„Przebudowa ulicy Wojska Polskiego w Golinie wraz z budową linii kablowej oświetlenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa ulicy Wojska Polskiego w Golinie wraz z budową linii kablowej oświetlenia ulicznego i słupami oświetlenia ulicznego”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJarocin
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-01-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jarocin
  • Data publikacji ogłoszenia2017-12-28
  • Numer ogłoszenia636477-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 636477-N-2017 z dnia 2017-12-28 r.

Gmina Jarocin: „Przebudowa ulicy Wojska Polskiego w Golinie wraz z budową linii kablowej oświetlenia ulicznego i słupami oświetlenia ulicznego”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Gmina Jarocin Al. Niepodległości 10 63-200 Jarocin Tel.: 62 749 95 00 Fax.: 62 747 22 25 Poczta elektroniczna: office@jarocin.pl Strona internetowa: www.jarocin.pl
„Zakład Usług Komunalnych” Sp. z o.o. w Jarocinie Ul. Kasztanowa 18, 63-200 Jarocin Tel. 62 747 36 80, Fax 62 747 90 33 E-mail: techniczny@zuk-jarocin.pl www.zuk-jarocin.pl.
Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania jest Gmina Jarocin, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin (podstawa prawna - art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1579).

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin, krajowy numer identyfikacyjny 25085470200000, ul. Al. Niepodległości  10 , 63200   Jarocin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 499 500, e-mail zamowienia.publiczne@jarocin.pl, faks 627 472 225.
Adres strony internetowej (URL): www.jarocin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania jest Gmina Jarocin, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin (podstawa prawna - art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1579). Zamówienie będzie udzielone wspólnie przez obu Zamawiających. Umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym 1 - Gminą Jarocin, Zamawiającym 2 - ZUK Sp. z o.o. w Jarocinie a wyłonionym Wykonawcą. Wynagrodzenie za zadanie nr 1 płatne będzie przez Zamawiającego 1 - Gminę Jarocin, natomiast zadanie nr 2 płatne będzie przez Zamawiającego 2 - ZUK Sp. z o.o. w Jarocinie.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.jarocin.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.jarocin.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres:
Urząd Miejski w Jarocinie – Kancelaria Burmistrza (pok. 32), Ul. Al. Niepodległości 10, 63 - 200 Jarocin.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przebudowa ulicy Wojska Polskiego w Golinie wraz z budową linii kablowej oświetlenia ulicznego i słupami oświetlenia ulicznego”
Numer referencyjny: WR-RGK.271.68.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 5.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Wojska Polskiego w Golinie wraz z budową linii kablowej oświetlenia ulicznego i słupami oświetlenia ulicznego. Zamówienie podzielone zostało na dwa zadania: 1) Zadanie nr 1: Przebudowa drogi gminnej o długości 356,63 m o nawierzchni bitumicznej wraz z chodnikiem i ciągiem pieszo-rowerowym z kostki brukowej betonowej. 2) Zadanie nr 2: Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z słupami oświetlenia ulicznego. 5.1.1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DOT. ZADANIA NR 1: Parametry techniczne: - klasa drogi: droga lokalna L - kategoria ruchu: KR 2 - grupa nośności: G2 - warunki wodne: proste - strefa przemarzania hz = 0,8 m - pochylenie 2% w kierunku krawężników - jezdnia o szerokości 7,0 m z betonu asfaltowego ograniczona obustronnie krawężnikami drogowymi typu średniego wystającego nad powierzchnię jezdni 10 cm (na zjazdach 4 cm) - zjazdy do posesji z kostki brukowej - ciąg pieszo-rowerowy po prawej stronie jezdni o szer. 2,50 m z kostki brukowej - zrezygnowano z wykonania kanału technologicznego z uwagi na brak zainteresowanych podmiotów. Konstrukcja warstw: Doboru konstrukcji warstw dokonano w oparciu o obowiązujące normy i przepisy oraz Wymagania techniczne WT GDDKiA. Konstrukcja krawężnika i opornika - krawężnik betonowy wibroprasowany o wym. 15x30 cm ustawiony na wysokości 5 cm nad poziom projektowanej krawędzi jezdni i ciągów jako obramowanie jezdni i ciągu pieszo-jezdnego - obrzeże betonowe 8x30 ustawione na wysokości 1 cm nad poziomem nawierzchni jako obramowanie nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego i zjazdów na posesje - opornik betonowy 6x20 ustawiony na wysokości 1 cm powyżej nawierzchni chodnika jako obramowanie nawierzchni dojść do posesji Spoiny krawężników i oporników należy wypełnić zaprawą cementowo-piaskowa 1:3. Konstrukcja jezdni - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa wg PN-EN 14227-1. Mieszanki związane spoiwem hydraulicznym. Mieszanki związane cementem i wg WT-5 – gr. 15 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-EN 13285. Mieszanki niezwiązane i wg WT-4 – gr. 23 cm w tym: - warstwa dolna z mieszanki 0/63 – gr. 15 cm - warstwa górna z mieszanki 0/31,5 – gr. 8 cm - skropienie nawierzchni emulsją kationową szybkorozpadową w ilości 0,7 kg/m2 - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 wg PN-EN 13108-1. Nawierzchnie asfaltowe i wg WT-2 – gr. 7 cm - skropienie nawierzchni emulsją kationową szybkorozpadową w ilości 0,5 kg/m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego z AC 11S 50/70 wg PN-EN 13108-1. Nawierzchnie asfaltowe i wg WT-2 – gr. 5 cm Konstrukcja ciągu pieszo-rowerowego - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wg PN-EN 14227-1. Mieszanki związane spoiwem hydraulicznym. Mieszanki związane cementem i wg WT-5 – gr. 10 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie z mieszanki 0/63 wg PN-EN 13285. Mieszanki niezwiązane i wg WT-4 – gr. 15 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 – gr. 3 cm - nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej, prostokątnej, bezfazowej wg PN-EN 1338 – gr. 8 cm Konstrukcja zjazdów - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wg PN-EN 14227-1. Mieszanki związane spoiwem hydraulicznym. Mieszanki związane cementem i wg WT-5 – gr. 10 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie z mieszanki 0/63 wg PN-EN 13285. Mieszanki niezwiązane i wg WT-4 – gr. 15 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 – gr. 3 cm - nawierzchnia z kostki betonowej grafitowej, prostokątnej, wg PN-EN 1338 – gr. 8 cm Konstrukcja chodników - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wg PN-EN 14227-1. Mieszanki związane spoiwem hydraulicznym. Mieszanki związane cementem i wg WT-5 – gr. 10 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:3 – gr. 3 cm - nawierzchnia z kostki betonowej szarej, prostokątnej, wg PN-EN 1338 – gr. 8 cm. Odwodnienie: Odwodnienie nawierzchni będzie odbywać się za pomocą istniejących wpustów deszczowych i przykanalików do istniejącego kolektora deszczowego. Istniejące wpusty deszczowe oraz wszystkie studnie zlokalizowane w pasie drogowym należy dostosować wysokościowo do nowej nawierzchni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja techniczna pn.: „Przebudowa dróg na osiedlu przy ul. Wojska Polskiego w Golinie” z zastrzeżeniem, zamówienie dotyczy przebudowy ulicy Wojska Polskiego. 5.1.2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DOT. ZADANIA NR 2: Przedmiot inwestycji Przedmiotem inwestycji oświetleniowej pn. „ Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego w miejscowości Golina ul. Wojska Polskiego „ jest budowa oświetlenia ulicznego na ulicy Wojska Polskiego w Golinie dz. nr 369, 131/8 , 140 obręb: 0004 Golina , jednostka ewidencyjna 300602_5 Jarocin obszar wiejski. Zakres projektu a zakres zadania przewidziany do realizacji z przetargu Dokumentacja stanowi projekt techniczny na wykonanie linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego w miejscowości Golina ul. Wojska Polskiego wraz z ulicami przyległymi dz. nr 140, 376, 362, 361, 369, 304, 270, 348, 131/8 obręb: 0004 Golina , jednostka ewidencyjna 300602_5 Jarocin obszar wiejski w zakresie wyznaczonym przez Inwestora . Zakres dołączonej dokumentacji projektowej jest szerszy niż zakres przewidziany do realizacji w powyższym postępowaniu przetargowym. Postępowanie przetargowe przewiduje wykonanie tylko ulicy Wojska Polskiego dz. nr 369 , 131/8 bez przyległych uliczek . Zasilanie obiektu usytuowane na działce nr 140 . Na dołączonej do specyfikacji przetargowej dokumentacji projektowej na mapkach oraz schemacie jednokreskowym zakres realizacji do powyższego zadania ( ul. Wojska Polskiego) słupy oświetleniowe z oprawami opisane są symbolami – III/1 ,III/2, III/3, III/4, III/5 , III/6 , III/7 , III/8 ,III/9 ,III/10 ,III/11 . W dołączonym kosztorysie ofertowym uwzględnione zostały tylko pozycje ujęte w powyższym postępowaniu przetargowym. Słupy oświetleniowe Dla potrzeb oświetlenia zaprojektowano słupy oświetleniowe produkowane przez firmę Elmonter Zagórów typu stalowego okrągłe ocynkowane stożkowe CN7/4/76/W do wkopu bezpośredniego bez wysięgników w ilości szt. 11 lub o parametrach równoważnych . W słupach zastosować tabliczki TB-1. Słupy należy montować w miejscach wskazanych na planie. Słup o parametrach równoważnych powinien spełniać w zakresie następujących parametrów: Słup o parametrach równoważnych dla słupa CN 7 powinien spełniać w zakresie następujących parametrów: - słup o konstrukcji stalowej rurowej ocynkowanej o średnicy 152 mm przy podstawie i o średnicy 74 mm przy wierzchołku, - powierzchnia wiatrowa w I strefie 1,19, - maksymalnej zabudowy wagi oprawy 50 kg, - siła tnąca u podstawy nie mniejsza niż 2,12 kN -słup do bezpośredniego wkopu do ziemi zabezpieczony antykorozyjnie, -grubość ścianki słupa 4 mm. Oprawy oświetleniowe Dla oświetlenia zaprojektowano na wysięgniku oprawę typu Streetlight 20 MINI PLUS LED 30 W (lub o podobna o równoważnych parametrach). Połączenie złącza TB-1 z oprawą wykonać przewodem YDY 4x2,5 mm2. Oprawa równoważna powinna spełniać w zakresie następujących parametrów: Oprawa drogowa równoważna powinna spełniać w zakresie następujących parametrów: Oprawa drogowa oświetlenia zewnętrznego gwarantująca na płaszczyźnie obliczeniowej co najmniej takie same parametry jak Streetlight 20 LED MINI PLUS. - całkowita moc oprawy nie większa niż 30W – początek eksploatacji, 34W – koniec czasu eksploatacji, - strumień świetlny oprawy nie mniejszy niż 3800lm, - temperatura barwowa źródła światła LED - 4000K, wskaźnik oddawania barw CRI ≥ 70, - krzywa LDT z optyką dedykowaną do oświetlenia dróg, - dystrybucja strumienia świetlnego w górną półprzestrzeń 0% przy nachyleniu 0st. - montaż bezpośrednio na słupie lub wysięgniku, średnica głowicy 42mm, 60mm lub 76mm, - zasilacz LED z trwałością gwarantowaną 100 000h i funkcją redukcji mocy – 4 alternatywne sposoby redukcji (autonomiczny, sterowane z wykorzystaniem dodatkowej żyły zasilającej, magistrala DALI lub zmniejszenie napięcia znamionowego), funkcja redukcji mocy realizowana poprzez obniżenie strumienia świetlnego całego modułu LED, - trwałość źródeł LED nie mniejsza niż 100 000h (L90/B10), - oprawa działa w trybie utrzymania stałej wartości strumienia świetlnego w całym okresie eksploatacji, - obudowa dwukomorowa, dostęp do komory z zasilaczem od góry oprawy, obsługa beznarzędziowa, dostęp do komory elektrycznej przez otwarcie jednego zamka, - zakres temp. pracy -35st.C ...+50st.C, - standardowa ochrona przeciwprzepięciowa – 10kV, - obudowa z wysokociśnieniowego odlewu aluminium zaprojektowana specjalnie pod lampy LED (system odprowadzania ciepła gwarantujący trwałość i kontrolę nad spadkiem strumienia świetlnego w czasie), - konstrukcja obudowy pozbawiona wnęk oraz żeber radiatorów, - klosz modułu LED o odporności mechanicznej min IK09, - możliwość wymiany modułu LED oraz zasilacza w warunkach pracy środowiska naturalnego (poza środowiskiem ESD), - IP66 dla całej oprawy, - II klasa ochronności elektrycznej, - waga oprawy nie większa niż 4,0kg, pow. boczna wiatrowa nie większa niż 0,08m2, - wymiary oprawy nie większe niż: długość: 535mm, szerokość 225mm, wysokość całkowita z głowicą 214mm, wysokość komory z elementem optycznym 29mm, - gwarancja producenta co najmniej 5 lat, - certyfikat ENEC, Przyłącze energetyczne. Zasilanie w/w obiektu w energię elektryczną odbywać się będzie z istniejącego złącza kablowo-pomiarowego z układem sterowania zlokalizowanym na działce nr 140. Istniejące złącze pomiarowe z układem sterowania w chwili obecnej zasilania oświetlenie ul. Zakrzewskiej Układ sterowania. Istniejący układ sterowania oświetlenia umieszczony jest w szafce która zlokalizowana będzie obok skrzynki licznikowej energetycznej dz. nr 140 ulica Zakrzewska. Istniejąca szafka w obudowie OSZ 40x60+F wyposażone tak jak przedstawiono na załączonym schemacie Do sterowania oświetlenia zastosowano zegar astronomiczny typu PS0-02P produkcji Automatex Poznań. Sterowanie oświetlenia odbywać się będzie poprzez p zegar astronomiczny a układ zmniejszenia mocy poprzez przekaźnik czasowy wyłączający impuls napięciowy dochodzący do oprawy. W istniejącym złączu sterowniczym projektuje się dobudować zabezpieczenie obwodowe dla nowoprojektowanego obwodu zasilającego oświetlenie ulicy Wojska Polskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja techniczna pn.: „Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego”. 5.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi Tom III SIWZ Dokumentacja Projektowa (branża drogowa i branża oświetleniowa) oraz Tom V SIWZ Kosztorys ofertowy (branża drogowa i branża oświetleniowa). 5.3. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Projekt umowy.

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45231400-9
45316110-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-06-29
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-06-29

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawcy: Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: - 1 roboty, polegającej na budowie bądź przebudowie drogi o nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej o powierzchni co najmniej 1.200 m2 lub długości co najmniej 170 m. - 1 roboty polegająca na budowie lub przebudowie linii kablowej oświetlenia o wartości minimum 50.000,00 zł brutto. Powyższy warunek musi być spełniony przez Wykonawców oddzielnie, tj. jeden Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonaniu 2 robót. b) osób: Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że zapewni, wśród osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: - osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy – kierownik robót drogowych z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, - osobą do pełnienia funkcji kierownika robót - kierownik robót, który posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania prac wymagane przepisami ustawy Prawo budowane tj. uprawnienia o specjalności elektrycznej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje grupy E min. 1 kV, -co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje grupy D min. 1 kV. W przypadku posiadania wymaganych uprawnień jedna osoba może łączyć wymienione funkcje. UWAGA: W przypadku posiadania wymaganych uprawnień jedna osoba może łączyć wymienione funkcje. Powyższy warunek może być spełniony przez Wykonawców łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13–22 ustawy Pzp oraz, o których mowa w pkt 8.2. IDW 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 10.1. IDW. 7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunki udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 9.2. IDW. 9. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.6.2) IDW. 10. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 11. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego powyżej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta” wrazz załącznikami: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.2 IDW; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3) Kosztorys ofertowy. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
16. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 16.1 Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP). Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 16.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej jako Beneficjenta należy wskazać: Gmina Jarocin, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin. 16.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 16.3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym na „Przebudowę ulicy Wojska Polskiego w Golinie wraz z budową linii kablowej oświetlenia ulicznego i słupami oświetlenia ulicznego”. Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale wraz z ofertą - przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz, o którym mowa w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny. 16.3.2. Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny. 16.4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 16.5. Zwrot wadium 16.5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 16.5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16.5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16.5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w pkt. 16.5.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16.5.5. W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp. 16.6. Utrata wadium 16.6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16.6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena – „C” 60,00
Gwarancja i rękojmia– „G” 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana Umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami Pzp, w tym art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) oraz określonej SIWZ. 2. Poza przypadkami określonymi w ust. 1, zmiany Umowy będą mogły nastąpić w następujących warunkach: 1) Terminu realizacji zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia tych zmian; termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku: a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, b) z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, a niemożliwych do przewidzenia (przed zawarciem umowy) przez doświadczonego wykonawcę robót, polegających na: konieczności usunięcia kolizji z niezinwentaryzowaną infrastrukturą lub innych obiektów, konieczności przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz. c) z powodu okoliczności siły wyższej, przez którą strony będą rozumieć np. wystąpienie zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu, ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; d) z powodu szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; e) wykopalisk uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, niewypałów i niewybuchów; f) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka itp.) oraz warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; g) jeżeli wystąpiły zmiany bądź opóźnienia będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie robót przez Zamawiającego; konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; przedłużająca się procedura przetargowa w przypadku wydłużenia terminu związania z ofertą do dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem że przesłanka może zostać wykorzystana najpóźniej w ciągu 7 dni od podpisania umowy; h) jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji itp.; odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej; i) jeżeli powstały konieczne zmiany technologiczne, w szczególności konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; j) opóźnienia Zamawiającego nie koniecznie z przyczyn od niego zależnych, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: przekazania terenu budowy; przekazania dokumentacji budowy (pozwolenie na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których zamawiający był zobowiązany); przekazanie dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczanej dokumentacji projektowej; kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, ale w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji. 2) Wynagrodzenia za przedmiot zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmianie: w przypadku zaistnienia konieczności zmniejszenia zakresu robót (niewykonania lub zaniechania prac objętych umową) przez Zamawiającego; w przypadku wprowadzenia robót zamiennych wprowadzonych przez Kierownika Budowy zaakceptowanych przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego; w związku z powykonawczym zestawieniem kosztów - zmiany ilości obmiarowych w stosunku do ilości przedmiarowych. 3) Przedstawiciela wykonawcy, tj. kierownika budowy; wykonawca może zmienić kierownika budowy z przyczyn niezależnych od niego, tj. zdarzeń losowych (śmierć, choroba, zwolnienie itp.) przy czym osoba zastępująca pierwotnego kierownika budowy będzie posiadała co najmniej takie same kwalifikacje jak poprzedni kierownik. 4) Okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; okres gwarancji i rękojmi może ulec zmianie w szczególności: w przypadku przeprowadzanie badań nawierzchni jezdni nieznacznie odbiegających wyników od normy, pod warunkiem akceptacji tego okresu przez Strony. 3. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić o okres uzasadniony przyczynami zmiany, o którym mowa w ust.2 pkt 1.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-12, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 10 % wynagrodzenia umownego brutto za przedmiot umowy: 1) za zadanie nr 1 Zamawiającemu: Gmina Jarocin, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin. 2) za zadanie nr 2 Zamawiającemu: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Jarocinie, ul. Kasztanowa 18, 63-200 Jarocin w jednej lub kilku następujących formach (do wyboru): a) pieniądzu, przelewem na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy, b) poręczeniach bankowych, c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, d) gwarancjach bankowych, e) gwarancjach ubezpieczeniowych, f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pytaniami, kierując wniosek na adres: Jarocińskiego Funduszu Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o., Ul. T. Kościuszki 15 B, 63-200 Jarocin. Zamawiający prosi o przekazywanie pytań również drogą elektroniczną na adres: szymczak@jfpk.jarocin.com.pl w formie edytowalnej. 3. . Ze strony zamawiającego osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami oraz do potwierdzania wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych jest: 1) w sprawach przedmiotu zamówienia: Hubert Kujawa, tel. 62 749 95 45. 2) w sprawach procedury: Edyta Szymczak tel. 62 740 02 95.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wylewki w mieszkaniu - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wylewki w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jarocin: „Przebudowa drogi dojazdowej do mieszkań w miejscowości Siedlemin”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jarocin: Przebudowa drogi powiatowej nr 4183 P Góra - Nosków
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1714 O ul. Wiejskiej w m. Dębska Kuźnia
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI