Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Chełmińskiej wraz z budową ścieżki rowerowej Wałcz – Ostrowiec (Polski Ład)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wałcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791483
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwalcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipwalcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Chełmińskiej wraz z budową ścieżki rowerowej Wałcz – Ostrowiec (Polski Ład)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2db992c4-aa98-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020536/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa ul. Chełmińskiej wraz z budową ścieżki rowerowej Wałcz - Ostrowiec (Polski Ład)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 269 ust. 2 ustawy pzp, prawa o których mowa w art. 15 (dostęp do danych) i art. 16 (prawo do sprostowania) rozporządzenia 2016/679 „RODO”, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IRP.271.3.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Remont i przebudowa ul. Chełmińskiej w Wałczu wraz z budową parkingów, pieszojezdni i infrastruktury technicznej, na dz. nr ewid. 903, 911, 914, 920/1, 928/1, 928/2, 929, 930, 978/8, 978/17, 1102.
1. W branży drogowej:
a) przebudowę ul. Chełmińskiej na odcinku: od skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego do skrzyżowania z ul. Zbożową
– odcinek A-B, o długości ok. 394,00m i szerokości 6,00m,
b) przebudowę ul. Chełmińskiej oraz budowę parkingów na odcinku: od skrzyżowania z ul. Zbożową do
skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego – odcinek C-D, o długości ok. 213,00m i szerokości 5,50m,
c) budowę pieszojezdni i parkingów na odcinku: od skrzyżowania z ul. Chełmińską (punkt E) do skrzyżowania z ul.
Chełmińską (punkt F) – odcinek E-F, o długości ok. 192,80m i szerokości 5,00m,
d) budowę ciągu pieszo-jezdnego wraz z utwardzeniem terenu – odcinek G-H, o długości ok. 134,00m i szerokości 3,00m.
W ramach inwestycji przewiduje się ponadto budowę/przebudowę infrastruktury związanej z drogą, oraz przebudowę kolidującej infrastruktury niezwiązanej z drogą.
2. W branży sanitarnej:
Na odcinkach A-B, C-D i E-F projektuje się odprowadzenie wód opadowych z jezdni, chodników i zjazdów poprzez nowe studnie wpustowe włączone do istniejącej kanalizacji deszczowej. Na odcinku G-H wody opadowe odprowadzone zostaną powierzchniowo, poprzez nawierzchnię ażurową oraz w przyległy teren zielony.
Odwodnienie drogi zaprojektowano zgodnie z warunkami technicznymi, znak WTP/12/03/20, z dnia 20.03.2020r., wydanymi przez ZWiK sp. z o.o. w Wałczu.
Projekt architektoniczno – budowlany odwodnienia – kanalizacji deszczowej stanowi oddzielne opracowanie. 12
3. W branży elektrycznej:
Z uwagi na kolizje niektórych istniejących słupów oświetleniowych z nowym planem zagospodarowania terenu, występuje konieczność ich przestawienia, na odległość min. 0,50m od krawędzi jezdni.
Projekt architektoniczno – budowlany usunięcia kolizji oświetleniowych stanowi oddzielne opracowanie.
4. W branży e telekomunikacyjnej:
Projektowana budowa drogi wymaga zabezpieczenia sieci teletechnicznej własności:
Orange Polska S.A., zgodnie z warunkami technicznymi nr 21966/TTISIA/T/2020/JP, z dnia 02.06.2020r.,
Netia S.A., zgodnie z warunkami technicznymi nr NTFB-508-0930/20, z dnia 16.06.2020r. ,
Asta-net S.A., zgodnie z warunkami technicznymi nr 85/DZT/AS/2020, z dnia 14.07.2020r.
Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kar umownych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi krajowej nr 22 wraz z budową infrastruktury technicznej, która obejmuje w szczególności realizację niżej wymienionych robót budowlanych:
1. W branży drogowej:
a) Budowę ścieżki pieszo-rowerowej, długości ok. 720m i szer. 3,00m, obramowaną opornikiem bet. 12x25x100cm, na ławie bet. z oporem, w technologii bitumicznej, dla ruchu o kategorii KR1-2, o powierzchni ok. 2300m2
b) przedłużenie istniejącego przepustu drogowego, bet. o śr. 100cm, o ok. 3,00mb, wraz
z nowym wylotem i obrukowaniem skarp i dna wokół wylotu,
c) odwodnienie powierzchniowego nowego obiektu budowlanego, poprzez korektę rowu przydrożnego, długości ok. 500m, budowę osadnika bet., studni wlotowej DN 1200mm
i kanału odprowadzającego z rury PVC fi 200mm, długości ok. 7,00m, zakończonej prefabrykowanym wylotem ze ściankami skośnymi,
d) budowę przepustu pod zjazdem do stacji gazowej wysokiego ciśnienia, o średnicy Ø40cm wraz
z wylotem i wlotem z elementów prefabrykowanych, ze ściankami skośnymi,
e) wykonanie opaski bezpieczeństwa przy zbliżeniu się do krawędzi drogi krajowej,
w technologii kostka betonowa, ograniczoną od strony jezdni krawężnikiem bet. 15x30x100cm, ustawionym na ławie bet. z oporem, o powierzchni ok. 120m2,
f) oznakowania poziomego i pionowego, dotyczącego nowej ścieżki pieszo-rowerowej,
g) zabezpieczenia ruchu pieszego i rowerowego barierą ochronną:
U-11a od strony rowu i skarpy, o długości ok. 800mb,
U-12a od strony krawędzi jezdni, w celu oddzielenia ruchu pojazdów mechanicznych od ruchu uczestników niechronionych, o długości ok. 120mb
2. W branży energetycznej:
a) Oświetlenia ulicznego ścieżki pieszo-rowerowej, które obejmuje orientacyjnie:
wymianę złącza kablowo-pomiarowego typu ZKP 10/1 na typ ZK2x-2P /zrealizuje ENEA Operator
montaż szafki oświetleniowej SO na fundamencie prefabrykowanym
budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego YAKY 4x25mm2:
obwód nr 1 – szafka SO o długości kabla YAKY 4x25mm2 około L = 20m, obwód nr 2 – szafka SO, długość kabla YAKY 4x25mm2 około L = 700m
uziom poziomy z bednarki ocynkowanej 30x4mm o długości około L= 720m
montaż słupów stalowych ocynkowanych o wysokości 6m, montaż wysięgników jednoramiennych WRP 1/1,5/0,7/5, montaż opraw oświetleniowych typu LED 55W w łącznej ilości – 20 szt.
obwód nr 1 – 1szt. obwód nr 2 – 19szt.
b) Usunięcie kolizji energetycznej, polegającej na zaniżeniu istniejącego kabla SN 15kV wraz
z uziemieniem, na długości ok. 120m, na głębokość 0,80m od projektowanych rzędnych góry nawierzchni ścieżki.
3. W branży telekomunikacyjnej:
a) Kanału technologicznego, długości ok. 700m, obejmującego wykonanie:
2xRO (rury osłonowej HDPE Ø125/7,1),
3xRS (rury światłowodowej HDPE Ø40/3,7),
1xWMR (wiązki mikrorur HDPE Ø40 + 7x10/8),
Studni kablowych typ SKR-2, w ilości ok. 8szt.
b) Zabezpieczenie istniejących kabli telekomunikacyjnych, przecinających projektowaną ścieżkę pieszo-rowerową, rurami ochronnymi dwudzielnymi PVC Ø110mm, w ilości ok. 70mb
Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kar umownych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
1.1. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,
Część 1
„Remont i przebudowa ul. Chełmińskiej w Wałczu wraz z budową parkingów, pieszojezdni i infrastruktury technicznej”:
Wykonawcy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg, w technologii bitumicznej i betonowej (kostka betonowa) wraz z budową/przebudową infrastruktury technicznej, o wartości 2 000 000zł (brutto)
Część 2
„Przebudowa drogi krajowej nr 22, polegająca na budowie ścieżki pieszo-rowerowej wraz
z kanałem technologicznym, instalacją oświetlenia i odwodnienia oraz przebudową linii kablowej 15kV w pasie DK22 - ul. Wojska Polskiego w Wałczu (na odcinku od wjazdu do PWSZ do węzła obwodnicy Wałcz – Ostrowiec), położonej na dz. nr 896/1, 896/2”:
Wykonawcy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie ścieżki rowerowej, w technologii bitumicznej, wraz z budową/przebudową infrastruktury technicznej, o wartości 1 000 000zł (brutto),
1.2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
Część 1
„Remont i przebudowa ul. Chełmińskiej w Wałczu wraz z budową parkingów, pieszojezdni i infrastruktury technicznej”:
o co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, bez ograniczeń;
o co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych;
o co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
Część 2
„Przebudowa drogi krajowej nr 22, polegająca na budowie ścieżki pieszo-rowerowej wraz z kanałem technologicznym, instalacją oświetlenia i odwodnienia oraz przebudową linii kablowej 15kV w pasie DK22 - ul. Wojska Polskiego w Wałczu (na odcinku od wjazdu do PWSZ do węzła obwodnicy Wałcz – Ostrowiec), położonej na dz. nr 896/1, 896/2”
o co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, bez ograniczeń;
o co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych;
o co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
1.1. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,
Część 1
„Remont i przebudowa ul. Chełmińskiej w Wałczu wraz z budową parkingów, pieszojezdni i infrastruktury technicznej”:
Wykonawcy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg, w technologii bitumicznej i betonowej (kostka betonowa) wraz z budową/przebudową infrastruktury technicznej, o wartości 2 000 000zł (brutto)
Część 2
„Przebudowa drogi krajowej nr 22, polegająca na budowie ścieżki pieszo-rowerowej wraz
z kanałem technologicznym, instalacją oświetlenia i odwodnienia oraz przebudową linii kablowej 15kV w pasie DK22 - ul. Wojska Polskiego w Wałczu (na odcinku od wjazdu do PWSZ do węzła obwodnicy Wałcz – Ostrowiec), położonej na dz. nr 896/1, 896/2”:
Wykonawcy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie ścieżki rowerowej, w technologii bitumicznej, wraz z budową/przebudową infrastruktury technicznej, o wartości 1 000 000zł (brutto),
1.2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
Część 1
„Remont i przebudowa ul. Chełmińskiej w Wałczu wraz z budową parkingów, pieszojezdni i infrastruktury technicznej”:
o co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, bez ograniczeń;
o co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych;
o co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
Część 2
„Przebudowa drogi krajowej nr 22, polegająca na budowie ścieżki pieszo-rowerowej wraz z kanałem technologicznym, instalacją oświetlenia i odwodnienia oraz przebudową linii kablowej 15kV w pasie DK22 - ul. Wojska Polskiego w Wałczu (na odcinku od wjazdu do PWSZ do węzła obwodnicy Wałcz – Ostrowiec), położonej na dz. nr 896/1, 896/2”
o co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, bez ograniczeń;
o co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych;
o co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej
samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej
samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej
samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej
samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o
których mowa w pkt. IV.2.4 SWZ zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli:
1 w przypadku określonym w pkt. IV.2.4.1 warunek musi zostać spełniony przez co najmniej
jednego z członków konsorcjum, przy czym wykazane zamówienie musi opiewać na kwotę
odpowiadającą wartości i zakresowi zamówienia oraz wskazanej przez Zamawiającego.
2 w przypadku określonym w pkt. IV.2.4.2 warunek zostanie spełniony, jeżeli chociaż jeden z
Wykonawców będzie dysponował osobami wskazanymi powyżej w specyfikacji lub Wykonawcy
będą wspólnie dysponowali tymi osobami.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada
wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w
szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne
przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze umowy,
stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy:
1) w przypadku nie wykonania części przedmiotu umowy Zamawiający może pomniejszyć
należne Wykonawcy wynagrodzenie na podstawie cen jednostkowych zawartych w kosztorysie
ofertowym Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że łączna wartość niewykonanej części przedmiotu
umowy nie może przekraczać 15% wartości pierwotnej umowy. Wykonawcy z tego tytułu nie
przysługują żadne roszczenia, w tym prawo do odszkodowania;
2) w przypadku zawyżonej ilości jednostek przedmiotowych wskazanych przez Zamawiającego
w przedmiarze robót (na podstawie którego Wykonawca sporządził kosztorys ofertowy i dokonał
wyceny robót) - w odniesieniu do rzeczywistej ilości jednostek robót wykonanych przez
Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że łączna wartość potrącenia umowy nie może przekraczać 15%
wartości pierwotnej umowy;
3) w przypadkach określonych w § 18;
4) w sytuacji zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się
na zasadach określonych w art. 118 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca jest
obowiązany wykazać Zamawiającemu iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca
samodzielnie spełnia warunek w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o
udzielenie zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-08 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-08 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1. Zamawiający korzysta z uprawnienia, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 Ustawy i zastrzega sobie
prawo do zaproszenia do negocjacji maksymalnie trzech Wykonawców, których oferty
przedstawiają najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, obliczony na podstawie kryteriów
oceny ofert, określonych w pkt XIX SWZ. 2. Jeżeli liczba wykonawców, którzy w odpowiedzi na
ogłoszenie o zamówieniu złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu, jest mniejsza niż 3,
zamawiający w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 2 Ustawy kontynuuje postępowanie. 3. W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji w pierwszym kroku zamawiający
poinformuje równocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty, o wykonawcach:
1) których oferty nie zostały odrzucone, oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium
oceny ofert i łącznej punktacji,
2) których oferty zostały odrzucone,
- którzy nie zostali zakwalifikowani do negocjacji, oraz punktacji przyznanej ich ofertom w
każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji, w przypadku, o którym mowa w art. 288 ust. 1
Ustawy podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
4. Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia
negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu
ulepszenia treści ofert .
5. Prowadzone negocjacje mają poufny charakter. Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej
strony, ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest
udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.
6. Po zakończeniu negocjacji z wszystkimi wykonawcami, zamawiający informuje o tym fakcie
uczestników negocjacji oraz zaprasza ich do składania ofert dodatkowych.
7. Zaproszenie do złożenia ofert dodatkowych będzie zawierać co najmniej :
1) nazwę oraz adres zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony
internetowej prowadzonego postępowania;
2) sposób i termin składania ofert dodatkowych oraz język lub języki, w jakich muszą one być
sporządzone, oraz termin otwarcia tych ofert.
8. Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści
oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez zamawiającego
w zaproszeniu do negocjacji.
9. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert
wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o
zamówieniu.
10. Oferta przestaje wiązać wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową
zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w
zaproszeniu do negocjacji.
11. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert
wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o
zamówieniu, podlega odrzuceniu.