Przebudowa ulic Szwedzkiej, Letniej, Willowej, Słonecznej, Adama Jarzębskiego, Księżycowej,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa ulic Szwedzkiej, Letniej, Willowej, Słonecznej, Adama Jarzębskiego, Księżycowej, Miłej, Wiosennej, Kwiatowej, Władysława Matlakowskiego w Warce
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarka
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-10-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Warka
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-26
  • Numer ogłoszenia602283-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 602283-N-2019 z dnia 2019-09-26 r.

Gmina Warka: Przebudowa ulic Szwedzkiej, Letniej, Willowej, Słonecznej, Adama Jarzębskiego, Księżycowej, Miłej, Wiosennej, Kwiatowej, Władysława Matlakowskiego w Warce
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warka, krajowy numer identyfikacyjny 52662400000000, ul. Plac St. Czarnieckiego  1 , 05-660  Warka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 048 665 12 00, e-mail uzp@warka.org.pl, faks 048 665 12 25.
Adres strony internetowej (URL): www.warka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.warka.pl/zp

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie - osobiście lub za pośrednictwem poczty
Adres:
Urząd Miejski w Warce, Pl. St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka - Biuro Obsługi Interesanta

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic Szwedzkiej, Letniej, Willowej, Słonecznej, Adama Jarzębskiego, Księżycowej, Miłej, Wiosennej, Kwiatowej, Władysława Matlakowskiego w Warce
Numer referencyjny: IR.271.3.17.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa ulic Szwedzkiej, Letniej, Willowej, Słonecznej, Adama Jarzębskiego, Księżycowej, Miłej, Wiosennej, Kwiatowej, Władysława Matlakowskiego w Warce”. Inwestycja realizowana będzie w oparciu o: 1) Zgłoszenia z dnia 05.04.2019 r. zamiaru wykonywania robót budowlanych polegających na: „Przebudowie ulic Szwedzkiej i Letniej w Warce w istniejącym pasie drogowym” na działkach o nr 2021, 2171, 792/61. 2) Zgłoszenia z dnia 05.04.2019r. zamiaru wykonywania robót budowlanych polegających na: „Przebudowie ulic Willowej, Słonecznej, Adama Jarzębskiego, Księżycowej, Miłej, Stanisława Marcinowskiego, Gen. Leopolda Okulickiego, Wiosennej, Kwiatowej, Władysława Matlakowskiego, oraz fragmentów ulicy Myśliwskiej w Warce w istniejącym pasie drogowym na działkach o nr 2063, 2064, 1796, 2104/6, 1817, 1837, 2087, 2104/12, 2135/3, 2104/15, 2105, 2104/8, 2096, 2104/10, 2267, 2264, 1820, 2901/1, 1819, 2086, 2281/2, 2104/1. Realizacja w/w zadania wpłynie na bardziej efektywne wykorzystanie połączenia sieci dróg lokalnych i ma na celu stworzenie bezpiecznego ciągu ruchu. CZĘŚĆ nr 1 Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ulic: Szwedzkiej na odcinku od km 0+008 do km 0+170. Letniej na odcinku od km 0+008,5 do km 0+180. Adama Jarzębskiego na odcinku od km 0+010,00 do km 0+188,00, oraz fragmentów ulicy Myśliwskiej w obrębie skrzyżowania z ul. Adama Jarzębskiego w Warce w istniejącym pasie drogowym. Lokalizacja inwestycji Planowana inwestycja drogowa zlokalizowana jest na działkach o nr ewidencyjnych: 2021 – ul. Szwedzka, 792/61, 2171 – ul. Letnia, 2135/3, 2104/15 – ul. Adama Jarzębskiego, 2104/1 – ul. Myśliwska obręb Warka, gmina Warka, powiat grójecki, województwo mazowieckie. Zakres 1) ul. Szwedzka: Planowana przebudowa będzie polegała na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni z warstwy bitumicznej o szerokości 6,0 m, wraz z przestawieniem i wymianą krawężników. Przebudowa polegała będzie również na ułożeniu obustronnych chodników z kostki betonowej o szerokości 2,0 m zlokalizowanych przy krawędzi jezdni. Przebudowie poddane zostaną zjazdy indywidualne na przyległe działki do granicy pasa drogowego oraz dojścia do furtek. 2) ul. Letnia: Planowana przebudowa będzie polegała na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni z warstwy bitumicznej o szerokości 5,5 m, wraz z przestawieniem i wymianą krawężników. Przebudowa polegała będzie również na ułożeniu obustronnych chodników z kostki betonowej o szerokości 2,0 m zlokalizowanych przy krawędzi jezdni. Przebudowie poddane zostaną zjazdy indywidualne na przyległe działki do granicy pasa drogowego oraz dojścia do furtek. 3) ul. Adama Jarzębskiego: Planowana przebudowa będzie polegała na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni z warstwy bitumicznej o szerokości 5,5 m, wraz z przestawieniem i wymianą krawężników. Przebudowa polegała będzie również na ułożeniu obustronnych chodników z kostki betonowej o szerokości 2,0 m zlokalizowanych przy krawędzi jezdni, zatoki postojowej oraz chodnika o szerokości 2,0 m zlokalizowanego za zatoką postojową. Przebudowie poddane zostaną zjazdy indywidualne na przyległe działki do granicy pasa drogowego oraz dojścia do furtek. 4) ul. Myśliwska Przebudowa polegała będzie na wykonaniu nowej warstwy bitumicznej oraz ułożeniu chodników w obrębie skrzyżowania z ul. Adama Jarzębskiego. Ul. Myśliwska została przebudowana w 2016 r., w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania szczególnej staranności przy realizacji w/w odcinka, w sposób nie powodujący uszkodzenia ul. Myśliwskiej, tzn. ciągłości nawierzchni. CZĘŚĆ nr 2 Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ulic: Willowej na odcinku od km 0+008,00 do km 0+370,00. Słonecznej na odcinku od km 0+015,00 do km 0+427,50. Księżycowej na odcinku od km 0+006,00 do km 0+067,00. Miłej na odcinku od km 0+004,00 do km 0+063,50. Wiosennej na odcinku od km 0+010,00 do km 0+174,00. Kwiatowej na odcinku od km 0+010,50 do km 0+237,00. Władysława Matlakowskiego na odcinku od km 0+010,00 do km 0+183,00, oraz fragmentów ulicy Myśliwskiej w obrębie skrzyżowania z ul. Willową, ul. Słoneczną w Warce w istniejącym pasie drogowym. Lokalizacja inwestycji Planowana inwestycja drogowa zlokalizowana jest na działkach o nr ewidencyjnych: 2063, 2064, 1796, 2104/6 – ul. Willowa, 1817, 1837, 2087, 2104/12 – ul. Słoneczna, 2105, 2104/8 – ul. Księżycowa, 2096, 2104/10 – ul. Miła, 1820, 2901/1 – ul. Wiosenna, 1819 – ul. Kwiatowa, 2086 – ul. Władysława Matlakowskiego, 2104/1 – ul. Myśliwska obręb Warka, gmina Warka, powiat grójecki, województwo mazowieckie. Zakres 1) ul. Willowa: Planowana przebudowa będzie polegała na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni z warstwy bitumicznej o szerokości 5,0 m, wraz z przestawieniem i wymianą krawężników. Przebudowa polegała będzie również na ułożeniu obustronnych chodników z kostki betonowej o szerokości 2,0 m zlokalizowanych przy krawędzi jezdni na odcinku od ul. Z. Ledóchowskiego do skrzyżowania z ul. Myśliwską. Od skrzyżowania z ul. Myśliwską do skrzyżowania z ul. Kwiatową urządzone zostaną pobocza gruntowe o nawierzchni z kruszywa. Przebudowie poddane zostaną zjazdy indywidualne na przyległe działki do granicy pasa drogowego oraz dojścia do furtek. 2) ul. Słoneczna : Planowana przebudowa będzie polegała na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni z warstwy bitumicznej o szerokości 5,0 m, wraz z przestawieniem i wymianą krawężników. Przebudowa polegała będzie również na ułożeniu obustronnych chodników z kostki betonowej o szerokości 2,0 m zlokalizowanych przy krawędzi jezdni na odcinku od ulicy Z Ledóchowskiego do skrzyżowania z ul. Myśliwską. Od skrzyżowania z ulicą Myśliwską do skrzyżowania z ul. Kwiatową chodnik o szerokości 2,0 m zostanie zlokalizowany po prawej stronie przy krawędzi jezdni natomiast po stronie lewej urządzone zostanie pobocze gruntowe o nawierzchni z kruszywa o szer. 0,75 m. Od skrzyżowania z ul. Kwiatową do ul. Wiosennej urządzone zostaną obustronne pobocza gruntowe o nawierzchni z kruszywa. Przebudowie poddane zostaną zjazdy indywidualne na przyległe działki do granicy pasa drogowego oraz dojścia do furtek. 3) ul. Księżycowa: Planowana przebudowa będzie polegała na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni z warstwy bitumicznej o szerokości 5,0 m, wraz z przestawieniem i wymianą krawężników. Przebudowa polegała będzie również na ułożeniu chodnika po stronie prawej z kostki betonowej o szerokości 2,0 m zlokalizowanego przy krawędzi jezdni. Po stronie lewej urządzone zostanie pobocze gruntowe o nawierzchni z kruszywa. Przebudowie poddane zostaną zjazdy indywidualne na przyległe działki do granicy pasa drogowego oraz dojścia do furtek. 4) ul. Miła: Planowana przebudowa będzie polegała na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni z warstwy bitumicznej o szerokości 5,0 m, wraz z przestawieniem i wymianą krawężników. Przebudowa polegała będzie również na ułożeniu chodnika po stronie prawej z kostki betonowej o szerokości 2,0 m zlokalizowanego przy krawędzi jezdni. Po stronie lewej urządzone zostanie pobocze gruntowe o nawierzchni z kruszywa. Przebudowie poddane zostaną zjazdy indywidualne na przyległe działki do granicy pasa drogowego oraz dojścia do furtek. 5) ul. Wiosenna: Planowana przebudowa będzie polegała na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni z warstwy bitumicznej o szerokości 5,5 m, wraz z przestawieniem i wymianą krawężników. Przebudowa polegała będzie również na ułożeniu chodnika po stronie lewej z kostki betonowej o szerokości 2,0 m oraz fragmentaryczny po stronie prawej w obrębie skrzyżowania z ul. Turystyczną, zlokalizowane przy krawędzi jezdni. Na pozostałym odcinku po stronie prawej urządzone zostanie pobocze gruntowe o nawierzchni z kruszywa. Przebudowie poddane zostaną zjazdy indywidualne na przyległe działki do granicy pasa drogowego oraz dojścia do furtek. 6) ul. Kwiatowa: Planowana przebudowa będzie polegała na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni z warstwy bitumicznej o szerokości 5,0 m, wraz z przestawieniem i wymianą krawężników. Przebudowa polegała będzie również na ułożeniu chodnika po stronie prawej z kostki betonowej o szerokości 2,0 m zlokalizowanego przy krawędzi jezdni. Po stronie lewej urządzone zostanie pobocze gruntowe o nawierzchni z kruszywa. Przebudowie poddane zostaną zjazdy indywidualne na przyległe działki do granicy pasa drogowego oraz dojścia do furtek. 7) ul. Władysława Matlakowskiego: Planowana przebudowa będzie polegała na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni z warstwy bitumicznej o szerokości 5,5 m, wraz z przestawieniem i wymianą krawężników. Przebudowa polegała będzie również na ułożeniu obustronnych chodników z kostki betonowej o szerokości 2,0 m zlokalizowanych przy krawędzi jezdni. Przebudowie poddane zostaną zjazdy indywidualne na przyległe działki do granicy pasa drogowego oraz dojścia do furtek. 8) ul. Myśliwska Przebudowa polegała będzie na wykonaniu nowej warstwy bitumicznej oraz ułożeniu chodników w obrębie skrzyżowania z ul. Willową oraz ul. Słoneczną. Ul. Myśliwska została przebudowana w 2016 r., w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania szczególnej staranności przy realizacji w/w odcinków, w sposób nie powodujący uszkodzenia ul. Myśliwskiej, tzn. ciągłości nawierzchni.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111000-8
45233252-0
45111200-0
45100000-8
45233320-8
45233220-7
45233200-1
45233290-8
45112710-5
45233222-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: dla Części nr 1: 5.1.1. A w zakresie robót budowlanych Wykonawca winien udokumentować posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca przedstawi dokumenty świadczące o tym, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie lub modernizacji ulicy/ulic (w ramach jednego zlecenia) w terenie miejskim, których wartość wynosiła co najmniej 530 000,00 zł brutto każda. dla Części nr 2: 5.1.1. B w zakresie robót budowlanych Wykonawca winien udokumentować posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca przedstawi dokumenty świadczące o tym, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie lub modernizacji ulicy/ulic (w ramach jednego zlecenia) w terenie miejskim, których wartość wynosiła co najmniej 1 100 000,00 zł brutto każda. dla Części nr 1 i 2: 5.1.2 Wykonawca przedłoży wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, tj: Wymagane osoby to: a) Kierownik Budowy – posiadający następujące kwalifikacje: • co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień bez ograniczeń) na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót z zakresu budowy dróg oraz robót ziemnych, • uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania budową i robotami budowlanymi w branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; • aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę, • wykształcenie wyższe. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część winien udokumentować wykonanie minimum dwóch robót budowlanych zgodnie z ww. warunkami dla części o najwyższej wymaganej wartości wykonanych robót.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności powyższego dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie ze wskazanych baz danych wymagany dokument.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (wg załącznika nr 4 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę). b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 5 do SIWZ - Wykaz osób). Wykonawca, który polega za zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów za zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Formularz oferty wg wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ. 3) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4) Kosztorys ofertowy sporządzony według załączonych przedmiarów robót (załącznik nr 10 do SIWZ). 5) Wykaz rozwiązań równoważnych wg Załącznika nr 6 – w przypadku ich zastosowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych ustawą Pzp oraz zapisami w niniejszej SIWZ i w jej załącznikach w następujących przypadkach: 1. Zmiana terminu realizacji umowy Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: 1.1 Jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, 1.2 Gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 1.3 Gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, 1.4 Gdy możliwość prowadzenia prac zostanie wstrzymana ze względu na działania organów administracji, w szczególności budowlanych lub wojewódzkiego konserwatora zabytków, co może mieć miejsce w przypadku: 1.4.1 Przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; 1.4.2 Odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej; 1.4.3 Konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; 1.4.4 Konieczności zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich – w tym grup społecznych lub zawodowych nieartykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; 1.5 Jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 1.6 Gdy nastąpi konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń. Termin wykonania może być przesunięty o tyle dni, o ile konieczne było wstrzymanie robót ze względu na wprowadzanie zmian w dokumentacji projektowej; 1.7 Gdy wystąpią klęski żywiołowe np. pożar, powódź, trąba powietrzna itp. w miejscu prowadzenia robót lub w miejscu prowadzenia działalności przez Wykonawcę, pod warunkiem, że jest to działalność mająca wpływ na wykonanie umowy. Termin wykonania może być przesunięty o tyle dni, o ile trwała klęska żywiołowa lub usuwanie jej skutków wpływające na możliwość prowadzenia prac przez Wykonawcę; 1.8 W przypadku odmiennych od przyjętej w dokumentacji technicznej warunków terenowych, w szczególności istnienia niezinwentaryzowanych podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów wymagających wstrzymania robót. Termin wykonania może być przesunięty o tyle dni, o ile konieczne było wstrzymanie robót ze względu na zbadanie, zabezpieczenie bądź usunięcie urządzeń, instalacji lub obiektów albo też zmianę sposobu wykonania umowy z uwagi na wystąpienie takich urządzeń, instalacji lub obiektów; 1.9 Działaniem osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 1.10 Termin wykonania może być przesunięty o tyle dni, o ile konieczne było wstrzymanie robót ze względu na okoliczności wymienione w niniejszym ustępie lub w ustępach następnych. 2. Zmiana sposobu wykonania umowy jest możliwa w następujących przypadkach: 2.1 Konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy, 2.2 Konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji technicznej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu technicznego, wynikających z art. 36a ust. 1 PrBud, 2.3 Wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, 2.4 Wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji technicznej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, 2.5 Konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 2.6 Wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, 2.7 Wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2.8 Konieczność wykonania prac na istniejących sieciach wod-kan, w celu usunięcia awarii lub zabezpieczenia przed wystąpieniem awarii w przyszłości bądź konieczności wykonania przyłączy. 3. Zmiana sposobu płatności: 3.1 Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu. 3.2 Zmiana harmonogramu płatności w celu dostosowania go do zmienionego harmonogramu wykonania prac; 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego, jak i przez Wykonawcę. 5. Zmiana personelu kluczowego Wykonawcy (wskazanego w ofercie w wykazie osób) może nastąpić w sytuacji, gdy osoba wskazana w ofercie przestanie być pracownikiem/współpracownikiem Wykonawcy, zostanie skierowana do realizacji innych umów lub też w przypadku jej czasowej niezdolności do pracy bądź urlopu. W takiej sytuacji Wykonawca jest obowiązany wskazać nową osobę spełniającą wymagania SIWZ, co następuje w pisemnym powiadomieniu Zamawiającego obejmującym wykazanie spełniania warunków SIWZ przez nowo wskazywaną osobę. Zamawiający w ciągu 7 dni może wyrazić swój sprzeciw wobec kandydatury nowej osoby, uzasadniając go Wykonawcy. Brak sprzeciwu w ciągu 7 dni od przedstawienia pełnych informacji dot. nowej osoby uznaje się za jej akceptację przez Zamawiającego. Warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, - forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-11, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa ulic: Szwedzkiej, Letniej, Adama Jarzębskiego oraz fragmentów ulicy Myśliwskiej w obrębie skrzyżowania z ul. Adama Jarzębskiego w Warce w istniejącym pasie drogowym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ulic: Szwedzkiej na odcinku od km 0+008 do km 0+170. Letniej na odcinku od km 0+008,5 do km 0+180. Adama Jarzębskiego na odcinku od km 0+010,00 do km 0+188,00, oraz fragmentów ulicy Myśliwskiej w obrębie skrzyżowania z ul. Adama Jarzębskiego w Warce w istniejącym pasie drogowym. Lokalizacja inwestycji Planowana inwestycja drogowa zlokalizowana jest na działkach o nr ewidencyjnych: 2021 – ul. Szwedzka, 792/61, 2171 – ul. Letnia, 2135/3, 2104/15 – ul. Adama Jarzębskiego, 2104/1 – ul. Myśliwska obręb Warka, gmina Warka, powiat grójecki, województwo mazowieckie. Zakres 1) ul. Szwedzka: Planowana przebudowa będzie polegała na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni z warstwy bitumicznej o szerokości 6,0 m, wraz z przestawieniem i wymianą krawężników. Przebudowa polegała będzie również na ułożeniu obustronnych chodników z kostki betonowej o szerokości 2,0 m zlokalizowanych przy krawędzi jezdni. Przebudowie poddane zostaną zjazdy indywidualne na przyległe działki do granicy pasa drogowego oraz dojścia do furtek. 2) ul. Letnia: Planowana przebudowa będzie polegała na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni z warstwy bitumicznej o szerokości 5,5 m, wraz z przestawieniem i wymianą krawężników. Przebudowa polegała będzie również na ułożeniu obustronnych chodników z kostki betonowej o szerokości 2,0 m zlokalizowanych przy krawędzi jezdni. Przebudowie poddane zostaną zjazdy indywidualne na przyległe działki do granicy pasa drogowego oraz dojścia do furtek. 3) ul. Adama Jarzębskiego: Planowana przebudowa będzie polegała na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni z warstwy bitumicznej o szerokości 5,5 m, wraz z przestawieniem i wymianą krawężników. Przebudowa polegała będzie również na ułożeniu obustronnych chodników z kostki betonowej o szerokości 2,0 m zlokalizowanych przy krawędzi jezdni, zatoki postojowej oraz chodnika o szerokości 2,0 m zlokalizowanego za zatoką postojową. Przebudowie poddane zostaną zjazdy indywidualne na przyległe działki do granicy pasa drogowego oraz dojścia do furtek. 4) ul. Myśliwska Przebudowa polegała będzie na wykonaniu nowej warstwy bitumicznej oraz ułożeniu chodników w obrębie skrzyżowania z ul. Adama Jarzębskiego. Ul. Myśliwska została przebudowana w 2016 r., w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania szczególnej staranności przy realizacji w/w odcinka, w sposób nie powodujący uszkodzenia ul. Myśliwskiej, tzn. ciągłości nawierzchni.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111000-8, 45233252-0, 45111200-0, 45100000-8, 45233320-8, 45233220-7, 45233200-1, 45233290-8, 45112710-5, 45233222-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa ulic: Willowej, Słonecznej, Księżycowej, Miłej, Wiosennej, Kwiatowej, Władysława Matlakowskiego oraz fragmentów ulicy Myśliwskiej w obrębie skrzyżowania z ul. Willową, ul. Słoneczną w Warce w istniejącym pasie drogowym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ulic: Willowej na odcinku od km 0+008,00 do km 0+370,00. Słonecznej na odcinku od km 0+015,00 do km 0+427,50. Księżycowej na odcinku od km 0+006,00 do km 0+067,00. Miłej na odcinku od km 0+004,00 do km 0+063,50. Wiosennej na odcinku od km 0+010,00 do km 0+174,00. Kwiatowej na odcinku od km 0+010,50 do km 0+237,00. Władysława Matlakowskiego na odcinku od km 0+010,00 do km 0+183,00, oraz fragmentów ulicy Myśliwskiej w obrębie skrzyżowania z ul. Willową, ul. Słoneczną w Warce w istniejącym pasie drogowym. Lokalizacja inwestycji Planowana inwestycja drogowa zlokalizowana jest na działkach o nr ewidencyjnych: 2063, 2064, 1796, 2104/6 – ul. Willowa, 1817, 1837, 2087, 2104/12 – ul. Słoneczna, 2105, 2104/8 – ul. Księżycowa, 2096, 2104/10 – ul. Miła, 1820, 2901/1 – ul. Wiosenna, 1819 – ul. Kwiatowa, 2086 – ul. Władysława Matlakowskiego, 2104/1 – ul. Myśliwska obręb Warka, gmina Warka, powiat grójecki, województwo mazowieckie. Zakres 1) ul. Willowa: Planowana przebudowa będzie polegała na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni z warstwy bitumicznej o szerokości 5,0 m, wraz z przestawieniem i wymianą krawężników. Przebudowa polegała będzie również na ułożeniu obustronnych chodników z kostki betonowej o szerokości 2,0 m zlokalizowanych przy krawędzi jezdni na odcinku od ul. Z. Ledóchowskiego do skrzyżowania z ul. Myśliwską. Od skrzyżowania z ul. Myśliwską do skrzyżowania z ul. Kwiatową urządzone zostaną pobocza gruntowe o nawierzchni z kruszywa. Przebudowie poddane zostaną zjazdy indywidualne na przyległe działki do granicy pasa drogowego oraz dojścia do furtek. 2) ul. Słoneczna : Planowana przebudowa będzie polegała na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni z warstwy bitumicznej o szerokości 5,0 m, wraz z przestawieniem i wymianą krawężników. Przebudowa polegała będzie również na ułożeniu obustronnych chodników z kostki betonowej o szerokości 2,0 m zlokalizowanych przy krawędzi jezdni na odcinku od ulicy Z Ledóchowskiego do skrzyżowania z ul. Myśliwską. Od skrzyżowania z ulicą Myśliwską do skrzyżowania z ul. Kwiatową chodnik o szerokości 2,0 m zostanie zlokalizowany po prawej stronie przy krawędzi jezdni natomiast po stronie lewej urządzone zostanie pobocze gruntowe o nawierzchni z kruszywa o szer. 0,75 m. Od skrzyżowania z ul. Kwiatową do ul. Wiosennej urządzone zostaną obustronne pobocza gruntowe o nawierzchni z kruszywa. Przebudowie poddane zostaną zjazdy indywidualne na przyległe działki do granicy pasa drogowego oraz dojścia do furtek. 3) ul. Księżycowa: Planowana przebudowa będzie polegała na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni z warstwy bitumicznej o szerokości 5,0 m, wraz z przestawieniem i wymianą krawężników. Przebudowa polegała będzie również na ułożeniu chodnika po stronie prawej z kostki betonowej o szerokości 2,0 m zlokalizowanego przy krawędzi jezdni. Po stronie lewej urządzone zostanie pobocze gruntowe o nawierzchni z kruszywa. Przebudowie poddane zostaną zjazdy indywidualne na przyległe działki do granicy pasa drogowego oraz dojścia do furtek. 4) ul. Miła: Planowana przebudowa będzie polegała na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni z warstwy bitumicznej o szerokości 5,0 m, wraz z przestawieniem i wymianą krawężników. Przebudowa polegała będzie również na ułożeniu chodnika po stronie prawej z kostki betonowej o szerokości 2,0 m zlokalizowanego przy krawędzi jezdni. Po stronie lewej urządzone zostanie pobocze gruntowe o nawierzchni z kruszywa. Przebudowie poddane zostaną zjazdy indywidualne na przyległe działki do granicy pasa drogowego oraz dojścia do furtek. 5) ul. Wiosenna: Planowana przebudowa będzie polegała na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni z warstwy bitumicznej o szerokości 5,5 m, wraz z przestawieniem i wymianą krawężników. Przebudowa polegała będzie również na ułożeniu chodnika po stronie lewej z kostki betonowej o szerokości 2,0 m oraz fragmentaryczny po stronie prawej w obrębie skrzyżowania z ul. Turystyczną, zlokalizowane przy krawędzi jezdni. Na pozostałym odcinku po stronie prawej urządzone zostanie pobocze gruntowe o nawierzchni z kruszywa. Przebudowie poddane zostaną zjazdy indywidualne na przyległe działki do granicy pasa drogowego oraz dojścia do furtek. 6) ul. Kwiatowa: Planowana przebudowa będzie polegała na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni z warstwy bitumicznej o szerokości 5,0 m, wraz z przestawieniem i wymianą krawężników. Przebudowa polegała będzie również na ułożeniu chodnika po stronie prawej z kostki betonowej o szerokości 2,0 m zlokalizowanego przy krawędzi jezdni. Po stronie lewej urządzone zostanie pobocze gruntowe o nawierzchni z kruszywa. Przebudowie poddane zostaną zjazdy indywidualne na przyległe działki do granicy pasa drogowego oraz dojścia do furtek. 7) ul. Władysława Matlakowskiego: Planowana przebudowa będzie polegała na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni z warstwy bitumicznej o szerokości 5,5 m, wraz z przestawieniem i wymianą krawężników. Przebudowa polegała będzie również na ułożeniu obustronnych chodników z kostki betonowej o szerokości 2,0 m zlokalizowanych przy krawędzi jezdni. Przebudowie poddane zostaną zjazdy indywidualne na przyległe działki do granicy pasa drogowego oraz dojścia do furtek. 8) ul. Myśliwska Przebudowa polegała będzie na wykonaniu nowej warstwy bitumicznej oraz ułożeniu chodników w obrębie skrzyżowania z ul. Willową oraz ul. Słoneczną. Ul. Myśliwska została przebudowana w 2016 r., w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania szczególnej staranności przy realizacji w/w odcinków, w sposób nie powodujący uszkodzenia ul. Myśliwskiej, tzn. ciągłości nawierzchni.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111000-8, 45233252-0, 45111200-0, 45100000-8, 45233320-8, 45233220-7, 45233200-1, 45233290-8, 45112710-5, 45233222-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę brygadzie murarzy prace murowe - Zegrze
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuje brygady murarzy, do wykonania koło 6000 m2 murów. Inwestycja w Zegrzu koło Warszawy. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI