Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Kwiatowej w Wancerzowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mstów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gminna 14
1.5.2.) Miejscowość: Mstów
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-244
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34/3284-005
1.5.8.) Numer faksu: 34/3785-558
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mstow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mstow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy Kwiatowej w Wancerzowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-577e9937-aeff-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048579
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001171/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa ul. Kwiatowej w Wancerzowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-zp.mstow.pl/procurements3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.mstow.pl/procurements
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywała się będzie za pośrednictwem Systemu E-Zamówienia Publiczne, (zwanego dalej Systemem e-ZP lub Systemem) dostępnego pod adresem https://e-zp.mstow.pl/procurements. Wszelkie informacje dotyczące postępowania w tym zapytania i odpowiedzi dla Wykonawców, modyfikacje SWZ, ogłoszenie wyników itp., będą zamieszczane na Systemie e-ZP. Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją dla wykonawców dot. Systemu E-Zamówienia Publiczne oraz Regulaminem korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne. Regulamin jest dostępny pod adresem: https://www.bip.mstow.finn.pl/bipkod/26115744. Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/pomoc/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Mstów ul. Gminna 14, 42-244 Mstów tel. 34 3284 005, e-mail: ug@mstow.pl;inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Mstów jest Pan Cezary Nowicki, inspektor@odocn.pl, nr telefonu 602762036 kontakt;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowa ulicy Kwiatowej w Wancerzowie”- nr sprawy: IZP.271.1.4.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PzpPani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowyobowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: Przebudowa ulicy Kwiatowej w Wancerzowie.PRACE W PASIE DROGI GMINNEJ: Długość opracowania L = 483,50 mb (włączenie w pasie drogi wojewódzkiej - 3,80 mb + 16,20 = 20,0 m ) - odrębny opis od km 0 + 020,00 do km 0 + 503,50 1. wytyczenie punktów głównych trasy drogi gminnej według stanu istniejącego po uprzednim wyznaczeniu pasa drogowego – podano współrzędne punktów głównych, 2. rozbiórka istniejącej podbudowy z kruszywa zanieczyszczonego ziemią,3. wykonanie pełnego koryta pod warstwy konstrukcyjne dla drogi,4. wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,5. wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o gr. 8 cm typu behaton koloru szarego,6. obustronne obramowanie jezdni krawężnikiem najazdowym, 7. ustawienie obrzeży betonowych 8*30 cm przy zjazdach i dojściach indywidualnych na ławie betonowej,8. zakończenie zjazdów krawężnikami najazdowymi 15*22 cm zatopione na ławie betonowejz oporem,9. utwardzenie obustronne poboczy kruszywem kamiennym, 10. wykonanie dojść do furtek na posesje zabudowane z kostki brukowej gr. 8 cm koloru czerwonego. 12. wykonanie zjazdów na posesje niezabudowane z kruszywa kamiennego,13. rozbiórka dwóch istniejących zjazdów i dojść z kostki wraz z krawężnikiem i obrzeżem – ułożenie nowej kostki,14. montaż dwóch kratek ściekowych z osadnikiem i wpustem żeliwnym wp-1 i wp-2 wrazz wykonaniem przykanalika,16. montaż kratek ściekowych chłonnych fi 500 mm z wpustem żeliwnym, 17. wykonanie studni chłonnych fi 1500 mm, 18. zabezpieczenie kabli energetycznych i teletechnicznych rurami ochronnymi dwudzielnymi, 19. zagospodarowanie terenu przyległego poprzez plantowanie, humusowanie i obsianie trawą,20. regulacja istniejącego uzbrojenia (zasuwy, włazy, hydranty),21. oznakowanie pionowe. PRACE W ZAKRESIE ZJAZDU PUBLICZNEGO DO DROGI WOJEWÓDZKIEJ: Parametry techniczne inwestycji – zjazdu i drogi na dł. L = 20,0 m, która będzie przebiegać w obrębie Wancerzów : szer. 5,00 m.1. wytyczenie punktów głównych trasy drogi według stanu istniejącego po uprzednim wyznaczeniu pasa drogowego – podano współrzędne punktów głównych,2. rozbiórka istniejącej podbudowy z kruszywa zanieczyszczonego ziemią z transportem gruzu, 3. wykonanie pełnego koryta pod warstwy konstrukcyjne z transportem zbędnego urobku,4. wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,5. obustronne obramowanie jezdni krawężnikiem najazdowym,6. ustawienie obrzeży betonowych przy chodniku na ławie betonowej,7. pobocza obustronne utwardzone kruszywem kamiennym,8. zjazdy na posesje niezabudowane z kruszywa kamiennego. 9. montaż dwóch kratek ściekowych z osadnikiem i wpustem żeliwnym wraz z wykonaniem przykanalika z rur PVC,10. remont istniejącego przepustu,11. odprowadzenie wód opadowych z wpustu do rowu, 12. zagospodarowanie terenu przyległego poprzez plantowanie, humusowanie i obsianie trawą,13. regulacja istniejącego uzbrojenia (zasuwy, włazy, hydranty),14. oznakowanie pionowe i poziome,Technologię wykonania i inne wymagania technologiczne podano w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących oddzielną część projektu, zatwierdzonych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach przed realizacją inwestycji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania (Załącznik nr 1 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: Cena 95%, Gwarancja 5 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7