Przebudowa wiaduktu drogowego nad linią kolejową (stacja Oleśnica Rataje), w ciągu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa wiaduktu drogowego nad linią kolejową (stacja Oleśnica Rataje), w ciągu dawnej drogi krajowej nr 8
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOleśnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-22
  • Numer ogłoszenia542794-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 542794-N-2020 z dnia 2020-05-22 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy: Przebudowa wiaduktu drogowego nad linią kolejową (stacja Oleśnica Rataje), w ciągu dawnej drogi krajowej nr 8
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, krajowy numer identyfikacyjny 93196321000000, ul. ul. Wojska Polskiego  , 56-400  Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3981667, 3993244, e-mail zdp@zdp-olesnica.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zdp-olesnica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://bip.zdp-olesnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.zdp-olesnica.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.zdp-olesnica.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej zgodnie z zapisami SIWZ
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica (Sekretariat I piętro)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wiaduktu drogowego nad linią kolejową (stacja Oleśnica Rataje), w ciągu dawnej drogi krajowej nr 8
Numer referencyjny: ZDP-DT.272.1.9.2020.AK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje:1.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie wiaduktu drogowego nad linią kolejową (stacja Oleśnica Rataje), w ciągu dawnej drogi krajowej nr 8. Przedmiotem inwestycji jest trójprzęsłowy wiadukt drogowy znajdujący się w ciągu dawnej drogi krajowej nr 8 w km 149+621 (kilometraż globalny), nad czynną, zelektryfikowaną linią kolejową, w pobliżu stacji kolejowej Rataje w miejscowości Oleśnica.1.2 Przewidywany zakres robót:Zakres całej inwestycji obejmuje między innymi następujące prace :uzyskanie wszelkich uzgodnień, zezwoleń i decyzji (itp.) odpowiednich instytucji w tym instytucji na których terenie wykonywany będzie przedmiot zamówienia a niezbednych do kompleksowego i praiwdłowego wykonania przedmiotu zamówienia (np. tzw. zamknięcia, domknięcia na terenach kolejowych) organizacja placu budowy,wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,zabezpieczenie lub przebudowa sieci uzbrojenia terenu kolidujących z inwestycją,rozebranie nawierzchni jezdni na istniejącym wiadukcie i na dojazdach,wymiana/naprawa najbardziej uszkodzonych elementów konstrukcyjnych obiektu,reprofilacja górnej krawędzi płyty pomostowej,wykonanie elementów projektowanej sieci odwodnienia,wykonanie nawierzchni jezdni na wiadukcie i dojazdach do obiektu,montaż elementów wyposażenia, m. in. barier ochronnych,odtworzenie schodów skarpowych, uformowanie i umocnienie skarp nasypu, uporządkowanie terenu budowy.UWAGA: wszelkie koszty uzyskania wszystkich niezbędnych uzgodnień, zezwoleń i decyzji (itp.) odpowiednich instytucji (przede wszystkim instytucji na których terenie wykonywany będzie przedmiot zamówienia w tym tereny kolejowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnićw cenie oferty!!!1.3 Pozostałe informacje:1.3.1 UWAGA. prace budowlane prowadzone będą nad działającą linią kolejową w zawiązku z czym na wykonawcy ciąży obowiązek w ramach wykonania przedmiotu zamówienia uzgodnienie z odpowiednimi zarządcami terenów kolejowych wymaganych wyłączeń trakcji, zamknięć torowych itp. jak również zabezpieczenie tego terenu w sposób umożliwiający bezpieczne prowadzenie robót budowlanych. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie spisanie wszelkich umów, regulaminów zamknięć torowych, wyłączeń trakcji i odbycie na własny koszt niezbędnych szkoleń w tym zakresie oraz sporządzenie innych dokumentów wymaganych przez PKP lub inne podmioty, a niezbędnych do realizacji inwestycji, Wykonawca pozyska wszystkie niezbędne uzgodnienia, zwłaszcza te związane z wejściem na teren kolejowy a konieczne do rozpoczęcia i prowadzenia robót budowlanych.1.3.2 ISTNIEJĄCY STAN ZAGOSPODAROWANIA TERENU CHARAKTERYSTYKA OGÓLNAPrzedmiotowy wiadukt zlokalizowany jest w ciągu dawnej drogi krajowej nr 8 w km 149+621 (kilometraż globalny) nad czynnymi, zelektryfikowanymi liniami kolejowymi nr 281 i 766.Przedmiotowy obiekt jest wiaduktem drogowym swobodnie podpartym, trójprzęsłowym, wykształconym w oparciu o monolityczne żelbetowe belki w przęsłach skrajnych oraz belkach prefabrykowanych WBS w przęśle środkowym. Na dźwigarach wykonana jest żelbetowa płyta pomostowa. Obiekt zakwalifikowany jest do I klasy obciążenia K-80 według PN-66/B-02015.W przekroju poprzecznym ustrój niosący składa się z 8 dźwigarów w każdym z przęseł. Podpory pośrednie ukształtowane są w formie 4 słupów żelbetowych z oczepem. Podpory skrajne to masywne przyczółki żelbetowe. Całkowita długość obiektu wynosi ok. 32,74 m, a szerokość ok. 11,05 m. Na obiekcie znajdują się dwa chodniki robocze, a szerokość jezdni wynosząca około 4,0 m, jest taka sama na wiadukcie jak i na odcinkach dojazdowych.Na podstawie inwentaryzacji obiektu stwierdzono poprzeczne i podłużne deformacje nawierzchni jezdni występujące nad dylatacjami oraz lokalne spękania asfaltu.Stożki skarpowe wiaduktu są zdeformowane i porośnięte drzewami i krzewami. PARAMETRY GEOMETRYCZNE ISNIEJĄCEGO OBIEKTUrozpiętość teoretyczna przęsła środkowego 14,35 m,szerokość konstrukcyjna 11,05 m, w tym:chodnik 2 x 1,52 mjezdnia ~4,0 m,długość całkowita obiektu ok. 32,74 mświatło pionowe 5,45 mświatło poziome 13,55 mOBIEKTY I URZĄDZENIA STAŁENa terenie przedmiotowej inwestycji znajdują się następujące istniejące obiekty i urządzenia stałe:- droga powiatowa (dawna droga krajowa nr 8),- linia kolejowa nr 281 Oleśnica – Chojnice (znaczenie państwowe na odcinku Oleśnica – Milicz),- linia kolejowa nr 766 Łukanów – Dąbrowa Oleśnicka (znaczenie państwowe),- stacja Oleśnica Rataje.SIECI UZBROJENIA TERENU WYSTĘPUJĄCE W REJONIE WIADUKTUZgodnie z informacjami zawartymi na mapie do celów projektowych oraz wizją w terenie, w rejonie przedmiotowej inwestycji występują następujące sieci uzbrojenia terenu:sieć kanalizacyjna,sieć teletechniczna,sieć elektroenergetyczna drogowa.SIEĆ KANALIZACYJNAW stanie istniejącym wzdłuż zlokalizowanych pod przedmiotowym obiektem linii kolejowych nr 281 i 766, zgodnie z informacjami znajdującymi się na mapie do celów projektowych przebiega sieć kanalizacji deszczowej kd100 (z obydwu stron torowiska) służąca odprowadzeniu wód opadowych i roztopowych z obszaru kolejowego.W obrębie istniejącego wiaduktu i dojazdów do obiektu nie stwierdzono występowania sieci kanalizacyjnej, odwodnienie nawierzchni jezdni na obiekcie i dojazdach jest realizowane za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych oraz za pośrednictwem dwóch stalowych wpustów odwadniających z rurami spustowymi przechodzącymi przez płytę pomostu. Obecny zły stan nawierzchni jezdni wskazuje na zawodność istniejącego sposobu odwodnienia.W ramach realizacji przedmiotowego zadania nie przewiduje się ingerencji w istniejący system kanalizacji deszczowej zlokalizowany się na obszarze kolejowym. Planuje się budowę nowego systemu odwodnienia obiektu mostowego. Wody opadowe i roztopowe z nawierzchni jezdni będą kierowane odpowiednio wykonstruowanymi spadkami poprzecznymi i podłużnymi w kierunku projektowanych wpustów mostowych, a dalej kolektorami podwieszonymi pod konstrukcją do studni osadnikowych – drogowych zlokalizowanych w poboczu. Ze studni wody odprowadzane będą w kierunku skarp nasypu poprzez ścieki skarpowe, skąd ostatecznie odprowadzone zostaną w teren - do projektowanych dołów chłonnych, gdzie ulegną rozsączeniu.SIEĆ TELETECHNICZNAIstniejące sieci teletechniczne zlokalizowane w obszarze inwestycji stanowią:- kabel telekomunikacyjny ziemny TKD, który przebiega pod nawierzchnią drogi od strony Długołęki w miejscu dowiązania nawierzchni projektowanej do istniejącej, a dalej przechodzi pod odtwarzaną skarpą nasypu,- rurociąg kablowy 4xRHDPE40 mm (z kablem światłowodowym), który przebiega pod nawierzchnią drogi dojazdowej do obiektu od strony Długołęki w rurze osłonowej,- rurociąg 7x40 HDPE (7t) przebiegający wzdłuż ulicy Wojska Polskiego, znajduje się poza obszarem planowanych robót budowlanych, w jego bliskiej odległości planuje się wykonać roboty związane z odtworzeniem schodów skarpowych,- sieć światłowodowa D48 operatora DSS Operator S.A.Biorąc pod uwagę rzędne posadowienia istniejących sieci telekomunikacyjnych znajdujących się na terenie inwestycji oraz planując odtworzenie obecnie występujących rzędnych wysokościowych niwelety drogi i wiaduktu, nie przewiduje się ingerencji w  zlokalizowane na terenie inwestycji sieci telekomunikacyjne. W razie konieczności odkrycia infrastruktury teletechnicznej podczas prac ziemnych, przewiduje się ich zabezpieczenie przed uszkodzeniem lub ewentualną kradzieżą i postępowanie zgodnie z warunkami określonymi przez zarządców niniejszych sieci.SIEĆ ELEKTROENERGETYCZNAIstniejące sieci elektroenergetyczne zlokalizowane w obszarze objętym inwestycją stanowią:- napowietrzna SN K-2101 20 kV przebiegająca w miejscu końca opracowania (od strony dojazdu do Centrum miasta Oleśnica),- infrastruktura energetyczna w postaci linii kablowej LPN 15 kV zlokalizowana pod obiektem i  ułożona w poziomie torowiska,- sieć elektroenergetyczna oświetlenia ulicznego w postaci linii kablowej nN 0,4kV oraz słupów oświetlenia ulicznego (nr 20, 21, 22 i 23).Nie przewiduje się przebudowy niniejszych sieci elektroenergetycznych, planuje się jedynie ich ewentualne zabezpieczenie na czas prowadzenia robót budowlanych zgodnie z warunkami określonymi przez zarządców tych sieci.ZAKRES ROBÓT ROZBIÓRKOWYCHZakres robót rozbiórkowych obejmuje całkowite rozebranie nawierzchni jezdni i infrastruktury drogowej na wiadukcie i dojazdach oraz najbardziej uszkodzonych elementów konstrukcyjnych obiektu (w zakresie niezbędnym do wykonania nowego wiaduktu). Materiały pochodzące z rozbiórki przeznaczone są do odzysku. W trakcie rozbiórki zabezpieczyć zlokalizowane w obszarze inwestycji sieci i urządzenia zgodnie z warunkami określonymi przez ich właścicieli. PROJEKTOWANY STAN ZAGOSPODAROWANIA TERENUPOWIERZCHNIA TERENURealizacja przedmiotowej inwestycji nie zmienia dotychczasowego sposobu zagospodarowania terenu. Lokalizacja, geometria i sposób posadowienia przebudowywanego wiaduktu nie ulegną zmianie. Przedmiotowy obiekt zostanie dostosowany do obowiązujących przepisów oraz wymagań zarządcy drogi.W ramach planowanego remontu obiektu przewidziano wykonanie powierzchniowej naprawy belek prefabrykowanych WBS oraz płyty pomostowej, zachowując istniejące światło pionowe oraz przywracając nośność dla klasy obciążenia B. Zaprojektowano wymianę najbardziej uszkodzonych dźwigarów przęseł skrajnych oraz najbardziej uszkodzonych pól płyty pomostowej. Przewidziano także reprofilację górnej krawędzi płyty pomostowej, tak aby była dostosowana do spadków nawierzchni drogowej. Posadowienie obiektu nie ulegnie zmianie, przewiduje się wykorzystanie istniejących podpór pośrednich oraz skrajnych.Przewidziano wykonanie nowych łożysk oraz montaż nowych desek gzymsowych.Projektuje się wykonanie za przyczółkami płyt przejściowych.Przewidziano wykonanie na obiekcie, na warstwie hydroizolacji płyty pomostowej nowych warstw nawierzchni drogowej z odpowiednimi spadkami. Układ i grubość warstw będzie dostosowana do istniejących.Na obiekcie projektuje się montaż wyniesionych na min. 14 cm ukosowanych krawężników kamiennych, kotwionych do kap chodnikowych. Krawężniki układane na kruszywie bazaltowym otoczonym żywicą polimerową.Projektuje się wykonanie hydroizolacji na górnej powierzchni płyty pomostowej. Hydroizolację typu ciężkiego na powierzchniach żelbetowych przyczółków od strony gruntu. Dodatkowo wszystkie elementy żelbetowe narażone na działanie warunków atmosferycznych zostaną pokryte warstwą ochronną z powłoki antykarbonatyzacyjnej.Projektuje się nową sieć odwodnienia obiektu polegającą na odprowadzaniu wód opadowych i roztopowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych w kierunku wpustów mostowych, a dalej kolektorami podwieszonymi pod konstrukcją do studni osadnikowych – drogowych zlokalizowanych na poboczu. Ze studni zlokalizowanych w nasypie wody zostaną odprowadzone w teren. Nie zmienia się natomiast odwodnienia drogi poza obiektem. Wody będą kierowane na przyległe od jezdni pobocza.Jako elementy zabezpieczenia ruchu przyjęto nowe barieroporęcze przechodzące w barierę ochronną poza obiektem oraz nowe osłony przeciwporażeniowe. Przewidziano montaż nowych urządzeń dylatacyjnych. Przewidziano również odtworzenie istniejących schodów skarpowych na jednej ze skarp oraz budowę nowych schodów skarpowych na drugiej skarpie.Nie zmienia się funkcji przedmiotowego obszaru, teren po ukończeniu inwestycji będzie stanowił przeprawę drogi powiatowej nad czynnymi, zelektryfikowanymi liniami kolejowymi nr 281 i 766. Przewiduje się wykonanie na obiekcie nowych warstw nawierzchni drogowej ograniczonej krawężnikami oraz wykonanie chodników. Ponadto projektowane zamierzenie budowlane swoim zakresem robót:- nie powoduje zagrożenia bezpieczeństwa ludzi lub mienia,- nie powoduje pogorszenia stanu środowiska lub stanu zachowania zabytków,- nie powoduje pogorszenia warunków zdrowotno — sanitarnych.UKŁAD KOMUNIKACYJNYNa okres prac budowlanych ruch na obiekcie zostanie całkowicie wyłączony i wprowadzona zostanie tymczasowa organizacja ruchu. Docelowo nie zmieni się układ komunikacyjny drogi powiatowej na wiadukcie oraz układu komunikacyjny linii kolejowych zlokalizowanych pod obiektem.ODWODNIENIE I ODPROWADZENIE WÓD DESZCZOWYCHProjektowana nawierzchnia drogi powiatowej na obiekcie i dojazdach ograniczona zostanie krawężnikami. Wody opadowe i roztopowe z powierzchni wiaduktu będą odprowadzane za pomocą odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych w kierunku wpustów mostowych krawężnikowych i drogowych. Wody z wpustów odprowadzane będą za pośrednictwem kolektorów odwadniających DN200 (podwieszonych do spodu konstrukcji) za obiekt, do studni osadnikowych – drogowych zlokalizowanych w poboczu po obu stronach obiektu. Następnie wody ze studni kierowane będą do projektowanych ścieków skarpowych z betonowych korytek, które będą miały ujście u podnóża skarp w dołach chłonnych, gdzie wody ulegną rozsączeniu. Projektowane doły chłonne planuje się wypełnić kruszywem grubym, a ścianki wyłożyć geowłókniną.Sposób odwodnienia drogi poza obiektem nie ulegnie zmianie w stosunku do stanu istniejącego, tj. wody kierowane będą na przyległe do jezdni pobocza.OŚWIETLENIEPrzewiduje się zachowanie istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego zlokalizowanego po prawej stronie obiektu (w kierunku Długołęki) w obszarze skarp nasypów na dojazdach do obiektu. Istniejąca sieć stanowiąca własność Tauron Dystrybucja Serwis realizowana jest za pomocą linii kablowej nN (0,4 kV) oświetlenia oraz słupów oświetlenia ulicznego (4 słupy rurowe 9 m typ Poznań, w tym dwa z podwójnym wysięgnikiem). Urządzenia oświetlenia zasilane są ze stacji R-1849 Oleśnica Mleczarnia, szafki SO ul. Dobroszycka – obwód kierunek ul. Wojska Polskiego.Na czas prowadzenia prac budowlanych istniejącą sieć elektroenergetyczną oświetlenia ulicznego planuje się pozostawić i ewentualnie zabezpieczyć zgodnie z warunkami wydanymi przez Tauron Dystrybucja Serwis S.A. KOLIZJE I ICH ROZWIĄZANIEPrzed przystąpieniem do robót budowlanych należy dokonać zabezpieczenia lub przebudowy istniejących sieci uzbrojenia terenu w niezbędnym zakresie. Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest dokonać inwentaryzacji urządzeń obcych w celu ustalenia czy nie zachodzi konieczność przebudowy innych sieci uzbrojenia terenu nie ujętych w niniejszym opracowaniu.W przypadku natrafienia na niezidentyfikowane urządzenia i sieci uzbrojenia podziemnego podczas prowadzenia prac związanych z przebudową wiaduktu, zostaną one zabezpieczone lub przełożone w nowe lokalizacje zgodnie z zaleceniami i po uzgodnieniu z zarządcami poszczególnych sieci.TECHNOLOGIA PROWADZENIA ROBÓT BUDOWLANYCHRozwiązania projektowe zakładające następujące etapy prac:organizacja placu budowy,wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu i całkowite zamknięcie ruchu na obiekcie,zabezpieczenie lub przebudowa sieci uzbrojenia terenu kolidujących z inwestycją,rozebranie nawierzchni jezdni na istniejącym wiadukcie i na dojazdach,wymiana/naprawa najbardziej uszkodzonych elementów konstrukcyjnych obiektu,reprofilacja górnej krawędzi płyty pomostowej,wykonanie elementów projektowanej sieci odwodnienia,wykonanie nawierzchni jezdni na wiadukcie i dojazdach do obiektu,montaż elementów wyposażenia, m. in. barier ochronnych,odtworzenie i budowa nowych schodów skarpowych, uformowanie i umocnienie skarp nasypu, uporządkowanie terenu budowy.PROJEKTOWANA ZIELEŃZieleń na terenie przeznaczonym pod inwestycję rośnie głównie na zboczach skarp, które porośnięte są w większości trawą i pojedynczymi, niewielkimi krzewami. Zakres istniejącej roślinność nie wymaga przeprowadzenia specjalistycznej inwentaryzacji dendrologicznej i uzyskiwania pozwoleń na wycinkę drzew. Planuje się oczyszczenie i reprofilację skarp nasypu, a po zakończeniu robót obsianie ich trawą.ZESTAWIENIE POWIERZCHNI:Wiadukt (obrys płyty pomostowej w planie) – 415 m2;Nawierzchnia asfaltowa – jezdnia na obiekcie i dojazdach 550 m2;Nawierzchnia chodników- 150 m2;Pobocze gruntowe – 140 m2Powierzchnia skarp reprofilowanych - 1200 m2OCHRONA KONSERWATORSKANie dotyczy.WPŁYW EKSPLOATACJI GÓRNICZEJNie dotyczy.ZAGROŻENIA ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKOEMISJA HAŁASUPodczas prac budowlanych podstawowym źródłem emisji hałasu będą maszyny napędzane silnikami spalinowymi, takie jak: koparki, spycharki, ładowarki itp. Drugie źródło emisji hałasu to dźwięki od pracy sprzętu budowlanego, np. praca młota pneumatycznego, itp. Roboty budowlane zostaną wykonane w jak najkrótszym czasie, przy wykorzystaniu optymalnej ilości sprzętu. Zakłada się, że hałas będzie sporadyczny, podobny do hałasu na tego typu budowie.Projektowany obiekt nie będzie generować hałasu, będzie on pochodził jedynie od przejeżdżających pojazdów samochodowych. W ramach inwestycji zostanie wykonana nowa nawierzchnia drogowa, która wpłynie na redukcję hałasu powstającego na obiekcie.Oszacowanie emisji hałasu w trakcie robót na tym etapie jest niemożliwe. Poziom hałasu jest zależny od parametrów technicznych wykorzystywanego sprzętu przez Wykonawcę robót.ZANIECZYSZCZENIE POWIETRZABudowa obiektu objętego zakresem dla danej inwestycji wiąże się z powstawaniem zanieczyszczeń powietrza atmosferycznego. W trakcie realizacji inwestycji emisja zanieczyszczeń ma charakter czasowy i lokalny – zmienia się w zależności od miejsca i fazy budowy, zanika wraz z zakończeniem etapu. Podczas prac związanych z budową ma miejsce emisja gazów spalinowych z maszyn budowlanych oraz pyłu podczas prac ziemnych.Oszacowanie ilości emisji spalin na danym etapie jest niemożliwe. Zależy ono od wykorzystywanego przez Wykonawcę sprzętu.. Przebudowywany obiekt nie będzie źródłem emisji zanieczyszczeń do powietrza. Na etapie eksploatacji wystąpienie emisji zanieczyszczeń do powietrza wiązać się będzie z ruchem odbywającym się po obiekcie.WODY POWIERZCHNIOWE I PODZIEMNEW czasie budowy przewiduje się stosowanie tylko takich materiałów, które nie zanieczyszczą wód powierzchniowych i podziemnych.Żeby zminimalizować ryzyko przedostania się surowców i materiałów używanych podczas prac budowlanych do wód gruntowych, przestrzeń w obrębie prowadzonych prac zostanie zabezpieczona folią ochronną. Ponadto przewiduje się zastosowanie takich materiałów, które nie stanowią zagrożenia dla środowiska naturalnego.POWIERZCHNIA TERENUStan powierzchni terenu po zakończonych pracach zostanie uporządkowany i zagospodarowany. Nie przewiduje się żadnej ingerencji w zagospodarowanie terenu poza obszarem inwestycji. Inwestycja nie będzie miała negatywnego wpływu na otaczające środowisko przyrodnicze i powierzchnię terenu.ŚWIAT ROŚLINNY I ZWIERZĘCYRoślinność w pobliżu projektowanego obiektu zostanie uporządkowana. W ramach prac skarpy nasypów zostaną wyprofilowane i obsiane trawą.ZABYTKI KULTURY MATERIALNEJW bezpośrednim sąsiedztwie zamierzenia budowlanego nie występują zabytki kultury materialnej.Prace ziemne będą prowadzone tylko w obrębie istniejących nasypów budowlanych i w miejscach, w których wcześniej były już prowadzone prace budowlane, w związku z tym występuje znikome prawdopodobieństwo wystąpienia zabytków archeologicznych na obszarze prowadzonych robót.Wykonawca, prowadzący roboty budowlane i ziemne, w przypadku natrafienia na przedmioty posiadające cechy zabytku lub mające wartość archeologiczną, obowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym Inżyniera, Urząd Gminy oraz właściwego konserwatora zabytków. Jednocześnie Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć odkryty przedmiot i wstrzymać wszelkie roboty, mogące go uszkodzić lub zniszczyć do czasu wydania przez władze konserwatorskie odpowiednich decyzji. – ustawa z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2017r. poz. 2187). Wykopaliska i znaleziska archeologiczne stanowią własność Państwa.GOSPODARKA ODPADAMIW czasie realizacji inwestycji będą wytwarzane odpady typowe dla tego typu prac budowlanych. W związku z pracą sprzętu mechanicznego może również dojść do zanieczyszczenia gruntu substancjami ropopochodnymi.W czasie użytkowania drogi i wiaduktu w przyszłości mogą powstać odpady, jak np. odpady bytowo-gospodarcze, pochodzące z pojazdów, pozostałości środków zwalczania gołoledzi, odpady powstające w wyniku wypadków i kolizji drogowych, odpady wynikające z prowadzenia robót związanych z utrzymaniem i konserwacją dróg.ROZWIĄZANIA CHRONIĄCE ŚRODOWISKOW czasie budowy przewiduje się stosowanie tylko takich materiałów, które nie zanieczyszczą wód. Wszystkie odpady zostaną ponownie wykorzystane lub zutylizowane. Należy dołożyć wszelkich starań, aby nie zanieczyszczać wód powierzchniowych i podziemnych.Pojazdy samochodowe związane z obsługą budowy oraz maszyny budowlane przemieszczać się będą po drogach technologicznych. Natomiast po zakończeniu budowy przewiduje się obsianie terenu trawą w miejscach, gdzie wystąpiło zniszczenie poszycia trawą.W celu zminimalizowania oddziaływania na środowisko zastosowane zostaną między innymi następujące rozwiązania:odpady będą selektywnie gromadzone na wydzielonej powierzchni, a następnie przekazane do odzysku lub unieszkodliwienia, część będzie ponownie wykorzystywana na placu budowy, np. masy ziemne do budowy skarp, zjazdów,zainstalowane zostaną na zapleczu i placu budowy przenośne sanitariaty, ścieki socjalne gromadzone w zbiornikach kabin sanitarnych będą okresowo po napełnieniu opróżniane przez specjalistyczną firmę.ŻYCIE I ZDROWIE LUDZIAby uniknąć zagrożeń życia i zdrowia ludzi, w czasie budowy należy odpowiednio oznakować i zabezpieczyć wykopy. Teren powinien być oświetlony. Wszystkie prace należy wykonywać zachowując warunki BHP.OBSZAR ODDZIAŁYWANIA INWESTYCJIZgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 306 z późn. zmianami) oraz rozporządzeniem MTiGM z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. 2000 nr 63 poz. 735), obszar oddziaływania obiektu mieści się w całości na działkach, na których została zaprojektowana inwestycja i nie wykracza poza granice oddziaływania przedsięwzięcia zaznaczone na rysunku Projektu Zagospodarowania Terenu.Jednocześnie zgodnie z ustawą z dnia 28 marca 2003r. o transporcie kolejowym (Dz. U. z 2016r. poz. 1727), rozporządzeniem MI z dnia 7 sierpnia 2008 r. w sprawie wymagań w zakresie odległości i warunków dopuszczających usytuowanie budowli, drzew i krzewów, elementów ochrony akustycznej i wykonywania robót ziemnych w sąsiedztwie linii kolejowej, a także sposobu urządzenia i utrzymywania zasłon odśnieżnych i pasów przeciwpożarowych (Dz. U. z 2008r. Nr 153, poz. 955), oraz rozporządzeniem MTiGM z dnia 26 lutego 1996r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 poz. 1744) , obszar oddziaływania obiektu nie wykracza poza działki na których zaprojektowana jest inwestycja.1.4. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiar : Załącznik nr 6, 6a, 6b, Do SIWZ1.5. Zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w: 1) rozdziale 1 niniejszej SIWZ,2) Dokumentacji projektowej (w tym: projekt organizacji ruchu czasowego i końcowego,decyzje, uzgodnienia) 3) STWIORB 4) PrzedmiarzeUWAGA !!!!Z uwagi na przyjęty rodzaj wynagrodzenia ryczałtowego Zamawiający podkreśla, iż załączone do dokumentacji przetargowej przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do wyliczenia ceny oferty wyceny w oparciu o zamieszczoną dokumentację projektową, SST, oraz pozostałą dokumentację stanowiącą załączniki do niniejszej SIWZ z uwzględnieniem danych zawartych w przedmiarach.W związku z czym na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowej i kompleksowej wyceny całego zakresu przedmiotu zamówienia wynikającego wprost z dokumentacji wyszczególnionej w rozdz. I siwz, jak również nie ujętego w dokumentacji, a niezbędnego do prawidłowego wykonania zadania. Dlatego w sytuacji gdy w przedmiarach pominięto część robót, które występują w projekcie, Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowej wyceny całego zamówienia i nie może domagać się od Zamawiającego podwyższenia kwoty ryczałtu.UWAGA !!!!Ze względu na przewidziany sposób rozliczania przedmiotowej inwestycji zamawiający sugeruje dokładne zapoznanie się z § 3 Projektu umowy.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45221120-9
45221121-6
45233220-7
45233222-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-18
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-18

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonali nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) przed upływem term inu składania ofert co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące swoim zakresem budowę i/lub przebudowę i/lub remont wiaduktu drogowego nad czynną linią kolejową i na terenie zamkniętym np. PKP-PLK o wartości nie niższej niż 1 500 000,00 zł BRUTTO każda z robót.- która to robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona.UWAGA:Na potrzeby niniejszego postępowania za ,,budowę wiaduktu ” Zamawiający rozumie: ,,powstanie w przestrzeni -w wyniku prowadzenia robót budowlanych – wiaduktu nie istniejącego przed rozpoczęciem prac. (tj. budowanego od podstaw).UWAGA: Dla wartości wyrażonych w innej walucie niż PLN zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP ogłoszonego w dniu wszczęcia postępowania.. b) Dysponują następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno– inżynieryjnej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie dróg i mostów - która będzie pełnić funkcję kierownika budowy i która to osoba posiada :minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu w/w funkcji - należącymi do właściwej izby samorządu zawodowegoZamawiający określając wymagania w zakresie posiadania uprawnień dopuszcza również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w Ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich unii europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. Z 2016 r. Poz. 65).Przez przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, Zamawiający rozumie, że wskazana osoba jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 290) (zwanej dalej „Prawem budowlanym”) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2001 r., Nr 5 poz. 42) (zwanej dalej „ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów”).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia :1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, odpowiednio, że:- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przez organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat – dla robót budowlanych, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robot te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, a w przypadku usług – oświadczenie wykonawcy; (wymagany zakres informacji – wg Załącznika nr 5 do SIWZ),2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (według załącznika nr 5A do Siwz)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Treść oferty stanowi wypełniony Formularz ofertowy, które wymagają formy pisemnej (tj. opatrzonej własnoręcznym podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy).2. Wraz z ofertą muszą być złożone:1)oświadczenie wymagane postanowieniami Rozdz. VI ust. 1 SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ),2) zobowiązanie wymagane postanowieniami Rozdz. VII ust. 2 SIWZ w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (Załącznik nr 3 do SIWZ),3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. – jeżeli dotyczy; (art. 99 § 1 Kodeksu cywilnego),4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą: pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie, winno być złożone wraz z ofertą) lub inne dokumenty chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014r, poz. 1114 oraz z 2016r, poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.5) dowód wpłaty wadium (w przypadku wpłaty pieniężnej zaleca się załączenie potwierdzenia wpłaty – dokumentu potwierdzającego wpłatę przelewem środków finansowych na rachunek Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium, np. gwarancji bankowej czy ubezpieczeniowej – kopię dokumentu; sposób i zasady wniesienia wadium określone zostały w Rozdz. XIII SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 59 000 ,00 zł (słownie: pięćdziesiąt dziewięć tysięcy złotych).2. Wadium może być wniesione w następujących formach:1) w pieniądzu;1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;1) gwarancjach bankowych;2) gwarancjach ubezpieczeniowych;3) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.)3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert.5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one załączone do oferty w oryginale, bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.:Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Nr rachunku: 81 9584 0008 2001 0011 4723 0005tytułem: „Przetarg nieograniczony – „Przebudowa wiaduktu drogowego nad linią kolejową (stacja Oleśnica Rataje), w ciągu dawnej drogi krajowej nr 8”tak aby na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert, znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego.Dowód, potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu, zaleca się załączyć do oferty.Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Utratę wadium określa art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Termin gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia umowy zawiera Projekt umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian treści umowy zgodnie z postanowieniami zawartymi w Projekcie umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-08, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam brygad murarskich - Legnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam brygad murarskich Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI