.1- 5.3 do rozdziału B SIWZ) zależności na które zadanie/a Wykonawca składa ofertę; 6) pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu, w przypadku gdy uprawnienie do reprezentacji nie wynika z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej.7) zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (Załącznik nr 6 do rozdziału B SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:dla zadania nr 1 – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100);dla zadania nr 2 – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100);dla zadania nr 3 – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy: Bank PKO Bank Polski S.A. I/O Koszalin nr 58 1020 2791 0000 7602 0093 1428 na adres: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska 31.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 60,00
Dodatkowy okres gwarancji 20,00
Doświadczenie kierownika budowy 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach:1) opóźnienia w przekazaniu terenu budowy,2) opóźnienia w przekazaniu dokumentów budowy,3) przedłużenia procedury w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, 4) opóźnienia spowodowane uwarunkowaniami społecznymi (protesty, listy, petycje, itp.),5) konieczności prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych właścicielami nieruchomości,6) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawnych w zakresie mających wpływ na realizacje zamówienia, w szczególności w przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą procentowej stawki podatku VAT wynagrodzenie brutto dla Wykonawcy zostanie odpowiednio dostosowane,7) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych,8) działania sił natury;9) wystąpienie siły wyższej;10) przedłużającego się w kraju stanu epidemiologicznego wywołanego koronawirusem;11) wystąpienia wykopalisk, niewybuchów oraz okoliczności związane z ochroną środowiska uniemożliwiających wykonywanie robót;12) wystąpienia warunków geotechnicznych, których nie można było przewidzieć w chwili udzielenia zamówienia;13) zmiany technologii wykonywanych robót i zmiany materiałów;14) wydania poleceń określonych w § 7 ust. 1 pkt 1-3 w przypadkach, gdy skutki tych poleceń 15) stanowią podstawę do zmiany terminu zakończenia robót będących przedmiotem umowy lub/i zmiany wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy,16) wystąpienia różnicy pomiędzy założoną ilością robót do wykonania, określoną w Wycenionym Przedmiarze Robót a ilością robót faktycznie wykonanych, wynikającą z obmiaru robót;17) konieczności wykonania robót zamiennych na skutek wprowadzenia istotnych bądź nieistotnych zmian w dokumentacji projektowej,2. Wyżej wymienione przypadki dokonania zmiany umowy, mogą między innymi rzutować na zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia lub/i na zmianę wynagrodzenia dla Wykonawcy. Wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy z ww. powodów nie może powodować dodatkowych roszczeń wobec Zamawiającego ze strony Wykonawcy.3. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku konieczności wykonania robót budowlanych nie objętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się one niezbędne i spełnione zostały warunki określone art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP;4. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności, których zamawiający nie mógł przewidzieć jeżeli spełnione zostały przesłanki określone art. 144 ust. 1 pkt. 3 ustawy PZP5. Zmiana umowy w trybie art. 144 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy PZP skutkować może zmianą wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w granicach określonych art. 144 PZP.6. Wszelkie zmiany umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-24, godzina: 10:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa DW 205 odc. Darłowo - Krupy etap I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje następujące roboty budowlane:- wykonanie warstwy wiążąco-wyrównawczej z betonu asfaltowego i AC16W dla KR3; - wykonanie nawierzchni z mieszanki SMA 8 dla KR 3 gr. 3 cm;- przełożenie spocznika przystanku autobusowego z betonowej kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej i krawężnika betonowego 15x30 na ławie betonowej z oporem;- wykonanie oznakowania poziomego;- ścinanie oraz uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5;- przestawienie barier stalowych jednostronnych;- wymiana uszkodzonych barier energochłonnych (demontaż uszkodzonych barier, ustawienie barier stalowych jednostronnych N2W4A);- demontaż i ponowne ustawienie słupków U-1a /uchylnych samopionujących/;Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Wycenionym Przedmiarach Robót, Rozdziale „C” SIWZ i SST.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233221-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
dodatkowy okres gwarancji 20,00
doświadczenie kierownika budowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa chodnika w m. Kwasowo w ciągu DW 205
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje następujące roboty budowlane:- roboty pomiarowe i przygotowawcze: odtworzenie punktów wysokościowych, geodezyjną dokumentację powykonawczą;- roboty rozbiórkowe: nawierzchni chodnika i zjazdów z betonowej kostki brukowej, nawierzchni z płytek chodnikowych 50x50x7 i obrzeży ułożonych na podsypce cementowo – piaskowej, krawężniaków betonowych na ławie betonowej, nawierzchni z betonu wałowanego/ nawierzchni bitumicznej gr 12 cm , betonowego cokołu ogrodzenia; - wykonanie wykopów pod chodnik i zjazdy;- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne chodnika i zjazdów; - wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 12 cm (chodnik) i gr. 15 cm (zjazdy);- wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 3 cm; - ustawienie krawężników betonowych 15x30 i krawężników betonowych najazdowych 15x20 na ławie betonowej C12/15 z oporem;- ustawienie obrzeży betonowych 8x30 na ławie betonowej C8/10 z oporem; - ustawienie oporników betonowych 12x25 wtopionych na ławie betonowej C12/15 z oporem;- wykonanie remontu cząstkowego przy użyciu MMB (szczelina przy krawężniku); - wykonanie regulacji studzienek kanalizacyjnych; Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Wycenionym Przedmiarach Robót, Rozdziale „C” SIWZ i SST
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233221-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
dodatkowy okres gwarancji 20,00
doświadczenie kierownika budowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przebudowa DW 209 odc. Warszkowo – Tychowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje następujące roboty budowlane: a) branży sanitarnej: - roboty pomiarowe przy wykopach fundamentowych;- wykonanie wykopów pod rurociągi, wpusty, studzienki; - zasypanie wykopów materiałem przepuszczalnym - pospółką z zagęszczeniem (zasypanie rurociągów); - zasypanie wykopów z zagęszczeniem materiałem przydatnym do budowy nasypu (zasypanie rurociągów i studni w terenach zielonych);- zasypanie wykopów z zagęszczeniem do poziomu nawierzchni; - wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC o średnicy 200 mm – przykanaliki;- wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC o średnicy 250 mm oraz średnicy 315 mm - rurociągi kanalizacyjne;- wykonanie studzienek kanalizacyjnych z gotowych elementów z tworzywa sztucznego PVC Ø 425 mm głębokości 2,0 m (d3, d5, d6, d7); - wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych (C35/45) Ø 1200 mm głębokości 2,00 m z włazem D400 z zabezpieczeniem zatrzaskowym; - wykonanie studzienek ściekowych ulicznych Ø 500 mm z osadnikiem bez syfonu z pierścieniem odciążającym żelbetowym , kratą żeliwną zatrzaskową kl D400;- wykonanie próby szczelności kanałów rurowych (kanał Dn 200mm, kanał Dn 250mm);b) branży drogowej:- roboty pomiarowe i przygotowawcze: odtworzenie punktów wysokościowych, geodezyjną dokumentację powykonawczą;- opracowanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu; - wykonanie frezowania nawierzchni bitumicznej gr. do 4, cm, do 10 cm, do 16 cm;- karczowanie pni drzew z zasypaniem dołów i zagęszczeniem - usunięcie warstwy urodzajnej (humusu) gr. śr 30 cm; - roboty rozbiórkowe: rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 6 cm (pod kanalizację deszczową i krawężnik), podbudowy z kruszywa gr. średnio 30 cm (przekopy pod kanalizację deszczową, poszerzenie), krawężników betonowych ułożonych na podsypce cementowo - piaskowej i ławie betonowej, nawierzchni zjazdów z brukowej kostki betonowej, nawierzchni betonowej (peron przystanku), elementów betonowych przepustu;- mechaniczne cięcie nawierzchni bitumicznej o głębokości do 8 cm; - wykonanie wykopów pod poszerzenie i przepusty;- formowanie i zagęszczenie nasypów z wykonaniem schodkowania - skarpy;- wykonanie materacy z kruszywa naturalnego 0/31,5 warstwa grub. 30 cm w geotkaninie 600/100 kN/m (skarpa przy przepuście);- wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża gruntowego pod poszerzenie, głębokość średnio 15 cm; - wykonanie ulepszonego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem C3/4 - grub. 15 cm;- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie dla KR3 gr. 20 cm;- wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC22P gr dla KR 3 gr. 9 cm; - ułożenie geosiatki z włókien szklano-węglowych o wytrzymałości na rozciąganie 120x200 kN/m szer. 1,95m;- wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W dla KR3;- wykonanie nawierzchni z mieszanki SMA 8 dla KR 3 gr 3 cm; - ustawienie krawężników betonowych 15x30na ławie betonowej C12/15 z oporem;- ustawienie obrzeży betonowych 30x8 na ławie betonowej z oporem C12/15; - wykonanie nawierzchni z brukowej kostki betonowej gr 8 cm (zjazdy, peron);- wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa pozyskanego z rozbiórki gr 15 cm; - wykonanie oznakowania poziomego;- ustawienie barier stalowych jednostronnych N2W4A ;- ustawienie słupków U-1a /uchylnych samopionujących/; - roboty wykończeniowe: ścinanie poboczy na śr. głębokość 15 cm z wywozem urobku, uzupełnienie poboczy destruktem z frezowania, uzupełnienie poboczy kruszywem pozyskanym z rozbiórki, odtworzenie rowów z profilowaniem i obsianiem skarp, umocnienie skarp nasypów gr. humusu 5 cm z obsianiem trawą, plantowanie terenów zielonych z humusowaniem gr.10 cm i obsianie trawą; - remont dwóch przepustów kamiennych z wykonaniem ścianki czołowej; - przedłużenie przepustu betonowego o średnicy 400 mm;- umocnienie skarpy na przepuście matą przeciwerozyjną z zasypaniem humusem i obsianiem trawą.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Wycenionym Przedmiarach Robót, Rozdziale „C” SIWZ i SST.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233221-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
dodatkowy okres gwarancji 20,00
doświadczenie kierownika budowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wybudowanie trzech domków prefabrykowanych wraz z wyposażeniem - Drzonowo
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania15-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wybudowanie trzech domków prefabrykowanych wraz z wyposażeniem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI