Przebudowa wewnętrznej instalacji hydrantowej w Domu Pomocy Społecznej filia w Szymiszowie,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa wewnętrznej instalacji hydrantowej w Domu Pomocy Społecznej filia w Szymiszowie, ul. Strzelecka 2, 47-100 Szymiszów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelce Opolskie
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-09-28
  • ZamawiającyDOM POMOCY SPOŁECZNEJ W STRZELCACH OPOLSKICH Z FILIĄ W SZYMISZOWIE I Z FILIĄ W LEŚNICY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-13
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa wewnętrznej instalacji hydrantowej w Domu Pomocy Społecznej filia w Szymiszowie, ul. Strzelecka 2, 47-100 Szymiszów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W STRZELCACH OPOLSKICH Z FILIĄ W SZYMISZOWIE I Z FILIĄ W LEŚNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310491

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 8

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48774613480

1.5.8.) Numer faksu: +48774613480

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dps.strzelceop.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.strzelceop.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wewnętrznej instalacji hydrantowej w Domu Pomocy Społecznej filia w Szymiszowie, ul. Strzelecka 2, 47-100 Szymiszów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c20f545c-144b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016245/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa wewnętrznej instalacji hydrantowej w Domu Pomocy Społecznej filia w Szymiszowie ul. Strzelecka 2, 47-100 Szymiszów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem mini Portalu pod adresem http://miniportal.uzp.gov.pl Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej – ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl oraz poczty elektronicznej przetargi@dps.strzelceop.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem mini Portalu pod adresem http://miniportal.uzp.gov.pl Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej – ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150MB.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP .
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez mini Portal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się ID postępowania, które znajduje się przy numerze postępowania udostępnianego przez miniPortal.
7. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@dps.strzelceop.pl (nie dotyczy składania ofert).
8.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w powyższym punkcie adres email. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych została zawarta w Części II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych została zawarta w Części II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.2310.ZP.234.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę istniejącej instalacji hydrantowej-ppoż. w budynku użyteczności publicznej w Domu Pomocy Społecznej Filia Szymiszów, ul. Strzelecka 2, 47-100 Szymiszów.
W związku z faktem, że istniejąca instalacja wody hydrantowej w obecnej chwili nie spełnia wymagań w zakresie wydajności hydrantów oraz wymaganego ciśnienia zaprojektowano przebudowę instalacji ppoż.
Przedmiotowy budynek jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków nr rejestru 1047/65, z tego względu przebieg instalacji ppoż. do poszczególnych szafek hydrantowych zaprojektowano zgodnie z istniejącym przebiegiem z uwagi na jak najmniejszą ingerencję w powierzchnię ścian oraz konstrukcję budynku – zgodnie z pozwoleniem Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Projektowaną instalację wody hydrantowej należy włączyć do istniejącej instalacji wody zimnej DN 65 (stal) zgodnie z częścią rysunkową projektu budowlanego.

Zakres robót obejmuje m.in.:
1) Roboty budowlane
2) Roboty demontażowe
3) Instalacja hydrantowa - przeciwpożarowa

Zadanie pn. : „Przebudowa wewnętrznej instalacji hydrantowej w Domu Pomocy Społecznej filia w Szymiszowie, ul. Strzelecka 2, 47-100 Szymiszów” realizowana będzie na podstawie dokumentacji, którą stanowią:
1) Dokumentacja projektowa,
2) Przedmiar robót,
3) Pozwolenie Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
4) Decyzja zatwierdzająca projekt budowlany.

Po włączeniu się do instalacji wody zimnej w pomieszczeniu technicznym gdzie znajduje się wodomierz zaprojektowano główny zestaw wodomierzowy wraz z armaturą w celu pomiaru zużycia wody na cele socjalno-bytowe i pożarowe.
W skład głównego zestawu wodomierzowego wchodzą: 2 zasuwy DN65; wodomierz DN 32 Q3=10m3/h; Q4=12,5m3/h; filtr siatkowy do wody pitnej DN 65, zawór antyskażeniowy DN 65 typ: EA.
Za głównym zestawem wodomierzowym zaprojektowano odgałęzienie do istniejącej instalacji wody socjalno-bytowej. Na przewodzie instalacji socjalno-bytowej zaprojektowano 2 zasuwy DN 65; filtr siatkowy DN 65; zawór priorytetu DN 50 np. Honeywell DH300 ks= 43m3/h w celu odcięcia dopływu wody do instalacji socjalno-bytowej w czasie pożaru.

Następnie zestaw hydroforowy o parametrach:
* Minimalne ciśnienie przed zestawem: Pmin. = 2 bar
* Wymagane ciśnienie za zestawem: Pmin = 4 bar
* Wysokość podnoszenia pomp: 2 bar
* Wydajność maksymalna: Qmax = 7.2m3/h

W dalszym ciągu na przewodzie instalacji wody pożarowej zaprojektowano: zawór antyskażeniowy DN50 typu EA oraz zasuwy odcinające DN 50.

DOBRANY ZESTAW HYDROFOROWY
COR-2 Helix VF 604 /| SC-FFS

UWAGA!
Zamontowany zestaw hydroforowy powinien posiadać krajową ocenę techniczną i certyfikat
stałości własności użytkowych. ( obowiązek wg Rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii Dz.U.2020 poz.2297 z dnia 04.12.2020 r.)

Budowa:
Kompaktowe urządzenie do podnoszenia ciśnienia w instalacjach wodociągowych przeciwpożarowych. Składa się z normalnie zasysających, równolegle połączonych pionowych wysokociśnieniowych pomp wirowych ze stali nierdzewnej w wykonaniu dławicowym. Gotowe do podłączenia z orurowaniem ze stali nierdzewnej, zamontowane na ramie głównej z urządzeniem sterującym / regulującym dysponującym wszystkimi wymaganymi urządzeniami pomiarowymi i sterującymi. Do w pełni zautomatyzowanego zaopatrzenia w wodę i podwyższania ciśnienia w budynku DPS.

Cechy szczególne:
- cały zestaw pompowy objęty Certyfikatem Stałości Własności Użytkowych CNBOP -
P1B
- urządzenie sterujące/ regulacyjne ze świadectwem Dopuszczenia CNBOP-PIB
- zastosowanie wysokociśnieniowych pomp posiadających aprobatę VDS oraz
certyfikat CNBOP-PIB
- urządzenie oznakowane znakiem budowlanym „B" zgodnie z ustawą o wyrobach
budowlanych.
- wysokosprawna hydraulika pompy w połączeniu z silnikami w klasie 1E3
spełniającymi wymogi norm IEC oraz chłodzoną powietrzem, zintegrowaną
przetwornicą częstotliwości.
- system analizy pomiarów czujników ciśnienia po stronie tłocznej z sygnalizacją
błędów
- przetwornica częstotliwości z funkcją Fire Mode dla każdej z pomp.
- sprzęgło demontowalne do wymiany uszczelnienia mechanicznego bez konieczności
demontażu silnika
- zoptymalizowana hydraulika uwzględniająca straty ciśnienia całego urządzenia
- części mające kontakt z medium są odporne na korozję.
- układ pomiarowy z przepływomierzem elektromagnetycznym i zaworem regulującym
w pełni zgodny z Rozporządzeniem MSWiA z 2009 roku w sprawie
przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę i dróg pożarowych pozytywnie oceniony
przez CNBOP-P1B —jako element dodatkowy
- automatyczny system przejścia w stan pracy pożarowy wyzwalany sygnałem
zewnętrznym z sygnalizatora przepływu.
- zintegrowane wykrywanie suchobiegu z automatycznym wyłączaniem w przypadku
braku wody w trybie „Fire Mode" tylko jako sygnalizacja stanu.

Wyposażenie / funkcja:
-wysokociśnieniowe pompy wirowe ze stali nierdzewnej,
- rama główna ze stali ocynkowanej elektrolitycznie z amortyzatorami drgań o regulowanej
wysokości do zaawansowanej izolacji dźwiękochłonnej,
- zawór odcinający po stronie ssawnej i tłocznej każdej pompy,
- zabezpieczenia przed przepływem zwrotnym po stronie tłocznej każdej pompy,
- ciśnieniowe naczynie przeponowe 81 PN 16/25 po stronie tłocznej,
- trzy czujniki ciśnienia ( 4-20 mA) po stronie tłocznej,
- manometr po stronie tłocznej,
- automatyczne sterowanie pompą za pomocą całkowicie elektronicznego urządzenia,
- czujnik przepływu aktywujący funkcję, „ Fire mode".
- by pass przepływu minimalnego dla każdej z pomp ze wspólnym elektrozaworem
wyzwalającym przepływ,
- zawory regulujące przepływu minimalnego po stronie tłocznej każdej z pomp,
- wewnętrzny- układ zasilania napięciem sterującym, mikroprocesora z Soft PLC,
analogowych i cyfrowych modułów wejść i wyjść.

Uwaga !
Doprowadzenie zasilania energii elektrycznej do zestawu hydroforowego należy doprowadzić sprzed głównego wyłącznika prądu przewodem E90.

Układ pomiarowy UP 40:
Układ pomiarowy jest wykonany zgodnie z zapisami Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę dróg pożarowych.
Zaprojektowany przepływomierz elektromagnetyczny charakteryzuje się maksymalnym błędem pomiarowym +- 0,5 %. Posiada możliwość nastawy wyświetlanych jednostek pomiaru i odczytu sumarycznego zużycia wody. Zastosowany zawór regulacyjny z fabryczną nastawą wstępną pozwala na zapobieganie pracy pomp ze „swobodnym wypływem". Przepływ maksymalny przez układ pomiarowy dostosowany jest do parametrów pracy instalacji ppoż. Poszczególne elementy montowane są na rurociągu ze stali nierdzewnej AISI316L, zapewniając wysoką odporność na korozję.

Budowa:
Główne elementy układu to:
• przepływomierz elektromagnetyczny
• zawór regulujący z nastawą wstępną
• zawór odcinający
• manometr z zakresem pomiarowym do 10 bar
• kurek manometryczny 1/2"

Rozprowadzenie instalacji hydrantowej do poszczególnych pionów należy
zamontować w istniejących kanałach instalacyjnych. Natomiast poza kanałami
instalację hydrantową należy prowadzić zgodnie z częścią rysunkową; podwieszoną
do sufitu lub ścian na obejmach z przekładką gumową. Instalację wody hydrantowej
przechodzące przez przegrody budowlane prowadzić w tulejach ochronnych.
Pomieszczenie przyłącza wody w którym znajduje się również zestaw hydroforowy
należy traktować jako wydzieloną strefę pożarową w klasie odporności ogniowej dla ścian REI 120; stropu REI 120,przepustów instalacyjnych EI120.

Na wszystkich instalacjach przechodzących przez przegrody budowlane, należy
zastosować przejścia ogniowe np. PROMAT; HILTI.

Na instalacji hydrantowej, do wewnętrznego gaszenia pożaru w budynku
zaprojektowano 3 piony hydrantowe. Na każdej kondygnacji na głównych ciągach
komunikacyjnych zaprojektowano po 3 hydranty podtynkowe DN 25 mm z wężami
półsztywnymi o długości 30 m. Zawory hydrantowe DN 25 mm montowane będą
w szafkach na wysokości 1,35 m nad posadzkową. Istniejące szafki hydrantowe należy
zdemontować i zastąpić je nowymi.
Instalację hydrantową zaprojektowano z rur stalowych ocynkowanych łączonych na
gwint. Przewody instalacji zimnej należy zaizolować izolacją typu ARMAFLEX
o grubości 9 mm (A = 0,045 W/ mK) po przeprowadzonej próbie ciśnieniowej instalacji.

Roboty montażowe
Po zakończeniu robót montażowych teren robót należy przywrócić do stanu pierwotnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert będą obowiązywały dwa kryteria przedmiotowe:
cena = 60%
okres gwarancji jakości = 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone – zgodnie z poniższym wykazem:
a) kierownik budowy – 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej sieci instalacji wodociągowych oraz uprawnieniami elektrycznymi.
Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie musza posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
2.Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu (zakończeniu ) co najmniej dwóch zadań w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przebudowy instalacji hydrantowej o wartości większej niż 20.000zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót budowlanych o wartości większej niż 20 000,00zł brutto wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 4 do SWZ,
b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ oraz niżej wymienione dokumenty:
a) kosztorys ofertowy.

2. Wraz z ofertą powinny być złożone:
a)zobowiązanie w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu;
b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustawiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a także oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
c) w przypadku występowania pełnomocnika, pełnomocnictwo do podpisania oferty ( np. gdy w imieniu wykonawcy występuje inna osoba) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadanie publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustawiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a także oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
W przypadku występowania pełnomocnika, pełnomocnictwo do podpisania oferty ( np. gdy w imieniu wykonawcy występuje inna osoba) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadanie publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
Pełnomocnictwa , o których mowa w rozdziale 12 ust. 2 lit. d) e) w postępowaniu przekazuje się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W przypadku, gdy dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-28 16:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta wraz z załączonymi dokumentami, oświadczeniami itd. składana jest za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP udostępnionego prze miniPortal wobec osób trzecich. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w Regulaminie z korzystania z miniPortal.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-28 16:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy, ul. Strażacka 8, 47-100 Strzelce Op. tel. 77/461-34-80 reprezentowany przez Dyrektora Domu
• Inspektorem ochrony danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy jest Pan Piotr Czusik, kontakt: iod@powiatstrzelecki.pl, tel. 77 440 17 82
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowa wewnętrznej instalacji hydrantowej w Domu Pomocy Społecznej filia w Szymiszowie, ul. Strzelecka 2, 47-100 Szymiszów” w trybie art. 275 pkt. 1;
• Odbiorcami Pani/pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 421 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp,”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postepowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
* nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych:
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykucie betonu z betonomieszarki - Krzanowice
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykucie betonu z betonomieszarki - 7m3 - za 3000 zł Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI