Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Przebudowa ul. Twórców Liskowa i ul. Antoniego Szewczyka w miejscowości Lisków"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lisków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks. W. Blizińskiego 56
1.5.2.) Miejscowość: Lisków
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-850
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 7634114
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@liskow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.liskow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Przebudowa ul. Twórców Liskowa i ul. Antoniego Szewczyka w miejscowości Lisków"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-437aab82-b659-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114029
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024989/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa ul. Twórców Liskowa i ul. Antoniego Szewczyka w miejscowości Lisków
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.liskow.pl, https://e-propublico.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Lisków. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ROI.271.4.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa ul. Twórców Liskowa w miejscowości Lisków
Projektuje się następujące rozwiązania techniczne :
Branża drogowa
W celu osiągnięcia zamierzonych celów, tj. poprawy warunków oraz właściwości techniczno - użytkowych drogi proponuje się przyjęcie następujących rozwiązań:
- we wskazanym miejscu dokonać wymiany konstrukcji podbudowy (likwidacja przełomów),
- wykonać jezdnię drogi o szerokości 5,0m,
- nadać normatywne spadki podłużne i poprzeczne drogi,
- wykonać warstwę wzmacniającą istniejącej nawierzchni poprzez ułożenie bitumicznej nakładki,
- wykonać nową warstwę ścieralną drogi,
- jezdnię ograniczyć krawężnikiem betonowym,
- dokonać rozdziału ruchu samochodowego od pieszych poprzez wybudowanie chodnika o szerokości 2,50m, na którym zostanie dopuszczony ruch rowerowy,
- dokonać zmiany geometrii przebiegu drogi w obrębie budynku zlokalizowanego na dz. nr 578/6. Ponadto w celu zwiększenia bezpieczeństwa wykonać nowe przejście dla pieszych w obrębie szkoły ponadpodstawowej,
- wykonać nowe odwodnienie drogi,
- usunąć drzewa zagrażające bezpieczeństwu użytkowników drogi oraz negatywnie oddziaływujących na konstrukcję nawierzchni - zgodnie z załączonym zestawieniem oraz częścią graficzną projektu,
- dokonać nasadzeń zastępczych,
- zamontować barierki typu U-12a oraz bariery sprężyste
- wykonać oznakowanie pionowe i poziome,
- dokonać ew. przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej na warunkach gestorów sieci,
- dokonać przebudowy fragmentu ogrodzenia działki nr 577/5, 579/38, 578/7 i 578/6.
Branża sanitarna
o Sieć wodociągowa
STAN PROJEKTOWANY
Projektuje się sieć wodociągową z rur PE Dz160 wraz z 2 hydrantami nadziemnymi DN80. Dodatkowo w obrębie przebudowywanej drogi projektuje się 1 dodatkowy hydrant nadziemny DN80 z istniejącej sieci wodociągowej.
Projektowana sieć wodociągowa będzie wykonana w wykopie otwartym. Wodociąg będzie układany tak, aby jego przykrycie wynosiło min. 1,50 m. Wzdłuż wodociągu należy ułożyć czynnik lokalizacyjny w postaci taśmy ostrzegawczo - lokalizacyjnej. Na całej długości rurociągu ułożyć drut miedziany trwale połączony z wyprowadzeniami uzbrojenia sieci tj. zasuwami i hydrantem.
o Sieć kanalizacji deszczowej
STAN PROJETKOWANY
Projektuje się kanalizację deszczową z rur tworzywowych PVC-U 315 o długości L=764,2 m z studniami tworzywowymi PVC600, betonową DN1000 i separatorem substancji ropopochodnych zintegrowanym z osadnikiem piasku. Sieć zakończona projektowanym wylotem PVC315 do rowu melioracyjnego R-Ł w dz. 572.
Powierzchnię odwadnianej zlewni przedstawiono mapie sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500. Wielkości poszczególnych powierzchni cząstkowych, wchodzących w skład analizowanej zlewni zestawiono w tabeli. Wody opadowe i roztopowe z powierzchni pasa drogowego, zostaną odprowadzone poprzez wpusty drogowe do kanalizacji deszczowej.
Branża elektryczna
o Sieć elektroenergetyczna
ROZBIÓRKI
Przewiduje się demontaż istniejących linii napowietrznych przebiegających wzdłuż ul. Twórców Liskowa tj. obwód nr 1, 2, 3, oraz 4 zasilane ze stacji transformatorowej nr 14019, a także słup nr I/7, który jest elementem obwodu nr 1 stacji transformatorowej 14874. Demontaże istniejących odcinków sieci elektroenergetycznej nn-0,4kV - zgodnie z art. 31 ust. 1a punkt 1 ustawy Prawo Budowlane nie wymaga uzyskania pozwolenia na rozbiórkę oraz zgłoszenia rozbiórka obiektów i urządzeń budowlanych, na budowę których nie jest wymagane pozwolenie na budowę.
STAN PROJEKTOWANY
Celem usunięcia kolizji projektowanego zagospodarowania terenu z istniejącą siecią elektroenergetyczną niskiego napięcia przy ul. Twórców Liskowa w m. Lisków, w związku z realizacją warunków przebudowy sieci stanowiących podstawę do opracowania projektuje się przebudowę istniejących obwodów nr 1, 2, 3, 4 zasilanych ze stacji transformatorowej nr 14019 oraz obwodu nr 1 stacji 14874 w taki sposób, aby nie kolidowały z przyszłym zagospodarowaniem działki 577/24 i 576 tj. ul. Twórców Liskowa w m. Lisków.
o Projektuje się przebudowę obwodów napowietrznych nr 1 i 2 na całej długości. Obwody te prowadzone są na wspólnych konstrukcjach wsporczych na odcinku od słupowej stacji transformatorowej nr 14019 na działce 574 do ostatniego słupa, który zasila odbiorców przy ulicy Twórców Liskowa 23. Istniejące przewody napowietrzne typu AL50 zastąpione zostaną przewodami izolowanymi samonośnymi typu AsXSn 4x70mm2; obwód nr 1 zakończyć należy na słupie 11, natomiast obwód nr 2 na słupie 9. Zastosować żerdzie wirowane typu E o podstawowej długości 10,5m. Z uwagi na wymagania określone w obowiązujących standardach technicznych ENERGA-OPERATOR S.A. słup narożny nr I,II/4 należy wykonać w oparciu o żerdź długości 12m. Długość trasowa przebudowywanej linii napowietrznej wynosi 416m. Istniejące przyłącza zasilić z przebudowanych obwodów.
o nr 3 i 4 wzdłuż ul. Twórców Liskowa. Obwody te prowadzone są na wspólnych konstrukcjach wsporczych na odcinku od słupowej stacji transformatorowej nr 14019 na działce 574 do ostatniego słupa, przy ulicy Twórców Liskowa 1 (szkoła). Istniejące przewody napowietrzne typu AL50 zastąpione zostaną przewodami izolowanymi samonośnymi typu AsXSn 4x70mm2. Zastosować żerdzie wirowane typu E o podstawowej długości 10,5m. Z uwagi na wymagania określone w obowiązujących standardach technicznych ENERGA-OPERATOR S.A. słup odporowo-narożny nr III,IV/1 należy wykonać w oparciu o żerdź długości 12m. Długość trasowa przebudowywanej linii napowietrznej wynosi 255,5m.
o Istniejące złącze kablowo-pomiarowe typu ZKbw-1/1L zasilane obwodem kablowym nr 9 ze stacji transformatorowej 14019 należy przenieść poza teren kolizji - do przyszłej granicy działki pasa drogowego. Linię kablową typu YAKY 4x120 przedłużyć o 3,5m (7m) do nowej lokalizacji złącza; zgodnie z planem sytuacyjnym.
o Istniejącą linię kablową - obwód nr 2 stacji transformatorowej 14997 - zdemontować ze słupa I,II/6, przedłużyć z zastosowaniem kabla NA2XY 4x120 i wprowadzić na projektowany słup nr I,II/7. Połączenie linii kablowej z projektowanym obwodem napowietrznym nr 2 stacji 14019 wykonać poprzez rozłącznik napowietrzny instalowany na proj. słupie.
o Słup bliźniaczy krańcowo-krańcowy I/7 stacji transformatorowej 14874 wymienić na KK-12/17,5. Istniejące przewody typu AL50 oraz przyłącze przełożyć na nowy słup.
o Szczegóły związane z trasą przebudowywanych sieci elektroenergetycznych wskazano na planie sytuacyjnym. Całość prac wykonać w terminach uzgodnionych z Inwestorem i Generalnym Wykonawcą prac działając w porozumieniu z ENERGA-OPERATOR S.A. Należy mieć na uwadze jak najkrótszą przerwę w zasilaniu odbiorców. Słupy zaprojektowano w oparciu o katalog firmy ENSTO "Katalog do projektowania linii nn z przewodami izolowanymi samonośnymi na żerdziach wirowanych i ŻN".
Całość zakresu objętego realizacją przedstawiona została na załączonym zbiorczym planie zagospodarowania terenu.
o Sieć oświetlenia ulicznego
STAN PROJEKTOWANY
Projektuje się oświetlenie ul. Twórców Liskowa poprzez wymianę opraw oświetleniowych wysokoprężnych na oprawy LED, a także nowe oświetlenie wraz z przejściem dla pieszych i iluminacją bramownicy i napisu "TECHNIKUM". .
Branża telekomunikacyjna
STAN PROJEKTOWANY
Zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi, w celu usunięcia kolizji, projektuje się demontaż i budowę infrastruktury telekomunikacyjnej Orange Polska S.A. , znajdującej się w zakresie planowanych prac ziemnych. Trasę odcinków kabli telekomunikacyjnych doziemnych przeznaczonych do demontażu i budowy pokazano na planie zagospodarowania terenu. Przebudować kable miedziane.
- budowę studni typu SKR-1 - 3 szt. Głębokość posadowienia rur: 0,7 m. Głębokość posadowienia studni : 1,0 m. Wykop pod lokalizację rur i studni nie wymaga szalowania, wykonywany jest ręcznie i przy użyciu minikoparki.
Przebudowa ul. Antoniego Szewczyka w miejscowości Lisków
Projektuje się następujące rozwiązania techniczne :
Branża drogowa
- na odcinku objętym inwestycją likwidacja rowu przydrożnego w granicach pasa drogowego
(strona prawa),
-Wykonanie chodnika o szerokości : - 2,0 m
-Szerokość zjazdów : zgodnie z planem zagospodarowania,
-Przekrój poprzeczny : jednostronny o wartości 2%,
- Nawierzchnia elementów utwardzonych : - kostka betonowa,
- spadki podłużne:- dostosowane do niwelety jezdni w ul. Szewczyka.
Na planie zagospodarowania przedstawiono lokalizację rowów przydrożnych oraz poboczy.
- wykonanie ścieku przy krawężnikowego.
Branża sanitarna
Projektuje się kanalizację deszczową
Rzędne studzienek podano na planie zagospodarowania terenu oraz profilach podłużnych.
Powierzchnię odwadnianej zlewni przedstawiono mapie sytuacyjno-wysokościowej w skali 1: 500. Wielkości poszczególnych powierzchni cząstkowych, wchodzących w skład analizowanej zlewni zestawiono w na PZT.
Wody opadowe i roztopowe z powierzchni pasa drogowego, zostaną odprowadzone poprzez wpusty drogowe do kanalizacji deszczowej i następnie do rowu.
Branża elektryczna
Projektuje się lampy oświetlenia drogowego zasilane panelami fotowoltaicznymi.
W ramach inwestycji projektuje się umieszczenie 2 lamp. Lokalizację przedstawiono na planie zagospodarowania terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, projektach technicznych oraz pozostałych załącznikach do SWZ.
Uwaga: dołączony do SWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy -nie stanowią one jednak opisu przedmiotu zamówienia. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywistę koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej, STWiORB oraz zapisów SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Warunek zostanie spełniony
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1)w okresie ostatnich 5 lat realizował co najmniej jedno zadanie polegające na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż
1 500 000,00 zł brutto, Uwaga:
- przez wykonanie (zrealizowanie i zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru robót,
- przez jedno zadanie należy rozumieć robotę budowlaną (wykonanie albo zaprojektowanie i wykonanie) zrealizowaną w oparciu o jedną umowę cywilnoprawną
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności:
a) dysponuje kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi o specjalności drogowej i pełnić będzie funkcję kierownika budowy w wyżej wymienionej specjalności lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza aby jedna osoba pełniła kilka funkcji. Zamawiający określając wymogi w zakresie uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane
(Dz. U.z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).
Zamawiający informuje, że posiadane przez osoby uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994. Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują te dokumenty, jako obowiązujące.
Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzają spełnianie warunków dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówień.
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.; Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.; Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.; Wzór oferty na roboty budowlane;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z § 13 Projektowanych postanowień umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-22 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-21