„Przebudowa ulic Podleśnej, Skrajnej i Na Stoku w Pacółtowie II”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa ulic Podleśnej, Skrajnej i Na Stoku w Pacółtowie II”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMszanowo
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Nowe Miasto Lubawskie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-19
  • Numer ogłoszenia541549-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 541549-N-2020 z dnia 2020-05-19 r.

Gmina Nowe Miasto Lubawskie: „Przebudowa ulic Podleśnej, Skrajnej i Na Stoku w Pacółtowie II”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowe Miasto Lubawskie, krajowy numer identyfikacyjny 87111892200000, ul. Podleśna  1 , 13-300  Mszanowo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 56 4726300, 4726317, , e-mail zamowienia@gminanml.pl, , faks 564 726 305.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminanml.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.gminanml.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.gminanml.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przebudowa ulic Podleśnej, Skrajnej i Na Stoku w Pacółtowie II”
Numer referencyjny: RD.271.6.1.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dróg w miejscowości Pacółtowo położonej na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie. Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków: Funduszu Dróg Samorządowych.2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części: Zakres przedmiotu zamówienia: Z zastrzeżeniem, iż zamówienie zostanie unieważnione w przypadku braku pozyskania środków w ramach wniosku złożonego do FDS.Część I (przewidziana do dofinansowania z FDS) – Przebudowa ulic Podleśnej, Skrajnej i Na Stoku w Pacółtowie (część tej ulicy tzw. Wąwóz) a) Przebudowa ulic Podleśnej, Skrajnej i Na Stoku w Pacółtowie – część główna:1. Branża drogowaa) Roboty przygotowawcze, ziemne, formowanie i zagęszczenie nasypówb) Kanalizacja deszczowa- ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN 8 średnicy 200 mm – 87 m- ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN 8 średnicy 300 mm – 126 m- ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN 8 średnicy 400 mm – 210 m- kraty uliczne – 5 szt.- Studnie rewizyjne z kręgów o śr. 600 mm – 1 szt.- Studnie rewizyjne z kręgów o śr. 1000 mm – 1 szt.- Studnie rewizyjne z kręgów o śr. 1200 mm – 10 szt.- Studnie chłonne, z warstwami filtracyjnymi z kręgów o śr. 2000 mm – 2 szt.- Separator – 1 szt.- Wylot wraz z odtworzeniem skarp rzeki – szt. 1c) Jezdnia- Warstwa odcinająca z mieszanki związanej cementem C3/4. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wraz z pielęgnacja – 4947,5 m2- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm – 3340 m2- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm – 3340 m2- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC 16W - warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 3340 m2- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC 11S- warstwa ścieralna - grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 3340 m2,- Krawężniki betonowe 15x22 najazdowe – 1300 md) Zjazdy- Warstwa odcinająca z mieszanki związanej cementem C3/4. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wraz z pielęgnacja – 470 m2- Obrzeża betonowe o wymiarach 8x30 cm – 354 m- Podbudowy z mieszanki związanej cementem C5/6. Grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm wraz z pielęgnacją – 391 m2- Nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej oraz szarej grubość 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr 4 cm, wraz z regulacja urządzeń – 391 m2e) Wykończenia- Pobocza gruntowe umocnione z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 772,5 m2- Płyty ażurowe betonowe grubości 8 cm – 180 m2- Wykonanie trawników z pielęgnacją w trakcie trwania gwarancji, wraz z humusowaniem – 2000 m2- Oznakowanie pionowe, poziome, próg zwalniający- zgodnie z organizacją ruchu2. Branża elektrycznaa) Oświetlenie uliczne- Układanie kabla YAKXS 4x35 SE – 289 m- Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 480kg – wysokość 6 m + wysięgnik – 7 szt. (w tym 3 słupy przegubowe)- Montaż opraw LED 32-35W oświetlenia zewnętrznego na słupie – 7 szt.b) Budowa linii kablowej oświetlenia drogowego oraz przebudowa linii kablowych nn (wykona we własnym zakresie Energa S.A. – nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia).3. Branża telekomunikacyjna- likwidacja kolizji oraz zabezpieczenie infrastruktury podziemnych z rury ochronnej dwudzielnej.b) Przebudowa ulicy Podleśnej w Pacółtowie (część tej ulicy tzw. wąwóz):1. Branża drogowaa) Roboty przygotowawcze, ziemne oraz formowanie i zagęszczanie nasypówb) Kanalizacja deszczowa- ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN 8 średnicy 200 mm – 12 m- ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN 8 średnicy 300 mm – 99 m- kraty uliczne – 2 szt- Studnie rewizyjne z kręgów o śr. 1200 mm – 4 sztc) Jezdnia- Warstwa odcinająca z mieszanki związanej cementem C3/4. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wraz z pielęgnacją – 885 m2- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm – 590 m2- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm – 590 m2- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC 16W - warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 590 m2- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC 11S- warstwa ścieralna - grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 590 m2,- krawężniki betonowe najazdowe – 236 md) Zjazdy- Warstwa odcinająca z mieszanki związanej cementem C3/4. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wraz z pielęgnacja – 20 m2- Obrzeża betonowe o wymiarach 8x30 cm – 18 m- Podbudowy z mieszanki związanej cementem C5/6. Grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm wraz z pielęgnacją – 16 m2- Nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej grubość 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr 4 cm, wraz z regulacja urządzeń – 16 m2e) Wykończenia- Pobocza gruntowe umocnione z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 160 m2- Płyty ażurowe betonowe grubości 8 cm – 100 m2- Wykonanie trawników z pielęgnacją w trakcie trwania gwarancji, wraz z humusowaniem – 240 m22. Branża elektrycznaa) Oświetlenie uliczne- Układanie kabla YAKXS 4x35 SE – 244 m- Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 480kg – wysokość 6 m + wysięgnik – 5 szt.- Montaż opraw LED 32–35W oświetlenia zewnętrznego na słupie – 5 szt.b) Branża telekomunikacyjna- likwidacja kolizji oraz zabezpieczenie infrastruktury podziemnych.II część (przewidziana do sfinansowania ze środków własnych) „Przebudowa ulic Podleśnej i Skrajnej (tzw. etapy końcowe)”a) Przebudowa ulicy Podleśnej w Pacółtowie (tzw. etap końcowy):1. Branża drogowaa) Roboty przygotowawcze, ziemneb) Jezdnia- Warstwa odcinająca z mieszanki związanej cementem C3/4. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wraz z pielęgnacją – 412,2 m2- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm – 358 m2- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm – 358 m2- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC 16W - warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 358 m2- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC 11S- warstwa ścieralna - grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 358 m2,- krawężniki betonowe najazdowe – 178 mc) Wykończenia- Pobocza gruntowe umocnione z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 130,5 m2- Wykonanie trawników z pielęgnacją w trakcie trwania gwarancji, wraz z humusowaniem – 90 m22. Branża elektrycznaa) Oświetlenie uliczne- Układanie kabla YAKXS 4x35 SE – 85 m- Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 480kg – wysokość 6 m + wysięgnik – 3 szt.- Montaż opraw LED 32-35W oświetlenia zewnętrznego na słupie – 3 szt.b) Przebudowa ulicy Skrajnej w Pacółtowie (tzw. etap końcowy):1. Branża drogowaa) Roboty przygotowawcze, ziemne oraz formowanie i zagęszczanie nasypówb) Kanalizacja deszczowa- ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN 8 średnicy 200 mm – 20 m- ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN 8 średnicy 300 mm – 124 m- kraty uliczne – 3 szt- Studnie rewizyjne z kręgów o śr. 1200 mm – 5 sztc) Jezdnia- Warstwa odcinająca z mieszanki związanej cementem C3/4. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wraz z pielęgnacją – 419,6 m2- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm – 375 m2- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm – 375 m2- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC 16W - warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 375 m2- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC 11S- warstwa ścieralna - grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 375 m2,- krawężniki betonowe najazdowe – 141 md) Zjazdy- Warstwa odcinająca z mieszanki związanej cementem C3/4. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wraz z pielęgnacja – 40 m2- Obrzeża betonowe o wymiarach 8x30 cm – 25 m- Podbudowy z mieszanki związanej cementem C5/6. Grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm wraz z pielęgnacją – 30 m2- Nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej grubość 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr 4 cm, wraz z regulacja urządzeń – 30 m2e) Wykończenia- Pobocza gruntowe umocnione z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 85 m2- Płyty ażurowe betonowe grubości 8 cm – 100 m2- Wykonanie trawników z pielęgnacją w trakcie trwania gwarancji, wraz z humusowaniem – 100 m22. Branża elektrycznaa) Oświetlenie uliczne- Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 480kg – wysokość 6 m + wysięgnik – 2 szt.- Montaż opraw LED 32-35W oświetlenia zewnętrznego na słupie – 2 szt.UWAGI DOTYCZĄCE CAŁEGO ZAKRESU ZAMÓWIENIA: - Regulacja urządzeń technicznych takich jak studzienki - dotyczy istniejących urządzeń, tych, które powstaną w ramach przedmiotowej inwestycji oraz tych, które powstaną w wyniku realizowanej obecnie budowy kanalizacji sanitarnej.- Należy wycenić i montować oprawy LED oświetlenia zewnętrznego o mocy 32-35W (zmiana w stosunku do dokumentacji projektowej branży elektrycznej).- W wycenie należy uwzględnić zebranie wierzchniej utwardzonej warstwy podbudowy drogi przed przystąpieniem do wykonywania głębokich wykopów oraz złożenie uzyskanego materiału w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (pozycja nie wskazana w dokumentacji przetargowej).

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233222-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) polegającą na budowie/przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł brutto.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Zamawiający wymaga aby wykonawca lub ewentualny podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia wszystkie prace fizyczne w szczególności związane z:a) wykonywaniem wszystkich prac przygotowawczych,b) wykonywaniem czynności związanych z obsługą sprzętu budowlanego wykorzystywanego na budowie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia - koparki, walce, samochody samowyładowcze, zagęszczarki, przecinarki do betonu, itp.c) wykonaniem prac związanych z wykonaniem wykopów, podbudowy, posadowieniem krawężników, obrzeży, umocnienie skarp płytami ażurowymi,d) oraz pozostałe roboty drogowe wykonywane zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający uprawniony na etapie realizacji zadania do:a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 3) Sprzęt jakim powinien dysponować Wykonawca (wraz z informacją o podstawie do dysponowania wymaganym sprzętem): a) koparko-ładowarka b) samochód samowyładowczy c) układarka do mas bitumicznych d) dwa walce drogowe e) skrapiarka do skropień międzywarstwowych4) Wykonawca będzie dysponował:a) osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej – drogowej, osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadać minimum trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi,b) osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności – cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,c) osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności – instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,d) osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności – instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów BudownictwaOsoba ta musi być członkiem okręgowej izby inżynierów budownictwa (i mieć aktualne zaświadczenie z tej izby ).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.gminanml.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz.369 ze zm.), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:1) Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. ust.1 pkt. 1 niniejszej SIWZ.3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt.1 niniejszej SIWZ.4) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Projekt zobowiązania stanowi załącznik nr 2a do SIWZ.6) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy PZP oraz, o których mowa w rozdz. V ust. 2 pkt 2 SIWZ.7) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.8) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lubb) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1 pkt 5).9) Na wezwanie zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 2 pkt 2) nin. rozdziału.10) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z tj.:1) spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj. a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie , w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawcy nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty. Wykaz zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.2) brak podstaw do wykluczenia z tj.: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.3) inne dokumenty: kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną opracowany na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót.3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, Wykonawca składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy PZP, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu. Wzór Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2 niniejszego rozdziału:1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,2) dokument/y, o którym mowa w pkt 1 winien/winny być wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 4 pkt 1 nin. rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ust. 4 pkt 2 nin. rozdziału stosuje się.6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.7. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.8. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ustawy PZP, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.9. Oświadczenia i dokumenty, wskazane w niniejszym rozdziale muszą spełniać wymagania określone w ustawie PZP i w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U z 2016 r. poz. 1126 – dalej rozporządzenie).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 zł, brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100),- przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) w gwarancjach bankowych;4) w gwarancjach ubezpieczeniowych;5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Brodnicy nr rachunku 95 9484 1121 2001 0121 6053 0005, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu RD.271.6.1.2020 na „Przebudowę ulic Podleśnej, Skrajnej i Na Stoku w Pacółtowie II” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Z zastrzeżeniem, iż zamówienie zostanie unieważnione w przypadku braku pozyskania środków w ramach wniosku złożonego do FDS.Część I (przewidziana do dofinansowania z FDS) – Przebudowa ulic Podleśnej, Skrajnej i Na Stoku w Pacółtowie (część tej ulicy tzw. Wąwóz)
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Przebudowa ulic Podleśnej, Skrajnej i Na Stoku w Pacółtowie – część główna i przebudowa ulicy Podleśnej w Pacółtowie (część tej ulicy tzw. wąwóz)”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Przebudowa ulic Podleśnej, Skrajnej i Na Stoku w Pacółtowie – część główna:1. Branża drogowaa) Roboty przygotowawcze, ziemne, formowanie i zagęszczenie nasypówb) Kanalizacja deszczowa- ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN 8 średnicy 200 mm – 87 m- ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN 8 średnicy 300 mm – 126 m- ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN 8 średnicy 400 mm – 210 m- kraty uliczne – 5 szt.- Studnie rewizyjne z kręgów o śr. 600 mm – 1 szt.- Studnie rewizyjne z kręgów o śr. 1000 mm – 1 szt.- Studnie rewizyjne z kręgów o śr. 1200 mm – 10 szt.- Studnie chłonne, z warstwami filtracyjnymi z kręgów o śr. 2000 mm – 2 szt.- Separator – 1 szt.- Wylot wraz z odtworzeniem skarp rzeki – szt. 1c) Jezdnia- Warstwa odcinająca z mieszanki związanej cementem C3/4. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wraz z pielęgnacja – 4947,5 m2- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm – 3340 m2- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm – 3340 m2- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC 16W - warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 3340 m2- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC 11S- warstwa ścieralna - grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 3340 m2,- Krawężniki betonowe 15x22 najazdowe – 1300 md) Zjazdy- Warstwa odcinająca z mieszanki związanej cementem C3/4. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wraz z pielęgnacja – 470 m2- Obrzeża betonowe o wymiarach 8x30 cm – 354 m- Podbudowy z mieszanki związanej cementem C5/6. Grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm wraz z pielęgnacją – 391 m2- Nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej oraz szarej grubość 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr 4 cm, wraz z regulacja urządzeń – 391 m2e) Wykończenia- Pobocza gruntowe umocnione z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 772,5 m2- Płyty ażurowe betonowe grubości 8 cm – 180 m2- Wykonanie trawników z pielęgnacją w trakcie trwania gwarancji, wraz z humusowaniem – 2000 m2- Oznakowanie pionowe, poziome, próg zwalniający- zgodnie z organizacją ruchu2. Branża elektrycznaa) Oświetlenie uliczne- Układanie kabla YAKXS 4x35 SE – 289 m- Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 480kg – wysokość 6 m + wysięgnik – 7 szt. (w tym 3 słupy przegubowe)- Montaż opraw LED 32-35W oświetlenia zewnętrznego na słupie – 7 szt.b) Budowa linii kablowej oświetlenia drogowego oraz przebudowa linii kablowych nn (wykona we własnym zakresie Energa S.A. – nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia).3. Branża telekomunikacyjna- likwidacja kolizji oraz zabezpieczenie infrastruktury podziemnych z rury ochronnej dwudzielnej.b) Przebudowa ulicy Podleśnej w Pacółtowie (część tej ulicy tzw. wąwóz):1. Branża drogowaa) Roboty przygotowawcze, ziemne oraz formowanie i zagęszczanie nasypówb) Kanalizacja deszczowa- ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN 8 średnicy 200 mm – 12 m- ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN 8 średnicy 300 mm – 99 m- kraty uliczne – 2 szt- Studnie rewizyjne z kręgów o śr. 1200 mm – 4 sztc) Jezdnia- Warstwa odcinająca z mieszanki związanej cementem C3/4. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wraz z pielęgnacją – 885 m2- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm – 590 m2- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm – 590 m2- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC 16W - warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 590 m2- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC 11S- warstwa ścieralna - grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 590 m2,- krawężniki betonowe najazdowe – 236 md) Zjazdy- Warstwa odcinająca z mieszanki związanej cementem C3/4. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wraz z pielęgnacja – 20 m2- Obrzeża betonowe o wymiarach 8x30 cm – 18 m- Podbudowy z mieszanki związanej cementem C5/6. Grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm wraz z pielęgnacją – 16 m2- Nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej grubość 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr 4 cm, wraz z regulacja urządzeń – 16 m2e) Wykończenia- Pobocza gruntowe umocnione z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 160 m2- Płyty ażurowe betonowe grubości 8 cm – 100 m2- Wykonanie trawników z pielęgnacją w trakcie trwania gwarancji, wraz z humusowaniem – 240 m22. Branża elektrycznaa) Oświetlenie uliczne- Układanie kabla YAKXS 4x35 SE – 244 m- Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 480kg – wysokość 6 m + wysięgnik – 5 szt.- Montaż opraw LED 32–35W oświetlenia zewnętrznego na słupie – 5 szt.b) Branża telekomunikacyjna- likwidacja kolizji oraz zabezpieczenie infrastruktury podziemnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233222-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres grawancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „Przebudowa ulic Podleśnej i Skrajnej (tzw. etapy końcowe)”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Branża drogowaa) Roboty przygotowawcze, ziemneb) Jezdnia- Warstwa odcinająca z mieszanki związanej cementem C3/4. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wraz z pielęgnacją – 412,2 m2- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm – 358 m2- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm – 358 m2- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC 16W - warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 358 m2- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC 11S- warstwa ścieralna - grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 358 m2,- krawężniki betonowe najazdowe – 178 mc) Wykończenia- Pobocza gruntowe umocnione z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 130,5 m2- Wykonanie trawników z pielęgnacją w trakcie trwania gwarancji, wraz z humusowaniem – 90 m22. Branża elektrycznaa) Oświetlenie uliczne- Układanie kabla YAKXS 4x35 SE – 85 m- Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 480kg – wysokość 6 m + wysięgnik – 3 szt.- Montaż opraw LED 32-35W oświetlenia zewnętrznego na słupie – 3 szt.b) Przebudowa ulicy Skrajnej w Pacółtowie (tzw. etap końcowy):1. Branża drogowaa) Roboty przygotowawcze, ziemne oraz formowanie i zagęszczanie nasypówb) Kanalizacja deszczowa- ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN 8 średnicy 200 mm – 20 m- ułożenie kanalizacji deszczowej z rur z tworzywa o wytrzymałości SN 8 średnicy 300 mm – 124 m- kraty uliczne – 3 szt- Studnie rewizyjne z kręgów o śr. 1200 mm – 5 sztc) Jezdnia- Warstwa odcinająca z mieszanki związanej cementem C3/4. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wraz z pielęgnacją – 419,6 m2- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm – 375 m2- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm – 375 m2- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC 16W - warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 375 m2- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC 11S- warstwa ścieralna - grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacja istniejących urządzeń – 375 m2,- krawężniki betonowe najazdowe – 141 md) Zjazdy- Warstwa odcinająca z mieszanki związanej cementem C3/4. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wraz z pielęgnacja – 40 m2- Obrzeża betonowe o wymiarach 8x30 cm – 25 m- Podbudowy z mieszanki związanej cementem C5/6. Grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm wraz z pielęgnacją – 30 m2- Nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej grubość 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr 4 cm, wraz z regulacja urządzeń – 30 m2e) Wykończenia- Pobocza gruntowe umocnione z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 85 m2- Płyty ażurowe betonowe grubości 8 cm – 100 m2- Wykonanie trawników z pielęgnacją w trakcie trwania gwarancji, wraz z humusowaniem – 100 m22. Branża elektrycznaa) Oświetlenie uliczne- Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 480kg – wysokość 6 m + wysięgnik – 2 szt.- Montaż opraw LED 32-35W oświetlenia zewnętrznego na słupie – 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233222-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres grawancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: - Regulacja urządzeń technicznych takich jak studzienki - dotyczy istniejących urządzeń, tych, które powstaną w ramach przedmiotowej inwestycji oraz tych, które powstaną w wyniku realizowanej obecnie budowy kanalizacji sanitarnej.- Należy wycenić i montować oprawy LED oświetlenia zewnętrznego o mocy 32-35W (zmiana w stosunku do dokumentacji projektowej branży elektrycznej).- W wycenie należy uwzględnić zebranie wierzchniej utwardzonej warstwy podbudowy drogi przed przystąpieniem do wykonywania głębokich wykopów oraz złożenie uzyskanego materiału w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (pozycja nie wskazana w dokumentacji przetargowej).






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy brygad (2-osobowych) do prac przy montażu instalacji elektrycznych - Mrągowo
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy pracowników lub brygad do montażu instalacji elektrycznych. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Praca na terenie Mrągowa i okolic. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa drogi w Garczynie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Mszanowo: „Budowę oświetlenia drogowego w miejscowościach Mszanowo i Nawra”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przy ul. Gościnnej 5 lok.3 w Gdańsku.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi w Garczynie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI