Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Cypriana Kamila Norwida wraz z budową oświetlenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radymno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 20
1.5.2.) Miejscowość: Radymno
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-550
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 6281589
1.5.8.) Numer faksu: 16 6282417
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: planowanie@radymno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radymno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy Cypriana Kamila Norwida wraz z budową oświetlenia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-202402a6-b3dc-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054679
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003022/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa oświetlenia ulicznego ul. Cypriana Kamila Norwida
1.1.10 Przebudowa dróg na terenie Miasta Radymna C.K. Norwida, E. Orzeszkowej, H. Kołłątaja
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu: 1) miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/, 2) ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal, adresElektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) ePUAP Zamawiającego: /0um0oss01x/SkrytkaESP ,3) Adres poczty elektronicznej Zamawiającego: planowanie@radymno.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w regulaminie korzystania z miniPortalu. 4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu określone w regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB. 6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art.125ust.1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). 8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopiedokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą pocztyelektronicznej, na adres email: planowanie@radymno.pl. 9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny zwymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych wSWZ.11. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Radymna z siedzibą w Radymnie, ul. Lwowska 20, 37-550 Radymno;2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - pod adresem e-mail: iod@radymno.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa ulicy Cypriana Kamila Norwida wraz z budową oświetlenia” znak postępowania RG.I.271.5.2021 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych uwaga 1;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODOuwaga 2;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Uwaga 1:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.Uwaga 2: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.I.271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Podział zamówienia na części z uwagi na zakres i specyfikę zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.Opis przedmiotu zamówienia:a) Przebudowa ulicy Cypriana Kamila Norwida Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejących ulicy Cypriana Kamila Norwida wraz z odwodnieniem na działkach o nr ewid. 1666/19, 1668/24, 1667/26 i 1665/3.W ramach projektu przewidziano wykonanie m.in. następujących robót budowlano-montażowych: Początek projektowanej budowy drogi gminnej (ul. C. K. Norwida) km 0+000,00 zlokalizowany jest na skrzyżowaniu z ulicą A. Mickiewicza. Projektowana droga ma swój koniec w km 0+152,50. Początek projektowanej budowy drogi gminnej (ul. C. K. Norwida) km 0+000,00 zlokalizowany jest na skrzyżowaniu z ulicą A. Mickiewicza. Projektowana droga ma swój koniec w km 0+152,50.Ulica Cypriana Kamila Norwida jest drogą gruntową, nie posiada chodników. Istniejące sieci uzbrojenia terenu zgodnie z posiadana dokumentacja techniczną.Lokalizacja oraz rozwiązania techniczne projektowanej sieci dróg, ciągów pieszo - rowerowych, chodników oraz projektowanej kanalizacji deszczowej wynikają z niwelety istniejących jezdni i terenu przyległego. W celu sprawnego odprowadzenia wód opadowych i roztopowych zaprojektowano w ulicy kanalizację deszczową ø 400 ściekowe wpusty drogowe, które poprzez studzienki kanalizacyjne i przykanaliki połączono z w/w kanalizacją deszczową w ulicy Czesława Miłosza. Dla nowo powstających ciągów dróg na których brak jest istniejącej sieci kanalizacji deszczowej zaprojektowano kanalizację deszczową wraz z systemem wpustów drogowych zintegrowanych ze studniami.Cypriana Kamila Norwida (klasa drogi Z, przekrój uliczny) Początek projektowanej budowy drogi gminnej (ul. C. K. Norwida) km 0+000,00 zlokalizowany jest na skrzyżowaniu z ulicą A. Mickiewicza. Projektowana droga ma swój koniec w km 0+152,50. Początkowy fragment nawierzchni na długości około 25 m wzmocniony jest do kategorii ruchu KR3. Pozostała część to kategoria KR2. Nawierzchnię drogi stanowi kostka betonowa grubości 8cm, chodników kostka betonowa grubości 6 cm. Przekrój poprzeczny zgodnie z kilometrażem stanowi licząc od lewej strony: Chodnik lewostronny(spadek jednostronny 3%) szer. 1,5 m Pasy ruchu (spadek daszkowy 2 %) szer. 2x3,5 m Chodnik prawostronny (spadek jednostronny 3%) szer. 1,5 m Odwodnienie drogi realizowane jest poprzez projektowaną kanalizację deszczową ø400 (nazwaną dla potrzeb projektu KD3). Woda z projektowanej drogi odprowadzana jest przez szereg ściekowych wpustów drogowych oraz studni rewizyjnych (S 3.1 – S 3.8). W ramach projektu przewidziano również szereg zjazdów indywidualnych.Warstwy konstrukcyjne zjazdów indywidualnych przez chodnik lub ciąg pieszo - rowerowy Konstrukcję projektowanych zjazdów indywidualnych przez chodniki lub ciągi pieszo - rowerowe stanowią: Kostka betonowa gr. 8 cm Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 3 cm Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm Grunt stabilizowany cementem o Rm = 2,5 MPa gr. 25 cm Sumaryczna grubość konstrukcji wynosi 46 cm. Warstwy konstrukcyjne pod krawężnikami 15 x 30 oraz 20 x 30 cm Konstrukcję pod krawężnikami betonowymi 15 x 30 oraz 20 x 30 cm stanowią: Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 5 cm Ława z oporem z betonu C16/20 (B20) gr. 15 cm Sumaryczna grubość konstrukcji pod krawężnikiem wynosi 20 cm. Warstwy konstrukcyjne pod obrzeżami Konstrukcję pod obrzeżami betonowymi wysokości 25 cm stanowią: Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 3 cm (w przypadku chodnika i pasa rozdziału) Ława z oporem z betonu C16/20 (B20) gr. 10 cm (w przypadku zjazdu) Warstwy konstrukcyjne w miejscu wzmocnienia do kategorii ruchu KR3 Konstrukcję projektowanego wzmocnienia stanowi: Kostka betonowa gr. 8 cm Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 3 cm Podbudowa zasadnicza z chudego betonu gr. 20 cm Grunt stabilizowany cementem o Rm = 2,5 MPa gr. 27 cm Warstwa geowłókniny Sumaryczna grubość konstrukcji wynosi 58 cm. Pompownia ścieków Przepompownia ścieków deszczowych ze zbiornikiem przepompowni wykonany z żelbetu na bazie betonu C35/45 o średnicy 12000 mm i wysokości 3500 mm z deflektorem na wlocie kanalizacji grawitacyjnej do przepompowni z włazem klasy B DN 800. Ponadto pompownia wyposażona zostanie będzie w:• drabinka zejściowa, wykonana ze stali nierdzewnej OH18 N9,• podest do obsługi wykonany ze stali nierdzewnej OH18 N9,• instalacja tłoczna przepompowni DN65/80 wykonana ze stali nierdzewnej OH18 N9,• instalacja wentylacji grawitacyjnej wykonana z PE f1 110 . Dwa zawory zwrotne DN 65,• dwie zasuwy odcinające DN 65,• prowadnice pomp wykonane ze stali nierdzewnej OH 18 N9,• zespół szybkozłączy STORZ,Pompownia wyposażona jest we własną automatykę i sterowanie z rozdzielnicy usytuowane przy zbiorniku przepompowni z:• sygnalizacją awaryjną dźwiękowo optyczną,• grzałka elektryczną z termostatem,• zabezpieczenie zwarciowo przepięciowe pomp,• zabezpieczenie sterowania,• zabezpieczenie termiczne silników pomp,• zabezpieczenie główne – napięciowe,• przełącznik trybu ręcznego i automatycznego,• sygnalizacja pracy pomp,• możliwość pracy ręcznej pomp,• sygnalizacja poziomów – sonda hydrostatyczna,• sterownik elektryczny,W studni pompowni umieszczone będą pompy grundfos – 2 kpl, N=1,5 kW, U= 400V, mocowane na kolanie sprzęgającym i wyciągane na prowadnicach, pracujące 1+1 rezerwa z możliwością pracy równoległej. b) Budowa oświetlenia.Budowa sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia 0,4 kV oświetlenia ulicznego ulicy Cypriana Kamila Norwida w Radymnie obejmuje:• budowę linii kablowych YAKXS 4x25 mm2 zasilających latarnie oświetleniowe;• budowę 8 latarni na słupach oświetleniowych aluminiowych anodowanych prostych o wysokości 7 m z zabezpieczeniem podstawy słupa elastomerem poliuretanowym i zakończeniem 60 mm, ustawionych na fundamencie prefabrykowanym betonowym z oprawami oświetleniowymi LED z funkcją ściemniania, IP66, IK08, moc oprawy 45 W, strumień świetlny oprawy min. 6100 lm, temperatura barwowa ≤4000K, wsp. oddawania barw≥70.Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót i obowiązków wykonawcy określają: a) projekt wykonawczy - „Sieć elektroenergetyczna niskiego napięcia 0,4 Kv oświetlenia ulicznego ulicy Cypriana Kamila Norwida w Radymnie”, „Przebudowa istniejących ulic Elizy Orzeszkowej, Czesława Miłosza, Cypriana Kamila Norwida, Kochanowskiego, Żeromskiego, Mikołaja Reja , Władysława Reymonta oraz budowy chodników dla pieszych wraz z odwodnieniem” - załącznik nr 9a do SWZ.b) przedmiar robót - załącznik nr 9b do SWZ.c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9c do SWZ.Wszystkie materiały budowlane powinny odpowiadać normom i posiadać atesty ITB. Wszystkie roboty wykonane winny być zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych oraz z instrukcją montażu wydaną przez producenta materiałów. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.Na wykonanie prac Miasto Radymno posiada:a) zgłoszenie wykonania robót budowlanych do Starosty Jarosławskiego znak: AB.AAB.6740.3.229.2020 z 21.12.2020 rok –„Sieć elektroenergetyczna niskiego napięcia 0,4 Kv oświetlenia ulicznego ulicy Cypriana Kamila Norwida w Radymnie”.b) pozwolenie na budowę decyzję nr 750/2012 z 14.11.2012 - „Przebudowa istniejących ulic Elizy Orzeszkowej, Czesława Miłosza, Cypriana Kamila Norwida, Kochanowskiego, Żeromskiego, Mikołaja Reja , Władysława Reymonta oraz budowy chodników dla pieszych wraz z odwodnieniem”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4