Przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Radziechowy-Wieprz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Radziechowy-Wieprz
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadziechowy
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-10
  • ZamawiającyGmina Radziechowy-Wieprz
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-25
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Radziechowy-Wieprz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radziechowy-Wieprz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieprz 700

1.5.2.) Miejscowość: Radziechowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-381

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338676610

1.5.8.) Numer faksu: 338676613

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@radziechowy-wieprz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radziechowy-wieprz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Radziechowy-Wieprz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-caeb4ea1-0594-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159882

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003538/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja i przebudowa dróg gminnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.radziechowy-wieprz.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.radziechowy-wieprz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w
szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt II), zawiadomień oraz
przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza
dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy
posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). 2. Zamawiający może również
komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email ug@radziechowy-wieprz.pl
lub ipieronek@radziechowy-wieprz.pl. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem
dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji
wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów
elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych
informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Zamawiający przekazuje link do
postępowania w niniejszej SWZ (opissposobu przygotowania oferty) Dane postępowanie można
wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze
strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.W celu korzystania z systemu miniPortal
konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci
Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu
przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:- specyfikacja połączenia -
Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, - format danych oraz kodowanie miniPortal
- Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, - oznaczenia czasu odbioru danych
– miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co
do setnej części sekundy, Integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem
standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do
Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia
Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym
dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0 Mozilla Firefox od wersji 15 Google Chrome od wersji 20
Microsoft Edge

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych obowiązanym
dospełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO jest w szczególności:1) Zamawiający -
względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w
szczególności:a) wykonawcy będącego osobą fizyczną,b) wykonawcy będącego osobą fizyczną,
prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,c) pełnomocnika wykonawcy będącego osobą
fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),d) członka organu zarządzającego
wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z
KRK),2)Wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał.
Dotyczy to w szczególności:
a) osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia,
b) podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną,
c) podwykonawcy/podmiotu trzeciego
będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
d) pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe
zamieszczone w pełnomocnictwie),e) członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu
trzeciego, będącego
osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK);3) Podwykonawca/podmiottrzeci
- względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w
szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.271.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z załącznikiem nr 1, nr 2, nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą
łączną ilość punktów kryterium Cena + kryterium Okres gwarancji i rękojmi.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z załącznikiem nr 1, nr 2, nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą
łączną ilość punktów kryterium Cena + kryterium Okres gwarancji i rękojmi.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie - załącznik nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie - załącznik nr 3 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

NIE DOTYCZY

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

6.3. DOKUMENTY, KTÓRE WSZYSCY WYKONAWCY MUSZĄ ZŁOŻYĆ DO OFERTY:
1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji;
2) wypełniony załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące
przesłanek wykluczenia z postępowania, o którym mowa w punkcie 5.1. SWZ;
3) wypełniony załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące
spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 5.2. SWZ;
4) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie
zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie
pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać
uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi
być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie
jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z
nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym.
Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego
reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu;
5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący
wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych
zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których
wskazane zdolności dotyczą.
Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
UWAGA:
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą
nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę.
b) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich
Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą udokumentować – przy ofercie - że
pełnomocnictwo ustanowione do ich reprezentowania zostało podpisane przez osobę[y]
uprawnione do działania w ich imieniu.
c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o
którym mowa w dziale 6.3 ust. 2), 3), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub
kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie
podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu
oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w
zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
d) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako
pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę,
a) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie będzie ofertą
najkorzystniejszą, wówczas Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego - umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.5.3. Korzystanie z podwykonawstwa:
a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie
zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części niniejszego
zamówienia.
b) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia (zakres zamówienia),
której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez wykonawcę nazw (firm)
podwykonawców, jeżeli są już znani.
c) Zamawiający dopuści także powierzenie części zamówienia podwykonawcy na etapie
realizacji inwestycji, w przypadku gdy Wykonawca nie deklarował chęci powierzenia części
zamówienia podwykonawcy w ofercie, na warunkach określonych w SIWZ pkt. 14 oraz wzorze
umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
d) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z
odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
e) Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a
ust. 1 ustawy (pkt 6.1. lit a) SIWZ informacji o podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć
wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji
Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie,
w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. Zmiany umowy muszą być zgodne z
treścią art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zapisami niniejszej umowy.
2. Strony zastrzegają sobie możliwość zmiany treści umowy, w przypadkach wskazanych
powyżej oraz w następujących przypadkach:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający,
działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 50%
wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
b) w przypadku wystąpienia „siły wyższej” lub innego zdarzenia losowego;
c) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu
realizacji jakiegokolwiek elementu Przedmiotu Umowy;
d) w przypadku zmiany terminu realizacji Umowy, spowodowanego przerwą w realizacji
Przedmiotu Umowy, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn niezależnych
od Wykonawcy (w szczególności wydłużenie się postępowania administracyjnego lub innego
celem uzyskania decyzji, opinii, uzgodnień) pod warunkiem, jeżeli przerwa w realizacji
Przedmiotu Umowy zostanie pisemnie stwierdzona oraz umotywowana przez Wykonawcę;
e) kiedy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia
dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia
warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie
pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
f) zmiany terminu realizacji umowy: w przypadku gdy na skutek potrzeb / przyczyn leżących po
stronie Zamawiającego spowodowanych koniecznością zachowania bieżącego funkcjonowania
poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego nastąpi przerwa w realizacji
poszczególnych części Przedmiotu Umowy;
g) w przypadku gdy z przyczyn technicznych, społecznych, sytuacji pogodowej, nie jest możliwe
wykonanie poszczególnych robót budowalnych celem wykonania należycie Przedmiotu Umowy,
lub gdy od wyniku działania innych podmiotów, nie związanych z realizacją niniejszego
przedmiotu umowy albo Zamawiającego uzależnione jest wykonanie należycie Przedmiotu
Umowy;
h) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części Przedmiotu Umowy, zgodnie
z zapisami niniejszej umowy powyżej;
i) w przypadku konieczności wydłużenia okresu gwarancji lub rękojmi.
3. Strona wnioskująca o zmianę Umowy występuje do drugiej Strony z pisemnym wnioskiem o
zmianę Umowy zawierającym zakres zmiany wraz z uzasadnieniem oraz informacją, co do
wpływu na warunki realizacji Umowy. Druga Strona w terminie 14 dni pisemnie ustosunkowuje
się do wniosku o zmianę Umowy.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem
nieważności.
5. Nie wymagają zmiany Umowy zmiany dotyczące:
a) oznaczeń indywidualizujących Strony, zawartych na wstępie Umowy,
b) danych kontaktowych,
c) danych wystawcy i odbiorcy faktury a także danych adresowych dotyczących wystawiania i
doręczania faktur.
6. Wykonawca nie może domagać się zmian w Umowie w związku z niewykonaniem lub
nienależytym wykonywaniem Przedmiotu Umowy.
Pozostałe zapisy we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-10 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję podwykonawcy do wykonania przyłączy elektrycznych zew - Chorzów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy podwykonawczej do wykonania przyłączy elektrycznych zew. Prace na terenie Aglomeracji Śląskiej. Budynki użyteczności publicznej. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie mailowym.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Modernizacja traktu porodowego w Szpitalu w Knurowie
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa ul. Olbina w Pakosławiu
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Radziechowy: Przebudowa boiska przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Juszczynie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja traktu porodowego w Szpitalu w Knurowie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa ul. Olbina w Pakosławiu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI