Przebudowa ul. Fabrycznej w Mysłakowicach wraz z budową oświetlenia drogowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa ul. Fabrycznej w Mysłakowicach wraz z budową oświetlenia drogowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMysłakowice
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-21
  • ZamawiającyGmina Mysłakowice
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00046225
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Fabrycznej w Mysłakowicach wraz z budową oświetlenia drogowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mysłakowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 5

1.5.2.) Miejscowość: Mysłakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-533

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756439960

1.5.8.) Numer faksu: 756439999

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fundusze@myslakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://myslakowice.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Fabrycznej w Mysłakowicach wraz z budową oświetlenia drogowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7d2cf89-ad7a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciuminiPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPU https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz pocztyelektronicznej - pzp@myslakowice.pl (przy czym ten sposób komunikacji nie jest właściwy dla ofertyoraz dokumentów składanych wraz z ofertą). Uczestnicy postępowania składając ofertę akceptująpostanowienia: a) Regulaminu korzystania z systemu miniPortal – dostępnego pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugib) Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP – dostępnej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówieniapublicznego musi posiadać konto na e-PUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp doformularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. 3. Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały wRegulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.4. Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, wymiany, wycofania oferty lubwniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 5. Za datę przekazania oferty, zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń orazinnych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.6. We wszelkiej korespondencjizwiązanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się nr ogłoszenia (BZP,TED lub ID postępowania).7. Skrytka e-PUAP Zamawiającego: /Myslakowice/SkrytkaESP9. Adresstrony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumentyzamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:https://myslakowice.bip.net.pl/

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuOgłoszenie nr z dniaBiuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlaneEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L z 2016 r. Nr119, str. 1 z późn.zm.), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowychjest Gmina Mysłakowice, 58-533 Mysłakowice ul. Szkolna 5• inspektorem ochrony danych osobowychw Gminie Mysłakowice jest RODOSTAR Dawid Kaszuba, ul. Przepiórek 10, 41-215 Sosnowiec •Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanymz postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przebudowa drogi gminnej nr 115180D wDąbrowicy, Znak sprawy: RGK.ZP.271.03.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,•odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówieńpublicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z póź. zm.), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGK.ZP.271.04.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Fabrycznej w Mysłakowicach wraz z budową oświetlenia drogowego. Przedmiot zamówienia obejmuje inwestycję na działkach nr 873, 870, 879/9, 880/3, 881/1 obręb 0009 Mysłakowice. Ulica Fabryczna jest drogą gminną o nr. 115158D, krzyżuje się z drogą powiatową nr 2742D, stanowi dojazd do zabudowań oraz nieruchomości niezabudowanych, jest drogą „ślepą”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych dostaw, usługlub robót budowlanych , jak w zamówieniu podstawowym do 15% wartości zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami i wagami: kryterium obowiązujące: cena waga: 60% kryterium przedmiotowe: okres gwarancji i rękojmi waga: 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunki udziału w postępowaniu:O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać sięWykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania;2) spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiającynie stawia warunku w powyższym zakresie. b) uprawnień do prowadzenia określonejdziałalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiającynie stawia warunku w powyższym zakresie. c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Powyższywarunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotemzamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). d) zdolności technicznej lub zawodowej:Powyższy warunek zostaniespełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:a. co najmniej jednąosobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót budowlanych przy realizacji przedmiotowegozamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościkonstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń albo w specjalności drogowej w co najmniejograniczonym zakresie lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi napodstawie wcześniej obowiązujących przepisów bądź uznane na zasadach określonych wustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskichUnii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r., poz. 220 z późn.zm.), posiadający aktualne zaświadczenie oprzynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,b. minimum czteremapracownikami fizycznymi, którzy będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacjązamówienia przez cały okres jego trwania, zatrudnionych na umowę o pracę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziałuw postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w zakresie art. 109ust. 1 pkt.4 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, wktórym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jegolikwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siędokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiedniooświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, luboświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organemsądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym zewzględu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) sytuacjiekonomicznej lub finansowej: dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniana sumę gwarancyjną określoną w dziale XII pkt. 1 ppkt. 2 lit. c. Zgodnie zart. 26 ust. 2c ustawy Pzp,jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentu, o którym mowa powyżej,może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnianie warunku udziału wpostępowaniu; b) zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz osób, które będą uczestniczyć wwykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (dziale XII pkt. 1ppkt. 2 lit. d), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;(Załącznik nr 3 do SWZ);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Powyższy warunek zostanie spełniony, gdyWykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną niemniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). b) zdolność technicznalub zawodowa: Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponujelub będzie dysponował: a. co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownikarobót budowlanych przy realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającą uprawnieniado kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeńlub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawiewcześniej obowiązujących przepisów bądź uznane na zasadach określonych w ustawie ozasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UniiEuropejskiej(Dz.U. z 2020 r., poz. 220 z późn.zm.), posiadający aktualne zaświadczenie oprzynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b. minimum czterema pracownikamifizycznymi, którzy będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówieniaprzez cały okres jego trwania, zatrudnionych na umowę o pracę.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Powyższy warunek zostanie spełniony, gdyWykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną niemniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). b) zdolność technicznalub zawodowa: Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponujelub będzie dysponował: a. co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownikarobót budowlanych przy realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającą uprawnieniado kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeńlub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawiewcześniej obowiązujących przepisów bądź uznane na zasadach określonych w ustawie ozasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UniiEuropejskiej(Dz.U. z 2020 r., poz. 220 z późn.zm.), posiadający aktualne zaświadczenie oprzynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b. minimum czterema pracownikamifizycznymi, którzy będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówieniaprzez cały okres jego trwania, zatrudnionych na umowę o pracę.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 5 000,00. zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), każdy z tych wykonawców (członków konsorcjum) odrębnie składa oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt1 Działu XIV SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający, na mocy art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych, przewidujemożliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treścioferty Wykonawcy dotyczących:1) przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia wzakresie niezbędnym, tzn. jedynie o okres niezbędny do ustania przeszkód w wykonaniuprzedmiotu umowy, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościamileżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno odZamawiającego jak i od Wykonawcy, w szczególności: opóźnieniem w pozyskiwaniu decyzjiadministracyjnych, oczekiwaniem Wykonawcy na uzgodnienia właścicieli urządzeń obcych,zmianami dokumentacji wynikającymi z bieżących uzgodnień z jednostkami decyzyjnymi,koniecznością przesunięcia terminu przekazania terenu budowy, okolicznościami zaistniałymi wtrakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunkami atmosferycznymi, archeologicznymi,geologicznymi, hydrologicznymi, kolizjami z sieciami infrastruktury utrudniającymi lubuniemożliwiającymi terminowe wykonanie przedmiotu umowy, koniecznością zlecenia dodatkowych dostaw, usług lub robótbudowlanych;2) rezygnacji z wykonania czynnościprzewidzianych zakresem umowy, o ile można wyodrębnić ich wartość wraz ze skutkamiwprowadzenia takiej zmiany, w postaci odpowiedniego obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy, wprzypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;3) zmiany zakresu częścizamówienia powierzonej Podwykonawcom lub zmiany Podwykonawcy w zakresie niezbędnymdo zrealizowania przedmiotu umowy zgodnie z SWZ, w przypadku zaistnienia okolicznościmających wpływ na dalszą realizację przedmiotu umowy przez Podwykonawcę;4) zmianypodmiotu trzeciego, na zdolności którego Wykonawca powoływał się składając ofertę, celemwykazania spełniania warunku kwalifikacyjnego dotyczącego wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia w zakresie niezbędnym do zrealizowania przedmiotu umowyzgodnie z SIWZ, w przypadku zaistnienia okoliczności związanych z udziałem podmiotu trzeciegow realizacji przedmiotu umowy;5) usunięcia oczywistych błędów pisarskich lub rachunkowych, atakże usunięcia zapisów, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązująceprzepisy prawa – w zakresie, który jest niezbędny do wyeliminowania błędów; 6) wystąpieniusytuacji nadzwyczajnych typu strajki, epidemia, pandemia, stan wyjątkowy umożliwiającypodjęcie, prowadzenie lub zakończenie robót budowlanych (dostaw i usług).2. Wprowadzeniezmian, o których mowa w ust. 1 oraz zmian o których mowa w art. 455 ustawy prawozamówień publicznych, wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygoremnieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci - Żarów, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI