IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany zawartej umowy następują w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, za zgodą stron.2. Terminy, o których mowa w umowie ulegają wydłużeniu w przypadku:1) wystąpienia siły wyższej, 2) wystąpienia zjawisk atmosferycznych, 3) wystąpienia zagrożenia epidemicznego,4) wystąpienia mobilizacji lub innego nieprzewidzianego zarządzenia wojskowego,5) wystąpienia ograniczeń wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub decyzji organów administracji samorządowej lub rządowej6) wystąpienia warunków odmiennych od przyjętych w dokumentacji technicznej, w tym warunków glebowych, w szczególności geologicznych lub gruntowo-wodnych a także istnienia w szczególności podziemnych urządzeń, instalacji, obiektów budowlanych lub ich części, 7) wystąpienia w trakcie wykonywania zamówienia odkrycia, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest ono związane z zabytkiem lub uzasadnione będzie zawiadomienie konserwatora zabytków w celu dokonania oględzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego, a także w przypadku stwierdzenia niewybuchów lub niewypałów,8) wystąpienia zmian w przepisach prawa,9) działania lub zaniechania organów władzy publicznej lub instytucji, w tym zmiany urzędowych interpretacji przepisów dotyczących wykonywania lub finansowania robót budowlanych,10) przerwy w wykonywaniu robót budowlanych wskutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,11) podjęcia działań ratowniczych,12) wprowadzenia w trybie nadzoru autorskiego zmian w dokumentacji projektowej w celu wykonania robót budowlanych, 13) przekroczenia określonych w przepisach prawa terminów wydawania decyzji lub zezwoleń, jeżeli nie wynika to z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego,14) wydania postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach określonych w przepisach prawa budowlanego,15) wydania orzeczenia przez sąd, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,16) wydania decyzji konserwatora zabytków na kontynuowanie robót,17) wykonania robót zamiennych, jeżeli ich wykonanie wstrzymuje wykonanie robót budowlanych,18) zatwierdzenia nowej dokumentacji dotyczącej robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy lub zmian w dokumentacji, na podstawie której są wykonywane te roboty budowlane19) przedłużającymi się procedurami na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych 20) nieprzewidzianych kolizji z robotami prowadzonymi równolegle przez inne podmioty jeżeli termin wystąpienia, czas trwania lub natężenie (siła) zdarzeń lub wystąpienia warunków, o których mowa w ust. 2 uniemożliwia prawidłowe wykonanie prac projektowych dla robót dodatkowych, robót zamiennych lub robót, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp. 3. Wystąpienie i zakończenie zdarzeń, o których mowa w ust. 2 zostanie zakomunikowane drugiej stronie niezwłocznie. 4. Za zjawiska atmosferyczne, o których mowa w ust. 2 pkt 2, uznaje się:1) deszcz, 2) śnieg,3) grad,4) mróz,5) zamieć, w tym zamieć śnieżną, 6) mgłę,7) gołoledź,8) dymy,9) wichurę, huragan lub inny wiatr o takiej sile, 10) powodzie11) zjawiska o charakterze podobnym do zjawisk, o których mowa w pkt 1-10.5. Terminy, o których mowa w umowie ulegają wydłużeniu o czas, w którym zdarzenia lub warunki, o których mowa w ust. 2, lub wstrzymanie robót z uwagi na znaleziska archeologiczne lub niewybuchy lub niewypały uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie robót budowlanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w postępowaniu lub prac projektowych dla robót dodatkowych, robót zamiennych lub robót, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.6. Zmiana sposobu wykonania robót budowlanych może nastąpić w przypadku:1) zastosowania innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub wyrobów budowlanych, ze względu na zmiany w przepisach prawa powszechnie obowiązującego lub wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy, której nie można było przewidzieć, jeżeli zastosowanie innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub wyrobów budowlanych, jest niezbędne do prawidłowego wykonania robót budowlanych,2) zastosowania innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub wyrobów budowlanych, jeżeli zastosowanie tych rozwiązań lub wyrobów spowoduje polepszenie parametrów technicznych lub cech funkcjonalnych obiektu budowlanego, 3) zastosowania innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub wyrobów budowlanych, jeżeli zastosowanie tych rozwiązań lub wyrobów spowoduje uniknięcie wad obiektu,4) nieprzewidzianych kolizji z robotami prowadzonymi równolegle przez inne podmioty, infrastrukturą towarzyszącą lub innymi uwarunkowaniami; w takim przypadku zmiany w umowie, w tym zmiany terminu wykonania zamówienia i wynagrodzenia Wykonawcy, zostaną ograniczone do zmian powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji jak: zmiana sposobu wykonania, materiałów, technologii, lokalizacji wbudowywanych urządzeń.7. Termin wykonania umowy ulega wydłużeniu w przypadku wystąpienia dodatkowych robót budowlanych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 Pzp, o czas niezbędny do ich wykonania.8. Czas niezbędny do wykonania dodatkowych robót budowlanych, o którym mowa w ust. 7 obejmuje również czas niezbędny na sporządzenie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej podstawę wykonania tych robót. 9. Osoby uprawnione do kierowania robotami budowlanymi mogą zastąpić nowe osoby, o ile nowe osoby spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.10. W przypadku zmian odnoszących się do przedmiotu zamówienia, w tym jego wielkości lub rozmiaru, sposobu wykonania zamówienia, a także wprowadzenia robót zamiennych, wystąpienia robót dodatkowych, dodatkowych robót budowlanych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 Pzp lub zmniejszenia zakresu lub wielkości przedmiotu zamówienia, wynagrodzenie Wykonawcy może zostać podwyższone lub zmniejszone. W takim przypadku podstawą podwyższenia lub zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy będą ceny określone w złożonym przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy szczegółowym kosztorysem ofertowym, a w przypadku braku cen w tym kosztorysie, ceny jednostkowe robót określone na podstawie danych rynkowych - ceny stosowane w miejscu wykonania zamówienia lub ceny w aktualnych powszechnie stosowane katalogach lub cennikach.11. Ceny w aktualnych powszechnie stosowanych katalogach lub cennikach nie mogą być wyższe niż ceny jednostkowe robót określone na podstawie danych rynkowych.12. Wykonawca przedstawia Zamawiającemu dokumentację projektową i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (STWiORB) w zakresie niezbędnym do wprowadzenia robót zamiennych (innego sposobu wykonania zamówienia), wystąpienia robót dodatkowych, dodatkowych robót budowlanych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 Pzp lub zmniejszenia zakresu lub wielkości przedmiotu zamówienia. Dokumentacja projektowa i STWiORB wymaga zatwierdzenia przez nadzór autorski (projektanta), uzgodnienia z inspektorem nadzoru inwestorskiego i akceptacji Zamawiającego.13. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.14. Dopuszczalne jest powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane w trakcie jego realizacji. W takim przypadku § 8 umowy stosuje się.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
15.01.2021, godzina:
13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
j. polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: