Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowę dróg gminnych I etap 2021” obejmujące roboty budowlane na drogach gminnych w Raniżowie:- ul. Królowej Jadwigi,- ul. Sportowej na dz. nr ewid. 1256- na dz. nr ewid. 14/2 (Borki)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RANIŻÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581689
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 6
1.5.2.) Miejscowość: Raniżów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-130
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 2285034
1.5.8.) Numer faksu: 17 2285365
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stanislaw.sidor@ranizow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ranizow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowę dróg gminnych I etap 2021” obejmujące roboty budowlane na drogach gminnych w Raniżowie:- ul. Królowej Jadwigi,- ul. Sportowej na dz. nr ewid. 1256- na dz. nr ewid. 14/2 (Borki)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-389bbff7-a722-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041381
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005088/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi gminnej ul. Królowej Jadwigi w Raniżowie
1.1.4 Przebudowa ul. Sportowej na dz. nr ewid. 1256 w Raniżowie
1.1.5 Przebudowa drogi gminnej dz. nr ewid.14/2 w Raniżowie (Borki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
Platforma zakupowa: https://ranizow.logintrade.net/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ranizow.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Raniżów : .https://ranizow.logintrade.net/. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Zakupowej Gminy Raniżów: https://ranizow.logintrade.net/ ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.14.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ranizow.logintrade.net/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej jako: RODO informuje, że:1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Raniżów ul. Rynek 6, 36-130 Raniżów , tel. (017) 2285034 , e-mall . rodo.ranizow.pl2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych listownie wysyłając pismo na ww. adres ; rodo.ranizow.pl3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego realizowanym zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych dalej jako: Pzp oraz przepisami wykonawczymi do Pzp. 4) odbiorcami danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy, w szczególności na bieżącą obsługę platformy przetargowej PZP24.pl, świadczenie usług prawnych, osoby lub podmioty uczestniczące przy realizacji dostaw/usług/robót budowlanych, osoby lub podmioty, którym udostępniono dokumentację postępowania na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, osoby lub podmioty, które złożyły wniosek o udostępnienie informacji publicznej, w przypadku zadań współfinansowanych ze środków europejskim podmioty wskazane w przepisach prawa i decyzjach/umowach w sprawie dofinansowania projektu, a także inne podmioty/osoby/organy w zakresie i na zasadach określonych innymi przepisami prawa;5) dane osobowe przechowywane będą zgodnie z obowiązującym w jednostce Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, względnie przez okres gwarancji/rękojmi wynikający z zawartej umowy albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków europejskich; 6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz wymogiem umownym/warunkiem zawarcia umowy. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych lub mogą uniemożliwić zawarcie umowy;7) osobie przysługuje prawo dostępu1 do treści swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do ich sprostowania2 oraz prawo żądania od Administratora ograniczenia3 przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ) Wyjaśnienie: Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.8) osobie nie przysługuje prawo do usunięcia danych gdy przetwarzanie danych następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej czy też do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;9) osobie nie przysługuje prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz prawo do wniesienia sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 RODO wobec przetwarzania jej danych osobowych gdy podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10) osobie przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeśli przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;11) osoba, której dane dotyczą nie będzie podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.12) w związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane osobowe mogą być przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) z uwzględnieniem ograniczeń wynikających
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: L. 271.1D.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 867163,09 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 1 Przebudowa drogi gminnej ul. Królowej Jadwigi w Raniżowiebudowa kanalizacji deszczowej Roboty przygotowawcze - 0,445 km.- kanały z rur HDPE Dn 200 mm przykanaliki - 56 m.- studnie chłonne ( rewizyjne ) z kręgów fi 1200 mm - 10 szt. - studnie chłonne ( rewizyjne ) z kręgów fi 1500 mm – 3 szt. - kanały odwadniające z HDPE Dn 400 mm – 384 m- regulacja pionowa studzienek podziemnych oraz naprawy urządzeń z betonu ilość -38 szt. - krawężniki wraz wykonaniem ław, betonowe wystające 15x30 cm. ława betonowa, podsypka cementowo-piaskowa - 925 mb. - podbudowy z kruszyw łamanych górna warstwa po zagęszczeniu 10 cm. – 2.241,00 m2 - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych ( warstwa wiążąca ) AC 16 W grubość 5 cm po zagęszczeniu – 2.241,00 m2 - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych ( warstwa ścieralna ) AC 16 S grubość 5cm po zagęszczeniu – 2.241,0 m2- zjazdy, podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna pop zagęszczeniu 10 cm - 495m 2- humusowanie i obsianie skarp przy grubości humusu 5 cm. 441 m2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót (pomocniczy )Zadanie Nr 2 Przebudowa ul. Sportowej na dz. nr ewid. 1256 w Raniżowie Roboty przygotowawcze - 0,265 km.- Usunięcie humusu 15 cm. – 695 m2- Koryta na poszerzeniach , na jezdni poszerzenie jezdni 676,5 m 2- Warstwy odcinające , warstwa po zagęszczeniu 10 cm – 786,50 m2- Podbudowy z kruszyw łamanych warstwa po zagęszczeniu 10 cm. – 707,00 m2- Podbudowy z kruszyw łamanych górna warstwa po zagęszczeniu 10 cm. – 1.007 ,00 m2- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych ( warstwa wiążąca ) AC 16 W grubość 4 cm – 954,00 m2- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych ( warstwa ścieralna ) AC 16 S grubość 4 cm – 927,5 m2 - Pobocze Nawierzchnia z kamienia tłuczonego warstwa dolna po uwałowaniu 10 cm – 397,50 m2 Roboty dodatkowe Roboty odwadniające – regulacja pionowa urządzeń podziemnych z betonu studzienki z dostosowaniem do obciążeń klasy D 400 - 6 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót (pomocniczy ) Zadanie Nr 3 Przebudowa drogi gminnej dz. nr ewid. 14/2 w Raniżowie ( Borki ) - Roboty przygotowawcze - 0,175 km.- Usunięcie humusu 15 cm. – 437,5 m2- Koryta na poszerzeniach , na jezdni poszerzenie jezdni 280 m 2- Warstwy odcinające , warstwa po zagęszczeniem 10 cm – 280,00 m2- Podbudowy z kruszyw łamanych górna warstwa po zagęszczeniu 10 cm. – 638,00 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych ( warstwa wiążąca ) AC 16 W grubość 4 cm – 630.00 m2- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych ( warstwa ścieralna ) AC 16 S grubość 4 cm – 612,5 m2- Pobocze Nawierzchnia z kamienia tłuczonego warstwa dolna po uwałowaniu 10 cm – 262,5 m24. Roboty dodatkowe Roboty odwadniające – regulacja pionowa urządzeń podziemnych z betonu studzienki z dostosowaniem do obciążeń klasy D 400 - 14 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót (pomocniczy )