Przebudowa w liniach granicznych pasa drogowego dróg gminnych ulic: Gospodarskiej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa w liniach granicznych pasa drogowego dróg gminnych ulic: Gospodarskiej od km 0+009,82 (skrzyżowanie z ul. Płocką i Piłsudskiego) do km 0+293,54 (skrzyżowanie z ul. Zaleską), Zaleskiej od km 0+000 (skrzyżowanie z ul. Sierpecką, Rynek) do km 0+385,92, Szkolnej od km 0+000 (skrzyżowanie z ul. Gospodarską) do km 0+068,72, ul. Bożniczej od km 0+000 (skrzyżowanie z ul. Zaleską) do km 0+022,65, Rynek od km 0+021,50, ul. Rynek od km 0+005,85 (skrzyżowanie z ul. Gospodarską, Płocką, Piłsudskiego) do km 0+079,03 (skrzyżowanie z ul. Zaleską, Sierpecka, Rynek) wraz z budową kanalizacji deszczowej, przebudową kanalizacji deszczowej, przebudową sieci teletechnicznej i elektrycznej na działkach 963/1, 225/2, 225/3, 851, 884, 760, 756/5, 1120, 969/1, 969/2 położonych w m. Drobin
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDrobin
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Miasta i Gminy Drobin
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-01
  • Numer ogłoszenia629767-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 629767-N-2018 z dnia 2018-10-01 r.

Urząd Miasta i Gminy Drobin: Przebudowa w liniach granicznych pasa drogowego dróg gminnych ulic: Gospodarskiej od km 0+009,82 (skrzyżowanie z ul. Płocką i Piłsudskiego) do km 0+293,54 (skrzyżowanie z ul. Zaleską), Zaleskiej od km 0+000 (skrzyżowanie z ul. Sierpecką, Rynek) do km 0+385,92, Szkolnej od km 0+000 (skrzyżowanie z ul. Gospodarską) do km 0+068,72, ul. Bożniczej od km 0+000 (skrzyżowanie z ul. Zaleską) do km 0+022,65, Rynek od km 0+021,50, ul. Rynek od km 0+005,85 (skrzyżowanie z ul. Gospodarską, Płocką, Piłsudskiego) do km 0+079,03 (skrzyżowanie z ul. Zaleską, Sierpecka, Rynek) wraz z budową kanalizacji deszczowej, przebudową kanalizacji deszczowej, przebudową sieci teletechnicznej i elektrycznej na działkach 963/1, 225/2, 225/3, 851, 884, 760, 756/5, 1120, 969/1, 969/2 położonych w m. Drobin
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Drobin, krajowy numer identyfikacyjny 000546644, ul. Piłsudskiego  12 , 09-210   Drobin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 24 2601441 w. 107, , e-mail umgdrobin@plo.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://umgdrobin.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://umgdrobin.bip.org.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://umgdrobin.bip.org.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Drobinie, ul. Marszałka Piłsudskiego 12, 09-210 Drobin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa w liniach granicznych pasa drogowego dróg gminnych ulic: Gospodarskiej od km 0+009,82 (skrzyżowanie z ul. Płocką i Piłsudskiego) do km 0+293,54 (skrzyżowanie z ul. Zaleską), Zaleskiej od km 0+000 (skrzyżowanie z ul. Sierpecką, Rynek) do km 0+385,92, Szkolnej od km 0+000 (skrzyżowanie z ul. Gospodarską) do km 0+068,72, ul. Bożniczej od km 0+000 (skrzyżowanie z ul. Zaleską) do km 0+022,65, Rynek od km 0+021,50, ul. Rynek od km 0+005,85 (skrzyżowanie z ul. Gospodarską, Płocką, Piłsudskiego) do km 0+079,03 (skrzyżowanie z ul. Zaleską, Sierpecka, Rynek) wraz z budową kanalizacji deszczowej, przebudową kanalizacji deszczowej, przebudową sieci teletechnicznej i elektrycznej na działkach 963/1, 225/2, 225/3, 851, 884, 760, 756/5, 1120, 969/1, 969/2 położonych w m. Drobin
Numer referencyjny: PZ.271.31.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na wykonaniu inwestycji Przebudowa w liniach granicznych pasa drogowego dróg gminnych ulic: Gospodarskiej od km 0+009,82 (skrzyżowanie z ul. Płocką i Piłsudskiego) do km 0+293,54 (skrzyżowanie z ul. Zaleską), Zaleskiej od km 0+000 (skrzyżowanie z ul. Sierpecką, Rynek) do km 0+385,92, Szkolnej od km 0+000 (skrzyżowanie z ul. Gospodarską) do km 0+068,72, ul. Bożniczej od km 0+000 (skrzyżowanie z ul. Zaleską) do km 0+022,65, Rynek od km 0+021,5, ul. Rynek od km 0+005,85 (skrzyżowanie z ul. Gospodarską, Płocką, Piłsudskiego) do km 0+079,03 (skrzyżowanie z ul. Zaleską, Sierpecka, Rynek) wraz z budową kanalizacji deszczowej, przebudową kanalizacji deszczowej, przebudową sieci teletechnicznej i elektrycznej na działkach 963/1, 225/2, 225/3, 851, 884, 760, 756/5, 1120, 969/1, 969/2 położonych w m. Drobin. Inwestycja realizowana jest ze środków pochodzących z Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016 – 2019 oraz z budżetu Miasta i Gminy Drobin. 2. Zakres robót obejmuje: Roboty rozbiórkowe 1) Frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. od 4 cm do 12 cm z wywozem materiału z rozbiórki – 1.485,00 m2, 2) Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej regularnej na podsypce piaskowej - chodniki i zjazdy – 775,00 m2, 3) Rozebranie krawężników betonowych na podsypce piaskowej – 540,00 m, 4) Rozbiórka bruków z kamienia naturalnego o grub. 15+20 cm przy wypełnieniu spoin żwirem – 1.485,00 m2, 5) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. II-IV na głęb. do 60 cm – 1.625,00 m2. Roboty drogowe – jezdnia 1) Profilowanie i zagęszczanie podłoża – 1.475,00 m2, 2) Podbudowy z warstwy ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem C3/4 gr 15 cm Rm=1,5MPa i 15 cm Rm=2,5MPa – 1.475,00 m3, 3) Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm – 1.475,00 m2, 4) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej, zużycie emulsji 0,8 kg/m2 – 1.475,00 m2, 5) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa wiążąca o gr. 8 cm – 1.475,00 m2, 6) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 – 1.475,00 m2, 7) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa ścieralna o gr. 4 cm - 1.475,00 m2, 8) Ława pod krawężniki betonowa z oporem – 42,332 m3, 9) Krawężniki betonowe wystające i wtopione wzdłuż drogi o wymiarach 15x30 cm – 557,00 m. Roboty drogowe – zjazdy 1) Podbudowy z warstwy ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem C3/4 gr 30cm – 96,00 m2, 2) Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm – 96,00 m2, 3) Zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 96,00 m2, 4) Podbudowy z warstwy ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem C3/4 gr 15cm – 230,00 m2, 5) Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm – 230,00 m2, 6) Zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 230,00 m2. Roboty drogowe – chodnik 1) Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem – 380,00 m, 2) Podbudowy z warstwy ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem C3/4 gr 15cm – 380,00 m2, 3) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 380,00 m2, 4) Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 380,00 m2, Roboty drogowe – skrzyżowanie z DK 60 1) Profilowanie i zagęszczanie podłoża – 926,00 m2, 2) Podbudowy z warstwy ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem C3/4 gr 25cm-jezdnia – 977,90 m3, 3) Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm – 926,00 m2, 4) Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 728,00 m2, 5) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej, zużycie emulsji 0,8 kg/m2 – 728,00 m2, 6) Podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. warstwy po zagęszczeniu 16 cm – 728,00 m2, 7) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 – 728,00 m2, 8) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa wiążąca o gr. 8 cm – 728,00 m2, 9) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 – 728,00 m2, 10) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa ścieralna o gr. 4 cm – 728,00 m2, 11) Ława pod krawężniki betonowa z oporem – 25,284 m3, 12) Krawężniki betonowe wystające i wtopione wzdłuż drogi o wymiarach 20x30 cm – 301,00 m, 13) Nawierzchnie z kostki kamiennej rzędowej o wysokości 14 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 180,00 m2. Organizacja ruchu 1) Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych – 53,00 szt. 2) Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0.3 m2 – 72,00 szt. 3) Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2 – 4 szt. 4) Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową – 369,00 m2, 5) Oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych - na zimno, za pomocą mas chemoutwardzalnych grubowarstwowe wykonywane mechanicznie - oznakowanie gładkie – 115,00 m2. Roboty instalacyjne kanalizacyjne 1) Wykopy z załadunkiem ręcznym i transportem na odległość do 1 km (grunt kat. I-II) – 150,00 m3, 2) Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gruncie kat. I-II z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi – 550,00 m3, 3) Dodatek za każdy rozpoczęty 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej (kat. gruntu I-IV) ponad 1 km – 550,00 m3, 4) Pełne umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi (wypraskami) w gruntach suchych ; wykopy o szerokości do 1 m i głębokości do 3.0 m; grunt kat. I-IV – 150,00 m2, 5) Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich o gr. 15 cm – 440,00 m2, 6) Zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym zagęszczarkami (grubość warstwy w stanie luźnym 40 cm) - kat. gruntu I-II – 550,00 m3, 7) Dodatek za każdy rozpoczęty 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej (kat. gruntu I-IV) ponad 1 km – 550,00 m3, 8) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm – 165,00 m, 9) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 250 mm – 100,00 m, 10) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 315 mm – 109,00 m, 11) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 500 mm – 260,00 m, 12) Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500 mm z osadnikiem bez syfonu – 24 szt., 13) Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębokości 3m – 19 stud., 14) Osadniki FI 2500 – 1,0 kpl., 15) Separator ESK 1802S – 1 szt. Roboty instalacyjne wodociąg 1) Wykopy liniowe o szerokości 0,8-2,5 m i głębokości do 1,5 m o ścianach pionowych w gruntach suchych kat. I-II z ręcznym wydobyciem urobku – 20,00 m3, 2) Wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0.25 m3 w gruncie kat. I-II – 190,00 m3, 3) Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gruncie kat. I-II z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi – 10,00 m3, 4) Dodatek za każdy rozpoczęty 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej (kat. gruntu I-IV) ponad 1 km – 10,00 m3, 5) Pełne umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi (wypraskami) w gruntach suchych ; wykopy o szerokości do 1 m i głębokości do 3.0 m; grunt kat. I-IV – 50,00 m2, 6) Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich o gr. 15 cm – 110,00 m2, 7) Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich o gr. 25 cm – 110,00 m2, 8) Zasypywanie wykopów szerokości 0.8-1.5 m o głębokości do 1.5 m w gruncie kat. I-II o ścianach pionowych – 170,00 m3, 9) Rurociągi żeliwne wodociągowe, kielichowe o śr. 150 mm na konstrukcjach – 5,00 m, 10) Rurociągi z PVC o śr. zewnętrznej 20 mm łączone metodą klejenia, na ścianach w budynkach mieszkalnych – 36,00 m, 11) Próba wodna szczelności sieci wodociągowych z rur żeliwnych ciśnieniowych o śr. 200 mm – 200 m – 1 próba. Wykonawca wykona, zatwierdzi, wprowadzi i utrzyma Projekt zmiany organizacji ruchu na czas trwania budowy oraz oznakowania ruchu zastępczego na czas wykonania inwestycji. (Uwaga: nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia obiektu dla ruchu pojazdów i pieszych – należy zapewnić dostęp do budynków i podmiotów gospodarczych). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 – Przedmiar robót i Załącznik Nr 3 – Projekt zagospodarowania terenu – rys. 1 (obszar objęty zakresem przetargu został zaznaczony na mapie kolorem czerwonym ).

II.5) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111000-8
45233320-8
45233220-7
45233290-8
45332000-3
45231300-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-12-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek spełni wykonawca który:  wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum 2 roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto każda, polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub odbudowie drogi z wykonaniem warstw nawierzchni mineralno-bitumicznej wraz z budową kanalizacji deszczowej, przebudową sieci teletechnicznej i elektrycznej, wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie analizy złożonego oświadczenia. Wykaz wykonanych robót budowlanych oraz załączonych dowodów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać spełnienie powyższego warunku samodzielnie.  dysponuje lub będzie dysponował osobami, które skieruje do wykonania zamówienia, posiadające następujące uprawnienia i doświadczenie: Kierownik budowy – 1 osoba; kwalifikacje – posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. Obowiązek posiadania nakłada ustawa Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i minimum dwuletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w tej specjalności. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie analizy złożonego oświadczenia. Kierownik robót wodno-kanalizacyjnych – 1 osoba; kwalifikacje – posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Obowiązek posiadania nakłada ustawa Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i minimum dwuletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w tej specjalności. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie analizy złożonego oświadczenia. Kierownik robót w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą bez ograniczeń – 1 osoba; kwalifikacje – posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej. Obowiązek posiadania nakłada ustawa Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i minimum dwuletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w tej specjalności. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie analizy złożonego oświadczenia. Kierownik budowy oraz inni kierownicy branżowi muszą posiadać uprawnienia w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, tj. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów powyższego dokumentu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, tj.: 1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (wg wzoru Załącznik nr 8 do SIWZ), W przypadku gdy w zamówieniu przedstawionym przez wykonawcę, jako spełniające warunek za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, wykonawca dokona przeliczenia wartości Wykonanych zamówień z innej waluty na walutę PLN (w zł polskich) – na podstawie kursu średniego walut obcych w złotych - tabela A Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP. W przypadku, gdy w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie opublikował kursu średniego walut obcych, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. 2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – ( wg wzoru Załącznik nr 9 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Razem z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) wypełniony formularz oferty cenowej (Załącznik nr 1 do SIWZ), b) niezbędne pełnomocnictwa (jeżeli zostały udzielone). c) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) (wg wzoru Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z nich. Oświadczenie Wykonawca winien złożyć w oryginale. d) W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest załączyć zobowiązanie tych podmiotów zawierające w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane czynności dotyczą. Treść dokumentu, za pomocą którego Wykonawca będzie udowadniał okoliczności dysponowania zasobami innego podmiotu, powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania tego podmiotu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 45 000,00 zł ( słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych i 00/100 ). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy „Mazowsze” w Płocku Oddział w Drobinie nr konta 35 9042 1068 0420 0358 2000 0950; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm. ). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 5. Kserokopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty. Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, należy załączyć do oferty w formie oryginału dokumentu ( w celu możliwości jego zwrotu lub zatrzymania). 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o których mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczeń, o których mowa w art. 25 a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
dodatkowy okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obydwie Strony, chyba że umowa stanowi inaczej. 2. Zmiana umowy może nastąpić w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następującym zakresie: 1) terminu realizacji przedmiotu umowy - na skutek: a) Z powodu przedłużającej się procedury o udzielenie zamówienia publicznego o okres przedłużenia b) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, o okres przestojów i opóźnień c) działania siły wyższej - skrajne warunki pogodowe , klęski żywiołowe, strajki itp., o okres działania siły wyższej d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, o okres wystąpienia tych okoliczności e) wystąpienia opóźnień wynikających z konieczności przeprowadzenia uzgodnień prawnych lub technicznych oraz pozyskania dokumentów formalno - prawnych od organów administracji publicznej o ten okres f) wprowadzenie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej w zakresie wykonania robót zamiennych, w sytuacji usprawnienia procesu inwestycyjnego, bądź usunięcia wad ukrytych w dokumentacji projektowej i uzyskania założonego efektu użytkowego o czas niezbędny na dokonanie zmian w dokumentacji projektowej; g) w przypadku udzielenia robót podobnych o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp o ile ich wykonywanie ma wpływ na termin wykonania niniejszej umowy; h) zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, terenowymi, wodnymi itp. w szczególności odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe oraz istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych. 2) wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany, a) stawki podatku od towarów i usług; b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami; 3) zmiany kierownika budowy na innego spełniającego wymagania określone w niniejszej SIWZ - w uzasadnionym przypadku.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Drobin z siedzibą w Drobinie, ul. Marszałka Piłsudskiego 12, 09-210Drobin; dane kontaktowe: tel. 24 260-14-41, adres e-mail: umgdrobin@plo.pl 2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Mieście i Gminie Drobin jest Pan Piotr Jarzębowski adres e-mail – p.jarzebowski@drobin.pl, tel. 24 260-14-41; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa w liniach granicznych pasa drogowego dróg gminnych ulic: Gospodarskiej od km 0+009,82 (skrzyżowanie z ul. Płocką i Piłsudskiego) do km 0+293,54 (skrzyżowanie z ul. Zaleską), Zaleskiej od km 0+000 (skrzyżowanie z ul. Sierpecką, Rynek) do km 0+385,92, Szkolnej od km 0+000 (skrzyżowanie z ul. Gospodarską) do km 0+068,72, ul. Bożniczej od km 0+000 (skrzyżowanie z ul. Zaleską) do km 0+022,65, Rynek od km 0+021,50, ul. Rynek od km 0+005,85 (skrzyżowanie z ul. Gospodarską, Płocką, Piłsudskiego) do km 0+079,03 (skrzyżowanie z ul. Zaleską, Sierpecka, Rynek) wraz z budową kanalizacji deszczowej, przebudową kanalizacji deszczowej, przebudową sieci teletechnicznej i elektrycznej na działkach 963/1, 225/2, 225/3, 851, 884, 760, 756/5, 1120, 969/1, 969/2 położonych w m. Drobin (znak sprawy: PZ.271.31.2018). 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowychzzastrzeżeniemprzypadków,októrychmowawart.18ust.2RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż listew przypodłogowych - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż listew przypodłogowych Warszawa Wilanów 120mb Mdf biały. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI