Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa wnętrz przeznaczonych na działalność DNS i dziekanatów, wykonanie systemu sygnalizacji pożaru i instalacji elektrycznych w budynku głównym Akademii Muzycznej im. K. Lipińskiego we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275748
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II nr 2
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-043
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 31 00 555
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amkl.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wnętrz przeznaczonych na działalność DNS i dziekanatów, wykonanie systemu sygnalizacji pożaru i instalacji elektrycznych w budynku głównym Akademii Muzycznej im. K. Lipińskiego we Wrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1332d53d-871a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019304
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006087/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa pomieszczeń przeznaczonych na działalność DNS i dziekanatów, wymiana instalacji elektrycznej w wybranych pomieszczeniach budynku A oraz oficyny wysokiej B wraz z nadzorem inwestorskiego
1.1.2 Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru w budynku A wraz ze sprawowaniem nadzoru inwestorskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/amuz_wroc3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/amuz_wroc
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywać się będzie się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/amuz_wroc 2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, odbierania dokumentów elektronicznych, zmiana lub wycofanie oferty oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 3. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U z 2017 r. poz. 2247) 4. Zalecenia Zamawiającego: 1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf, 2) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: − .zip − .7Z,3) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB,4) ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES,5) pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym,6) Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików, 7) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty, 8) jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP Zamawiający zaleca wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.5. Za datę przekazania oferty oraz wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie – https://platformazakupowa.pl/pn/amuz_wroc. 6. Niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na platformie https://platformazakupowa.pl tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych została zawarta w rozdziale XXIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 262-1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa wybranych wnętrz przeznaczonych na działalność Działu Nauczania i Spraw Studenckich oraz dziekanatów, wykonanie systemu sygnalizacji pożaru i instalacji elektrycznych w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.1) Część 1 – przebudowa wybranych wnętrz przeznaczonych na działalność Działu Nauczania i Spraw Studenckich i dziekanatów oraz wykonanie instalacji elektrycznych w budynku głównym wraz z oficyną wysoką, w ramach którego znajduje się: Zadanie 1:Przebudowa pomieszczeń znajdujących się na parterze, w prawym skrzydle budynku głównego (bud. A) mieszczących DNSS i dziekanaty, w tym:a) prace ogólnobudowlane,b) prace z zakresu instalacji c.o. i klimatyzacji,c) prace z zakresu instalacji elektrycznych i oświetleniowych,d) prace z zakresu instalacji IT,Zadanie 2:a) wykonanie instalacji elektrycznych i oświetleniowych w gabinecie Rektora, sekretariacie i pom.105 A na pierwszym piętrze budynku głównego (bud. A),b) towarzyszące wykonaniu instalacji elektrycznych prace naprawcze,c) wykonanie sufitów podwieszanych z GK, d) tapetowanie pomieszczeń,e) cyklinowanie parkietów,Zadanie 3:a) wykonanie instalacji elektrycznych i oświetleniowych w pomieszczeniach dydaktycznych na piętrach I-IV, w kondygnacji piwnicy i na klatkach schodowych budynku oficyny wysokiej (bud. B) oraz na 3 kondygnacjach łącznika pomiędzy budynkiem głównym (bud. A) i oficyną wysoką (bud. B)b) towarzyszące wykonaniu instalacji elektrycznych prace naprawcze i odtworzeniowe – tynkowanie i malowanie,c) wymiana płyt sufitu modułowego w pomieszczeniach dydaktycznych na piętrach I-III,d) wymiana płyt sufitu modułowego w czytelni i wypożyczalni Biblioteki Głównej Akademii Muzycznej,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie do 30% wartości zamówienia podstawowego, które są przedmiotem niniejszego postępowania i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Warunki powtórzonego zamówienia będą takie same jak zapisane w niniejszej SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą dla danej części zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp oraz uzyska maksymalną liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny.Szczegółowe informacje dotyczące sposobu obliczenia wartości poszczególnych kryteriów zostały opisane w rozdziale XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą dla danej części zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp oraz uzyska maksymalną liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny.Szczegółowe informacje dotyczące sposobu obliczenia wartości poszczególnych kryteriów zostały opisane w rozdziale XVIII SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa wybranych wnętrz przeznaczonych na działalność Działu Nauczania i Spraw Studenckich oraz dziekanatów, wykonanie systemu sygnalizacji pożaru i instalacji elektrycznych w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.Część 2 – Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku głównym (bud. A) oraz na klatkach schodowych i w piwnicy oficyny wysokiej (bud. B) Akademii Muzycznej we Wrocławiu, w ramach którego znajduje się:Etap 1: Wykonanie elementów systemu sygnalizacji pożaru w obrębie DNS i dziekanatów (parter, prawe skrzydło budynku A):a) instalacja kablowa elektryczna i teletechniczna mocowana osprzętem ognioodpornym w listwach lub pod tynkiem, w zależności od rodzaju sufitu (podwieszany lub nie),Etap 2:Wykonanie elementów systemu sygnalizacji pożaru w budynku A oraz na klatkach schodowych i w piwnicach budynku B:a) prace zabezpieczające,b) demontaż i utylizacja elementów istniejącego systemu sygnalizacji pożaru,c) instalacja kablowa elektryczna i teletechniczna mocowana osprzętem ognioodpornym w listwach lub pod tynkiem, w zależności od rodzaju sufitu (podwieszany lub nie),d) montaż centrali sygnalizacji pożaru, central zamknięć ogniowych, sterowników klap pożarowych, gniazd i czujek pożarowych, sygnalizatorów, ręcznych przycisków pożarowych i oddymiania, modułów kontrolno-sterujących, trzymaczy elektromagnetycznych,e) prace naprawcze po przeprowadzeniu instalacji,f) uruchomienie systemu,g) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie do 30% wartości zamówienia podstawowego, które są przedmiotem niniejszego postępowania i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Warunki powtórzonego zamówienia będą takie same jak zapisane w niniejszej SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą dla danej części zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp oraz uzyska maksymalną liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny.Szczegółowe informacje dotyczące sposobu obliczenia wartości poszczególnych kryteriów zostały opisane w rozdziale XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą dla danej części zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp oraz uzyska maksymalną liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny.Szczegółowe informacje dotyczące sposobu obliczenia wartości poszczególnych kryteriów zostały opisane w rozdziale XVIII SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7