Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Przebudowa ulic Górnej, Robotniczej, Wyszyńskiego i Podlaszewskiego w miejscowości Dziemiany poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜GMINA DZIEMIANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 191675132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. 8 Marca 3
1.5.2.) Miejscowość: ˜Dziemiany
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜83-425
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜ug@dziemiany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://bip.dziemiany.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Przebudowa ulic Górnej, Robotniczej, Wyszyńskiego i Podlaszewskiego w miejscowości Dziemiany poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-7e51b785-c395-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082434
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00003011/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa ulicy Górnej w Dziemianach
1.1.7 Kompleksowe rozwiązanie układu komunikacyjnego osiedla w m. Dziemiany poprzez przebudowę ulic ks. Podlaszewskiego, kard. St. Wyszyńskiego i Robotniczej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
˜Oba zadania objęte są dofinansowaniem w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://bip.dziemiany.pl/379.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜Postępowanie prowadzone jest przyużyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu pod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal/ oraz pocztyelektronicznej: ug@dziemiany.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜15.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 15.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.15.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania zelektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 15.4. Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofaniaoferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.15.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.15.6. Wykonawca składa ofertę (wraz z załączonymi do niej dokumentami) za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu. UWAGA!Pobrany klucz publiczny nie może zostać zmieniony - aby prawidłowo zaszyfrować ofertę należy użyć kluza w formacie pobranym z miniPortalu.KOMUNIKACJA ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI WZAKRESIE SKŁADANIA INNYCH NIŻ OFERTY (I ZAŁĄCZANE DO NICH DOKUMENTY) DOKUMENTÓW, OŚWIADCZEŃ, WNIOSKÓW, ZAWIADOMIEŃ I INFORMACJI 15.7. W niniejszympostępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie składania(przekazywania) wszelkich dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień i informacji innych, niżOFERTA (czyli m.in. wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, dokumentów wadialnych, wszystkichwezwań Zamawiającego na etapie badania ofert, wszelkich uzupełnień, wyjaśnień, dokumentów ioświadczeń składanych przez Wykonawcę na wezwania Zamawiającego po upływie terminu składaniaofert, zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowaniu) odbywa się drogą elektroniczną za pomocą poczty elektronicznej (adres e-mail: sekretariat@dziemiany.pl) 15.8.Przedmiotowe inne niż OFERA dokumenty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje można przekazywać również za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal ("Formularz do komunikacji").
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja2016 r., str. 1), zwanego dalej „RODO” informuję, że:1) Administratorem danych osobowych jest GminaDziemiany, ul. 8 Marca 3, 83-425 Dziemiany, tel. 58 688 00 02, e-mail: ug@dziemiany.pl,reprezentowana przez Wójta Gminy Dziemiany. 2) administrator wyznaczył Inspektora OchronyDanych p. Krzysztofa Pukaczewskiego, z którym może się Pani/Pan kontaktować pod adresem e-mail:pukaczewski@hotmail.com, tel.: 606 384 413.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego pn.„Przebudowa ulic Górnej, Robotniczej, Wyszyńskiego i Podlaszewskiego w miejscowości Dziemiany poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowej” CZ.1. Przebudowa ulicy Górnej w DziemianachCZ.2.Przebudowa ulic Robotniczej, Kar.Wyszyńskiego i Ks. Podlaszewskiego w Dziemianach.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 latod dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz nie krócej niż przez okresprzewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa RadyMinistrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazówakt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz umów odofinansowanie.6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danychosobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronieadministratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazaniadodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lubdaty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lubdaty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowieńumowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu orazjego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.cd. w pkt 3.16)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜: 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.(Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych zostałazawartaw dziale 26 SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZP.271.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜I. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych polegająca na wykonaniu nawierzchni asfaltowej. CZĘŚĆ 1. Przebudowa ulicy Górnej w Dziemianach na odcinku 0,99 km (długość wraz z rozwiązaniami skrzyżowań). Z uwagi na konieczność wcześniejszego wykonania sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na trasie planowanej inwestycji drogowej, należy założyć termin przekazania placu budowy na dzień 15 września 2021 r.Zakres robót dla 1 części zamierzenia budowlanego obejmuje m. in: roboty przygotowawcze i pomiarowe, roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (koryto pod konstrukcję nawierzchni jezdni, skarpowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod konstrukcję nawierzchni jezdni), wykonanie kanału technologicznego (rurociągu kablowego) wraz ze studniami kablowymi teletechnicznymi, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, wykonanie elementów ulic (ułożenie krawężników betonowych, liniowych progów zwalniających), regulacje pionowe studni kanalizacyjnych, zasuw wodociągowych i studzienek ściekowych dla urządzeń podziemnych, wykonanie nawierzchni asfaltowej (5 cm warstwa wiążąca i 4 cm warstwa ścieralna), roboty wykończeniowe i towarzyszące (humusowanie i obsianie skarp, montaż znaków, malowanie linii segregacyjnych).
4.2.5.) Wartość części: 898940,65 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następującekryteria i ich wagę: Kryterium 1 - Cena brutto (C) – waga 60%; Kryterium 2 - Okres gwarancji i rękojmi(G) - waga 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Okres gwarancji i rekojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następującekryteria i ich wagę: Kryterium 1 - Cena brutto (C) – waga 60%; Kryterium 2 - Okres gwarancji i rękojmi(G) - waga 40 %4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych polegająca na wykonaniu nawierzchni asfaltowej.CZĘŚĆ 2. Przebudowa ulic Robotniczej, Kar. Wyszyńskiego i Ks. Podlaszewskiego w Dziemianach na łącznym odcinku 1,02 km Zakres robót dla 2 części zamierzenia budowlanego obejmuje m in.: roboty przygotowawcze i pomiarowe roboty rozbiórkowe (rozbiórka obecnej nawierzchni ulic z płyt betonowych drogowych typu YOMB oraz ponowne ich wbudowanie w nowej lokalizacji do 10 km,) – dotyczy ul. Podlaszewskiego wykonanie kanału technologicznego (rurociągu kablowego) wraz ze studniami kablowymi teletechnicznymi, roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (koryto pod konstrukcję nawierzchni jezdni, skarpowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod konstrukcję nawierzchni jezdni), wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych wykonanie elementów ulic (ułożenie krawężników betonowych, liniowych progów zwalniających) regulacje pionowe studni kanalizacyjnych, zasuw wodociągowych i studzienek ściekowych dla urządzeń podziemnych wykonanie nawierzchni asfaltowej (5 cm warstwa wiążąca i 4 cm warstwa ścieralna) roboty wykończeniowe i towarzyszące (humusowanie i obsianie skarp, montaż znaków, montaż oświetlenia drogowego, malowanie linii segregacyjnych)
4.2.5.) Wartość części: 866660,98 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następującekryteria i ich wagę: Kryterium 1 - Cena brutto (C) – waga 60%; Kryterium 2 - Okres gwarancji i rękojmi(G) - waga 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Okres gwarancji i rekojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następującekryteria i ich wagę: Kryterium 1 - Cena brutto (C) – waga 60%; Kryterium 2 - Okres gwarancji i rękojmi(G) - waga 40 %4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
˜1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.4 zdolności technicznej lub zawodowej pozwalającej na realizację zamówienia;1.4.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu: a) nawierzchni asfaltowej o powierzchni minimum 2 000 m² każda (dot. części 1 zamówienia), b) nawierzchni asfaltowej o powierzchni minimum 2 000 m² każda (dot. części 2 zamówienia).1.4.2 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji przynajmniej jedną osobę, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia, posiadającą ważne uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej – warunek dotyczy wszystkich części zamówienia.Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220).5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lubinformacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego dotej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresieostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniemich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostaływykonane (wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy teroboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ);
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
˜Do oferty Wykonawca dołącza (jeżeli dotyczy):1) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertędo występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik nr 7 do SWZ); 3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, wjakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 8 do SWZ); 4) oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp (załącznik nr 9 do SWZ)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
˜1. Zamawiający żąda wniesienia wadium:dla CZĘŚĆ I - w kwocie 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych).dla CZEŚĆ II - w kwocie 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr rachunku: Bank Spółdzielczy w Starogardzie Gd. o/ Lipusz; 29 8340 0001 0200 0185 2000 0008 z dopiskiem „Wadium ZP.271.4.2021 „Przebudowa ulic Górnej, Robotniczej, Wyszyńskiego i Podlaszewskiego w miejscowości Dziemiany poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowej”CZĘŚĆ 1. Przebudowa ulicy Górnej w DziemianachCZĘŚĆ 2. Przebudowa ulic Robotniczej, Kar. Wyszyńskiego i Ks. Podlaszewskiego w Dziemianach2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2–4 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego zatrzymania określa art. 98 ustawy Pzp.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
˜1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale 10.1. SWZ, składa każdy zwykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługiwykonają poszczególni wykonawcy - oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp,zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstawdo wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
˜Dopuszczalne są istotne zmiany postanowień umowy zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności art. 454 oraz art. 455 Pzp. Oprócz przypadków, o których mowa powyżej, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach, które zostały określone w pkt 28 wzoru umowy (załącznik nr 6 do SWZ).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ˜Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-30 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-29
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak