Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa z rozbudową dróg gminnych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Miasto Lubawskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podleśna 1
1.5.2.) Miejscowość: Mszanowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminanml.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanml.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa z rozbudową dróg gminnych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c41856a-a43c-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085843
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009483/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa z rozbudową dróg gminnych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie 2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.gminanml.pl https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.gminanml.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RD.271.6.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) I część - Przebudowa drogi gminnej nr 181024N na odcinku Chrośle – Pustki:
- Roboty przygotowawcze, ziemne, rozbiórkowe
- Ścinanie drzew i krzewów wraz z wywozem - 10 szt
- Karczowanie pni wraz z zasypaniem piaskiem i wywozem – 120 szt
- Formowanie i zagęszczanie nasypów – 1500 m3
- Montaż rur osłonowych dwudzielnych śr. 160 mm – 40 m
Jezdnia
- Warstwa odsączająca z piasku. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 18793 m2
- Przepusty rurowe pod jezdnią SN 12 o śr. 90 cm wraz ze ściankami czołowymi – 13 m
- Przepusty rurowe pod jezdnią SN 8 o śr. 60 cm wraz ze ściankami czołowymi – 18 m
- Umocnienie skarp i dna rowu kamieniem – 112 m2
- Krawężniki betonowe najazdowe 15x22 cm – 210 m
- Krawężniki betonowe najazdowe 15x30 cm – 200 m
- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm – 13129,56 m2
- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm – 13129,56 m2
- Podbudowa z mieszanki związanej cementem C8/10 grubość po zagęszczeniu 20 cm – 55 m2
- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC16W - warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 5 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 12157,68 m2
- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC11S- warstwa ścieralna - grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 11880 m2
- Nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cm – 55 m2
Zjazdy
- Warstwa odsączająca z piasku. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 936 m2
- Przepusty rurowe pod zjazdami SN8 wraz ze ściankami czołowymi – 214 m
- Umocnienie skarp i dna rowu kamieniem – 96 m2
- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm – 936 m2
- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm – 936 m2
- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC16W - warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 5 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 858 m2
- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC11S- warstwa ścieralna - grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 780 m2
Chodniki/peron z kostki betonowej
- Warstwa odsączająca z piasku. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 120 m2
- Obrzeża betonowe 8x30 cm – 48 m
- Podbudowa z mieszanki związanej cementem C8/10 grubość po zagęszczeniu 20 cm – 88 m2
- Nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej oraz szarej grubość 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr 4 cm, wraz z regulacja urządzeń – 86,4 m2
- Nawierzchnia z płytki chodnikowej żółtej ostrzegawczej betonowej 40x40 cm gr. 8 cm – 13,6 m2
Wykończenia
- Ażury betonowe układane na podsypce cementowo-piaskowej 4 cm wraz z humusowaniem i obsianie trawą – 1200 m2
- Pobocza gruntowe umocnione z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 3195 m2
- Wykonanie trawników z pielęgnacją w trakcie trwania gwarancji, wraz z humusowaniem – 7500 m2
- Oznakowanie pionowe – 49 szt. (w tym aktywne 2 szt.) oraz demontaż starego oznakowania
- Oznakowanie poziome, próg zwalniający – 40 m2
- Bariery energochłonne – 67,6 m
- Sadzenie drzew liściastych wraz z pielęgnacją w okresie gwarancji – 250 szt.
Przepust
- Rozbiórka istniejącego obiektu mostowego – rozpiętość w świetle przyczółków 3,51 szerokość obiektu 5,5 m
- Przepust o konstrukcji żelbetowej z elementów prefabrykowanych o przekroju skrzynkowym o wymiarach 4,5 x 2m w świetle oraz 11 m długości. Wlot i wylot przepustu zabezpieczono murami oporowymi z gruntu zbrojonego zakończonymi oczepami prefabrykowanymi
- Prefabrykaty posadowione na płycie fundamentowej z betonu C25/30 pod płytą wymiana gruntu
- Łączenia elementów prefabrykowanych od strony nasypu zabezpieczyć pasami papy termozgrzewalnej o gr 0,5 cm, od strony wewnętrznej uszczelnić masą trwale plastyczną. Wszystkie elementy konstrukcji i podpór stykające się z gruntem należy zabezpieczyć za pomocą izolacji bitumicznej o min. gr. 2 mm
- Przepust zabezpieczyć barierą SP06/2, barieroporęczą BSP 2/1
- Umocnienie dna i skarp zabrukiem z kostki kamiennej od strony wlotu i wylotu po 20m
Oświetlenie drogowe
- Układanie kabla YAKXS 4x50 SE – 1304 m
- Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 480kg – wysokość 6 m + wysięgnik – 30 szt (w tym 29 wysięgników jednoramiennych, 1 dwuramienny)
- Montaż opraw LED oświetlenia zewnętrznego na słupie – 31 szt. (35-38W – 25 szt., 49-53W – 6 szt.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej - dla każdej z części przedmiotu zamówienia składa się z: projektu budowlanego, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, i przedmiarów robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
) II część - Rozbudowa drogi gminnej nr 181042N na odcinku Mszanowo - obwodnica Nowego Miasta Lubawskiego:
- Roboty przygotowawcze, ziemne, rozbiórkowe
- Ścinanie drzew i krzewów wraz z wywozem - 20 szt
- Karczowanie pni wraz z zasypaniem piaskiem i wywozem – 300 szt
- Formowanie i zagęszczanie nasypów – 3107,46 m3
- Montaż rur osłonowych dwudzielnych śr. 160 mm – 24 m
Jezdnia odcinek 0+000 – 0+980 km
- Warstwa odsączająca z piasku. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wraz z pielęgnacja – 9276 m2
- Przepusty rurowe pod jezdnią SN 8 o śr. 60 cm wraz ze ściankami czołowymi – 27 m
- Umocnienie skarp i dna rowu kamieniem – 300 m2
- Krawężniki betonowe najazdowe 15x30 cm – 200 m
- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm – 5846,48 m2
- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm – 5846,48 m2
- Podbudowa z mieszanki związanej cementem C8/10 grubość po zagęszczeniu 20 cm – 400 m2
- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC16W - warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 5 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 5421,44 m2
- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC11S- warstwa ścieralna - grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 5300 m2
- Nawierzchnia z kostki betonowej kolor gr. 8 cm – 400 m2
Jezdnia odcinek 0+980 – 1+529 km
- Warstwa odsączająca z piasku. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wraz z pielęgnacja – 4721,4 m2
- Umocnienie skarp i dna rowu kamieniem – 300 m2
- Krawężniki betonowe najazdowe 15x30 cm – 200 m
- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm – 3118,32 m2
- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm – 3118,32 m2
- podbudowa z asfaltobetonu AC22P - warstwa grubość po zagęszczeniu 7 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 2898,72 m2
- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC16W - warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 5 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 2810,88 m2
- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC11S- warstwa ścieralna - grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 2745,00 m2
Zjazdy
- Warstwa odsączająca z piasku. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 900 m2
- Przepusty rurowe pod zjazdami SN8 wraz ze ściankami czołowymi – 273 m
- Umocnienie skarp i dna rowu kamieniem – 86,4 m2
- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm – 900 m2
- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm – 900 m2
- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC16W - warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 5 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 825 m2
- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC11S- warstwa ścieralna - grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 750 m2
Chodniki/peron z kostki betonowej
- Warstwa odsączająca z piasku. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 240 m2
- Obrzeża betonowe 8x30 cm – 106 m
- Podbudowa z mieszanki związanej cementem C8/10 grubość po zagęszczeniu 20 cm – 200 m2
- Nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej oraz szarej grubość 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr 4 cm, wraz z regulacja urządzeń – 176 m2
- Nawierzchnia z płytki chodnikowej żółtej ostrzegawczej betonowej 40x40 cm gr. 8 cm – 24 m2
Wykończenia
- Ażury betonowe układane na podsypce cementowo-piaskowej 4 cm wraz z humusowaniem i obsianie trawą – 500 m2
- Pobocza gruntowe umocnione z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 2118 m2
- Wykonanie trawników z pielęgnacją w trakcie trwania gwarancji, wraz z humusowaniem – 11467,50 m2
- Oznakowanie pionowe – 49 szt
- Oznakowanie poziome wraz z progiem wyspowym – 6,84 m2
- Bariery energochłonne – 24 m
- Bariery U-11a – 96,00 m
- Sadzenie drzew liściastych wraz z pielęgnacją w okresie gwarancji – 150 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej - dla każdej z części przedmiotu zamówienia składa się z: projektu budowlanego, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, i przedmiarów robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) polegającą na budowie/przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 2,5 mln zł brutto – ten sam warunek dla obu części przedmiotu zamówienia.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający uprawniony na etapie realizacji zadania do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) Sprzęt jakim powinien dysponować Wykonawca (wraz z informacją o podstawie do dysponowania wymaganym sprzętem):
a) koparko-ładowarka
a) samochód samowyładowczy
b) układarka do mas bitumicznych
c) dwa walce drogowe
d) skrapiarka do skropień międzywarstwowych
4) Wykonawca będzie dysponował:
a) osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej – drogowej, osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadać minimum trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi,
b) osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności – instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (warunek dotyczy wyłącznie części I).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
10.1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości po 50 000,00 złotych
DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI.
10.2. Wadium wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.
10.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r, poz. 299).
10.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Brodnicy
nr rachunku 95 9484 1121 2001 0121 6053 0005,
z dopiskiem na przelewie: z dopiskiem: Wadium – „Przebudowa z rozbudową dróg gminnych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie”.
10.5. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.
10.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
10.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 10.3 ppkt, 2-4 IDW, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
10.8. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy) (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zaleca się wymienienie wszystkich wykonawców), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (np. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,
3) kwotę gwarancji lub poręczenia,
4) termin ważności gwarancji lub poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą),
5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:
a) wykonawca, którego ofertę wybrano: (i) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub (ii) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub (iii) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana;
b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 Pzp lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej
6) oznaczenie postępowania, którego wadium dotyczy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.epuap.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-29 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-28