Przebudowy dróg nr 111202L Cegielnia-Matcze oraz 111212L w miejscowości Zosin

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowy dróg nr 111202L Cegielnia-Matcze oraz 111212L w miejscowości Zosin
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoHorodło
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-19
  • ZamawiającyGmina Horodło
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00292667
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowy dróg nr 111202L Cegielnia-Matcze oraz 111212L w miejscowości Zosin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Horodło

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jurydyka 1

1.5.2.) Miejscowość: Horodło

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-523

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846515447

1.5.8.) Numer faksu: 846515443

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@horodlo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.horodlo.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowy dróg nr 111202L Cegielnia-Matcze oraz 111212L w miejscowości Zosin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00840825-13e3-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292667

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: ug@horodlo.pl
W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługiwać się będą numerem BZP lub ID postępowania

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte są w punkcie 39 specyfikacji warunków zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte są w punkcie 39 specyfikacji warunków zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGO.7021.1.21.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Przebudowa drogi gminnej nr 111202L Cegielnia – Matcze.
Przebudowa drogi o długości 790 mb. Inwestycja obejmuje wykonanie: roboty przygotowawcze, ziemne, wykonanie odwodnienia, roboty nawierzchniowe: podbudowy z kruszywa, warstwy wyrównawczej o grubości 3,8 cm, warstwy wiążącej o grubości 4 cm, oraz warstwy ścieralnej o grubości 4 cm. Wykonanie odwodnienia, zjazdów, utwardzenie poboczy, wykonanie przepustów pod zjazdami, obsianie poboczy oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu. Zadanie wpłynie korzystnie na poprawę bezpieczeństwa mieszkańców, gdyż stanowi dojazd do świetlicy wiejskiej oraz do dużego gospodarstwa rolnego plantacji Matcze (borówka amerkańska).

Szczegółowy zakres do realizacji obejmuje:
1) Wykonaniu prac przygotowawczych które obejmują:
wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach - trasa dróg w terenie równinnym w ilości 0,79 km, usunięcie warstwy ziemi (humus) o grubości 10 cm wraz z rozprofilowaniem, za pomocą spycharek, równiarek i częściowo ręcznie 4149 m2., mechaniczne karczowanie odrostów 0,048 ha, karczowanie pni łącznie 9 szt., rozebranie uszkodzonych przepustów rurowych - rury żelbetowe i betonowe o śr. 60 cm z odkopaniem i rozebraniem nawierzchni 7m, rozebranie nawierzchni z masy mineralno – bitumicznej o grubości średnio 6 cm, nad przepustem z zagospodarowaniem urobku 13 m2, rozebranie podbudowy z tłucznia (kruszywa łamanego) nad istniejącym przepustem drogowym o gr. około 20 cm z wbudowaniem w pobocza 13 m2, ciecie pilą nawierzchni bitumicznej na gł. 6 cm przy połączeniu jezdni 21 m;
2) Roboty ziemne;
3) Roboty odwodnieniowe które obejmują wykonanie przebudowy istniejącego przepustu w ilości 9 m;
4) Roboty nawierzchniowe obejmują wykonanie profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie koryta pod zjazdy, podbudowy z mieszanki kruszywa związanego hydraulicznie cementem, podbudowa warstw górna z mieszanki 0/31,5 z kruszywa niezwiązanego, warstwa dolna z betonu asfaltowego śr. gr. po zagęszczeniu 4 cm. w ilości 4440 m2, warstwa wzmacniająca geosiatką lub geokompozytem dedykowanym do zbrojenia warstwy asfaltowej nawierzchni w ilości 4440 m2, nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W i AC11S ;
5) Roboty wykończeniowe obejmują obsianie poboczy i skarp w ziemi urodzajnej, przepusty rurowe pod zjazdami;
6) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu montaż słupków z rur stalowych do zawieszenia znaków drogowych fi 50 mm – 4 szt., pionowe znaki drogowe – 4 szt. bariery ochronne stalowe jednostronne w ilości 32 m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Przebudowa drogi gminnej nr 111212L w miejscowości Zosin.
Przebudowa drogi o długości 995 mb. Zadanie obejmuje: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, podbudowy, elementy ulic, wykonanie nawierzchni, instalowanie znaków drogowych, malowanie nawierzchni. Budowa: wyniesionego przejścia dla pieszych, wraz z oświetleniem ze źródeł odnawialnych (fotowoltaika), zatoki przystankowej, parkingu, chodników. Przebudowa: nawierzchni drogi, skrzyżowania. Utwardzenie poboczy i zjazdów. Budowa kanału technologicznego. Wykonanie oznakowania drogowego. Droga gminna łączy się z drogą krajową nr 74 prowadzącą bezpośredni do przejścia granicznego oraz z droga wojewódzką nr 816. Ponadto droga gminna może służyć jako objazd drogi krajowej w przypadku jej zamknięcia (np. wypadek).
1) Roboty przygotowawcze: wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych w ilości 1,042 km, usuniecie warstwy ziemi urodzajnej o grub. 15 cm w ilości 2083 m2, zabezpieczenie kabli rurą dwudzielną – 44 m;
2)Roboty rozbiórkowe: rozebranie zjazdów z kruszywa gr 15 cm mechanicznie w ilości 96 m2., rozebranie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej (frezowanie) w ilości 688 m2, ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej regularnej w ilości 63 m2;
3)Wykonanie podbudowy obejmuje: mechaniczne wykonanie koryta pod chodnik w ilości 105 m2, pod zjazdy w ilości 798 m2, pod zatokę autobusową, skrzyżowaniu i miejscach postojowych w ilości 517,5 m2, wykonanie warstwy z gruntocementu gr. 10 cm pod chodnikami i zjazdami 903 m2, podbudowy z kruszywa łamanego gr 15 cm na skrzyżowaniach i miejscach postojowych w ilości 58,5 m3, wzmocnienie podłoża z gruntocementu gr 15 cm. pod zatokę autobusową, skrzyżowanie, miejsca postojowe i zjazdy przez chodnik w ilości 546,5 m2;
4)Wykonanie elementów ulic: krawężniki betonowe w ilości 215 m, chodniki z kostki brukowej w ilości 117 m2, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej o gr. 8 cm. w ilości 144 m2;
5)Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W w ilości 7102 m2, wykonanie nawierzchni AC 11 S w ilości 6968 m2;
6) Instalowanie znaków drogowych w ilości 14 szt., montaż progu płytowego „przejście dla pieszych kpl. 1, aktywne oznakowanie przejścia dla pieszych SIGN FLASH solar z lampami oświetlającymi przejście dla pieszych w ilości 1 kpl.;
7) Malowanie nawierzchni w ilości 3,42 m2;
8) Wykonanie kanału technologicznego: budowa studni kablowych w ilości 22 szt., budowa kanalizacji kanału technologicznego w ilości 998 m.
9) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - Załącznik Nr 2 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Kosztorys ofertowy wykonany na podstawie załączonych do SWZ przedmiarów robót

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
2. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający przekaże zaliczkę w kwocie stanowiącej 5% wynagrodzenia wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy:
1. Zmiana umowy na korzyść zamawiającego może być dokonana tylko za zgodą obu stron.
2. Nie dopuszczalna jest zmiana umowy na niekorzyść zamawiającego.
3. Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej i muszą być dokonane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
4. Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
- zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji:
a) wystąpienia wydarzeń lub okoliczności uniemożliwiających wykonanie robót bądź w znaczny sposób je spowalniający tj.: niesprzyjające warunki atmosferyczne (długotrwałe opady deszczu, porywiste wiatry), klęski żywiołowe (powódź, huragan, trzęsienie ziemi),
b) ujawnienia odkryć archeologicznych wymagających przeprowadzenia badań:
c) ujawnienia niewybuchów i niewypałów wymagających wstrzymania robót i dokonania ich usunięcia przez specjalistyczne służby;
d) występowania (w przypadku stwierdzenia na etapie robót budowlanych) niekorzystnych warunków gruntowo - wodnych wymagających dodatkowych robót
odwadniających, wymiany gruntu lub innych technologii wzmacniających podłoże
gruntowe które nie zostały przewidziane w dokumentacji projektowej ;
e) zmiany przedmiotu zamówienia;
f) przedłużonej się procedury przetargowej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-19 10:20

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-17

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Usługa serwisu urządzeń
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Budowa chodnika przy ul. Szkolnej w Tczewskich Łąkach
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Horodło: Przebudowy dróg nr 111202L Cegielnia - Matcze oraz 111212L w miejscowości Zosin.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Horodło: Remont drogi gminnej nr 111237L w miejscowości Ciołki
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa chodnika przy ul. Szkolnej w Tczewskich Łąkach
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI