Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Przebudowa ulic w mieście Mońki
1.1.7 Przebudowa ulic w mieście Mońki
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Przebudowa ulic: Dolna, Konarskiego, Kołłątaja i Modrzewskiego obejmuje m.in.:
1) dokumentację projektową wraz z pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem robót
2) wykonanie odwodnienia,
3) wykonanie podbudowy,
4) wykonanie warstw z mieszanek mineralno - asfaltowych,
5) wykonanie oznakowania,
6) wykonanie zjazdów,
7) wykonanie chodników,
8) wycinka drzew.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) określa się wymaganą ilość egzemplarzy poszczególnych części dokumentacji:
a) projekt zagospodarowania terenu dla każdej branży – 5 kpl.,
b) projekt budowalny/zgłoszeniowy dla każdej branży – 5 kpl.,
c) projekty wykonawcze branżowe dla każdej branży– 5 kpl.,
d) przedmiary robót – po 2 kpl.,
e) kosztorysy inwestorskie – po 2 kpl.,
f) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3 kpl.,
g) informacja BIOZ – 5 kpl.,
h) sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu i organizacji na czas wykonywania robót z kompletem wymaganych uzgodnień – 3 kpl.,
i) wykonanie opinii geotechnicznej – 1 kpl.
j) wykonaniu inwentaryzacji zieleni oraz uzyskaniu pozwolenia na wycinkę drzew,
k) wersję elektroniczną opracowania w formacie PDF, Microsoft word, Excel na płycie CD lub DVD – 1 kpl.
2) uzyskanie wszelkich koniecznych materiałów do zrealizowania przedmiotu zamówienia (np. aktualna mapa geodezyjna, zgoda wodnoprawna, decyzje, warunki, warunki zabezpieczenia lub przebudowy elementów infrastruktury technicznej, kolidującej z inwestycją w razie konieczności opracowanie odpowiedniej dokumentacji projektowej w tym zakresie oraz wykonanie koniecznych robót budowlanych) opinie, uzgodnienia wymagane przepisami.
3) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej.
4) zapewnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych.
5) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy będący załącznikiem nr 4 do swz.
4. Rozwiązania równoważne:
1) w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zam6wienia zawarto znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny r6wnoważności w programie funkcjonalno-użytkowym,
2) w przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i system6w referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,
3) wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-105 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w r6wnoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zam6wienia.
4) w przypadku gdy opis przedmiotu zam6wienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności
lub funkcjonalno6ci, o kt6rych mowa w art. 101 ust. l pkt 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczeg6lnoici za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-105 ustawy Pzp, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającego.
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Przebudowa ulicy B. Prusa, Ks. Twardowskiego i Staszica obejmuje m.in.:
1) dokumentację projektową wraz z pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem robót
2) wykonanie odwodnienia,
3) wykonanie podbudowy,
4) wykonanie warstw z mieszanek mineralno - asfaltowych,
5) wykonanie oznakowania,
6) wykonanie zjazdów,
7) wykonanie chodników.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) określa się wymaganą ilość egzemplarzy poszczególnych części dokumentacji:
a) projekt zagospodarowania terenu dla każdej branży – 5 kpl.,
b) projekt budowalny/zgłoszeniowy dla każdej branży – 5 kpl.,
c) projekty wykonawcze branżowe dla każdej branży– 5 kpl.,
d) przedmiary robót – po 2 kpl.,
e) kosztorysy inwestorskie – po 2 kpl.,
f) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3 kpl.,
g) informacja BIOZ – 5 kpl.,
h) sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu i organizacji na czas wykonywania robót z kompletem wymaganych uzgodnień – 3 kpl.,
i) wykonanie opinii geotechnicznej – 1 kpl.
j) wykonaniu inwentaryzacji zieleni oraz uzyskaniu pozwolenia na wycinkę drzew,
k) wersję elektroniczną opracowania w formacie PDF, Microsoft word, Excel na płycie CD lub DVD – 1 kpl.
2) uzyskanie wszelkich koniecznych materiałów do zrealizowania przedmiotu zamówienia (np. aktualna mapa geodezyjna, zgoda wodnoprawna, decyzje, warunki, warunki zabezpieczenia lub przebudowy elementów infrastruktury technicznej, kolidującej z inwestycją w razie konieczności opracowanie odpowiedniej dokumentacji projektowej w tym zakresie oraz wykonanie koniecznych robót budowlanych) opinie, uzgodnienia wymagane przepisami.
3) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej.
4) zapewnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych.
5) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy będący załącznikiem nr 4 do swz.
4. Rozwiązania równoważne:
1) w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zam6wienia zawarto znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny r6wnoważności w programie funkcjonalno-użytkowym,
2) w przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i system6w referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,
3) wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-105 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w r6wnoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zam6wienia.
4) w przypadku gdy opis przedmiotu zam6wienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności
lub funkcjonalno6ci, o kt6rych mowa w art. 101 ust. l pkt 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczeg6lnoici za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-105 ustawy Pzp, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającego.
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Przebudowa ulic: Pogodna, Ogrodowa i Kwiatowa obejmuje m.in.:
1) dokumentację projektową wraz z pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem robót
2) wykonanie odwodnienia,
3) wykonanie podbudowy,
4) wykonanie warstw z mieszanek mineralno - asfaltowych,
5) wykonanie oznakowania,
6) wykonanie zjazdów,
7) wykonanie chodników,
8) wycinka drzew.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) określa się wymaganą ilość egzemplarzy poszczególnych części dokumentacji:
a) projekt zagospodarowania terenu dla każdej branży – 5 kpl.,
b) projekt budowalny/zgłoszeniowy dla każdej branży – 5 kpl.,
c) projekty wykonawcze branżowe dla każdej branży– 5 kpl.,
d) przedmiary robót – po 2 kpl.,
e) kosztorysy inwestorskie – po 2 kpl.,
f) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3 kpl.,
g) informacja BIOZ – 5 kpl.,
h) sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu i organizacji na czas wykonywania robót z kompletem wymaganych uzgodnień – 3 kpl.,
i) wykonanie opinii geotechnicznej – 1 kpl.
j) wykonaniu inwentaryzacji zieleni oraz uzyskaniu pozwolenia na wycinkę drzew,
k) wersję elektroniczną opracowania w formacie PDF, Microsoft word, Excel na płycie CD lub DVD – 1 kpl.
2) uzyskanie wszelkich koniecznych materiałów do zrealizowania przedmiotu zamówienia (np. aktualna mapa geodezyjna, zgoda wodnoprawna, decyzje, warunki, warunki zabezpieczenia lub przebudowy elementów infrastruktury technicznej, kolidującej z inwestycją w razie konieczności opracowanie odpowiedniej dokumentacji projektowej w tym zakresie oraz wykonanie koniecznych robót budowlanych) opinie, uzgodnienia wymagane przepisami.
3) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej.
4) zapewnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych.
5) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy będący załącznikiem nr 4 do swz.
4. Rozwiązania równoważne:
1) w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zam6wienia zawarto znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny r6wnoważności w programie funkcjonalno-użytkowym,
2) w przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i system6w referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,
3) wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-105 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w r6wnoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zam6wienia.
4) w przypadku gdy opis przedmiotu zam6wienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności
lub funkcjonalno6ci, o kt6rych mowa w art. 101 ust. l pkt 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczeg6lnoici za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-105 ustawy Pzp, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającego.
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Przebudowa ulic: Lipowa, Ojca M. Kolbego, Św. Kazimierza i Batalionów Chłopskich obejmuje m.in.:
1) dokumentację projektową wraz z pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem robót/decyzją ZRID,
2) wykonanie odwodnienia,
3) wykonanie podbudowy,
4) wykonanie warstw z mieszanek mineralno - asfaltowych,
5) wykonanie oznakowania,
6) wykonanie zjazdów,
7) wykonanie chodników,
8) wycinka drzew.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) określa się wymaganą ilość egzemplarzy poszczególnych części dokumentacji:
a) projekt zagospodarowania terenu dla każdej branży – 5 kpl.,
b) projekt budowalny/zgłoszeniowy dla każdej branży – 5 kpl.,
c) projekty wykonawcze branżowe dla każdej branży– 5 kpl.,
d) przedmiary robót – po 2 kpl.,
e) kosztorysy inwestorskie – po 2 kpl.,
f) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3 kpl.,
g) informacja BIOZ – 5 kpl.,
h) sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu i organizacji na czas wykonywania robót z kompletem wymaganych uzgodnień – 3 kpl.,
i) wykonanie opinii geotechnicznej – 1 kpl.
j) wykonaniu inwentaryzacji zieleni oraz uzyskaniu pozwolenia na wycinkę drzew,
k) wersję elektroniczną opracowania w formacie PDF, Microsoft word, Excel na płycie CD lub DVD – 1 kpl.
2) uzyskanie wszelkich koniecznych materiałów do zrealizowania przedmiotu zamówienia (np. aktualna mapa geodezyjna, zgoda wodnoprawna, decyzje, warunki, warunki zabezpieczenia lub przebudowy elementów infrastruktury technicznej, kolidującej z inwestycją w razie konieczności opracowanie odpowiedniej dokumentacji projektowej w tym zakresie oraz wykonanie koniecznych robót budowlanych) opinie, uzgodnienia wymagane przepisami.
3) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej.
4) zapewnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych.
5) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy będący załącznikiem nr 4 do swz.
4. Rozwiązania równoważne:
1) w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zam6wienia zawarto znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny r6wnoważności w programie funkcjonalno-użytkowym,
2) w przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i system6w referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,
3) wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-105 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w r6wnoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zam6wienia.
4) w przypadku gdy opis przedmiotu zam6wienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności
lub funkcjonalno6ci, o kt6rych mowa w art. 101 ust. l pkt 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczeg6lnoici za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-105 ustawy Pzp, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającego.
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Glazura
Szepietowo (podlaskie)
Wykańczanie wnętrz
Szepietowo (podlaskie)
Remonty kompleksowo
Szepietowo (podlaskie)
Malowanie i tapetowanie
Szepietowo (podlaskie)
Remonty łazienek
Szepietowo (podlaskie)
Brukarstwo budownictwo
Łomża (podlaskie)
Okna i Drzwi Białystok
Białystok (podlaskie)
Azgo Ogrodzenia
Czarna Białostocka (podlaskie)
Układanie paneli
Białystok (podlaskie)