Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa ulicy Jagiellońskiej w Głogowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Głogów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: Głogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 7265583
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa ulicy Jagiellońskiej w Głogowie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bc2e15e-dabe-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00230622
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073965/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa ul. Jagiellońskiej w Głogowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://glogow-um.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określono w rozdziale II SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zamieszczono w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zamieszczono w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Jagiellońskiej w Głogowie, w ramach realizacji zadania pn. „Przebudowa ulicy Jagiellońskiej w Głogowie”.
Zamówienie realizowane jest w ramach programu - Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zamówienie obejmuje przebudowę drogi gminnej (100254D), kat. L, o jezdni o nawierzchni bitumicznej w zakresie wymiany nawierzchni jezdni, skrzyżowań, zjazdów, budowy miejsc postojowych i chodników (roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, wymiana istniejących wpustów deszczowych wraz z przyłączami, elementy konstrukcyjne drogowe - krawężniki, obrzeża, cieki, nawierzchnie i konstrukcje, roboty towarzyszące inwestycji, roboty wykończeniowe) wraz z przebudową elektroenergetycznej sieci kablowej oświetlenia drogowego nn 0,4 kV (demontaż oświetlenia, linia kablowa, usunięcie kolizji, pomiary).
Droga gminna (100254D) - ul. Jagiellońska o długości ok. 361,58 m.
Zakres do realizacji:
a) nawierzchnia z masy bitumicznej - około 2 511 m2,
b) nawierzchnia z kostki betonowej (jezdnia + chodniki) - około 2 200 m2:
Nową nawierzchnię bitumiczną należy wykonać z mieszanki mastyksowo – grysowej SMA 8S PMB 45/80-55 gr. 5 cm (warstwa ścieralna) i betonu asfaltowego AC 16W 50/70 gr. 9 cm.
Nawierzchnia z kostki betonowej – betonowa kostka brukowa o gr. 8 cm. W ramach przebudowy wymianie podlegać będą również wszystkie krawężniki drogowe na nowe krawężniki 15x30 cm wystające lub wtopione oraz krawężniki najazdowe 15x22 cm.
Kolory kostki brukowej zgodnie z przedmiarem robót,
c) nawierzchnia miejsc postojowych - około 1 350 m2:
Przewiduje się wykonanie nowych miejsc postojowych zarówno równoległych
jak i prostopadłych. Łącznie przewiduje się wykonanie 102 nowych miejsc postojowych
w tym:
- 71 miejsc postojowych prostopadłych o wymiarach 2,5x5,0 m,
- 27 miejsc postojowych równoległych o wymiarach 2,5x6,0 m przyległych do ciągów pieszych,
- 4 miejsca postojowe prostopadłe o wymiarach 3,6x5,0 m przeznaczone do postoju dla osób z niepełnosprawnościami.
Miejsca postojowe przewiduje się wykonać z betonowej kostki brukowej ażurowej typu eko-kwadrat gr. 8 cm z wypełnieniem przestrzeni między kostkami grysem płukanym,
kolory kostki brukowej zgodnie z przedmiarem robót,
d) w ramach przebudowy elektroenergetycznej sieci kablowej oświetlenia drogowego
nn 0,4 kV wykonany zostanie również montaż 12 opraw wraz ze słupami
i wymianą okablowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w dokumentacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100): co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku,
b) posiadają ubezpieczenie od OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 1.800.000,00 zł (słownie: jeden milion osiemset tysięcy złotych 00/100).
2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
a) posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej:
jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/rozbudowie/remoncie drogi o nawierzchni SMA nie mniejszej niż 1.000 m2 oraz nawierzchni z kostki betonowej/granitowej/brukowej o nawierzchni nie mniejszej niż 2.000 m2 (np. chodniki, parkingi, place itd.) wraz z oświetleniem,
co potwierdzą w wykazie wykonanych robót i referencjami;
b) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- kierownik budowy (1 osoba) posiadająca:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika dla budowy będącej przedmiotem zamówienia,
co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót drogowych,
- kierownik robót o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie
w kierowaniu budową w zakresie robót sanitarnych
- kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych (1 osoba) posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót elektrycznych
- Kierownik robót (1 osoba) posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót dla budowy będącej przedmiotem zamówienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej (wg załącznika Nr 3 do SWZ).
Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1 ppkt 1 lit. a) i b),
c) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik Nr 8 do SWZ ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wg załącznika Nr 4 do SWZ),
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika Nr 5 do SWZ),
c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
d) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty składane wraz z ofertą.
1) Formularz ofertowy (wzór określa załącznik Nr 1 do SWZ).
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale VI i VII SWZ.
3) Pełnomocnictwo
4) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty
dostęp do tych zasobów
5) Wadium
6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (wzór stanowi załącznik Nr 9 do SWZ).
8) kosztorys ofertowy uproszczony, który będzie zawierał:
a) stronę tytułową zawierającą: narzuty, wartość roboczogodziny, wartość kosztorysu (netto i brutto),
b) liczbę porządkową,
c) opis (obliczenia) pozycji kosztorysowanych robót,
d) wartość za pozycję,
e) podsumowanie kosztorysu,
f) cenę jednostkową pozycji oraz ilość.
Natomiast kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową (układ KNR), zarówno w wersji nieedytowalnej *pdf jak i edytowalnej *ath, sporządzi wykonawca, który złoży ofertę najwyżej ocenioną.
Kosztorysy ofertowe poszczególnych branż MUSZĄ odzwierciedlać pozycje z przedmiarów robót i zachowywać ich kolejność.
Kosztorys w wersji uproszczonej winien spełniać wymagania jw.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:
a. wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
b. w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
c. ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
d. muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
e. przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
f. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (wzór stanowi załącznik Nr 9 do SWZ),
g. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki w wysokości 2% wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający przewiduje jednorazową zaliczkę.Zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, w przypadku zadań inwestycyjnych – jeżeli ich realizacja przewiduje okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, Wykonawcy będzie przekazana zaliczka – zgodnie z zapisami promesy wstępnej nr Edycja6PGR/2023/943/PolskiLad – w wysokości 2% wynagrodzenia.
Szczegóły dotyczące udzielonej zaliczki określone zostały we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ).
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zmiany do umowy zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa Zamawiającego : https://glogow-um.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-20 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-18
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować cały przedmiot zamówienia w terminie do 170 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający informuje, iż na realizację przedmiotowego zadania pozyskał dofinansowanie w ramach Polskiego Ładu i płatności za wykonane prace .
zostaną przyjęte zgodnie z Regulaminem Szóstej Edycji Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych oraz uchwałą nr 84/2021 Rady Ministrów
z 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałami Rady Ministrów: nr 176/2021 z dnia 28 grudnia
2021 r., nr 87/2022 z 26 kwietnia 2022 r. oraz nr 205/2022 z 13 października 2022 r.)
w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (Regulamin dostępny jest na stronach internetowych Kancelarii Prezesa Rady Ministrów www.gov.pl/premier i Banku Gospodarstwa Krajowego www.bgk.pl),
Zamawiający uzyskał w ramach ww. Programu wstępną promesę na dofinansowanie
nr Edycja6PGR/2023/943/PolskiLad (Załącznik nr 13 do SWZ).
Zawarcie umowy z Wykonawcą nastąpi wyłącznie po uprzednim otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy właściwej, zgodnie z wymogiem wynikającym z Regulaminu Naboru wniosków z programu - Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zamawiający informuje, iż maksymalna wartość dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wynosi 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych zero groszy). Ostateczna wysokość dofinansowania uzależniona będzie od wynagrodzenia za realizowany przedmiot zamówienia (cena oferty).
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzi projekt budowlany, projekt wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiOR) oraz przedmiary robót, które są załącznikami do niniejszej SWZ.
Zamawiający posiada Zaświadczenie Starosty Głogowskiego z dnia 19.11.2021 r.
o przyjęciu bez uwag zgłoszenia obejmującego przebudowę drogi gminnej ul. Jagiellońskiej - Załącznik Nr 12 do SWZ.
Zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, w przypadku zadań inwestycyjnych – jeżeli ich realizacja przewiduje okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, Wykonawcy będzie przekazana zaliczka – zgodnie z zapisami promesy wstępnej nr Edycja6PGR/2023/943/PolskiLad – w wysokości 2% wynagrodzenia.
Szczegóły dotyczące udzielonej zaliczki określone zostały we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ).
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki.