Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa zbiorników wodnych w miejscowości Żerków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żerków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Żerków
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-210
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627403024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zerkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zerkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa zbiorników wodnych w miejscowości Żerków
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae685f6e-3c84-40c2-88ec-74a51e6cd996
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412664
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062378/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa zbiorników wodnych w miejscowości Żerków
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach operacji typu „Zarządzanie zasobami wodnymi” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae685f6e-3c84-40c2-88ec-74a51e6cd996
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e- Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: http://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania Z Platformy e- Zamówienia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 24 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt 24 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RPR.ZP.271.2.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje przebudowę istniejącego zbiornika wodnego (stawu) zlokalizowanego w rejonie ul. Jarocińskiej w Żerkowie na działkach o nr ewid. 617/1 i 671/11. Staw o powierzchni ok. F=3280m2 i głębokości h=2,70-2,95 (od naturalnej powierzchni terenu) zasilany jest wyłącznie wodami opadowymi i roztopowymi oraz wodami gruntowymi. Zasięg oddziaływania bezpośredniego stawu nie wykracza poza granice działek na których urządzenie wodne jest zlokalizowane.
Zakres planowanych robót obejmuje:
- oczyszczenie stawu ze śmieci (butelki pet i szklane, gałęzie, worki foliowe itp.),
- wykoszenie porostów z dna i skarp stawu wraz z utylizacją masy zielonej,
- odmulenie i wyprofilowanie dna stawu wraz z utylizacją odpadu,
- przebudowę i wyprofilowanie skarp stawu do pochylenia ok 1: 1,5-1:2,
- dogęszczenie skarp stawu wraz z lokalną naprawą ubytków w skarpach,
- odtworzenie umocnień biologicznych oraz kamiennych na skarpach stawu,
- przebudowa (naprawa) stojaka mnicha odprowadzającego nadmiar wód ze stawu do pobliskiego rowy wraz z umocnieniem skarp w rejonie wlotu narzutem kamiennym,
- uporządkowanie terenu robót.
Szczegółowy zakres prac znajduje się w dokumentacjach projektowych stanowiących załącznik nr 8a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: Cena- 60%, Okres gwarancji- 40%. W ramach kryterium Cena punkty będą przyznane według wzoru:(Cmin/Cof) * 60
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
W ramach kryterium Okres gwarancji punkty będą przyznane według wzoru:
60-72 m-cy gwarancji- 20 pkt
73-84 m-cy gwarancji- 25 pkt
85-96 m-cy gwarancji - 30 pkt
97-108 m-cy gwarancji- 35 pkt
109-120 m-cy gwarancji- 40 pkt
Minimalny okres gwarancji wynosi 60 m-cy.
Maksymalny okres gwarancji wynosi 120 m-cy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje przebudowę istniejących dwóch zbiorników wodnych (stawu nr 1 oraz stawu nr 2) zlokalizowanych na terenie parku miejskiego w Żerkowie pomiędzy ulicami Parkowa i Jarocińską na działce o nr ewid. 713/5. Staw nr 1 o powierzchni ok. F=525 m2 i głębokości h=2,5-2,99 m (od naturalnej powierzchni terenu) zasilany jest wyłącznie wodami opadowymi i roztopowymi oraz wodami gruntowymi. Zasięg oddziaływania bezpośredniego stawu nie wykracza poza granice działki, na której urządzenie wodne jest zlokalizowane.
Zakres planowanych robót obejmuje:
- oczyszczenie stawu ze śmieci (butelki pet i szklane, gałęzie, worki foliowe itp.),
- wykoszenie porostów z dna i skarp stawu wraz z utylizacją masy zielonej,
- odmulenie i wyprofilowanie dna stawu wraz z utylizacją odpadu,
- przebudowę i wyprofilowanie skarp stawu do pochylenia ok 1:2,
- dogęszczenie skarp stawu wraz z lokalną naprawą ubytków w skarpach,
- odtworzenie umocnień biologicznych oraz kamiennych na skarpach stawu,
- remont studni upustowej (wymian kręgów) odprowadzającej nadmiar wód ze stawu do kanalizacji deszczowej wraz z umocnieniem skarp w rejonie wlotu narzutem kamiennym,
- uporządkowanie terenu robót.
Staw nr 2 o powierzchni ok F=630 m2 i głębokości h=2,10-2,99 m (od naturalnej powierzchni terenu) zasilany jest wyłącznie wodami opadowymi i roztopowymi oraz wodami gruntowymi. Zasięg oddziaływania bezpośredniego stawu nie wykracza poza granice działki, na której urządzenie wodne jest zlokalizowane.
Zakres planowanych robót obejmuje:
- oczyszczenie stawu ze śmieci (butelki pet i szklane, gałęzie, worki foliowe itp.),
- wykoszenie porostów z dna i skarp stawu wraz z utylizacją masy zielonej,
- odmulenie i wyprofilowanie dna stawu wraz z utylizacją odpadu,
- przebudowę i wyprofilowanie skarp stawu do pochylenia ok 1: 1,5-1:2,
- dogęszczenie skarp stawu wraz z lokalną naprawą ubytków w skarpach,
- odtworzenie umocnień biologicznych oraz kamiennych na skarpach stawu,
- naprawa konstrukcji wlotu DN 500 mm z zamknięciem szandorowym odprowadzającego nadmiar wody ze stawu do kanalizacji deszczowej wraz z umocnieniem skarp w rejonie wlotu brukiem kamiennym na betonie,
- uporządkowanie terenu robót.
Szczegółowy zakres prac znajduje się w dokumentacjach projektowych stanowiących załącznik nr 8 b do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: Cena- 60%, Okres gwarancji- 40%. W ramach kryterium Cena punkty będą przyznane według wzoru:(Cmin/Cof) * 60
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
W ramach kryterium Okres gwarancji punkty będą przyznane według wzoru:
60-72 m-cy gwarancji- 20 pkt
73-84 m-cy gwarancji- 25 pkt
85-96 m-cy gwarancji - 30 pkt
97-108 m-cy gwarancji- 35 pkt
109-120 m-cy gwarancji- 40 pkt
Minimalny okres gwarancji wynosi 60 m-cy.
Maksymalny okres gwarancji wynosi 120 m-cy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje przebudowę istniejącego zbiornika wodnego (stawu nr 3) zlokalizowanego na terenie parku miejskiego w Żerkowie pomiędzy ulicami Parkową i Jarocińską na działce o nr ewid. 713/5.
Staw nr 3 o powierzchni ok F=3700m2 i głębokości h=1,70-2,88 m (od naturalnej powierzchni terenu) zasilany jest wyłącznie wodami opadowymi i roztopowymi oraz wodami gruntowymi. Zasięg oddziaływania bezpośredniego stawu nie wykracza poza granice działki, na której urządzenie wodne jest zlokalizowane.
Zakres planowanych robót obejmuje:
- oczyszczenie stawu ze śmieci (butelki pet i szklane, gałęzie, worki foliowe itp.),
- wykoszenie porostów z dna i skarp stawu wraz z utylizacją masy zielonej,
- odmulenie i wyprofilowanie dna stawu wraz z utylizacją odpadu,
- przebudowę i wyprofilowanie skarp stawu i wyspy do pochylenia ok 1:1,5,
- dogęszczenie skarp stawu i wyspy wraz z lokalną naprawą ubytków w skarpach,
- odtworzenie umocnień biologicznych oraz kamiennych na skarpach stawu i wyspy,
- naprawę konstrukcji betonowej zastawki spustowej oraz zamknięć szandorowych regulującej poziom wody w stawie i odprowadzającej nadmiar wody do rowu wraz z umocnieniem skarp stawu w rejonie zastawki brukiem kamiennym na betonie,
- naprawę powierzchni betonowych i kamiennych osadnika zlokalizowanego poniżej stawu wraz z wymianą kręgu betonowego w dnie osadnika,
- naprawę powierzchni betonowych i ceglanych muru zlokalizowanego we wschodniej części stawu,
- remont kładki drewnianej dla pieszych usytuowanej w południowej części stawu wraz z odtworzeniem umocnień kamiennych skarp stawu pod kładką,
- uporządkowanie terenu robót.
Szczegółowy zakres prac znajduje się w dokumentacjach projektowych stanowiących załącznik nr 8c do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: Cena- 60%, Okres gwarancji- 40%. W ramach kryterium Cena punkty będą przyznane według wzoru:
(Cmin/Cof) * 60
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
W ramach kryterium Okres gwarancji punkty będą przyznane według wzoru:
60-72 m-cy gwarancji- 20 pkt
73-84 m-cy gwarancji- 25 pkt
85-96 m-cy gwarancji - 30 pkt
97-108 m-cy gwarancji- 35 pkt
109-120 m-cy gwarancji- 40 pkt
Minimalny okres gwarancji wynosi 60 m-cy.
Maksymalny okres gwarancji wynosi 120 m-cy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje przebudowę istniejącego zbiornika wodnego (stawu) zlokalizowanego w rejonie ul. Targowisko w Żerkowie na działce o nr ewid. 352. Staw o powierzchni ok. F=720m2 i głębokości nieprzekraczającej h=1,7 -2,9 m (od naturalnej powierzchni terenu) zasilany jest wyłącznie wodami opadowymi i roztopowymi oraz wodami gruntowymi. Zasięg oddziaływania bezpośredniego stawu nie wykracza poza granice działki, na której urządzenie wodne jest zlokalizowane.
Zakres planowanych robót obejmuje:
- oczyszczenie stawu ze śmieci (butelki pet i szklane, gałęzie, worki foliowe itp.),
- wykoszenie porostów z dna i skarp stawu wraz z utylizacją masy zielonej,
- odmulenie i wyprofilowanie dna stawu wraz z utylizacją odpadu,
- przebudowę i wyprofilowanie skarp stawu do pochylenia ok 1:1-1:2,
- dogęszczenie skarp stawu wraz z lokalną naprawą ubytków w skarpach,
- odtworzenie umocnień biologicznych oraz kamiennych na skarpach stawu,
- przebudowę (odtworzenie) wlotu z zamknięciem szandorowym w formie doku żelbetowego odprowadzającego nadmiar wód ze stawu do pobliskiego rowu wraz z umocnieniem skarp w rejonie wlotu brukiem na betonie,
- uporządkowanie terenu robót.
Szczegółowy zakres prac znajduje się w dokumentacjach projektowych stanowiących załącznik nr 8d do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: Cena- 60%, Okres gwarancji- 40%. W ramach kryterium Cena punkty będą przyznane według wzoru:
(Cmin/Cof) * 60
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
W ramach kryterium Okres gwarancji punkty będą przyznane według wzoru:
60-72 m-cy gwarancji- 20 pkt
73-84 m-cy gwarancji- 25 pkt
85-96 m-cy gwarancji - 30 pkt
97-108 m-cy gwarancji- 35 pkt
109-120 m-cy gwarancji- 40 pkt
Minimalny okres gwarancji wynosi 60 m-cy.
Maksymalny okres gwarancji wynosi 120 m-cy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje przebudowę istniejącego zbiornika wodnego (stawu) zlokalizowanego w rejonie ul. Cmentarnej w Żerkowie na działkach o nr ewid. 425 i 421/2. Staw o powierzchni ok. F=2700m2 i głębokości nieprzekraczającej h=1,9 -2,9 m (od naturalnej powierzchni terenu) zasilany jest wyłącznie wodami opadowymi i roztopowymi oraz wodami gruntowymi. Zasięg oddziaływania bezpośredniego stawu nie wykracza poza granice działek, na których urządzenie wodne jest zlokalizowane.
Zakres planowanych robót obejmuje:
- oczyszczenie stawu ze śmieci (butelki pet i szklane, gałęzie, worki foliowe itp.),
- wykoszenie porostów z dna skarp stawu wraz z utylizacją masy zielonej,
- odmulenie i wyprofilowanie dna stawu wraz z utylizacją odpadu,
- przebudowę i wyprofilowanie skarp stawu do pochylenia ok 1: 1,5-1:2,
- dogęszczenie skarp stawu wraz z lokalną naprawą ubytków w skarpach,
- odtworzenie umocnień biologicznych oraz kamiennych na skarpach stawu,
- odtworzenie, przebudowę lub remont wylotów kanalizacyjnych wprowadzających oczyszczone wody opadowe i roztopowe do stawu wraz z umocnieniem skarp stawu w rejonie wylotów brukiem na betonie,
- przebudowę wlotu kanalizacyjnego odprowadzającego nadmiar wód ze stawu do istniejącego rowu wraz z umocnieniem skarp w rejonie wlotu brukiem na betonie,
- remont kładki drewnianej dla pieszych zlokalizowanej w miejscu przewężenia stawy wraz z odtworzeniem umocnień kamiennych skarp stawu pod kładką,
- remont schodów zejściowych do stawu od strony ul. Cmentarnej,
- montaż fontanny napowietrzającej,
- uporządkowanie terenu robót.
Szczegółowy zakres prac znajduje się w dokumentacjach projektowych stanowiących załącznik nr 8e do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: Cena- 60%, Okres gwarancji- 40%. W ramach kryterium Cena punkty będą przyznane według wzoru:
(Cmin/Cof) * 60
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
W ramach kryterium Okres gwarancji punkty będą przyznane według wzoru:
60-72 m-cy gwarancji- 20 pkt
73-84 m-cy gwarancji- 25 pkt
85-96 m-cy gwarancji - 30 pkt
97-108 m-cy gwarancji- 35 pkt
109-120 m-cy gwarancji- 40 pkt
Minimalny okres gwarancji wynosi 60 m-cy.
Maksymalny okres gwarancji wynosi 120 m-cy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ustawy Pzp dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu.
3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu.
4) Zdolności technicznej i zawodowej.
Dla części 1 Zamawiający wymaga:
a) posiadania przez Wykonawcę doświadczenia tj.
- wykonania nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- 1 roboty o podobnym charakterze i złożoności w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania przedmiotowego warunku tj. polegającej na budowie/przebudowie zbiornika wodnego/ urządzenia wodnego o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto.
b) dysponowania przez Wykonawcę:
- jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia hydrotechniczne lub wodno-melioracyjne.
Dla części 2 Zamawiający wymaga:
a) posiadania przez Wykonawcę doświadczenia tj.
- wykonania nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- 1 roboty o podobnym charakterze i złożoności w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania przedmiotowego warunku tj. polegającej na budowie/przebudowie zbiornika wodnego/ urządzenia wodnego o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto.
b) dysponowania przez Wykonawcę:
- jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia hydrotechniczne lub wodno-melioracyjne.
Dla części 3 Zamawiający wymaga:
a) posiadania przez Wykonawcę doświadczenia tj.
- wykonania nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- 1 roboty o podobnym charakterze i złożoności w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania przedmiotowego warunku tj. polegającej na budowie/przebudowie zbiornika wodnego/ urządzenia wodnego o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto.
b) dysponowania przez Wykonawcę:
- jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia hydrotechniczne lub wodno-melioracyjne.
Dla części 4 Zamawiający wymaga:
a) posiadania przez Wykonawcę doświadczenia tj.
- wykonania nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- 1 roboty o podobnym charakterze i złożoności w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania przedmiotowego warunku tj. polegającej na budowie/przebudowie zbiornika wodnego/ urządzenia wodnego o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto.
b) dysponowania przez Wykonawcę:
- jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia hydrotechniczne lub wodno-melioracyjne.
Dla części 5 Zamawiający wymaga:
a) posiadania przez Wykonawcę doświadczenia tj.
- wykonania nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- 1 roboty o podobnym charakterze i złożoności w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania przedmiotowego warunku tj. polegającej na budowie/przebudowie zbiornika wodnego/ urządzenia wodnego o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto.
b) dysponowania przez Wykonawcę:
- jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia hydrotechniczne lub wodno-melioracyjne.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj.:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty-według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ (odpowiednio dla części 1- zał. 3a, dla części 2- zał. 3b, dla części 3- zał. 3c, dla części 4- zał. 3d, dla części 5- zał. 3e)
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
1) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw
2) kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie dokumentacji technicznej załączonej do SWZ – kosztorys ofertowy stanowi załącznik nr 7 do SWZ.(odpowiednio dla części 1- zał. 7a, dla części 2- zał. 7b, dla części 3- zał. 7c, dla części 4- zał. 7d, dla części 5- zał. 7e)
3) Potwierdzenie wniesienia wadium.
4) Zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (jeżeli dotyczy) według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Dla części 1: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
Dla części 2: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)
Dla części 3: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)
Dla części 4: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
Dla części 5: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu:
przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 45 1020 2212 0000 5402 0027 6931.
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
4. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia należy przekazać w oryginale w postaci elektronicznej.
5. Oferta wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium następuje na zasadach określonych w art. 98 Ustawy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w pkt 7.1 ppkt 1), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w sytuacjach określonych
w § 11 wzoru umowy, stanowiącego załącznik Nr 5 do SWZ (odpowiednio dla części 1- zał. 5a, dla części 2- zał. 5b, dla części 3- zał. 5c, dla części 4- zał. 5d, dla części 5- zał. 5e)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-31 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-31 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach operacji typu „Zarządzanie zasobami wodnymi” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa”.