Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa wraz z wyposażeniem oraz termomodernizacja budynku Domu Studenta PRYZMA Politechniki Opolskiej przy ul. Mikołajczyka 12-14 w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA OPOLSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prószkowska 76
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-758
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.krawiec-mynarek@po.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://po.opole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia Publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wraz z wyposażeniem oraz termomodernizacja budynku Domu Studenta PRYZMA Politechniki Opolskiej przy ul. Mikołajczyka 12-14 w Opolu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84db16ca-824f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001964/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Przebudowa i termomodernizacja budynku Domu Studenta PRYZMA Politechniki Opolskiej przy ul. Mikołajczyka 12-14 w Opolu”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.po.opole.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.po.opole.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformyzakupowej pod adresem: https://po-opole.ezamawiajacy.pl. zwanej dalej platformą. 2.Informacje ośrodkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się zwykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnychsporządzania, wysyłaniai odbierania korespondencji elektronicznej:1) zamawiający będzie się komunikował z wykonawcami zapośrednictwem platformy zakupowej znajdującej się pod adresem:https://poopole.ezamawiajacy.pl.2)wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej: a)zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do systemu https://poopole.ezamawiajacy.pl.b)wykonawca po wybraniu opcji„Przystąp do postępowania” zostanieprzekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwościzalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesurejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod zobrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestrujsię”; c)rejestracja wykonawcy trwamaksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienieczasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty wpostaci elektronicznej; wykonawca wrazz potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszeniaprocedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww.potwierdzeniu; d)po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu;komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej; za datę przekazaniazaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki„korespondencja”; e)wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ.Wniosek należy przesłać za pośrednictwem platformy zakupowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „korespondencja”. W celu zadania pytania zamawiającemu, wykonawca klika lewymprzyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE; powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnićdane Wykonawcy temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganymkodem weryfikującym z obrazka wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskujepotwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy" pytanie wysłane". 3) niezbędnewymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.: a)stały dostęp dosieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s; b)komputer klasy PC lubMAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor IntelIV 2GHZ, jeden z systemówoperacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c) zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku InternetExplorer minimalnie wersja 10.0; d)włączona obsługa JavaScript; e) zainstalowany program AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.4) dopuszczalne formaty przesyłanych danych: plikiowielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods,odp, doc, xls,ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif,tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg,mp4, m4a,mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,XMLsig,XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc; 5) informacje natemat kodowania i czasu odbioru danych: plik załączony przez wykonawcę na platformie zakupowej izapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwośćotworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminuotwarcia ofert.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danychosobowych jestPolitechnika Opolska z siedzibą w Opolu, kod pocztowy: 45-758 ul. Prószkowska 76, 2)administratorwyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adreseme-mail:iod@po.opole.pl.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODOw celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego,prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będąosoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 74ustawy p.z.p.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.1 ustawy p.z.p.przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeliczas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6)obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiemustawowym określonym w przepisanych ustawy p.z.p., związanym z udziałem wpostępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danychosobowychdecyzje niebędą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8)posiadaPani/Pana)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Panadotyczących(wprzypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronieadministratoraniewspółmierniedużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazaniadodatkowychinformacji mającychna celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lubdatypostępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lubdatyzakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawodosprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania niemożeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianąpostanowieńumowy wzakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralnościprotokołu orazjegozałączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwaniapostępowania oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu doprzechowywania,w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony prawinnej osobyfizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiejlubpaństwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanychOsobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnaruszaprzepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawodo usunięciadanych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowaw art.20 RODO; c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych,gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO;10)przysługujePani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne zRODOprzetwarzaniePani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwymdlaprzedmiotowej skargi jestUrząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszaw
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/B/5/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa wraz z wyposażeniem oraz termomodernizacja budynku Domu Studenta PRYZMA Politechniki Opolskiej przy ul. Mikołajczyka 12-14 w Opolu” z podziałem na: a) zamówienie gwarantowane: Przebudowa wraz z wyposażeniem budynku Domu Studenta PRYZMA Politechniki Opolskiej przy ul. Mikołajczyka 12-14 w Opolub) zamówienie opcjonalne: Termomodernizacja Domu Studenta PRYZMA Politechniki Opolskiej przy ul. Mikołajczyka 12-14 w Opolu
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39290000-1 - Wyposażenie różne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Robota budowlana:zamówienie opcjonalne: Termomodernizacja Domu Studenta PRYZMA Politechniki Opolskiej przy ul. Mikołajczyka 12-14 w OpoluZamawiający gwarantuje zlecenie wykonania zamówienia gwarantowanego a opcjonalnie może zlecić wykonanie zamówienia opcjonalnego.Zamawiający nie gwarantuje zlecenia wykonania zamówienia opcjonalnego.wartość szacunkowa opcji: 877 183,50 zł netto4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin Gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7