IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamĂłwienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) ZamawiajÄ
cy ĹźÄ
da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1 KaĹźdy wykonawca zobowiÄ
zany jest do wniesienia wadium w wysokoĹci:
- 15 000,00 zĹ (sĹownie: piÄtnaĹcie tysiÄcy zĹotych).
2 Wadium musi byÄ wniesione przed upĹywem terminu do skĹadania ofert.
3 Wadium moĹźe byÄ wniesione w jednej lub kilku nastÄpujÄ
cych formach:
1) pieniÄ
dzu, przelewem na konto bankowe ZamawiajÄ
cego, prowadzone w Banku PKO BP O/BiĹgoraj,
Nr konta bankowego 72 1020 5385 0000 9202 0004 2549
2) porÄczeniach bankowych lub porÄczeniach spĂłĹdzielczej kasy oszczÄdnoĹciowo - kredytowej, z tym Ĺźe porÄczenie kasy jest zawsze porÄczeniem pieniÄĹźnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porÄczeniach udzielonych przez podmioty, o ktĂłrych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju PrzedsiÄbiorczoĹci (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, ze zm.).
JeĹźeli wadium zostanie wniesione w pieniÄ
dzu, przelewem, na poleceniu przelewu naleĹźy wpisaÄ: âWadium â Przebudowa â ul. DÄ
browskiego w BiĹgoraju.â
4 W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niĹź w pieniÄ
dzu, wymagane jest doĹÄ
czenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz ZamawiajÄ
cego. Dokumenty,
o ktĂłrych mowa w punkcie 3 ppkt 2)-5) SIWZ muszÄ
zawieraÄ okreĹlony datÄ
termin odpowiedzialnoĹci, nie krĂłtszy niĹź okres zwiÄ
zania ofertÄ
okreĹlony w specyfikacji istotnych warunkĂłw zamĂłwienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez WykonawcÄ okreĹlone w art.46 ust. 5 PZP. KserokopiÄ dokumentĂłw potwierdzajÄ
cych wniesienie wadium naleĹźy doĹÄ
czyÄ do oferty, natomiast oryginaĹ gwarancji/porÄczenia naleĹźy umieĹciÄ w ofercie w sposĂłb umoĹźliwiajÄ
cy jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy.
5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydowaÄ bÄdzie data i godzina wpĹywu ĹrodkĂłw
na rachunek bankowy ZamawiajÄ
cego.
6 ZamawiajÄ
cy zwrĂłci wadium wszystkim wykonawcom niezwĹocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewaĹźnieniu postÄpowania, z wyjÄ
tkiem wykonawcy, ktĂłrego oferta zostaĹa wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeĹźeniem pkt 12
7 Wykonawcy, ktĂłrego oferta zostaĹa wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiajÄ
cy zwraca wadium niezwĹocznie po zawarciu umowy w sprawie zamĂłwienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia naleĹźytego wykonania umowy.
8 ZamawiajÄ
cy zwrĂłci niezwĹocznie wadium na wniosek wykonawcy, ktĂłry wycofaĹ ofertÄ przed upĹywem terminu skĹadania ofert.
9 ZamawiajÄ
cy bÄdzie ĹźÄ
daĹ ponownego wniesienia wadium przez wykonawcÄ, ktĂłremu zwrĂłcono wadium na podstawie pkt 1, jeĹźeli w wyniku rozstrzygniÄcia odwoĹania jego oferta zostaĹa wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesienie wadium w terminie okreĹlonym przez zamawiajÄ
cego.
10 JeĹźeli wadium wniesiono w pieniÄ
dzu, zamawiajÄ
cy zwraca je wraz z odsetkami wynikajÄ
cymi z umowy rachunku bankowego, na ktĂłrym byĹo ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej
za przelew pieniÄdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcÄ.
11 ZamawiajÄ
cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeĹźeli wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie , o ktĂłrym mowa w art. 26 ust 3 i 3a, z przyczyn leĹźÄ
cych po jego stronie,
nie zĹoĹźyĹ oĹwiadczeĹ lub dokumentĂłw potwierdzajÄ
cych okolicznoĹci o ktĂłrych mowa
w art. 25 ust 1 oĹwiadczenia o ktĂłrych mowa w art. 25a ust. 1, peĹnomocnictw, lub nie wyraziĹ zgody na poprawienie omyĹki, o ktĂłrej mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowaĹo brak moĹźliwoĹci wybrania oferty zĹoĹźonej przez wykonawcÄ jako najkorzystniejszej.
12 ZamawiajÄ
cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeĹźeli wykonawca ktĂłrego oferta zostaĹa wybrana:
1) odmĂłwiĹ podpisania umowy w sprawie zamĂłwienia publicznego na warunkach okreĹlonych w ofercie,
2) nie wniĂłsĹ wymaganego zabezpieczenia naleĹźytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamĂłwienia publicznego staĹo siÄ niemoĹźliwe z przyczyn leĹźÄ
cych po stronie wykonawcy
IV.1.3) Przewiduje siÄ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamĂłwienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siÄ zĹoĹźenia ofert w postaci katalogĂłw elektronicznych lub doĹÄ
czenia do ofert katalogĂłw elektronicznych:
nie
Dopuszcza siÄ zĹoĹźenie ofert w postaci katalogĂłw elektronicznych lub doĹÄ
czenia do ofert katalogĂłw elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siÄ zĹoĹźenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siÄ zĹoĹźenie oferty wariantowej
nie
ZĹoĹźenie oferty wariantowej dopuszcza siÄ tylko z jednoczesnym zĹoĹźeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawcĂłw, ktĂłrzy zostanÄ
zaproszeni do udziaĹu w postÄpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawcĂłw Â
Przewidywana minimalna liczba wykonawcĂłw
Maksymalna liczba wykonawcĂłw Â
Kryteria selekcji wykonawcĂłw:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupĂłw:
Umowa ramowa bÄdzie zawarta:
Czy przewiduje siÄ ograniczenie liczby uczestnikĂłw umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Umowa ramowa nie bÄdzie zawarta
ZamĂłwienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupĂłw:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupĂłw dopuszcza siÄ zĹoĹźenie ofert w formie katalogĂłw elektronicznych:
nie
Przewiduje siÄ pobranie ze zĹoĹźonych katalogĂłw elektronicznych informacji potrzebnych do sporzÄ
dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupĂłw:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem)
nie
NaleĹźy wskazaÄ elementy, ktĂłrych wartoĹci bÄdÄ
przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje siÄ ograniczenia co do przedstawionych wartoĹci, wynikajÄ
ce z opisu przedmiotu zamĂłwienia:
nie
NaleĹźy podaÄ, ktĂłre informacje zostanÄ
udostÄpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bÄdzie termin ich udostÄpnienia:
Informacje dotyczÄ
ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposĂłb postÄpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bÄdÄ
warunki, na jakich wykonawcy bÄdÄ
mogli licytowaÄ (minimalne wysokoĹci postÄ
pieĹ):
Informacje dotyczÄ
ce wykorzystywanego sprzÄtu elektronicznego, rozwiÄ
zaĹ i specyfikacji technicznych w zakresie poĹÄ
czeĹ:
Wymagania dotyczÄ
ce rejestracji i identyfikacji wykonawcĂłw w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapĂłw aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
| |
Czy wykonawcy, ktĂłrzy nie zĹoĹźyli nowych postÄ
pieĹ, zostanÄ
zakwalifikowani do nastÄpnego etapu:
nie
Warunki zamkniÄcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) KryteriaKryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji i rÄkojmi | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o ktĂłrej mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogĹoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogĹoszeniem
Minimalne wymagania, ktĂłre muszÄ
speĹniaÄ wszystkie oferty:
nie przewiduje
Przewidziane jest zastrzeĹźenie prawa do udzielenia zamĂłwienia na podstawie ofert wstÄpnych bez przeprowadzenia negocjacji
nie
Przewidziany jest podziaĹ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
nie
NaleĹźy podaÄ informacje na temat etapĂłw negocjacji (w tym liczbÄ etapĂłw):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagaĹ zamawiajÄ
cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokoĹci nagrĂłd dla wykonawcĂłw, ktĂłrzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiÄ
zania stanowiÄ
ce podstawÄ do skĹadania ofert, jeĹźeli zamawiajÄ
cy przewiduje nagrody:
WstÄpny harmonogram postÄpowania:
PodziaĹ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiÄ
zaĹ:
nie
NaleĹźy podaÄ informacje na temat etapĂłw dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamĂłwienia definiujÄ
ce minimalne wymagania, ktĂłrym muszÄ
odpowiadaÄ wszystkie oferty:
PodziaĹ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegajÄ
cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriĂłw oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunkĂłw zamĂłwienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na ktĂłrej bÄdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na ktĂłrej jest dostÄpny opis przedmiotu zamĂłwienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczÄ
ce rejestracji i identyfikacji wykonawcĂłw w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urzÄ
dzeĹ informatycznych:
SposĂłb postÄpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okreĹlenie minimalnych wysokoĹci postÄ
pieĹ:
Informacje o liczbie etapĂłw licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
| |
Wykonawcy, ktĂłrzy nie zĹoĹźyli nowych postÄ
pieĹ, zostanÄ
zakwalifikowani do nastÄpnego etapu:
nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniÄcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, ktĂłre zostanÄ
wprowadzone do treĹci zawieranej umowy w sprawie zamĂłwienia publicznego, albo ogĂłlne warunki umowy, albo wzĂłr umowy:
Wymagania dotyczÄ
ce zabezpieczenia naleĹźytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje siÄ istotne zmiany postanowieĹ zawartej umowy w stosunku do treĹci oferty, na podstawie ktĂłrej dokonano wyboru wykonawcy:
tak
NaleĹźy wskazaÄ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
ZamawiajÄ
cy przewiduje moĹźliwoĹÄ dokonania zmiany istotnych warunkĂłw umowy i okreĹla warunki zmiany:
1. ZamawiajÄ
cy przewiduje moĹźliwoĹÄ dokonania zmiany terminu przewidzianego na zrealizowanie przedmiotu zamĂłwienia w przypadku koniecznoĹci spowolnienia lub wstrzymania robĂłt, ze wzglÄdu na:
1) wystÄ
pienia wyjÄ
tkowych warunkĂłw atmosferycznych, odbiegajÄ
ce od typowych, uniemoĹźliwiajÄ
cych prowadzenie robĂłt budowlanych, przeprowadzanie prĂłb i sprawdzeĹ, dokonywanie odbiorĂłw, w szczegĂłlnoĹci klÄsk ĹźywioĹowych;
2) wykryte warunki archeologiczne, geologiczne lub terenowe, w szczegĂłlnoĹci, wykopaliska archeologiczne, niewypaĹy i niewybuchy, istnienie nie zainwentaryzowanych lub bĹÄdnie zainwentaryzowanych obiektĂłw budowlanych;
3) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez ZamawiajÄ
cego ze wzglÄdu na czynniki, ktĂłrych ZamawiajÄ
cy nie mĂłgĹ przewidzieÄ (w szczegĂłlnoĹci koniecznoĹci wykonania dodatkowych badaĹ, ekspertyz);
4) koniecznoĹÄ wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych w takcie realizacji umowy, majÄ
cych wpĹyw na termin realizacji;
5) koniecznoĹÄ wykonania innych robĂłt na tym samym placu budowy uniemoĹźliwiajÄ
cych wykonywanie robĂłt realizowanych w ramach przedmiotowego zamĂłwienia;
6) koniecznoĹÄ wykonania zamĂłwieĹ dodatkowych warunkujÄ
cych prawidĹowe wykonanie zamĂłwienia podstawowego;
7) uzyskanie odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleĹ, uzgodnieĹ z przyczyn niezawinionych przez WykonawcÄ, w tym odmowa udostÄpnienia nieruchomoĹci do celĂłw realizacji robĂłt przez wĹaĹcicieli;
8) wystÄ
pienie innych przyczyn zewnÄtrznych niezaleĹźnych od ZamawiajÄ
cego oraz Wykonawcy skutkujÄ
cych niemoĹźliwoĹciÄ
wykonania przedmiotu umowy w ustalonym terminie
2. W przypadkach, o ktĂłrych mowa w ust. 1 termin wykonania umowy zostanie przedĹuĹźony o czas wstrzymania robĂłt lub czas, jaki Wykonawca utraciĹ, ze wzglÄdu na koniecznoĹÄ spowolnienia robĂłt.
3. ZamawiajÄ
cy przewiduje moĹźliwoĹÄ dokonania zmiany zakresu przedmiotu zamĂłwienia spowodowanej koniecznoĹciÄ
ograniczenia zakresu przez ZamawiajÄ
cego ze wzglÄdu na czynniki niezaleĹźne od ZamawiajÄ
cego i ktĂłrych ZamawiajÄ
cy nie mĂłgĹ przewidzieÄ. W takim przypadku, zakres przewidziany do zrealizowania w ramach przedmiotu umowy moĹźe ulec zmniejszeniu o zakres, ktĂłry nie bÄdzie wykonywany na skutej tej okolicznoĹci.
4. ZamawiajÄ
cy przewiduje moĹźliwoĹÄ dokonania zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamĂłwienia spowodowanej w szczegĂłlnoĹci nastÄpujÄ
cymi okolicznoĹciami;
1) niedostÄpnoĹciÄ
na rynku materiaĹĂłw lub urzÄ
dzeĹ wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robĂłt spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku;
2) pojawieniem siÄ na rynku materiaĹĂłw lub urzÄ
dzeĹ nowszej generacji pozwalajÄ
cych na zaoszczÄdzenie kosztĂłw realizacji lub kosztĂłw eksploatacji przedmiotu umowy;
3) koniecznoĹciÄ
zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych materiaĹĂłw, urzÄ
dzeĹ, rozwiÄ
zaĹ technicznych/technologicznych niĹź wskazane w dokumentacji projektowej czy specyfikacjach technicznych,
w sytuacji gdy przewidywane materiaĹy/urzÄ
dzenia/rozwiÄ
zania groziĹyby wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy lub wprowadzenie materiaĹĂłw/urzÄ
dzeĹ/ rozwiÄ
zaĹ zamiennych byĹoby uzasadnione z punktu widzenia technicznego, uĹźytkowego i ekonomicznego, korzystne dla ZamawiajÄ
cego.
5. W przypadku wystÄ
pienia okolicznoĹci wskazanych w ust. 4 zmiana sposobu speĹnienia Ĺwiadczenia umownego jest dopuszczalna pod warunkiem, Ĺźe wprowadzenie materiaĹĂłw/urzÄ
dzeĹ/rozwiÄ
zaĹ zamiennych nie spowoduje pogorszenia parametrĂłw inwestycji i zapewni utrzymanie standardĂłw jakoĹciowych.
6. ZamawiajÄ
cy przewiduje moĹźliwoĹÄ dokonania zmiany wynagrodzenia umownego za zrealizowanie przedmiotu zamĂłwienia w szczegĂłlnoĹci spowodowana:
1) wystÄ
pieniem okolicznoĹci okreĹlonych w ust. 3. - wynagrodzenie umowne ulegnie zmniejszeniu o koszt robĂłt ktĂłry staĹ siÄ niemoĹźliwy do wykonania na skutej tej okolicznoĹci;
2) wystÄ
pieniem okolicznoĹci okreĹlonych w ust. 4. - wynagrodzenie umowne moĹźe ulec zmianie o wartoĹÄ wynikajÄ
cÄ
z tytuĹu zastosowania robĂłt materiaĹĂłw/urzÄ
dzeĹ/rozwiÄ
zaĹ zamiennych;
3) zmianÄ
ustawowej stawki VAT na realizowany przedmiot umowy â w przypadku wystÄ
pienia tej okolicznoĹci wynagrodzenie umowne moĹźe zostaÄ zmienione, zmiana moĹźe polegaÄ na zwiÄkszeniu lub zmniejszeniu wynagrodzenia w zwiÄ
zku ze zmianÄ
stawki podatku VAT i moĹźe dotyczyÄ wyĹÄ
cznie robĂłt realizowanych po terminie zmiany stawki VAT.
7. Dopuszcza siÄ zmiany niniejszej umowy w przypadku wystÄ
pienia okolicznoĹci, ktĂłrych strony nie byĹy w stanie przewidzieÄ, pomimo zachowania naleĹźytej starannoĹci, skutkujÄ
ce niemoĹźliwoĹciÄ
wykonywania czynnoĹci przewidzianych umowÄ
.
8. Dopuszcza siÄ moĹźliwoĹÄ zmiany osĂłb wyznaczonych do peĹnienia funkcji, jak teĹź powoĹania nowych w przypadku: Ĺmierci, rozwiÄ
zania stosunku pracy, utraty uprawnieĹ niezbÄdnych do wykonywania funkcji w ramach niniejszego zamĂłwienia, innych zdarzeĹ losowych zaistniaĹych z przyczyn niezaleĹźnych od ZamawiajÄ
cego oraz Wykonawcy, skutkujÄ
cych obiektywnÄ
niemoĹźliwoĹciÄ
peĹnienia funkcji przez danÄ
osobÄ, wynikajÄ
cych z okolicznoĹci, ktĂłrych mimo zachowania naleĹźytej starannoĹci nie moĹźna byĹo przewidzieÄ przed wszczÄciem postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia publicznego. Zmiana osĂłb wyznaczonych do peĹnienia funkcji, jak teĹź powoĹanie nowych, bÄdzie moĹźliwa na uzasadnionych obiektywnymi okolicznoĹciami na wniosek Wykonawcy po zaakceptowaniu przez ZamawiajÄ
cego kandydatury innej osoby speĹniajÄ
cej warunki zawarte w SIWZ, co oznacza, Ĺźe kwalifikacje nowo wprowadzonych osĂłb muszÄ
byÄ takie same albo wyĹźsze od kwalifikacji personelu wykazanego w ofercie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) SposĂłb udostÄpniania informacji o charakterze poufnym (jeĹźeli dotyczy): Ĺrodki sĹuĹźÄ
ce ochronie informacji o charakterze poufnymIV.6.2) Termin skĹadania ofert lub wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu:
Data: 02/02/2017, godzina: 11:00,
SkrĂłcenie terminu skĹadania wnioskĂłw, ze wzglÄdu na pilnÄ
potrzebÄ udzielenia zamĂłwienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem):
nie
WskazaÄ powody:
JÄzyk lub jÄzyki, w jakich mogÄ
byÄ sporzÄ
dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu
>
JÄzyk Poski
IV.6.3) Termin zwiÄ
zania ofertÄ
:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skĹadania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siÄ uniewaĹźnienie postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia, w przypadku nieprzyznania ĹrodkĂłw pochodzÄ
cych z budĹźetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ
cych zwrotowi ĹrodkĂłw z pomocy udzielonej przez paĹstwa czĹonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), ktĂłre miaĹy byÄ przeznaczone na sfinansowanie caĹoĹci lub czÄĹci zamĂłwienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje siÄ uniewaĹźnienie postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia, jeĹźeli Ĺrodki sĹuĹźÄ
ce sfinansowaniu zamĂłwieĹ na badania naukowe lub prace rozwojowe, ktĂłre zamawiajÄ
cy zamierzaĹ przeznaczyÄ na sfinansowanie caĹoĹci lub czÄĹci zamĂłwienia, nie zostaĹy mu przyznane
tak
IV.6.6) Informacje dodatkowe:W postÄpowaniu komunikacja miÄdzy ZamawiajÄ
cym a Wykonawcami odbywa siÄ za poĹrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. â Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113), osobiĹcie, za poĹrednictwem posĹaĹca, faksu lub przy uĹźyciu ĹrodkĂłw komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o Ĺwiadczeniu usĹug drogÄ
elektronicznÄ
(Dz. U. z 2016 r. poz. 1030).JeĹźeli ZamawiajÄ
cy lub Wykonawca przekazujÄ
oĹwiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za poĹrednictwem faksu lub przy uĹźyciu ĹrodkĂłw komunikacji elektronicznej, kaĹźda ze stron na ĹźÄ
danie drugiej strony niezwĹocznie potwierdza fakt ich otrzymania faks (84) 686-96-65 w formie pisemnej na adres: GMINA MIASTO BIĹGORAJ 23-400 BIĹGORAJ Plac WolnoĹci 16 TEL. (84) 686 96-00 FAX (84) 686-96-65 umbilgoraj.bip.lubelskie.pl e-mail: przetargi@bilgoraj.pl godziny pracy UrzÄdu Miasta : poniedziaĹek, Ĺroda , czwartek, piÄ
tek w godz. 730-1530 wtorek w godz. 8- 16.