Przebudowa ulicy Przytorowej w Dąbrowie Białostockiej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa ulicy Przytorowej w Dąbrowie Białostockiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDąbrowa Białostocka
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-25
  • ZamawiającyGMINA DĄBROWA BIAŁOSTOCKA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00079085
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Przytorowej w Dąbrowie Białostockiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA BIAŁOSTOCKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659042

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Solidarności 1

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 7121 100 do 103

1.5.8.) Numer faksu: 85 7121 017

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dabrowab@beep.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowa-bial.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Przytorowej w Dąbrowie Białostockiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eab6ec00-c9d7-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079085

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004205/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa ulicy Przytorowej w Dąbrowie Białostockiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.dabrowa-bial.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.dabrowa-bial.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: . Forma oferty oraz oświadczenia:
1) Ofertę oraz wszystkie załączniki składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy zamówieniowej.
3) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: PDF, DOC, DOCX, RTF, XPS, ODT i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4) Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie Platformy zamówieniowej. Ofertę należy złożyć w oryginale. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w formie skanu dokumentu pierwotnie wytworzonego i wypełnionego w postaci papierowej, pod warunkiem opatrzenia powstałego w ten sposób dokumentu elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Powstały w ten sposób dokument elektroniczny Zamawiający traktował będzie jako ofertę złożoną w postaci elektronicznej niezależnie od tego, czy jej postać elektroniczna powstała wyłącznie przy użyciu programu komputerowego, czy też na skutek przekształcenia postaci papierowej do postaci elektronicznej, jeżeli tylko dokument ten zostanie opatrzony prawidłowym podpisem.
5) Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa należy złożyć w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa" a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).
6) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Platformy zamówieniowej. Po upływie terminu do składania ofert wykonawca nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu:
a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,
c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,
d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,
e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,
f) archiwizacji postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BRG.271.16.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 687121,32 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0.247 km;
- Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 10-15 cm, wraz z odwozem na odległość ... km, zagospodarowaniem lub utylizacją - 17 szt.;
- Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 16-25 cm, wraz z odwozem na odległość ... km, zagospodarowaniem lub utylizacją - 12 szt.;
- Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 26-35 cm, wraz z odwozem na odległość ... km, zagospodarowaniem lub utylizacją - 6 szt.;
- Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 36-45 cm, wraz z odwozem na odległość ... km, zagospodarowaniem lub utylizacją - 1 szt.;
- Mechaniczne karczowanie zagajników rzadkich i podszycia, wraz z odwozem na odległość ... km, zagospodarowaniem lub utylizacją - 0,01 ha.;
- Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 30 cm, wraz z odwozem na odległość ... km, zagospodarowaniem lub utylizacją -2508,10 m2;
- Ręczne rozebranie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8cm na podsypce piaskowej, wraz z odwozem na odległość ... km, zagospodarowaniem lub utylizacją / zjazd na ul. Kunawina + zjazd indywidualny km 0+131,03/ - 19 m2;
- Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm na podsypce piaskowej, wraz z odwozem na odległość ... km, zagospodarowaniem lub utylizacją / chodnik wzdłuż ul. Kunawina / - 35,00 m2;
- Rozebranie nawierzchni z betonu gr. 15 cm mechanicznie, wraz z odwozem na odległość ... km, zagospodarowaniem lub utylizacją / rozebranie nawierzchni utwardzonej na zjazdach / - 20 m2;
- Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, wraz z odwozem na odległość ... km, zagospodarowaniem lub utylizacją/ chodnik wzdłuż ul. Kunawina / - 22 m.;
- Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowej, wraz z odwozem na odległość ... km, zagospodarowaniem lub utylizacją /wzdłuż ul. Kunawina / -22 m.;
- Rozebranie słupków od znaków drogowych, wraz z odwozem na odległość ...km, zagospodarowaniem lub utylizacjąszt.3
- Pionowe znaki drogowe - zdjęcie znaków lub drogowskazów, wraz z odwozem na odległość ... km, zagospodarowaniem lub utylizacją - 3 szt.;
- Roboty ziemne wykonywane koparkami z transp. urobku na odl. do ... km sam. samowyład. /grunt z wykopów, który zostanie odwieziony na odkład odl. ...km, zagospodarowaniem lub utylizacją/ - 1579,62 m3;
- Wykonanie nasypów mechanicznie w gruncie kat. I-II na odległość ... km sam. samowyład. wraz z formowaniem i zagęszczaniem nasypów - z pozyskaniem i dowozem materiału na miejsce wbudowania. - 115,25 m3;
- Mechaniczne plantowanie terenu (skarp o korony nasypów) w gruncie kat. I-II -pod humusowanie z obsianiem skarp i darniowanie - 830 m2;
- Regulacja włazów studni /dostosowanie wysokości elementów kanalizacji sanitarnej do projektowanej nawierzchni ul. Przytorowej/ - 7 szt.;
- Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 2 szt. ;
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni (1855,8m2), chodników(518,0m2), zjazdu publicznego w km 0+237,88 (94,3m2), zjazdów indywidualnych(382,5m2), rampy dla pieszych (19,0m2) - 2869,60 m2;
- Warstwa mrozoodporna zagęszczana mechanicznie o gr.20 cm / pod nawierzchnią jezdni ul. Przytorowej i pod zjazdem publicznym w km 0+237,88 / - 1950,10 m2;
- Wzmocnienie podłoża gruntowego kruszywem stab. cementem gr. 25 cm / pod nawierzchnią jezdni ul. Przytorowej i pod zjazdem publicznym w km 0+237,88 / - 1950,10 m2;
- Wzmocnienie podłoża gruntowego kruszywem stab. cementem gr. 20 cm / pod nawierzchnią zjazdów indywidualnych / - 382.5 m2;
- Wzmocnienie podłoża gruntowego kruszywem stab. spoiwem cementem gr.15cm / pod nawierzchnią chodników / - 518 m2;
- Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych nieulepszonych /oczyszczenie podbudowy z kruszywa/ -
1367.10 m2;
- Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych /oczyszczenie warstwy wiążącej/ - 1367.10 m2;
- Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych/skropienie podbudowy z kruszywa emulsją średnio rozpadową w ilości 1,0 kg/m2/ - 1367.10 m2;
- Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych/skropienie warstwy wiążącej emulsją szybko rozpadową w ilości 0,5 kg/m2/ -
1332.10 m2;
- Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm / pod nawierzchnią jezdni ul. Przytorowej i pod zjazdem publicznym w km 0+237,88 / - 1367.10 m2;
- Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm / pod zjazdami indywidualnymi, pod chodnikami i rampami dla pieszych – 919.50 m2;
- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 8cm (warstwa wiążąca z AC16 W 50/70 dla jezdni ul. Przytorowej i zjazdu publicznego w km 0+237,88) - 1341.10 m2;
- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm(warstwa ścieralna z AC11 S 50/70 dla jezdni ul. Przytorowej i zjazdu publicznego w km 0+237,88) - 11326.10 m2;
- Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 12 cm z wywozem materiału z rozbiórki w miejsce wskazane przez Inwestora/frezowanie na gł. 12cm - połączenie proj. ul. Przytorowej i istniejącej nawierzchni bitumicznej ul. Kunawina/ - 11 m2;
- Regeneracja nawierzchni bitumicznych przy użyciu geowłóknin /Ułożenie geosyntetyku szer. 1,0 m na połączeniu nowej i istn. naw. ze skropieniem emulsją szybko rozpadową/ - 22.00 m2;
- Nawierzchnie z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 4 cm z wypełnieniem spoin piaskiem - nawierzchnia zjazdów z kostki czerwonej - 382.50 m2;
- Chodniki z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem - nawierzchnia chodników z płytek koloru szarego - 518 m2;
- Rampy dla pieszych z płyt betonowych 35x35x5 cm o fakturze rozpoznawalnej przez osoby niewidome na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem - nawierzchnia ramp z płytek koloru żółtego - 19 m2;
- Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm /wykorzystanie zdjętego humusu/ - 830 m2;
- Brukowanie skarp, przekopów i nasypów na podsypce z piasku lub pospółki /umocnienie poboczy i skarp na podsypce cem. - piaskowej/ - 23 m2;
- Umocnienie skarp i dna płytami prefabrykowanymi ażurowymi – umocnienie wlotów studni chłonnych - 35 m2;
- Wykonanie drenażu francuskiego z owinięciem geowłókniną, o przekroju rowka drenażowego 50 x 100 cm - 64 m.;
- Palisada z obrzeża betonowego o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej z oporem obustronnym beton C12/15 - 8.55 m.;
- Wykonanie narzutu kamiennego z kruszywa naturalnego 40-60 mm / umocnienia palisad zlokalizowanych na rowie/ - lokalizacja zgodnie z PZT - 3.60 m2;
- Nawierzchnia żwirowa - warstwa pobocza rozścielana mechanicznie – grubość po zagęszczeniu 15cm - 451,20 m2
- Oznakowanie poziome jezdni farbą cienkowarstwowo - linie na przejściach dla pieszych malowane mechanicznie /wg projektu stałej organizacji ruchu/ - 10 m2;
- Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych/wg projektu stałej organizacji ruchu/ + 1szt. do przestawienia - szt. - 12;
- Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne opow. ponad 0.3 m2/wg projektów stałej organizacji ruchu/ + 1szt. do przestawienia - 8 szt.;
- Krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x22cm cm z wykonaniem ław betonowych z oporem (beton C16/20) na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm - 94.50 m.;
- Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem (beton C16/20) na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm + dowiązanie proj. naw. z nawierzchnią gruntową - 187.00 m.;
- Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej gr. 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem - 445.00 m.;
- Ułożenie rur osłonowych z PCW o śr. do 140 mm / rury osłonowe dwudzielne typu A 120 PS na istniejących kablach telekomunikacyjnych - lokalizacja zgodnie z PZT / - 30.5 m.;
- Powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna - 1 kpl.;
- Studnie chłonne z kręgów średnicy 1.5 m i głębokości 4m - z osadnikiem -1 szt.
- Tablica informacyjna – 2 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
1.2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,
1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.

2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.
3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.

2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej,
Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości

- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:
Będzie dysponował minimum jedną osobą na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń.
Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych.

Dodatkowy opis minimalnych warunków dotyczących potencjału technicznego wykonawcy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
Będzie dysponował Potencjałem technicznym do wykonania zamówienia – minimum:
- co najmniej jedną koparko – ładowarką,
- co najmniej jedną równiarką,
- co najmniej dwoma samochodami samowyładowczymi o ładowności powyżej 5 ton,
- wytwórnią mas bitumicznych,
- rozściełaczem mas bitumicznych,
- walcem do nawierzchni bitumicznych

Dodatkowy opis minimalnych warunków dotyczących potencjału technicznego wykonawcy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
W okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie przebudowy, budowy dróg o łącznej wartości nie mniejszej jak 800 000,00 zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w pkt. 5.1 i 5.2 niniejszej SWZ należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp , wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem należy złożyć dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
4) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem należy złożyć dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
6) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w pkt. VI.2 ppkt. 4) SWZ, należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące podmiotowe środki dowodowe:

1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,
a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
szczegółowy opis dla wykonawców - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
W okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie przebudowy, budowy dróg o łącznej wartości nie mniejszej jak 800 000,00 zł.

2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
szczegółowy opis wymagań dot. osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia Będzie dysponował minimum jedną osobą na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń.
Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych.


9) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
Będzie dysponował Potencjałem technicznym do wykonania zamówienia – minimum:
- co najmniej jedną koparko – ładowarką,
- co najmniej jedną równiarką,
- co najmniej dwoma samochodami samowyładowczymi o ładowności powyżej 5 ton,
- wytwórnią mas bitumicznych,
- rozściełaczem mas bitumicznych,
- walcem do nawierzchni bitumicznych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

-

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł. / Słownie: dziesięć tysięcy, 00/100 zł./
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1) w pieniądzu,
2) w gwarancjach bankowych,
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych
4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
bank zamawiającego
nr rachunku: BS w Sokółce O/Dąbrowa Białostocka, 59 8093 0000 0039 2134 2000 0050
z adnotacją: "wadium - Przebudowa ulicy Przytorowej w Dąbrowie Białostockiej "
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium w postaci elektronicznej nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta.
9. Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący wadium winno zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument ten winien obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
11. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne):
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty.
3) Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
6) Wykonawców obowiązują postanowienia pkt. VII "Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia " pkt. 8 w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku składania oferty wspólnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach:
1) zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w następujących przypadkach:
a) wystąpienie konieczności wykonania dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia robót, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania,
b) wstrzymanie realizacji robót przez Zamawiającego, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego,
c) wstrzymanie realizacji robót przez właściwe organy administracji publicznej bądź orzeczeniem sądu,
d) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organ administracji decyzji, zezwoleń, itp.,
e) odmowa wydania przez organ administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,
f) konieczności usunięcia błędów w dokumentacji projektowej oraz konieczności przeprojektowania określonych zakresów obiektu w trakcie realizacji inwestycji, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,
g) konieczności wykonania robót wykopaliskowych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy,
h) wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny,
i) wystąpienie szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną,
j) siły wyższej,
k) zmiany obowiązujących przepisów prawa,
2) zmiany materiałów koniecznych do wykonywania robót pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego lub wynikająca z niedostępności na rynku tych materiałów spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku,
3) zmiany jakości materiałów i innych cech charakterystycznych któregokolwiek elementu robót pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego,
4) wystąpienia warunków geologicznych, archeologicznymi lub terenowych odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych,
5) wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej na wykonanie robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia w sytuacji konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowy bądź usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej i uzyskania założonego efektu użytkowego oraz zmiany obowiązujących przepisów prawa,
6) zmniejszenia zakresu rzeczowego w obiektywnie uzasadnionych przypadkach,
7) zmiany § 10 niniejszej umowy poprzez dodanie robót zlecanych Podwykonawcom oraz zmiany Podwykonawcy robót, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniem przez nowego Podwykonawcę takich samych warunków jak Podwykonawca pierwotny.
3.W przypadku okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt 2) – 6) dopuszcza się zmianę wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy na podstawie kosztorysu różnicowego zaakceptowanego przez Zamawiającego.
4. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowa_bial

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-25 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

-
2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie drzwi drewnianych zewnętrznych- Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie drzwi drewnianych zewnętrznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI