Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowy dróg gminnych publicznych i wewnętrznych w Gminie Mszana
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MSZANA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258687
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 81
1.5.2.) Miejscowość: Mszana
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-325
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4759755
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@mszana.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.ug.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowy dróg gminnych publicznych i wewnętrznych w Gminie Mszana
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb80e69d-e3ae-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001416/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa i modernizacja dróg gminnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mszana.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mszana.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 344 ze zm.), tj.:
1) przy użyciu Platformy przetargowej dostępnej pod adresem: https://mszana.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (zwanej dalej zamiennie Platformą przetargową lub Platformą zakupową)
lub
2) za pomocą poczty elektronicznej, na adres poczty elektronicznej zam.publiczne@mszana.ug.gov.pl - Zamawiający w sytuacjach awaryjnych dopuszcza możliwość komunikowania się z Wykonawcami.
Zamawiający zastrzega, że oferta wraz załącznikami może być składana tylko
i wyłącznie za pośrednictwem Platformy przetargowej.
2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Osoby wyznaczone do porozumiewania się z wykonawcami w sprawach dotyczących niniejszego przedmiotu zamówienia:
- w sprawach merytorycznych: Tomasz Gierczyk
- w sprawach formalno-prawnych: Barbara Banko zam.publiczne@mszana.ug.gov.pl
4. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do możliwości złożenia, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
5. Korzystanie z Platformy przetargowej, w tym instrukcje, wymagania techniczne, sposoby złożenia oferty, zmiany i wycofania oferty zostały opisane w instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej dostępnych pod niniejszym adresem: https://mszana.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
6. Wykonawca zobowiązany zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem https://mszana.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
7. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA, nt tel. 71 787 35 34, e-mail:helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00-16:00.
8. Zamawiający informuje, iż w przypadku przesyłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferty przetargowej) dopuszczone są formaty danych wskazane w Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017, poz. 2247) – z zastrzeżeniem, iż Zamawiający dopuszcza także przesyłanie dokumentów (w tym oferty) skompresowanych formatem .rar UWAGA: przesłanie pliku w formacie .rar poprzez Platformę przetargową jest możliwe tylko po uprzednim jego skompresowaniu do innego formatu wskazanego w Rozporządzeniu, o którym mowa w pkt 2.7 niniejszego rozdziału (np. w formacie .zip).
9. Sposób sporządzania i przekazywania informacji określają Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020, poz. 2452) oraz Rozporządzenie Ministra Rozwoju, pracy i technologii z dnia 23.12.2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U z 2020, poz. 2415).
10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB dla jednego pliku.
11. Pozostałe informacje zostały opisane w rozdziale VI swz.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 5.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Mszana, reprezentujący Gminę Mszana z siedzibą przy ul. 1 Maja 81, 44-325 Mszana;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Mszana jest Pan Jerzy Mazur,
kontakt: iod@mszana.ug.gov.pl; tel. 32 4759758;
3) przetwarzanie danych jest niezbędne do realizacji ustawowych zadań nałożonych na gminę na zasadach określonych w przepisach o zamówieniach publicznych w związku z art. 44 ust. 4 ustawy o finansach publicznych poprzez doprowadzenie do wyboru Wykonawcy
w oparciu o ustawę Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowy dróg gminnych publicznych i wewnętrznych w Gminie Mszana”, nr postępowania: PI.271.7.2021, prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji;
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz tym, którym na podstawie odrębnych przepisów przysługuje prawo kontroli, jak również zostaną udostępnione w oparciu o przepisy ustawy z 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, zgodnie
z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
i zakresie działania archiwów państwowych (Dz.U.2011.14.67 ze zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania udzielanego w trybach zamówień publicznych; w przypadku dofinansowania zamówienia ze środków zewnętrznych dokumentacja zamówień publicznych oraz umowa zawarta
w wyniku postępowania będą przechowywane przez okres określony zgodnie z wytycznymi programu, z którego uzyskano dofinansowanie;
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
c.d. w sekcji 3.16)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1 wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
2 wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PI.271.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 12
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Przebudowa drogi – ul. Konopnickiej w Mszanie
Przebudowa drogi będzie polegać na wykonaniu nawierzchni na całej szerokości drogi, frezowanie, utwardzenie poboczy oraz ułożenie krawężników drogowych.
Długość i szerokość remontowanego odcinka wynosi 325,0*5,2 m.
Konstrukcja jezdni:
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.4 cm
- Zabudowa krawężników na ławie betonowej
- Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej o uziarnieniu 4/31,5 mm gr. do 5 cm (utwardzenie poboczy)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowią:
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 8)
- Przedmiar robót (zał. nr 7).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryteria oceny ofert - cenę i termin gwarancji. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższy bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert (termin gwarancji)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Przebudowa drogi – ul. Kopernika w Mszanie
Przebudowa drogi będzie polegać na wykonaniu nawierzchni na całej szerokości drogi, frezowanie, regulacja pionowa studni i wpustów ulicznych, utwardzenie poboczy oraz ułożenie krawężników drogowych.
Długość i szerokość remontowanego odcinka wynosi 1050,0*3,6 m.
Konstrukcja jezdni:
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.4 cm
- Zabudowa krawężników na ławie betonowej
- Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej o uziarnieniu 4/31,5 mm gr. do 5 cm (utwardzenie poboczy)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowią:
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 8)
- Przedmiar robót (zał. nr 7).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryteria oceny ofert - cenę i termin gwarancji. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższy bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert (termin gwarancji)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Przebudowa drogi – ul. Chabrowej w Mszanie
Przebudowa drogi będzie polegać na wykonaniu nawierzchni na całej szerokości drogi, frezowanie, utwardzenie poboczy.
Długość i szerokość remontowanego odcinka wynosi 700,0*3,5 m.
Konstrukcja jezdni:
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.4 cm
- Zabudowa krawężników na ławie betonowej
- Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej o uziarnieniu 4/31,5 mm gr. do 5 cm (utwardzenie poboczy)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 stanowią:
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 8)
- Przedmiar robót (zał. nr 7).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryteria oceny ofert - cenę i termin gwarancji. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższy bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert (termin gwarancji)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Przebudowa drogi – ul. Mickiewicza w Mszanie (rejon posesji nr 110-114)
Przebudowa drogi będzie polegać na wykonaniu nawierzchni na całej szerokości drogi, frezowanie, ułożenie krawężników drogowych.
Długość i szerokość remontowanego odcinka wynosi 100,0*3,2 m + 30,0*6,5 m.
Konstrukcja jezdni:
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.4 cm
- Zabudowa krawężników na ławie betonowej
- Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej o uziarnieniu 4/31,5 mm gr. do 5 cm (utwardzenie poboczy)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 stanowią:
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 8)
- Przedmiar robót (zał. nr 7).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryteria oceny ofert - cenę i termin gwarancji. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższy bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert (termin gwarancji)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Przebudowa drogi – ul. Mickiewicza w Mszanie (rejon posesji 185-185c)
Przebudowa drogi będzie polegać na wymianie warstw konstrukcyjnych drogi oraz nawierzchni na całej szerokości drogi.
Długość i szerokość remontowanego odcinka wynosi 175,0*3,2 m.
Konstrukcja jezdni:
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.4 cm
- Warstwa górna podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 5/31,5 mm gr. 8 cm
- Warstwa dolna podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 31,5/63 mm gr. 15 cm
- Warstwa podsypki piaskowej gr. 5 cm
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5 stanowią:
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 8)
- Przedmiar robót (zał. nr 7).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryteria oceny ofert - cenę i termin gwarancji. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższy bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert (termin gwarancji)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Przebudowa drogi – ul. Szkolna w Połomi
Przebudowa drogi będzie polegać na wykonaniu nawierzchni na całej szerokości drogi oraz częściowej wymianie warstw konstrukcyjnych, ułożenie krawężników drogowych, utwardzenie pobocza.
Długość i szerokość remontowanego odcinka wynosi 370,0*3,5 m.
Konstrukcja jezdni:
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.4 cm
- Warstwa górna podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 5/31,5 mm gr. 8 cm
- Warstwa dolna podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 31,5/63 mm gr. 15 cm
- Warstwa podsypki piaskowej gr. 5 cm
- Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej o uziarnieniu 4/31,5 mm gr. do 5 cm (utwardzenie poboczy).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 6 stanowią:
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 8)
- Przedmiar robót (zał. nr 7).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryteria oceny ofert - cenę i termin gwarancji. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższy bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert (termin gwarancji)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – Przebudowa drogi – boczna ul. Centralnej w Połomi
Przebudowa drogi będzie polegać na wykonaniu nawierzchni na całej szerokości drogi, frezowanie, utwardzenie poboczy.
Długość i szerokość remontowanego odcinka wynosi 370,0*3,3 m.
Konstrukcja jezdni:
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.4 cm
- Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej o uziarnieniu 4/31,5 mm gr. do 5 cm (utwardzenie poboczy).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 7 stanowią:
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 8)
- Przedmiar robót (zał. nr 7).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryteria oceny ofert - cenę i termin gwarancji. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższy bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert (termin gwarancji)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – Przebudowa drogi wewnętrznej – boczna ul. Wolności w Połomi
Przebudowa drogi będzie polegać na wymianie warstw konstrukcyjnych drogi oraz nawierzchni na całej szerokości drogi, ułożenie krawężnika.
Długość i szerokość remontowanego odcinka wynosi 130,0*3,2 m.
Konstrukcja jezdni:
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.4 cm
- Warstwa górna podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 5/31,5 mm gr. 8 cm
- Warstwa dolna podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 31,5/63 mm gr. 15 cm
- Warstwa podsypki piaskowej gr. 5 cm
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 8 stanowią:
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 8)
- Przedmiar robót (zał. nr 7).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryteria oceny ofert - cenę i termin gwarancji. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższy bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert (termin gwarancji)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 – Przebudowa drogi wewnętrznej – boczna ul. Centralnej w Połomi (rejon posesji 79d do 79f)
Przebudowa drogi będzie polegać na uzupełnieniu tłucznia oraz wykonanie nawierzchni na całej szerokości drogi.
Długość i szerokość remontowanego odcinka wynosi 115,0*3,4 m.
Konstrukcja jezdni:
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.4 cm
- Warstwa tłuczniowa mechanicznie zagęszczana – głębokość wyboi do 5 cm
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 9 stanowią:
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 8)
- Przedmiar robót (zał. nr 7).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryteria oceny ofert - cenę i termin gwarancji. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższy bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert (termin gwarancji)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 – Przebudowa drogi wewnętrznej – łącznik ul. Przyległej i Centralnej
w Połomi
Przebudowa drogi będzie polegać na wykonaniu nawierzchni na całej szerokości drogi, frezowanie, utwardzenie poboczy, regulacja studni, ułożenie krawężników.
Długość i szerokość remontowanego odcinka wynosi 140,0*3,3 m.
Konstrukcja jezdni:
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.4 cm
- Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej o uziarnieniu 4/31,5 mm gr. do 5 cm (utwardzenie poboczy).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 10 stanowią:
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 8)
- Przedmiar robót (zał. nr 7).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryteria oceny ofert - cenę i termin gwarancji. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższy bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert (termin gwarancji)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 – Przebudowa drogi wewnętrznej – boczna ul. Szkolnej w Połomi (rejon posesji 9 do 9c)
Przebudowa drogi będzie polegać na uzupełnieniu tłucznia oraz wykonanie nawierzchni na całej szerokości drogi.
Długość i szerokość remontowanego odcinka wynosi 230,0*3,2 m.
Konstrukcja jezdni:
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.4 cm
- Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej o uziarnieniu 4/31,5 mm gr. do 5 cm (utwardzenie poboczy)
- Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej o uziarnieniu 4/31,5 mm gr. do 5 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 11 stanowią:
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 8)
- Przedmiar robót (zał. nr 7).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryteria oceny ofert - cenę i termin gwarancji. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższy bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert (termin gwarancji)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12 – Przebudowa drogi wewnętrznej – boczna ul. Wolności w Połomi (rejon posesji 41 do 41e)
Przebudowa drogi będzie polegać na wykonaniu nawierzchni na całej szerokości drogi.
Długość i szerokość remontowanego odcinka wynosi 200,0*3,0 m.
Konstrukcja jezdni:
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.4 cm
- Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej o uziarnieniu 4/31,5 mm gr. do 5 cm (utwardzenie poboczy)
- Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej o uziarnieniu 4/31,5 mm gr. do 5 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 12 stanowią:
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 8)
- Przedmiar robót (zał. nr 7).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryteria oceny ofert - cenę i termin gwarancji. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższy bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert (termin gwarancji)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiąjacy określa warunki udziału w postępowaniu - zdolność zawodowa. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie/przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej. Robota ta winna być wykonana należycie.Uwaga:
1. Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie robót budowlanych podać wartość robót odpowiadających zakresowi warunku.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub
w przypadku korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ustawy Pzp – jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie w zakresie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający tym samym nie dopuszcza sumowania doświadczenia w zakresie tego warunku udziału
w postępowaniu.
3. W przypadku, gdy roboty były wykonywane przez Wykonawcę w ramach konsorcjum wraz z innym Wykonawcą lub innymi Wykonawcami, należy w Wykazie robót, wskazać jakie czynności w ramach tych robót były wykonywane przez Wykonawcę ubiegającego się
o niniejsze zamówienia.
4. Pojęcie budowa, przebudowa należy rozumieć zgodnie z przepisami prawa budowlanego (tj. Dz. U z 2020, poz 1333 ze zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień ich złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Uwaga:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia i dokumenty powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty i oświadczenia składa również podmiot udostępniający zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wskazanych
w swz, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień ich złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wzór wykazu robót budowlanych wykonanych stanowi zał. nr 6 do SWZ.
Uwaga:
Dokument składa ten podmiot, który wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą:Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do swz (formularz oferty). W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część, formularz ofertowy należy złożyć w jednym egzemplarzu, a tabelę nr 1 (kryteria oceny ofert) należy wypełnić tylko dla tych części, na które Wykonawca składa ofertę.
Wraz z ofertą należy złożyć:
1.1 Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 3 do swz.
Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale
IV pkt 2.
Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.2 składają odrębnie:
1) każdy z wykonawców - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2) podmiot udostępniający zasoby - w przypadku polegania Wykonawcy na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, przedstawia, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, w zakresie, w jakim ten podmiot udostępnia swoje zasoby.
1.3 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych
w art. 118 ustawy Pzp jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych danych.
Uwaga: opisane zasady stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby.
1.4 Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/ów - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.3 (dotyczy również spółki cywilnej). Przepis ten stosuje się odpowiednio do osoby działającej
w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
1.5 Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (zał. nr 4 do swz) – oświadczenie dotyczy wyłącznie wykonawców wspólnie składających ofertę;
1.6 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby (zał. nr 5 do swz) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w przypadku gdy Wykonawca, korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp – jeżeli dotyczy;
1.7 kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną na każdą część osobno.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
8.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Stosowne pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą. Pełnomocnictwo może wynikać z dokumentu pod taką sama nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.8.2 Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika).
8.3 Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem.
8.4 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,
o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt. 1.2 rozdziału IV swz) składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia (każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu) oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
8.5 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8.6 Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
8.7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami oraz za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
8.8 W przypadku, o którym mowa w pkt 8.5, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (zał. nr 4 do swz).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy (zał. nr 1 do swz) w § 81. Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 455 ustawy Pzp.
2. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień umowy na podstawie w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności:
2.1 Zmiany wynagrodzenia, w następstwie:
1) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku od towarów i usług.
W takim przypadku wartość wynagrodzenia netto nie ulega zmianie, jedynie wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Zmiana wynagrodzenia odnosić się będzie do części przedmiotu umowy niezrealizowanej, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających lub wprowadzających stawkę podatku od towarów i usług VAT. Zmiana stawki podatku VAT nie dotyczy Wykonawców którzy nie są płatnikami podatku VAT;
2.2 Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, który może nastąpić w przypadku:
1) zaistnienia przyczyn niezależnych od działania stron spowodowana okolicznościami, których zamawiający działając z należytą starannością, przy zachowaniu wszelkich należnych środków nie można było przewidzieć, uniknąć ani im zapobiec;
2) zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót z przyczyn leżących po jego stronie,
3) gdy Zamawiający dokona zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Pzp, która to zmiana wpłynie na wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy i może obejmować maksymalnie czas trwania robót wynikających ze zmiany umowy w oparciu
o art. 455 ust. 2 ustawy Pzp.;
4) braku możliwości wykonywania umowy z uwagi na okoliczności związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania o wpływie w/w okoliczności na termin wykonania zamówienia wraz z dołączeniem stosownych dokumentów na ich potwierdzenie);
5) działania siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są do dołożenia wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych powstałych na skutek działania siły wyższej.
2.3 W przedstawiony w ust. 2.2 niniejszego paragrafu przypadkach, strony ustalają nowe terminy realizacji, termin ten może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania występujących okoliczności.
Pozostałe zmiany umowy określone w ust. 2.4, 2.5 oraz ust. 3-8 tego paragrafu zostały opisane w zał. nr 1 do swz.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy