Przebudowa ulicy Nadwarciańskiej przy skrzyżowaniu z ulicą Nowe Osiedle oraz ulicy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa ulicy Nadwarciańskiej przy skrzyżowaniu z ulicą Nowe Osiedle oraz ulicy Cyryla Ratajskiego przy skrzyżowaniu z ulicą Spokojną w Puszczykowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPuszczykowo
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Puszczykowo
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-03
  • Numer ogłoszenia557889-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 557889-N-2020 z dnia 2020-07-03 r.

Miasto Puszczykowo: Przebudowa ulicy Nadwarciańskiej przy skrzyżowaniu z ulicą Nowe Osiedle oraz ulicy Cyryla Ratajskiego przy skrzyżowaniu z ulicą Spokojną w Puszczykowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Puszczykowo, krajowy numer identyfikacyjny 63125787400000, ul. ul. Podleśna  4 , 62-040  Puszczykowo, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8133225, 8983719, e-mail rybacka@puszczykowo.pl, faks 618 133 225.
Adres strony internetowej (URL): www.puszczykowo.pl, Biuletyn Informacji Publicznej; zakładka zamówienia publiczne powyżej 30 000 euro.
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.puszczykowo.pl, Biuletyn Informacji Publicznej; zakładka zamówienia publiczne powyżej 30 000 euro.

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.puszczykowo.pl, Biuletyn Informacji Publicznej; zakładka zamówienia publiczne powyżej 30 000 euro.

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urząd Miejski w Puszczyowie, ul. Podleśna 4; 62-040 Puszczykowo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Nadwarciańskiej przy skrzyżowaniu z ulicą Nowe Osiedle oraz ulicy Cyryla Ratajskiego przy skrzyżowaniu z ulicą Spokojną w Puszczykowie
Numer referencyjny: 271.14.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, które polegają na przebudowie ulicy Nadwarciańskiej w Puszczykowie przy skrzyżowaniu z ul. Nowe Osiedle.W zakres robót związanych z przebudową ulicy Nadwarciańskiej w Puszczykowie przy ul. Nowe Osiedle wchodzi wykonanie przez Wykonawcę wszelkich robót budowlanych i elektrycznych umożliwiających kompletną realizację zadania w tym m.in.:1. Roboty branży drogowej:a. roboty przygotowawcze (pomiary, karczowanie krzaków),b. roboty rozbiórkowe (podbudowy, nawierzchnie z kruszywa),c. roboty ziemne (wykop pod konstrukcję nawierzchni, przekopy próbne, nasyp),d. podbudowy (betonowe, mieszanki związane cementem, z kruszywa, z AC)e. nawierzchnie (frezowanie, cięcie, z AC w tym z SMA, z betonowej kostki brukowej, geosiatka szklana)f. elementy ulic (krawężniki, oporniki, obrzeża),g. urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie poziome, PEO, oznakowanie pionowe w tym aktywne),h. roboty wykończeniowe (plantowanie i humusowanie),i. regulacja wysokościowa istniejącej infrastruktury w pasie drogowym.2. Roboty branży elektroenergetycznej – doświetla przejścia dla pieszych (hybrydowe lampy uliczne), znaki aktywne (z solarnym zestawem zasilającym) oraz likwidacja kolizji sieci elektroenergetycznej.3. Wykonanie projektów czasowej organizacji ruchu 4. Zgłoszenie właściwym zarządcom dróg i sieci planowanych prac związanych z ich przebudową lub zabezpieczeniem.5. Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej.Część II przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, które polegają na przebudowie ulicy Cyryla Ratajskiego w Puszczykowie przy skrzyżowaniu z ul. Spokojną.W zakres robót związanych z przebudową ulicy Cyryla Ratajskiego w Puszczykowie przy skrzyżowaniu z ul. Spokojną wchodzi wykonanie przez Wykonawcę wszelkich robót budowlanych, elektrycznych, telekomunikacyjnych umożliwiających kompletną realizację zadania w tym m.in.:1. Roboty branży drogowej:a. roboty przygotowawcze (pomiary, karczowanie krzaków, wycinka drzew),b. roboty rozbiórkowe (krawężniki, obrzeża, podbudowy, płytki, kostka brukowa),c. roboty ziemne (wykop pod konstrukcję nawierzchni, przekopu próbne, nasyp),d. podbudowy (betonowe, mieszanki związane cementem, z kruszywa, z AC)e. nawierzchnie (frezowanie, cięcie, z AC w tym z SMA, z betonowej kostki brukowej, geosiatka szklana)f. elementy ulic (krawężniki, oporniki, obrzeża),g. urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie poziome, PEO, oznakowanie pionowe w tym aktywne),h. roboty wykończeniowe (plantowanie i humusowanie),i. regulacja wysokościowa istniejącej infrastruktury w pasie drogowym.2. Roboty branży telekomunikacyjnej – likwidacja kolizji sieci telekomunikacyjnej.3. Roboty branży elektroenergetycznej – doświetla przejścia dla pieszych (hybrydowe lampy uliczne) oraz znaki aktywne (z solarnym zestawem zasilającym).4. Wykonanie projektów czasowej organizacji ruchu 5. Zgłoszenie właściwym zarządcom dróg i sieci planowanych prac związanych z ich przebudową lub zabezpieczeniem.6. Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej.Wymagania ogólne w stosunku do przedmiotu całości zamówienia:Wykonanie robót budowlanych i oddanie do użytku zamówienia musi być zrealizowane zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane. Wykonanie i oddanie do użytku musi również być zgodne ze wszystkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami technicznobudowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami najnowszych rozwiązań technicznych. Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane były prowadzone w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu drogowego i pieszego. W czasie wykonywania robót należy zapewnić przejezdność oraz bezpieczeństwo ruchu. Teren przewidziany pod prace jest udostępniony Wykonawcy na podstawie protokołu przekazania terenu. Z uwagi na charakter robót nie wymaga się specjalistycznego przygotowania terenu i tworzenia zaplecza budowy. Miejsce składowania ziemi z wykopów i inne szczegółowe uwarunkowania wykonania robót Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Elementy konstrukcji i urządzenia sygnalizacji winny być wykonane zgodnie z wymaganiem Polskich Norm oraz przy spełnieniu szczegółowych zasad określonych w dokumentacji technicznej zaakceptowanej przez Zamawiającego.Wykonawca będzie zobowiązany do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: 1) organizacji robót budowlanych; 2) ochrony środowiska; 3) warunków bezpieczeństwa pracy (BIOZ); 4) warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego; 5) zabezpieczenia terenu robót od następstw związanych z budową.Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, projektami technicznymi i specyfikacjami technicznymi. Wykonawca odpowiada za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót i za ich zgodność z dokumentacją projektową. Po zakończeniu robót elektrycznych, przed ich odbiorem Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia tzw. prób pomontażowych, tj. technicznego sprawdzenia jakości wykonanych robót wraz z dokonaniem potrzebnych pomiarów i próbnego uruchomienia wykonanych instalacji i urządzeń.Zamawiający przewiduje możliwość bieżącej kontroli wykonywanych robót budowlanych. Kontroli Zamawiającego będą w szczególności poddane: - stosowane gotowe wyroby budowlane – w odniesieniu do dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do obrotu oraz zgodności parametrów z danymi zawartymi w specyfikacjach technicznych; - sposób wykonania robót budowlanych – w aspekcie zgodności wykonania z projektem i specyfikacjami technicznymi, jakości i dokładności montażu;- zgodność wprowadzonym rozwiązań na czas robót z projektem tymczasowej organizacji ruchu;- prawidłowość funkcjonowania zamontowanych urządzeń i wyposażenia.Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone:1) w dokumentacji technicznej dotyczącej przebudowy ulicy Nadwarciańskiej przy skrzyżowaniu z ulicą Nowe Osiedle w Puszczykowie2) w dokumentacji technicznej dotyczącej przebudowy ulicy Cyryla Ratajskiego przy skrzyżowaniu z ulicą Spokojną w Puszczykowie,zwanymi dalej projektem oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zwanej dalej STWiOR stanowiące załącznik SIWZ. Załączony do SIWZ przedmiar robót zwany dalej przedmiarem ma wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45311200-2
71322500-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  2   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji* przedmiotu umowy wynosi: 1. Przebudowa ulicy Nadwarciańskiej w Puszczykowie przy skrzyżowaniu z ulicą Nowe Osiedle - dwa miesiące od daty podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Przebudowa ulicy Cyryla Ratajskiego w Puszczykowie przy skrzyżowaniu z ulicą Spokojną - dwa miesiące od daty podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.*Przez termin realizacji przedmiotu umowy rozumie się zakończenie wszelkich robót budowlanych oraz pisemne zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do odbioru końcowego. Pisemne zgłoszenie gotowości do odbioru musi być potwierdzone przez Inspektora nadzoru inwestorskiego wpisem do Dziennika Budowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Warunek w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał:a) minimum 2 zamówienia na roboty budowlane, z których każde obejmowało wykonanie robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi/chodnika o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto każde - w przypadku złożenia oferty na część I przedmiotu zamówienia – Przebudowa ulicy Nadwarciańskiej w Puszczykowie przy skrzyżowaniu z ulicą Nowe Osiedleb) minimum 2 zamówienia na roboty budowlane, z których każde obejmowało wykonanie robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi/chodnika o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto każde - w przypadku złożenia oferty na część II przedmiotu zamówienia – Przebudowa ulicy Cyryla Ratajskiego w Puszczykowie przy skrzyżowaniu z ulicą Spokojnąc) minimum 2 zamówienia na roboty budowlane, z których każde obejmowało wykonanie robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi/chodnika o wartości nie mniejszej niż 160.000,00 zł brutto każde - w przypadku złożenia oferty na obie części przedmiotu zamówienia – Przebudowa ulicy Nadwarciańskiej przy skrzyżowaniu z ulicą Nowe Osiedle oraz ulicy Cyryla Ratajskiego przy skrzyżowaniu z ulicą Spokojną w PuszczykowieW przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), powyższy warunek może zostać spełniony w całości, przez co najmniej jednego z Wykonawców lub łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2) Warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobą/osobami:a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej – drogowej, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w zakresie wykonywania obowiązków kierownika budowy lub kierownika robót i wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, która w ciągu ostatnich 3 lat pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót nad minimum dwiema robotami polegającymi na budowie lub przebudowie drogi/chodnika (stosowną informację o posiadanym doświadczeniu należy zamieścić w załączniku nr 4, w rubryce Doświadczenie). b) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w zakresie wykonywania obowiązków kierownika budowy lub kierownika robót i wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w przypadku złożenia oferty na część I lub część II lub obie części przedmiotu zamówienia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:1) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) formularz ofertowy (wypełniony i podpisany) z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ,b) oryginał dokumentu wadium, a przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dowód wpłacenia wadium (jeśli dotyczy),W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji przez członków konsorcjum innych niż lider uprawniony do podpisywania Umowy, wadium wystawione musi być na wszystkich członków konsorcjum.c) pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych,Uwaga! Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.d) w przypadku polegania na zdolnościach innego podmiotu zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:Oferta częściowa nr 1 –- Przebudowa ulicy Nadwarciańskiej w Puszczykowie przy skrzyżowaniu z ulicą Nowe Osiedle - ustala się wadium w wysokości: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).Oferta częściowa nr 2 – Przebudowa ulicy Cyryla Ratajskiego w Puszczykowie przy skrzyżowaniu z ulicą Spokojną - ustala się wadium w wysokości: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).W przypadku złożenia oferty na obie części przedmiotu zamówienia Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty 60,00
okres rękojmi za wady i gwarancji jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 8 do SIWZ. – Wzór Umowy

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejszą będzie wymagane wniesienie przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy ustala się w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.

Informacje dodatkowe:
Zabezpieczenie podlega zwrotowi w przypadku należytego wykonania Umowy według zasad określonych poniżej. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone Wykonawcy w następujących terminach:1) 70% wysokości zabezpieczenia – w ciągu 30 dni po podpisaniu przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru całego zadania inwestycyjnego2) 30% wysokości zabezpieczenia – w ciągu 15 dni od upływu okresu rękojmi.
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.1. Nieważna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie do niej nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących wypadkach:1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) 2) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego np. konieczność przesunięcia terminu przekazania miejsca realizacji zamówienia, okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. np. kolizje z sieciami infrastruktury, utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy, przedłużający się czas trwania procedur administracyjnych, tymczasowy brak środków finansowych na realizację przedmiotu umowy itp. pod warunkiem, że nie zależą od Wykonawcy. W takim przypadku zmiana terminu nastąpi o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej przystąpienie do wykonania lub kontynuowanie zamówienia; 3) dopuszczalna jest zmiana personelu Zamawiającego lub Wykonawcy wskazanego w umowie jeżeli wystąpiła konieczność zmiany personelu Zamawiającego lub Wykonawcy, wymienionego w umowie (choroba, śmierć, inny wypadek losowy) pod warunkiem, że nowy personel posiadał będzie co najmniej równorzędne doświadczenie i kwalifikacje, co personel zastępowany.4) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku, jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji itp., odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, a okoliczności te uniemożliwią wykonanie przedmiotu umowy na warunkach określonych w dokumentacji przetargowej. W takim przypadku zmiana terminu nastąpi o okres trwania przeszkody,5) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej (powódź, huragan, trzęsienie ziemi, śnieżyca, uderzenia pioruna, gradobicie, epidemie, pożary, wojna, zamieszki krajowe, strajki) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej umową, normami lub innymi przepisami, jeżeli konieczność wykonania prac w tym określonym terminie nie jest następstwem okoliczności (w tym opóźnienia), za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. W takim przypadku wydłużenie terminu nastąpi o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej nie dłużej jednak niż o 60 dni; 6) dopuszczalna jest zmiana materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania przedmiotu zamówienia, sposobu i zakresu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, w przypadku konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia, a wynikających z wad Opisu Przedmiotu Zamówienia lub zmiany stanu prawnego, w oparciu o który go przygotowywano, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia;7) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy powstały konieczne zmiany technologiczne, w szczególności konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy;8) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy doszło do kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty lub Zamawiającego inwestycjami, przy czym zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-21, godzina: 10:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
W związku z zaistniałą sytuacją zagrożenia epidemicznego otwarcie ofert przeprowadzone będzie poprzez transmisję online bez udziału fizycznego Wykonawców w siedzibie Urzędu Miejskiego w Puszczykowie. Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert pod poniżej zamieszczonym adresem:http://hdsystem.pl/fms/video/index.php?streamName=puszczyksesjaKlauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznegoZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski, z siedzibą w Puszczykowie przy ul. Podleśnej 4, zwany dalej „Urzędem”• inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Puszczykowie jest Pan Jarosław Bartkowiak iod@puszczykowo.pl • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;• nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa ulicy Nadwarciańskiej w Puszczykowie przy skrzyżowaniu z ul. Nowe Osiedle*
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, które polegają na przebudowie ulicy Nadwarciańskiej w Puszczykowie przy skrzyżowaniu z ul. Nowe Osiedle.W zakres robót związanych z przebudową ulicy Nadwarciańskiej w Puszczykowie przy ul. Nowe Osiedle wchodzi wykonanie przez Wykonawcę wszelkich robót budowlanych i elektrycznych umożliwiających kompletną realizację zadania w tym m.in.:1. Roboty branży drogowej:a. roboty przygotowawcze (pomiary, karczowanie krzaków),b. roboty rozbiórkowe (podbudowy, nawierzchnie z kruszywa),c. roboty ziemne (wykop pod konstrukcję nawierzchni, przekopy próbne, nasyp),d. podbudowy (betonowe, mieszanki związane cementem, z kruszywa, z AC)e. nawierzchnie (frezowanie, cięcie, z AC w tym z SMA, z betonowej kostki brukowej, geosiatka szklana)f. elementy ulic (krawężniki, oporniki, obrzeża),g. urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie poziome, PEO, oznakowanie pionowe w tym aktywne),h. roboty wykończeniowe (plantowanie i humusowanie),i. regulacja wysokościowa istniejącej infrastruktury w pasie drogowym.2. Roboty branży elektroenergetycznej – doświetla przejścia dla pieszych (hybrydowe lampy uliczne), znaki aktywne (z solarnym zestawem zasilającym) oraz likwidacja kolizji sieci elektroenergetycznej.3. Wykonanie projektów czasowej organizacji ruchu 4. Zgłoszenie właściwym zarządcom dróg i sieci planowanych prac związanych z ich przebudową lub zabezpieczeniem.5. Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45311200-2, 71322500-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
okres rękojmi za wady i gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu umowy wynosi dwa miesiące od daty podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa ulicy Cyryla Ratajskiego w Puszczykowie przy skrzyżowaniu z ul. Spokojną
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, które polegają na przebudowie ulicy Cyryla Ratajskiego w Puszczykowie przy skrzyżowaniu z ul. Spokojną.W zakres robót związanych z przebudową ulicy Cyryla Ratajskiego w Puszczykowie przy skrzyżowaniu z ul. Spokojną wchodzi wykonanie przez Wykonawcę wszelkich robót budowlanych, elektrycznych, telekomunikacyjnych umożliwiających kompletną realizację zadania w tym m.in.:1. Roboty branży drogowej:a. roboty przygotowawcze (pomiary, karczowanie krzaków, wycinka drzew),b. roboty rozbiórkowe (krawężniki, obrzeża, podbudowy, płytki, kostka brukowa),c. roboty ziemne (wykop pod konstrukcję nawierzchni, przekopu próbne, nasyp),d. podbudowy (betonowe, mieszanki związane cementem, z kruszywa, z AC)e. nawierzchnie (frezowanie, cięcie, z AC w tym z SMA, z betonowej kostki brukowej, geosiatka szklana)f. elementy ulic (krawężniki, oporniki, obrzeża),g. urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie poziome, PEO, oznakowanie pionowe w tym aktywne),h. roboty wykończeniowe (plantowanie i humusowanie),i. regulacja wysokościowa istniejącej infrastruktury w pasie drogowym.2. Roboty branży telekomunikacyjnej – likwidacja kolizji sieci telekomunikacyjnej.3. Roboty branży elektroenergetycznej – doświetla przejścia dla pieszych (hybrydowe lampy uliczne) oraz znaki aktywne (z solarnym zestawem zasilającym).4. Wykonanie projektów czasowej organizacji ruchu 5. Zgłoszenie właściwym zarządcom dróg i sieci planowanych prac związanych z ich przebudową lub zabezpieczeniem.6. Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45311200-2, 71322500-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
okres rękojmi za wady i gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji przedmiotu umowy wynosi- dwa miesiące od daty podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa i remont ul. Rybnickiej w Jankowicach
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi gminnej rolniczej ul. Leśna w sołectwie Żabnica w km 0+000-0+560.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa i remont ul. Rybnickiej w Jankowicach
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI