Przebudowa trzech składnic na drewno, wykonanie zjazdu ze szlaku zrywkowego na drogę...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa trzech składnic na drewno, wykonanie zjazdu ze szlaku zrywkowego na drogę wywozową i remont przepustu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWisła
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-07-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-05
  • Numer ogłoszenia569654-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 569654-N-2019 z dnia 2019-07-05 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła: Przebudowa trzech składnic na drewno, wykonanie zjazdu ze szlaku zrywkowego na drogę wywozową i remont przepustu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła, krajowy numer identyfikacyjny 71001932000000, ul. ul. Czarne  6 , 43-460  Wisła, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 552 426, e-mail wisla@katowice.lasy.gov.pl, faks 338 551 160.
Adres strony internetowej (URL): http://www.wisla.katowice.lasy.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://www.wisla.katowice.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.wisla.katowice.lasy.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.wisla.katowice.lasy.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wersja papierowa
Adres:
PGL LP Nadleśnictwo Wisła ul. Czarne 6, 43-460 Wisła

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa trzech składnic na drewno, wykonanie zjazdu ze szlaku zrywkowego na drogę wywozową i remont przepustu
Numer referencyjny: SAR.270.9.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
4 części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4 części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane po nazwą: "Przebudowa trzech składnic na drewno, wykonanie zjazdu ze szlaku zrywkowego na drogę wywozową i remont przepustu" w Gminie Wisła i Istebna, zgodnie z pięcioma uproszczonymi projektami, pięcioma STWiOR oraz pięcioma przedmiarami robót, w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) Zadanie nr 1 "Przebudowa dwóch składnic na drewno przy drodze leśnej wywozowej nr 31/1 Czarna Wisełka w oddziale 74a w leśnictwie Czarne i w oddziale 69 leśnictwie Przysłup", w Gminie Wisła, zgodnie z dwoma uproszczonymi projektami opracowanym przez Zakład Usług Budowlanych Nadzoru i Kosztorysowania Paweł Cieślar, 43-460 Wisła, ul. Wyzwolenia 86, dwoma przedmiarami robót, dwoma specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, stanowiącymi integralną część niniejszej SIWZ. b) Zadanie nr 2 "Wykonanie składnicy na drewno w oddziale 131 c w Leśnictwie Zapowiedź", w Gminie Istebna, zgodnie z uproszczonym projektem opracowanym przez Zakład Usług Budowlanych Nadzoru i Kosztorysowania Paweł Cieślar , 43-460 Wisła ul. Wyzwolenia 86, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi integralną część niniejszej SIWZ. c) Zadanie nr 3 "Wykonanie zjazdu ze szlaku zrywkowego na drogę wywozową nr 24 w oraz przebudową składnicy na drewno w Leśnictwie Łabajów", w Gminie Wisła, zgodnie z uproszczonym projektem opracowanym przez Zakład Usług Budowlanych Nadzoru i Kosztorysowania Paweł Cieślar , 43-460 Wisła ul. Wyzwolenia 86, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi integralną część niniejszej SIWZ. d) Zadanie nr 4 "Remont przepustu pod drogą wywozową nr 1 w Leśnictwie Bukowiec", w Gminie Istebna, zgodnie z uproszczonym projektem opracowanym przez Zakład Usług Budowlanych Nadzoru i Kosztorysowania Paweł Cieślar , 43-460 Wisła ul. Wyzwolenia 86, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi integralną część niniejszej SIWZ. 3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje min.: I. Zadanie nr 1 "Przebudowa dwóch składnic na drewno przy drodze leśnej wywozowej nr 31/1 Czarna Wisełka w oddziale 74a w leśnictwie Czarne i w oddziale 69 leśnictwie Przysłup" polega min. na: a. oddział 74a: - wykonaniu koryta pod podbudowę składnicy z odwozem ziemi na odległość do 1 km na składowisko wskazane przez Zamawiającego, - rozplantowaniu ziemi na składowisku spycharką wraz z wyrównaniem terenu, - oczyszczeniu rowu z namułu ze złożeniem gruntu na pobocze wraz z rozplantowaniem, - wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego 0-63 mm o grubości 15 cm po uwałowaniu, - wykonaniu podsypki z piasku budowlanego o grubości 5 cm po zagęszczeniu pod ułożenie płyt drogowych, - ułożeniu nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych o wym. 300x120x15 cm - ułożeniu płyt na dojazdach o wym. 300x150x15 cm, - obsypaniu pobocza płyt z tłucznia kamiennego 0-31.5 mm o grubości 15 cm po uwałowaniu, oraz uzupełnieniu nawierzchni pomiędzy istniejącą nawierzchnią asfaltową a płytami tłuczniem kamiennym 0-31.5 mm o grubości 15 cm po uwałowaniu. b. oddział 69 : - wykonaniu koryta pod podbudowę składnicy z odwozem ziemi na odległość do 1 km na miejsce wskazane przez Zamawiającego, - rozplantowaniu ziemi na składowisku spycharkami z wyrównaniem terenu, - wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm, grubość warstwy 15 cm po uwałowaniu, - wykonaniu podsypki piaskowej pod ułożenie płyt o grubości 5 cm po zagęszczeniu, - wykonaniu nawierzchni z płyt żelbetowych o wym. 300x120x15 cm, - obsypaniu nawierzchni z płyt tłuczniem kamiennym. II. Zadanie nr 2 "Wykonanie składnicy na drewno w oddziale 131 c w Leśnictwie Zapowiedź" polega min. na: - wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne podbudowy pod składnicę wraz z rozplantowaniem ziemi z koryta poza składnicą, - wykonaniu podbudowy z tłucznia kamiennego 0-63 mm o grubości 15 cm po uwałowaniu, - wykonaniu podsypki piaskowej o grubości 5 cm po zagęszczeniu, - wykonaniu podsypki piaskowej pod ułożenie płyt o grubości 4-5 cm, - wykonaniu nawierzchni składnicy z płyt żelbetowych pełnych o wym. 3.00x1.20x0.15 m zbrojone podwójnie stalą A-III Ø 12 mm, - obsypaniu kruszywem łamanym 0-63 mm pobocza za płytami. III. Zadanie nr 3 "Wykonanie zjazdu ze szlaku zrywkowego na drogę wywozową nr 24 w oraz przebudową składnicy na drewno w Leśnictwie Łabajów", polega min. na: - wykonaniu koryta pod podbudowę nawierzchni drogi oraz składnicy z odwozem na odległość do 1 km na składowisko wskazane przez Zamawiającego, - wykonaniu rowu wzdłuż szlaku zrywkowego z odwozem ziemi na odległość do 1 km na składowisko wskazane przez Zamawiającego, - rozplantowaniu ziemi na składowisku spycharką oraz wyrównaniu terenu po rozplantowaniu ziemi, - wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego 0-63 mm o grubości 15 cm po uwałowaniu, - wykonaniu podsypki piaskowej pod płyty drogowe o grubości 5 cm po zagęszczeniu, - wykonaniu nawierzchni z płyt wielootworowych żelbetowych typ JUMBO o wym. 100x75x12,5 cm, - wykonaniu nawierzchni składnicy z płyt żelbetowych o wym. 300x120x15 cm, - wykonaniu obsypania pobocza z płyt tłuczniem kamiennym 0-31.5 mm o grubości 15 cm po uwałowaniu oraz szerokości 30 cm, - przestrzeń pomiędzy płytami JUMBO o szerokości 1.00 m należy wypełnić asfaltem, - wykonaniu wodospustu w nawierzchni z płyt ażurowych, - wykonaniu wodospust z drewna, - obrukowaniu odpływów z wodospustów kamieniem łamanym. IV. Zadanie nr 4 "Remont przepustu pod drogą wywozową nr 1 w Leśnictwie Bukowiec", polega min. na: - przecięciu nawierzchni asfaltowej grubości 10 cm pod wymianę przepustu, - ręcznym rozebraniu nawierzchni asfaltowej grubości 10 cm, - wykonaniu wykopu wraz z rozebraniem starego przepustu koparką wraz z odwozem gruntu na odległość do 1 km, - rozplantowaniu ziemi z wykopu na wysypisku wskazanym przez Zamawiającego wraz z zagęszczeniem spycharką, - wyczyszczeniu rowów ręcznie z wyprofilowanie skarp i dna rowu, - wykonaniu ławy fundamentowej ze żwiru o grubości 15 cm pod ułożenie rury przepustowej, - ułożeniu rury spiralnej karbowanej z PCW o ściankach podwójnych Ø 600 mm ze spadkiem 10 % w kierunku potoku wraz z obsypaniem rury żwirem lub piaskiem kopanym do wysokości 15 cm nad rurą, - wykonaniu ścianek czołowych prostych na wlocie i wylocie przepustu wraz z fundamentem i zbrojeniem stalą AIII Ø12 mm, - wykonaniu brukowania ścianek i podłoża na wlocie i wylocie przepustu z kamienia łamanego o grubości 15-20 cm na podsypce piaskowej lub betonie, wysokość ścianki z kamienia na wlocie 40 cm, natomiast na wylocie 80 cm, - wyrównaniu podbudowy z tłucznia kamiennego 0-63 mm na przepuście do wysokości 10 cm poniżej istniejącej nawierzchni wraz z zagęszczeniem, - wyrównaniu nawierzchni na przekopie z mieszanki mineralno-asfaltowej ścieralnej, - ułożeniu płyt żelbetowych nad rowem bez podbudowy płyty o wym. 3.00x1.50x0.15m

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-10-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-10-31
2019-10-31
2019-10-31
2019-10-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania dla każdego z czterech zadań do 2019.10.31.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie: a) art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy PZP (przesłanki obligatoryjne wykluczenia), b) art. 24 ust.5 pkt. 1 i pkt. 8 ustawy PZP (fakultatywne przesłanki wykluczenia), tj. Zamawiający wykluczy Wykonawcę: - w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 243 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 498); - który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 15 ustawy PZP, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2)spełniają warunki udziału dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże niezależnie od ilości zadań na, które składa ofertę, że: a) dla każdego z zadań – w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda, w zakresie robót drogowych zakończonych, tj. remont, przebudowa, odbudowa, budowa dróg, składnic leśnych, szlaków zrywkowych o nawierzchni tłuczniowej, z płyt JUMBO, płyt drogowych. UWAGA 1) Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej, 2) Wykonawca może się powołać na doświadczenie zdobyte przy realizacji robót w ramach konsorcjum, tylko w takim zakresie, w jakim rzeczywiście roboty te sam wykonał. 3) Wykonawca, który składa oferty na kilka zadań, może powołać się na to samo doświadczenie. 4) Mając na uwadze art. 23 ust. 5 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, warunek, o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia b) dla każdego z zadań – dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi drogowymi lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wydane wg art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (tj. Dz.U.2018.1202 z późn. zm.) - zwane dalej Prawem Budowlanym. Zamawiający uzna warunek posiadania uprawnień budowlanych poprzez przedstawienie osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach inaczej nazwanych lecz wyłącznie takich, które uprawniają do wykonywania tych samych czynności, do których uprawniają uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Przez uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie Prawa Budowlanego albo odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów. Wskazane przez Wykonawcę osoby, bez względu na kraj ich pochodzenia i miejsce zamieszkania, muszą spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo Budowlane. UWAGA 1) Wykonawca, który składa oferty na kilka zadań, może wykazać dysponowanie tą samą osobą pełniącą funkcję Kierownika Budowy dla każdego zadania. 2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 PZP wykonawcy muszą łącznie wykazać spełnienie warunków uczestnictwa, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 2, natomiast brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia musi wykazać samodzielnie. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13–22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 i pkt. 8 ustawy PZP. 6. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP. b) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP; c)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; e) oświadczenia Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz.U.2018r. poz. 1445 z póż. zm). - w przypadku składania oferty na kilka zadań w/w dokumenty mogą być złożone tylko raz;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, tj.: 1) Potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są poświadczenia lub referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - w przypadku składania oferty na klilka zadań w/w dokumenty muszą być złożone osobno dla każdego z zadań; 2) Potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP. b) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP; c)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; e) oświadczenia Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz.U.2018r. poz. 1445 z póż. zm). - w przypadku składania oferty na kilka zadań w/w dokumenty mogą być złożone tylko raz;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załącznikach nr 3, 4 do SIWZ – osobno dla każdego z zadań. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.1. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Do oferty wykonawca dołącza stosowne pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do podpisania ofert nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do podpisania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ)- osobno dla każdego z zadań. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
6. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, tj.: 1) Potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są poświadczenia lub referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - w przypadku składania oferty na klilka zadań w/w dokumenty muszą być złożone osobno dla każdego z zadań; 2) Potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP. b) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP; c)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; e) oświadczenia Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz.U.2018r. poz. 1445 z póż. zm). - w przypadku składania oferty na kilka zadań w/w dokumenty mogą być złożone tylko raz;
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysami ofertowymi dla : Zadanie nr 1 – dwa kosztorysy ofertowe, Zadanie nr 2 – jeden kosztorys ofertowy, Zadanie nr 3 – jeden kosztorys ofertowy, Zadanie nr 4 – jeden kosztorys ofertowy. 2) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy 3) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1 (załączniki nr 3,4) 4) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ 5) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium gwarancji – na formularzu oferty, 6) pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7) zaleca się dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości w tym: Zadanie nr 1 "Przebudowa dwóch składnic na drewno przy drodze leśnej wywozowej nr 31/1 Czarna Wisełka w oddziale 74a w leśnictwie Czarne i w oddziale 69 leśnictwie Przysłup": 1.300,00 zł (jeden tysiąc trzysta). Zadanie nr 2 "Wykonanie składnicy na drewno w oddziale 131 c w Leśnictwie Zapowiedź": 1.300,00 zł (jeden tysiąc trzysta). Zadanie nr 3 "Wykonanie zjazdu ze szlaku zrywkowego na drogę wywozową nr 24 w oraz przebudową składnicy na drewno w Leśnictwie Łabajów" : 1.400,00 zł (jeden tysiąc czterysta). Zadanie nr 4 "Remont przepustu pod drogą wywozową nr 1 w Leśnictwie Bukowiec" 400,00 zł (czterysta). 2. Wadium może być wniesione w: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U.2019 poz. 310). a) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego – BGŻ BNP PARIBAS S.A. o/ Bielsko-Biała nr 34 2030 0045 1110 0000 0088 8110, najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 22.07.2019r. do godz. 8.30 z podaniem nr zadania(ń). Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku zamawiającego. b) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. c) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny, z podaniem imienia i nazwiska. W treści gwarancji należy wyraźnie wskazać jakiego zadania dotyczy oraz zawrzeć bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. d) Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały czas związania z ofertą.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Szczegółowy zakres dopuszczalnych zmian § 10 załącznika nr 2 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-22, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2.Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, dwa, trzy, cztery zadania. Wykonawca może złożyć tylko po jednej ofercie na każde z zadań. 3.Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 4.Miejsce składania ofert: Sekretariat PGL LP Nadleśnictwo Wisła ul. Czarne 6, 43-460 Wisła. 5.Pozostałe wymogi zamówienia zostały zawarte w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 Przebudowa dwóch składnic na drewno przy drodze leśnej wywozowej nr 31/1 Czarna Wisełka w oddziale 74a w leśnictwie Czarne i w oddziale 69 leśnictwie Przysłup
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a. oddział 74a: polega na: - wykonaniu koryta pod podbudowę składnicy z odwozem ziemi na odległość do 1 km na składowisko wskazane przez Zamawiającego, - rozplantowaniu ziemi na składowisku spycharką wraz z wyrównaniem terenu, - oczyszczeniu rowu z namułu ze złożeniem gruntu na pobocze wraz z rozplantowaniem, - wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego 0-63 mm o grubości 15 cm po uwałowaniu, - wykonaniu podsypki z piasku budowlanego o grubości 5 cm po zagęszczeniu pod ułożenie płyt drogowych, - ułożeniu nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych o wym. 300x120x15 cm - ułożeniu płyt na dojazdach o wym. 300x150x15 cm, - obsypaniu pobocza płyt z tłucznia kamiennego 0-31.5 mm o grubości 15 cm po uwałowaniu, oraz uzupełnieniu nawierzchni pomiędzy istniejącą nawierzchnią asfaltową a płytami tłuczniem kamiennym 0-31.5 mm o grubości 15 cm po uwałowaniu. b. oddział 69 : - wykonaniu koryta pod podbudowę składnicy z odwozem ziemi na odległość do 1 km na miejsce wskazane przez Zamawiającego, - rozplantowaniu ziemi na składowisku spycharkami z wyrównaniem terenu, - wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm, grubość warstwy 15 cm po uwałowaniu, - wykonaniu podsypki piaskowej pod ułożenie płyt o grubości 5 cm po zagęszczeniu, - wykonaniu nawierzchni z płyt żelbetowych o wym. 300x120x15 cm, - obsypaniu nawierzchni z płyt tłuczniem kamiennym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarncja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 Wykonanie składnicy na drewno w oddziale 131 c w Leśnictwie Zapowiedź
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Polega min. na: - wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne podbudowy pod składnicę wraz z rozplantowaniem ziemi z koryta poza składnicą, - wykonaniu podbudowy z tłucznia kamiennego 0-63 mm o grubości 15 cm po uwałowaniu, - wykonaniu podsypki piaskowej o grubości 5 cm po zagęszczeniu, - wykonaniu podsypki piaskowej pod ułożenie płyt o grubości 4-5 cm, - wykonaniu nawierzchni składnicy z płyt żelbetowych pełnych o wym. 3.00x1.20x0.15 m zbrojone podwójnie stalą A-III Ø 12 mm, - obsypaniu kruszywem łamanym 0-63 mm pobocza za płytami.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: . Zadanie nr 3 Wykonanie zjazdu ze szlaku zrywkowego na drogę wywozową nr 24 w oraz przebudową składnicy na drewno w Leśnictwie Łabajów.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Polega min. na: - wykonaniu koryta pod podbudowę nawierzchni drogi oraz składnicy z odwozem na odległość do 1 km na składowisko wskazane przez Zamawiającego, - wykonaniu rowu wzdłuż szlaku zrywkowego z odwozem ziemi na odległość do 1 km na składowisko wskazane przez Zamawiającego, - rozplantowaniu ziemi na składowisku spycharką oraz wyrównaniu terenu po rozplantowaniu ziemi, - wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego 0-63 mm o grubości 15 cm po uwałowaniu, - wykonaniu podsypki piaskowej pod płyty drogowe o grubości 5 cm po zagęszczeniu, - wykonaniu nawierzchni z płyt wielootworowych żelbetowych typ JUMBO o wym. 100x75x12,5 cm, - wykonaniu nawierzchni składnicy z płyt żelbetowych o wym. 300x120x15 cm, - wykonaniu obsypania pobocza z płyt tłuczniem kamiennym 0-31.5 mm o grubości 15 cm po uwałowaniu oraz szerokości 30 cm, - przestrzeń pomiędzy płytami JUMBO o szerokości 1.00 m należy wypełnić asfaltem, - wykonaniu wodospustu w nawierzchni z płyt ażurowych, - wykonaniu wodospust z drewna, - obrukowaniu odpływów z wodospustów kamieniem łamanym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4 Remont przepustu pod drogą wywozową nr 1 w Leśnictwie Bukowiec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Polega min. na: - przecięciu nawierzchni asfaltowej grubości 10 cm pod wymianę przepustu, - ręcznym rozebraniu nawierzchni asfaltowej grubości 10 cm, - wykonaniu wykopu wraz z rozebraniem starego przepustu koparką wraz z odwozem gruntu na odległość do 1 km, - rozplantowaniu ziemi z wykopu na wysypisku wskazanym przez Zamawiającego wraz z zagęszczeniem spycharką, - wyczyszczeniu rowów ręcznie z wyprofilowanie skarp i dna rowu, - wykonaniu ławy fundamentowej ze żwiru o grubości 15 cm pod ułożenie rury przepustowej, - ułożeniu rury spiralnej karbowanej z PCW o ściankach podwójnych Ø 600 mm ze spadkiem 10 % w kierunku potoku wraz z obsypaniem rury żwirem lub piaskiem kopanym do wysokości 15 cm nad rurą, - wykonaniu ścianek czołowych prostych na wlocie i wylocie przepustu wraz z fundamentem i zbrojeniem stalą AIII Ø12 mm, - wykonaniu brukowania ścianek i podłoża na wlocie i wylocie przepustu z kamienia łamanego o grubości 15-20 cm na podsypce piaskowej lub betonie, wysokość ścianki z kamienia na wlocie 40 cm, natomiast na wylocie 80 cm, - wyrównaniu podbudowy z tłucznia kamiennego 0-63 mm na przepuście do wysokości 10 cm poniżej istniejącej nawierzchni wraz z zagęszczeniem, - wyrównaniu nawierzchni na przekopie z mieszanki mineralno-asfaltowej ścieralnej, - ułożeniu płyt żelbetowych nad rowem bez podbudowy płyty o wym. 3.00x1.50x0.15m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekip na docieplenia - Zabrze
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ekip na docieplenia Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI