Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 105753B ulica Wiejska we wsi
Stara Łomża przy Szosie Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomża
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 1a
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppietrzak@gminalomza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminalomza.pl/bip/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 105753B ulica Wiejska we wsi
Stara Łomża przy Szosie Etap II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cce6bcfb-4bed-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382544
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030847/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 105753B ulica Wiejska we wsi Stara Łomża przy Szosie Etap II
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminalomza.ezamawiajacy.p
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminalomza.ezamawiajacy.p
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w dziale XIII
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w dziale II
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.1.24.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 105753B
ul. Wiejska we wsi Stara Łomża Przy Szosie – Etap II: od km 0+000,00 do km 1+040,00
I. Branża drogowa.
1. Roboty przygotowawcze.
2. Roboty pomiarowe - wytyczenie trasy.
3. Roboty rozbiórkowe - frezowanie nawierzchni bitumicznych, rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej, podbudowy, krawężników, nawierzchni z kostki brukowej i płyt ażurowych. Usunięcie humusu.
4. Wykonanie koryta na całej szerokości ulicy Wiejskiej na odcinku ciągu pieszo – jezdnego.
5. Wykonanie koryta na całej szerokości ulicy Wiejskiej o przekroju ulicznym.
6. Budowa ciągu pieszojezdnego ulicy Wiejskiej od km 0+000 do km 0+516,28
o nawierzchni z kostki betonowej o konstrukcji zgodnej z dokumentacją projektową.
7. Budowa warstwy ulepszonego podłoża wraz z georusztem i warstwą odcinającą.
8. Ustawianie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo piaskowej.
9. Budowa nawierzchni zjazdów publicznych i indywidualnych, o konstrukcji zgodnej
z dokumentacją projektową.
10. Wykonanie nawierzchni pobocza gruntowego o konstrukcji zgodniej z dokumentacją projektową.
11. Budowa nawierzchni jezdni ulicy (odc 0+516,28 do 1+040,00) podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30, skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych, ułożenie warstwy wiążącej oraz warstwy ścieralnej.
12. Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych.
13. Humusowanie i obsianie trawą zieleńców.
14. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
15. Inwentaryzacja powykonawcza.
II. Branża sanitarna.
1. Kanalizacja deszczowa
1.1. Tyczenie trasy sieci kanalizacji.
1.2. Roboty ziemne.
1.3. Wykopy oraz przekopy na odkład z uwzględnieniem zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia podziemnego.
1.4. Odtworzenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp.
1.5. Podłoża pod kanały z materiałów sypkich.
1.6. Kanały z rur PCV.
1.7. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych.
1.8. Oznakowanie trasy kanału.
1.9. Próba szczelności.
2. Przebudowa sieci wodociągowej
2.1. Tyczenie trasy sieci kanalizacji.
2.2. Roboty ziemne.
2.3. Wykopy oraz przekopy na odkład z uwzględnieniem zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia podziemnego.
2.4. Ułożenie wodociągu ø100
2.5. Wykonanie przyłączy wodociągowych i montaż zasuw.
2.6. Przełączenie istniejących przyłączy wody.
2.7. Oznakowanie trasy wodociągu.
2.8. Wymiana hydrantu nadziemnego na podziemny.
III. Branża elektryczna.
1. Roboty demontażowe.
2. Budowa oświetlenia ulicznego.
2.1. Kopanie rowów dla kabli.
2.2. Nasypanie warstw piasku na dno wykopu.
2.3. Ustawienie fundamentów prefabrykowanych.
2.4. Montaż i stawianie słupów. Montaż wysięgników rurowych.
2.5. Montaż opraw na wysięgnikach słupów.
2.6. Montaż przewodów do opraw oświetleniowych.
2.7. Ułożenie rur osłonowych.
2.8. Układanie kabli w rowach kablowych.
2.9. Wykonanie szafki oświetleniowej.
2.10. Badanie linii kablowej nn.
2.11. Badania i pomiary instalacji uziemiającej.
3. Usunięcie kolizji sieci energetycznych
3.1. Przebudowa linii napowietrznej i przyłączy na słupach.
3.2. Budowa linii kablowej.
3.3. Demontaż linii niskiego napięcia.
IV. Branża telekomunikacyjna.
1. Przebudowa sieci telekomunikacyjnej.
1.1. Montaż i ustawienie słupów kablowych
1.2. Montaż puszek i skrzynek kablowych.
1.3. Montaż uziomów.
1.4. Montaż zespołów łączówek szczelinowych.
1.5. Wprowadzenia kabli na słup.
1.6. Układanie kabla w rowie kablowym.
1.7. Wykonanie przepustów pod drogami.
1.8. Wciąganie kabla w przepusty.
1.9. Montaż złączy kablowych.
1.10. Pomiary końcowe.
1.11. Zawieszenie kabli nadziemnych.
1.12. Zdemontowanie słupów pojedynczych.
1.13. Zdemontowanie przewodów z linii słupowej.
2. Budowa kanału technologicznego
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Opisane w dziale VIII
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub wpisu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 45233220-7
Zamawiający wymaga następujących dokumentów w odniesieniu do tego warunku:
a) wykazu robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty –- Zakres referencji i innych dokumentów musi potwierdzać spełnianie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 4. lit. b) SWZ. - Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4a do SWZ.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnianie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2.4 ppkt. 2.4.2 SWZ. załącznik nr 4b do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz
w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-20 15:00
8.2.) Miejsce składania ofert: gminalomza.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-20 16:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-19
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak