Przebudowa ulic Jesiennej, Jana Pawła II, Wiśniowej. Przebudowa ulic Letniej, Jana...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa ulic Jesiennej, Jana Pawła II, Wiśniowej. Przebudowa ulic Letniej, Jana Pawła II, Kasztanowej. Przebudowa ulicy Wiosennej. Remont ciągu pieszo – rowerowego. Przebudowa sieci wodociągowej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadymno
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Radymno
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-03
  • Numer ogłoszenia546059-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 546059-N-2020 z dnia 2020-06-03 r.

Miasto Radymno: Przebudowa ulic Jesiennej, Jana Pawła II, Wiśniowej. Przebudowa ulic Letniej, Jana Pawła II, Kasztanowej. Przebudowa ulicy Wiosennej. Remont ciągu pieszo – rowerowego. Przebudowa sieci wodociągowej.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radymno, krajowy numer identyfikacyjny 65090055900000, ul. Lwowska  20 , 37-550  Radymno, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 281 589, , e-mail planowanie@radymno.pl, , faks 166 282 417.
Adres strony internetowej (URL): www.radymno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.radymno.biuletyn.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy składać w formie pisemnej. Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Pzp składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe (Tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Urząd Miasta Radymno, 37-550 Radymno ul. Lwowska 20

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic Jesiennej, Jana Pawła II, Wiśniowej. Przebudowa ulic Letniej, Jana Pawła II, Kasztanowej. Przebudowa ulicy Wiosennej. Remont ciągu pieszo – rowerowego. Przebudowa sieci wodociągowej.
Numer referencyjny: RG.I.271.21.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:Przebudowa ulic Jesiennej, Jana Pawła II, Wiśniowej.Przebudowa ulic Letniej, Jana Pawła II, Kasztanowej.Przebudowa ulicy Wiosennej.Remont ciągu pieszo – rowerowego.Przebudowa sieci wodociągowej. 2. Przebudowa ulic Jesiennej, Jana Pawła II, Wiśniowej oraz przebudowa ulic Letniej, Jana Pawła II, kasztanowej realizowana jest w ramach rządowego programu: „Fundusz Dróg Samorządowych na rok 2020”.3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:3.1 Przebudowa ulic Jesiennej, Jana Pawła II, Wiśniowej.Parametry techniczneUlica Jana Pawła IICharakterystyczne parametry • Długość – około 80 m,• Klasa techniczna - droga klasy L,• Prędkość projektowa Vp = 30km/h,• Przekrój jezdni - 1x2,• Szerokość jezdni – 6 m,• Szerokość pasa ruchu – 3 m,• Chodnik – obustronny, szerokości 1,55-2,05 m,• Pas zieleni – około 1-5 m,• Odwodnienie odbywać się będzie poprzez sieć kanalizacji deszczowej.Rodzaj i zakres robótW ramach inwestycji planuje się wykonać następujące roboty budowlane:• Przebudowę nawierzchni ulicy,• Przebudowę istniejących zjazdów i dojść do furtek,• Przebudowę chodników,• Przebudowę pasa zieleni,• Przebudowę istniejącego systemu odwodnienia,• Zabezpieczenie/przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej• Rozkruszenie materiałów z rozbiórki.Dla kategorii ruchu KR1, wybrano Typ A1 z KTKNPiP i przyjęto następujący układ warstw:Konstrukcja nawierzchni jezdni o warstwie ścieralnej z kostki brukowej:l.p. Warstwa Materiał Grubość [cm]1 ścieralna kostka brukowa, betonowa 82 podsypka cementowo-piaskowa 1:4 43 podbudowy zasadniczej mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 204 ulepszonego podłoża grunt niewysadzinowy o CBR ≥ 20% 65SUMA 97Konstrukcja nawierzchni chodnika o warstwie ścieralnej z kostki brukowej:l.p. Warstwa Materiał Grubość [cm]1 ścieralna kostka brukowa, betonowa 62 podsypka cementowo-piaskowa 1:4 33 podbudowy zasadniczej mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 154 ulepszonego podłoża grunt niewysadzinowy o CBR ≥ 20% 20SUMA 44Konstrukcja nawierzchni zjazdu indywidualnego o warstwie ścieralnej z kostki brukowej:l.p. Warstwa Materiał Grubość [cm]1 ścieralna kostka brukowa, betonowa 82 podsypka cementowo-piaskowa 1:4 33 podbudowy zasadniczej mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 204 ulepszonego podłoża grunt niewysadzinowy o CBR ≥ 20% 20SUMA 51Dodatkowo należy pamiętać o wykonaniu warstwy odcinającej z drobnego piasku gr. 10 cm.JezdniaProjektuje się ulicę jednojezdniową, dwukierunkową, o jednym pasie ruchu w każdym kierunku. Dowiązanie do początkowego odcinka projektuje się przez odpowiednie ukształtowanie jezdni. Pochylenie poprzeczne, projektuje się „daszkowe” w kierunku ścieku (krawężnika). Jezdnie ogranicza się z obu stron krawężnikiem na ławie z betonu. Nawierzchnie jezdni projektuje się z kostki brukowej. Na połączeniu konstrukcji nawierzchni z mas bitumicznych oraz z kostki brukowej należy ułożyć krawężnik betonowy drogowy wtopiony (odsłonięcie -1 cm). Oś jezdni należy wyznaczyć poprzez ułożenie kostki innego koloru np. czerwonej.Zjazd Warstwę jezdną należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej, kostka czerwona BEHATON. Na długości zjazdu należy zastosować krawężnik najazdowy z odsłonięciem 4 cm. Natomiast sam zjazd należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8x30x100 cm. Szerokość zjazdów dostosowano do szerokości w stanie istniejącym oraz uwzględniając aktualne przepisy. Parametry zjazdów: Zjazd indywidualny: • Min. szerokość jezdni zjazdu min 3 m, • Przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i ulicy projektuje się jako skos 1:1. Chodnik oraz dojścia do furtek Projektuje się przebudowę chodnika, którego szerokość wynosi 1,55-2,05 m. Spadek poprzeczny chodnika projektuje się o wartości 2% w kierunku jezdni. Nawierzchnie chodnika należy wykonać z betonowej kostki brukowej. Chodnik, od jezdni, należy oddzielić poprzez krawężnik betonowy na ławie betonowej z oporem. Krawężnik należy wynieść ponad krawędź jezdni 12 cm. Od strony terenu projektuje się obramowanie w postaci obrzeża trawnikowego 20 x 6 x 100 cm. W miejscach przekroczeń pieszych (np. w obrębie skrzyżowań) odsłonięcie krawężnika powinno wynosić 2 cm natomiast w miejscach przekroczeń rowerzystów 1 cm. Dojścia do furtek należy wykonać z materiałów jak opaskę a ich szerokość dostosować do szerokości furtek. Pas zieleni Tereny pomiędzy zewnętrzną krawędzią korony drogi a granicą pasa drogowego projektuje się jako pasy zieleni niskiej (trawy) pełniące funkcje estetyczne. Skrajnia Przekrój poprzeczny jezdni uwzględnia wymagania skrajni. Po zakończeniu robót w obrębie skrajni nie mogą znajdować się żadne elementy budowli, słupy latarni, znaki drogowe, drzewa itp.Ulice: Jesienna, Wiśniowa.Charakterystyczne parametry ulic • Długość (liczona od granicy pasa drogowego ul. Jana Pawła II):- Akacjowa – około 80 m ,- Jagodowa – około 80 m,• Klasa techniczna - drogi klasy D,• Prędkość projektowa Vp = 30km/h,• Przekrój jezdni - 1x1,• Szerokość jezdni – 3,5 m-4,0 m,• Szerokość pasa ruchu – 3,5-4,0 m,• Pobocze oraz chodnik z kostki brukowej – około 1-2 m,• Odwodnienie odbywać się będzie poprzez sieć kanalizacji deszczowej.Rodzaj i zakres robótW ramach inwestycji planuje się wykonać następujące roboty budowlane:• Przebudowę nawierzchni ulicy,• Przebudowę istniejących zjazdów i dojść do furtek,• Przebudowę istniejącego systemu odwodnienia,• Zabezpieczenie/przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej,• Rozkruszenie materiałów z rozbiórki.Dla kategorii ruchu KR1, wybrano Typ A1 z KTKNPiP i przyjęto następujący układ warstw:Konstrukcja nawierzchni (jezdnia, zjazd, chodnik, pobocze) o warstwie ścieralnej z kostki brukowej:l.p. Warstwa Materiał Grubość [cm]1 ścieralna kostka brukowa, betonowa 82 podsypka cementowo-piaskowa 1:4 43 podbudowy zasadniczej mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 204 ulepszonego podłoża grunt niewysadzinowy o CBR ≥ 20% 65SUMA 97Dodatkowo należy pamiętać o wykonaniu warstwy odcinającej z drobnego piasku gr. 10 cm.Jezdnia.Projektuje się ulicę jednojezdniową, dwukierunkową (o jednym pasie ruchu w obu kierunkach). Dowiązanie do początkowego odcinka projektuje się przez odpowiednie ukształtowanie jezdni. Pochylenie poprzeczne, jest jednostronne w kierunku ścieku (krawężnika). Jezdnię ogranicza się krawężnikiem betonowym najazdowym na ławie betonowej z oporem, z odsłonięciem 6 cm. W miejscach przekroczeń pieszych (np. w obrębie skrzyżowań) odsłonięcie krawężnika powinno wynosić 2 cm. Nawierzchnie jezdni projektuje się z kostki brukowej. Zjazd Warstwę jezdną należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej, kostka czerwona BEHATON. Na długości zjazdu należy zastosować krawężnik najazdowy z odsłonięciem 4 cm. Natomiast sam zjazd należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8 x 30 x 100 cm. Szerokość zjazdów dostosowano do szerokości w stanie istniejącym oraz uwzględniając aktualne przepisy. Parametry zjazdów: Zjazd indywidualny • Min. szerokość jezdni zjazdu min 3 m, • Przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i ulicy projektuje się jako skos 1:1. Chodnik oraz dojścia do furtek Projektuje się przebudowę chodnika, którego szerokość wynosi 1-2 m.Spadek poprzeczny chodnika projektuje się o wartości 2% w kierunku jezdni. Nawierzchnie chodnika należy wykonać z betonowej kostki brukowej. Chodnik, od jezdni, należy oddzielić poprzez krawężnik betonowy na ławie betonowej z oporem. Krawężnik należy wynieść ponad krawędź jezdni 6 cm. Od strony terenu projektuje się obramowanie w postaci obrzeża trawnikowego 20 x 6 x 100 cm. W miejscach przekroczeń pieszych (np. w obrębie skrzyżowań) odsłonięcie krawężnika powinno wynosić 2 cm natomiast w miejscach przekroczeń rowerzystów 1 cm. Dojścia do furtek należy wykonać z materiałów jak opaskę a ich szerokość dostosować do szerokości furtek. Skrajnia Przekrój poprzeczny jezdni uwzględnia wymagania skrajni. Po zakończeniu robót w obrębie skrajni nie mogą znajdować się żadne elementy budowli, słupy latarni, znaki drogowe, drzewa itp.Odwodnienie ulicOdwodnienie ulic następować będzie poprzez nadanie odpowiednich pochyleń poprzecznych i podłużnych nawierzchni: jezdni, zjazdów, placów i ścieków przykrawężnikowych oraz poprzez projektowane wpusty uliczne. Po przebudowie przedmiotowych odcinków ulic całość wody z drogi zostanie przejęta przez ścieki przykrawężnikowe a następnie po podczyszczeniu w piaskownikach wpustów będzie odprowadzona do przebudowywanej kanalizacji. Studnie wpustowe oraz rewizyjne należy wyposażyć w zestaw pierścieni odciążających, jeżeli znajdują się w jezdni. Do regulacji wysokości włazów na studniach zastosować pierścienie dystansowe. Podstawę studni projektuje się jako prefabrykowaną z gotowym dnem i kinetą. Kolektory oraz przykanaliki należy łączyć za pomocą przejścia szczelnego. Włączenia rurociągów nie mogą być lokalizowane w miejscu łączenia kręgów.Zabezpieczenie sieciNa terenie planowanych robót przebiega sieć wodociągowa, gazowa, kanalizacyjna, elektroenergetyczna i teletechniczna. Istnieje możliwość występowania innej infrastruktury nie naniesionej na mapę. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać przekopy kontrolne w celu dokładnej lokalizacji przebiegu infrastruktury. Wszystkie prace w pobliżu sieci należy prowadzić ręcznie z zachowaniem szczególnych środków ostrożności pod nadzorem osób uprawnionych w porozumieniu z właścicielem infrastruktury. Należy zachować normatywne przykrycie uzbrojenia. W przypadku konieczności (kolizji z elementami projektowanymi) Wykonawca przebuduję sieć, która koliduje z inwestycją na własny koszt w uzgodnieniu z Właścicielem sieci.3.2 Przebudowa ulic Letniej, Jana Pawła II, Kasztanowej.Parametry techniczneUlica Jana Pawła IICharakterystyczne parametry • Długość – około 218 m,• Klasa techniczna - droga klasy L,• Prędkość projektowa Vp = 30km/h,• Przekrój jezdni - 1x2,• Szerokość jezdni – 6 m,• Szerokość pasa ruchu – 3 m,• Chodnik – obustronny, szerokości 1,55-2,05 m,• Pas zieleni – około 1-5 m,• Odwodnienie odbywać się będzie poprzez sieć kanalizacji deszczowej.Rodzaj i zakres robótW ramach inwestycji planuje się wykonać następujące roboty budowlane:• Przebudowę nawierzchni ulicy,• Przebudowę istniejących zjazdów i dojść do furtek,• Przebudowę chodników,• Przebudowę pasa zieleni,• Przebudowę istniejącego systemu odwodnienia,• Zabezpieczenie/przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej• Rozkruszenie materiałów z rozbiórki.Dla kategorii ruchu KR1, wybrano Typ A1 z KTKNPiP i przyjęto następujący układ warstw:Konstrukcja nawierzchni jezdni o warstwie ścieralnej z kostki brukowej:l.p. Warstwa Materiał Grubość [cm]1 ścieralna kostka brukowa, betonowa 82 podsypka cementowo-piaskowa 1:4 43 podbudowy zasadniczej mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 204 ulepszonego podłoża grunt niewysadzinowy o CBR ≥ 20% 65SUMA 97Konstrukcja nawierzchni chodnika o warstwie ścieralnej z kostki brukowej:l.p. Warstwa Materiał Grubość [cm]1 ścieralna kostka brukowa, betonowa 62 podsypka cementowo-piaskowa 1:4 33 podbudowy zasadniczej mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 154 ulepszonego podłoża grunt niewysadzinowy o CBR ≥ 20% 20SUMA 44Konstrukcja nawierzchni zjazdu indywidualnego o warstwie ścieralnej z kostki brukowej:l.p. Warstwa Materiał Grubość [cm]1 ścieralna kostka brukowa, betonowa 82 podsypka cementowo-piaskowa 1:4 33 podbudowy zasadniczej mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 204 ulepszonego podłoża grunt niewysadzinowy o CBR ≥ 20% 20SUMA 51Dodatkowo należy pamiętać o wykonaniu warstwy odcinającej z drobnego piasku gr. 10 cm.JezdniaProjektuje się ulicę jednojezdniową, dwukierunkową, o jednym pasie ruchu w każdym kierunku. Dowiązanie do początkowego odcinka projektuje się przez odpowiednie ukształtowanie jezdni. Pochylenie poprzeczne, projektuje się „daszkowe” w kierunku ścieku (krawężnika). Jezdnie ogranicza się z obu stron krawężnikiem na ławie z betonu. Nawierzchnie jezdni projektuje się z kostki brukowej. Na połączeniu konstrukcji nawierzchni z mas bitumicznych oraz z kostki brukowej należy ułożyć krawężnik betonowy drogowy wtopiony (odsłonięcie -1 cm). Oś jezdni należy wyznaczyć poprzez ułożenie kostki innego koloru np. czerwonej.Zjazd Warstwę jezdną należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej, kostka czerwona BEHATON. Na długości zjazdu należy zastosować krawężnik najazdowy z odsłonięciem 4 cm. Natomiast sam zjazd należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8x30x100 cm. Szerokość zjazdów dostosowano do szerokości w stanie istniejącym oraz uwzględniając aktualne przepisy. Parametry zjazdów: Zjazd indywidualny: • Min. szerokość jezdni zjazdu min 3 m, • Przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i ulicy projektuje się jako skos 1:1. Chodnik oraz dojścia do furtek Projektuje się przebudowę chodnika, którego szerokość wynosi 1,55-2,05 m. Spadek poprzeczny chodnika projektuje się o wartości 2% w kierunku jezdni. Nawierzchnie chodnika należy wykonać z betonowej kostki brukowej. Chodnik, od jezdni, należy oddzielić poprzez krawężnik betonowy na ławie betonowej z oporem. Krawężnik należy wynieść ponad krawędź jezdni 12 cm. Od strony terenu projektuje się obramowanie w postaci obrzeża trawnikowego 20 x 6 x 100 cm. W miejscach przekroczeń pieszych (np. w obrębie skrzyżowań) odsłonięcie krawężnika powinno wynosić 2 cm natomiast w miejscach przekroczeń rowerzystów 1 cm. Dojścia do furtek należy wykonać z materiałów jak opaskę a ich szerokość dostosować do szerokości furtek. Pas zieleni Tereny pomiędzy zewnętrzną krawędzią korony drogi a granicą pasa drogowego projektuje się jako pasy zieleni niskiej (trawy) pełniące funkcje estetyczne. Skrajnia Przekrój poprzeczny jezdni uwzględnia wymagania skrajni. Po zakończeniu robót w obrębie skrajni nie mogą znajdować się żadne elementy budowli, słupy latarni, znaki drogowe, drzewa itp.Ulica Kasztanowa, Letnia.Charakterystyczne parametry ulic • Długość (licząc od granicy pasa drogowego ul. Jana Pawła II):- Letnia – około 80 m ,- Kasztanowa – około 80 m • Klasa techniczna - drogi klasy D,• Prędkość projektowa Vp = 30km/h,• Przekrój jezdni - 1x1,• Szerokość jezdni – 3,5-4,0 m,• Szerokość pasa ruchu – 3,5-4,0 m,• Pobocze oraz chodnik z kostki brukowej – około 1-2 m,• Odwodnienie odbywać się będzie poprzez sieć kanalizacji deszczowej.Rodzaj i zakres robótW ramach inwestycji planuje się wykonać następujące roboty budowlane:• Przebudowę nawierzchni ulicy,• Przebudowę istniejących zjazdów i dojść do furtek,• Przebudowę istniejącego systemu odwodnienia,• Zabezpieczenie/przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej,• Rozkruszenie materiałów z rozbiórki.Dla kategorii ruchu KR1, wybrano Typ A1 z KTKNPiP i przyjęto następujący układ warstw.Konstrukcja nawierzchni (jezdnia, zjazd, chodnik, pobocze) o warstwie ścieralnej z kostki brukowej:l.p. Warstwa Materiał Grubość [cm]1 ścieralna kostka brukowa, betonowa 82 podsypka cementowo-piaskowa 1:4 43 podbudowy zasadniczej mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 204 ulepszonego podłoża grunt niewysadzinowy o CBR ≥ 20% 65SUMA 97Dodatkowo należy pamiętać o wykonaniu warstwy odcinającej z drobnego piasku gr. 10 cm.Jezdnia.Projektuje się ulicę jednojezdniową, dwukierunkową (o jednym pasie ruchu w obu kierunkach). Dowiązanie do początkowego odcinka projektuje się przez odpowiednie ukształtowanie jezdni. Pochylenie poprzeczne, jest jednostronne w kierunku ścieku (krawężnika). Jezdnię ogranicza się krawężnikiem betonowym najazdowym na ławie betonowej z oporem, z odsłonięciem 6 cm. W miejscach przekroczeń pieszych (np. w obrębie skrzyżowań) odsłonięcie krawężnika powinno wynosić 2 cm. Nawierzchnie jezdni projektuje się z kostki brukowej. Zjazd Warstwę jezdną należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej, kostka czerwona BEHATON. Na długości zjazdu należy zastosować krawężnik najazdowy z odsłonięciem 4 cm. Natomiast sam zjazd należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8 x 30 x 100 cm. Szerokość zjazdów dostosowano do szerokości w stanie istniejącym oraz uwzględniając aktualne przepisy. Parametry zjazdów: Zjazd indywidualny • Min. szerokość jezdni zjazdu min 3 m, • Przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i ulicy projektuje się jako skos 1:1. Chodnik oraz dojścia do furtek Projektuje się przebudowę chodnika, którego szerokość wynosi 1-2 m.Spadek poprzeczny chodnika projektuje się o wartości 2% w kierunku jezdni. Nawierzchnie chodnika należy wykonać z betonowej kostki brukowej. Chodnik, od jezdni, należy oddzielić poprzez krawężnik betonowy na ławie betonowej z oporem. Krawężnik należy wynieść ponad krawędź jezdni 6 cm. Od strony terenu projektuje się obramowanie w postaci obrzeża trawnikowego 20 x 6 x 100 cm. W miejscach przekroczeń pieszych (np. w obrębie skrzyżowań) odsłonięcie krawężnika powinno wynosić 2 cm natomiast w miejscach przekroczeń rowerzystów 1 cm. Dojścia do furtek należy wykonać z materiałów jak opaskę a ich szerokość dostosować do szerokości furtek.Skrajnia Przekrój poprzeczny jezdni uwzględnia wymagania skrajni. Po zakończeniu robót w obrębie skrajni nie mogą znajdować się żadne elementy budowli, słupy latarni, znaki drogowe, drzewa itp.Odwodnienie ulicOdwodnienie ulic następować będzie poprzez nadanie odpowiednich pochyleń poprzecznych i podłużnych nawierzchni: jezdni, zjazdów, placów i ścieków przykrawężnikowych oraz poprzez projektowane wpusty uliczne. Po przebudowie przedmiotowych odcinków ulic całość wody z drogi zostanie przejęta przez ścieki przykrawężnikowe a następnie po podczyszczeniu w piaskownikach wpustów będzie odprowadzona do przebudowywanej kanalizacji. Studnie wpustowe oraz rewizyjne należy wyposażyć w zestaw pierścieni odciążających, jeżeli znajdują się w jezdni. Do regulacji wysokości włazów na studniach zastosować pierścienie dystansowe. Podstawę studni projektuje się jako prefabrykowaną z gotowym dnem i kinetą. Kolektory oraz przykanaliki należy łączyć za pomocą przejścia szczelnego. Włączenia rurociągów nie mogą być lokalizowane w miejscu łączenia kręgów.Zabezpieczenie sieciNa terenie planowanych robót przebiega sieć wodociągowa, gazowa, kanalizacyjna, elektroenergetyczna i teletechniczna. Istnieje możliwość występowania innej infrastruktury nie naniesionej na mapę. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać przekopy kontrolne w celu dokładnej lokalizacji przebiegu infrastruktury. Wszystkie prace w pobliżu sieci należy prowadzić ręcznie z zachowaniem szczególnych środków ostrożności pod nadzorem osób uprawnionych w porozumieniu z właścicielem infrastruktury. Należy zachować normatywne przykrycie uzbrojenia. W przypadku konieczności (kolizji z elementami projektowanymi) Wykonawca przebuduję sieć, która koliduje z inwestycją na własny koszt w uzgodnieniu z Właścicielem sieci.3.3 Przebudowa ulicy Wiosennej.Parametry techniczne.Ulica Wiosenna.Charakterystyczne parametry ulic • Długość (liczona od granicy pasa drogowego ul. Jana Pawła II):- Wiosenna – około 74 m,• Klasa techniczna - drogi klasy D,• Prędkość projektowa Vp = 30km/h,• Przekrój jezdni - 1x1,• Szerokość jezdni – 3,5 m,• Szerokość pasa ruchu – 3,5 m,• Pobocze oraz chodnik z kostki brukowej – około 1-2 m,• Odwodnienie odbywać się będzie poprzez sieć kanalizacji deszczowej.Rodzaj i zakres robótW ramach inwestycji planuje się wykonać następujące roboty budowlane:• Przebudowę nawierzchni ulicy,• Przebudowę istniejących zjazdów i dojść do furtek,• Przebudowę istniejącego systemu odwodnienia,• Zabezpieczenie/przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej,• Rozkruszenie materiałów z rozbiórki.Dla kategorii ruchu KR1, wybrano Typ A1 z KTKNPiP i przyjęto następujący układ warstw.Konstrukcja nawierzchni (jezdnia, zjazd, chodnik, pobocze) o warstwie ścieralnej z kostki brukowej:l.p. Warstwa Materiał Grubość [cm]1 ścieralna kostka brukowa, betonowa 82 podsypka cementowo-piaskowa 1:4 43 podbudowy zasadniczej mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 204 ulepszonego podłoża grunt niewysadzinowy o CBR ≥ 20% 65SUMA 97Dodatkowo należy pamiętać o wykonaniu warstwy odcinającej z drobnego piasku gr. 10 cm.Jezdnia.Projektuje się ulicę jednojezdniową, dwukierunkową (o jednym pasie ruchu w obu kierunkach). Dowiązanie do początkowego odcinka projektuje się przez odpowiednie ukształtowanie jezdni. Pochylenie poprzeczne, jest jednostronne w kierunku ścieku (krawężnika). Jezdnię ogranicza się krawężnikiem betonowym najazdowym na ławie betonowej z oporem, z odsłonięciem 6 cm. W miejscach przekroczeń pieszych (np. w obrębie skrzyżowań) odsłonięcie krawężnika powinno wynosić 2 cm. Nawierzchnie jezdni projektuje się z kostki brukowej. Zjazd Warstwę jezdną należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej, kostka czerwona BEHATON. Na długości zjazdu należy zastosować krawężnik najazdowy z odsłonięciem 4 cm. Natomiast sam zjazd należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8 x 30 x 100 cm. Szerokość zjazdów dostosowano do szerokości w stanie istniejącym oraz uwzględniając aktualne przepisy. Parametry zjazdów: Zjazd indywidualny • Min. szerokość jezdni zjazdu min 3 m, • Przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i ulicy projektuje się jako skos 1:1. Chodnik oraz dojścia do furtek Projektuje się przebudowę chodnika, którego szerokość wynosi 1-2 m. Spadek poprzeczny chodnika projektuje się o wartości 2% w kierunku jezdni. Nawierzchnie chodnika należy wykonać z betonowej kostki brukowej. Chodnik, od jezdni, należy oddzielić poprzez krawężnik betonowy na ławie betonowej z oporem. Krawężnik należy wynieść ponad krawędź jezdni 6 cm. Od strony terenu projektuje się obramowanie w postaci obrzeża trawnikowego 20 x 6 x 100 cm. W miejscach przekroczeń pieszych (np. w obrębie skrzyżowań) odsłonięcie krawężnika powinno wynosić 2 cm natomiast w miejscach przekroczeń rowerzystów 1 cm. Dojścia do furtek należy wykonać z materiałów jak opaskę a ich szerokość dostosować do szerokości furtek.Skrajnia Przekrój poprzeczny jezdni uwzględnia wymagania skrajni. Po zakończeniu robót w obrębie skrajni nie mogą znajdować się żadne elementy budowli, słupy latarni, znaki drogowe, drzewa itp.Odwodnienie ulicOdwodnienie ulic następować będzie poprzez nadanie odpowiednich pochyleń poprzecznych i podłużnych nawierzchni: jezdni, zjazdów, placów i ścieków przykrawężnikowych oraz poprzez projektowane wpusty uliczne. Po przebudowie przedmiotowych odcinków ulic całość wody z drogi zostanie przejęta przez ścieki przykrawężnikowe a następnie po podczyszczeniu w piaskownikach wpustów będzie odprowadzona do przebudowywanej kanalizacji. Studnie wpustowe oraz rewizyjne należy wyposażyć w zestaw pierścieni odciążających, jeżeli znajdują się w jezdni. Do regulacji wysokości włazów na studniach zastosować pierścienie dystansowe. Podstawę studni projektuje się jako prefabrykowaną z gotowym dnem i kinetą. Kolektory oraz przykanaliki należy łączyć za pomocą przejścia szczelnego. Włączenia rurociągów nie mogą być lokalizowane w miejscu łączenia kręgów.Zabezpieczenie sieciNa terenie planowanych robót przebiega sieć wodociągowa, gazowa, kanalizacyjna, elektroenergetyczna i teletechniczna. Istnieje możliwość występowania innej infrastruktury nie naniesionej na mapę. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać przekopy kontrolne w celu dokładnej lokalizacji przebiegu infrastruktury. Wszystkie prace w pobliżu sieci należy prowadzić ręcznie z zachowaniem szczególnych środków ostrożności pod nadzorem osób uprawnionych w porozumieniu z właścicielem infrastruktury. Należy zachować normatywne przykrycie uzbrojenia. W przypadku konieczności (kolizji z elementami projektowanymi) Wykonawca przebuduję sieć, która koliduje z inwestycją na własny koszt w uzgodnieniu z Właścicielem sieci.3.4 Remont ciągu pieszo – rowerowego.Charakterystyczne parametry • Długość odcinka:– około 370 m,• Szerokość ciągu – 1,6 – 2,0 m,Rodzaj i zakres robótW ramach inwestycji planuje się wykonać następujące roboty budowlane:• Remont nawierzchni ciągu pieszo - rowerowego,Konstrukcja nawierzchni ciągu pieszo rowerowego o warstwie ścieralnej z kostki brukowej:l.p. Warstwa Materiał Grubość [cm]1 ścieralna kostka brukowa, betonowa 62 podsypka cementowo-piaskowa 1:4 33 podbudowy zasadniczej mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 104 ulepszonego podłoża grunt niewysadzinowy o CBR ≥ 20% 20SUMA 39Ciąg pieszo - rowerowy.Dowiązanie do początkowego odcinka projektuje się przez odpowiednie ukształtowanie konstrukcji nawierzchni. Pochylenie poprzeczne, jest jednostronne w kierunku pobocza gruntowego. Ciąg ogranicza się obrzeżem trawnikowym na ławie betonowej z oporem, z odsłonięciem -1 cm. W miejscach przekroczeń pieszych (np. w obrębie skrzyżowań) odsłonięcie krawężnika powinno wynosić 1 cm. Nawierzchnie projektuje się z kostki brukowej, bezfazowej. Zabezpieczenie sieciNa terenie planowanych robót przebiega sieć wodociągowa, gazowa, kanalizacyjna, elektroenergetyczna i teletechniczna. Istnieje możliwość występowania innej infrastruktury nie naniesionej na mapę. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać przekopy kontrolne w celu dokładnej lokalizacji przebiegu infrastruktury. Wszystkie prace w pobliżu sieci należy prowadzić ręcznie z zachowaniem szczególnych środków ostrożności pod nadzorem osób uprawnionych w porozumieniu z właścicielem infrastruktury. Należy zachować normatywne przykrycie uzbrojenia. W przypadku konieczności (kolizji z elementami projektowanymi) Wykonawca przebuduję sieć, która koliduje z inwestycją na własny koszt w uzgodnieniu z Właścicielem sieci.3.5 Przebudowa sieci wodociągowej.Zakres inwestycji obejmuje remont sieci wodociągowej z przyłączami do budynków mieszkalnych polegający na wymianie istniejących przewodów i uzbrojenia na nowe po istniejącej trasie sieci i przyłączy na odcinku o włączenia do sieci do wodomierza w budynku. Zakres remontu przyłączy obejmuje wymianę przewodów do węzła wodomierzowego i przebudowę węzła. Węzły w przypadku braku zaworów antyskażeniowych należy wyposażyć w zawory i filtry siatkowe.Przebudowa sieci obejmuje sieci wodociągowe z przyłączami w ulicach: 1. ul. Jesienna (pomiędzy węzłami 26-37): wodociąg z rur ϕ 110PE - 120,0m;2. ul. Wiśniowa (pomiędzy węzłami 39-65):wodociąg z rur ϕ 110PE - 100,0m;4. ul. Jana Pawła II (pomiędzy węzłami 25-39): wodociąg z rur ϕ 110PE - 80,0m;5. ul. Letnia (pomiędzy węzłami 40-126):wodociąg z rur ϕ 90PE - 125,0m;6. ul. Kasztanowa (pomiędzy węzłami 46-69): wodociąg z rur ϕ 90PE - 105,0m;7. ul. Jana Pawła II (pomiędzy węzłami 39-48):wodociąg z rur ϕ 110PE - 235,0mwodociąg z rur ϕ 50PE - 5,0mhydrant ppoż. ϕ 80 nadziemny-2,0szt;8. ul. Wiosenna (pomiędzy węzłami 43-149):wodociąg z rur ϕ 90PE - 135,0m;9. ul. Złota Góra (pomiędzy węzłami 58-85', 72-164, 76-162):wodociąg z rur ϕ 110PE - 245,0mwodociąg z rur ϕ 90PE - 45,0mwodociąg z rur ϕ 75PE - 35,0mwodociąg z rur ϕ 65PE - 75,0mwodociąg z rur ϕ 50PE - 50,0mwodociąg z rur ϕ 40PE - 35,0mhydrant ppoż.80 nadziemny- 2,0szt.Sieć wodociągową zaprojektowano z rur PE-100 SDR 17 PN 10 łączonych przez zgrzewanie doczołowe. Jako armaturę odcinającą zaprojektowano zasuwy żeliwne klinowe miękko uszczelniające kołnierzowe i hydranty ppoż. ϕ 80 nadziemne i podziemne z żeliwa sferoidalnego. Trzpień zasuwy należy przedłużyć obudowa teleskopową i zakończyć skrzynką uliczną. Skrzynki zasuw należy obetonować i obrukować w celu zabezpieczenia przed zniszczeniem. Przyłącza z rur PE-100 SDR 17 PN 10 łączonych przez zgrzewanie elektrooporowe, włączenie do sieci wodociągowej poprzez nawiertkę z zasuwą odcinającą dla średnic wodociągu 90 i 63, dla średnic mniejszych poprzez trójnik z zasuwą. Odcinki instalacji do wodomierza w budynku należy wykonać z rur stalowych ocynkowanych o połączeniach gwintowanych. Węzły wodomierzowe w przypadku braku zaworów antyskażeniowych należy dozbroić w zawory antyskażeniowe typu EA ϕ 25mm.Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót i obowiązków wykonawcy określają: 1. projekt budowlany – „Przebudowa ulic: Wiosennej, Królowej Jadwigi, Kasztanowej, Jana Pawła II, Wiśniowej, Letniej, Pogodnej, Błonie, Jesiennej, Akacjowej, Zimowej, Jagodowej, Wietrznej i Tysiąclecia wraz z przebudową kanalizacji deszczowej i zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury technicznej w m. Radymno.” oraz „Remont sieci wodociągowej z przyłączami do budynków na osiedlu domków jednorodzinnych ul. Złota Góra w miejscowości Radymno” – załącznik nr 10 do SIWZ.2. przedmiar robót – załącznik nr 9 do SIWZ.3. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11 do SIWZ.Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.Na wykonanie prac Miasto Radymno uzyskało:a) Zgłoszenie robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Jarosławiu – AB.6743.491.2013 rok z 28.06.2013 rok - „Remont sieci wodociągowej z przyłączami do budynków na osiedlu domków jednorodzinnych ul. Złota Góra w miejscowości Radymno”c) Zgłoszenie robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Jarosławiu – AB-AAB.6743.757.2017 rok z 28.11.2017 rok – „Przebudowa ulic Królowej Jadwigi, Wiosennej, Kasztanowej, Letniej, Wiśniowej, Jesiennej, Zimowej, Akacjowej, Wietrznej, i Jagodowej wraz z przebudową kanalizacji ogólnospławnej na kanalizację deszczową i zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury technicznej.” d) Zgłoszenie robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Jarosławiu – AB-AAB.6743.725.2017 rok z 28.10.2017 rok – „Przebudowa ulic Tysiąclecia i Jana Pawła II (dróg gminnych) wraz z przebudową kanalizacji ogólnospławnej na kanalizację deszczową i zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury technicznej.”wraz z przebudową kanalizacji ogólnospławnej i zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury technicznej.Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują.Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych.

II.5) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233120-6
45233123-7
45233300-2
45233222-1
45111200-0
45231300-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  10   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
10

II.9) Informacje dodatkowe: Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia (umowy) – po udzieleniu zamówienia (zawarciu umowy) i przekazaniu placu budowy, jednakże nie później niż 14 dni licząc od daty przekazania placu budowy. Zakończenie realizacji umowy do 10 miesięcy od daty podpisania umowy W związku z uzyskanym dofinansowaniem inwestycji w ramach FDS, Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia wszelkich działań, w tym organizacyjnych, w celu zapewnienia wykonania przedmiotu zamówienia w terminie określonym w niniejszej SIWZ. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za zaniedbania lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności za niewykonanie przedmiotu zamówienia w terminie określonym umową, skutkujące np. utratą dofinansowania ze środków Fundusz Dróg Samorządowych. W takiej sytuacji - niewykonanie zamówienia w ciągu 10 miesięcy od podpisania umowy - skutkować będzie żądaniem przez Zamawiającego naprawienia szkody przez Wykonawcę, obejmującą utratę dofinansowania, w wysokości utraconego dofinansowania. Żądanie odszkodowania od Wykonawcy z tytułu utraconego dofinansowania ze środków Funduszu Dróg Samorządowych nie ogranicza prawa Zamawiającego do wystąpienia wobec Wykonawcy z innymi roszczeniami przewidzianymi umową oraz przepisami Kodeksu cywilnego
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający, nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia: a) wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. UWAGA I: Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć robotę budowlaną zrealizowaną w ramach jednej umowy, która swym zakresem obejmowała budowę, przebudowę lub remont dróg, chodników lub placów, o wartości co najmniej 2 000 000 zł brutto (słownie: dwa miliony złotych brutto).UWAGA II: Nie dopuszcza się sumowania ilości / wartości robót budowlanych zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu wartościowego wyznaczonego przez Zamawiającego.b) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: - 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy/robót w branży drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Tekst jedn. Dz.U z 2020 r., poz. 220), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z późn. zm.) w specjalności drogowej.- 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy/robót w branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Tekst jedn. Dz. U z 2018 r., poz. 2272 z późn. zm.), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z późn. zm.) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika robót w poszczególnych branżach. Tzn. warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że np. dysponuje 1 osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie każdej z ww. specjalności.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. UWAGA I: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 1 składane będą przez każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. (Zakres dokumentu musi potwierdzać odpowiednio spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia). Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. (Zakres dokumentu musi potwierdzać odpowiednio spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia.) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na kwotę minimum 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wystarczającym jest, aby dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 1, 2 i 3 złożone zostały przez jednego z partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej, który spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Na ofertę składają się: 1) formularz ofertowy, zawierający wszystkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego; 3) oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VIII SIWZ; 4) wykaz robót budowlanych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; 5) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ; 6) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; 7) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 8) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 9) zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego w zakresie zdolności technicznej i zawodowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
okres gwarancji 20,00
Termin płatności faktury Wykonawcy 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszystkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych. Zamawiający może rozwiązać umowę, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiana umowy została dokonana z naruszeniem art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e; 2) wykonawca w chwili zawarcia umowy podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1; 3) Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej stwierdził, w ramach procedury przewidzianej w art. 258 Traktatu o Funkcjonowaniu Unii Europejskiej, że państwo polskie uchybiło zobowiązaniom, które ciążą na nim na mocy Traktatów, dyrektywy 2014/24/UE i dyrektywy 2014/25/UE, z uwagi na to, że zamawiający udzielił zamówienia z naruszeniem przepisów prawa Unii Europejskiej Zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie dotyczącym wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów lub urządzeń objętych ofertą przetargową i niniejszą umową pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, nie będą powodowały wzrostu wynagrodzenia umownego Wykonawcy oraz będą spełniały wymogi stawiane w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, jak również wystąpią na skutek zaistnienia przykładowych, niżej wymienionych okoliczności: - powodujące poprawienie parametrów technicznych, - wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny, - braku dostępności na rynku, - zmiany obowiązujących przepisów. Termin zakończenia realizacji umowy określony w ust. 1 niniejszego paragrafu może ulec zmianie w przypadku: a) opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.); c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót lub odbiorów; d) konieczności dokonania zmian dokumentacji projektowej; e) oczekiwania na konieczne decyzje administracyjne, decyzje urzędowe i władz samorządowych, zmiany obowiązującego prawa, wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp. f) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; g) w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych. Charakter zmian oraz warunki wprowadzenie zmian określone zostały w załączniku nr 6 do SIWZ - projekt umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.06.2020 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miasta Radymna, 37-550 Radymno, ul. Lwowska 20 sala narad pokój nr 21, 22.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI