Przebudowa trzech odcinków dróg gminnych: nr 130637C od km 0+000 do km 0+498 w m....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa trzech odcinków dróg gminnych: nr 130637C od km 0+000 do km 0+498 w m. Głowy, nr 130617C od km 0+000 do km 0+385,38 Godawy - Pniewy i nr 130629C od km 1+000 do km 1+823 Ostrówce – Wiktorowo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGąsawa
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-15
  • ZamawiającyGMINA GĄSAWA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00098211
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa trzech odcinków dróg gminnych: nr 130637C od km 0+000 do km 0+498 w m. Głowy, nr 130617C od km 0+000 do km 0+385,38 Godawy - Pniewy i nr 130629C od km 1+000 do km 1+823 Ostrówce – Wiktorowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GĄSAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351185

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żnińska 8

1.5.2.) Miejscowość: Gąsawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-410

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 303 62 10

1.5.8.) Numer faksu: 52 303 62 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gasawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gasawa.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa trzech odcinków dróg gminnych: nr 130637C od km 0+000 do km 0+498 w m. Głowy, nr 130617C od km 0+000 do km 0+385,38 Godawy - Pniewy i nr 130629C od km 1+000 do km 1+823 Ostrówce – Wiktorowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9d7c8df-d800-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098211

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005687/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa trzech odcinków dróg gminnych: nr 130637C w miejscowości Głowy, nr 130617C Godawy - Pniewy oraz nr 130629C Ostrówce - Wiktorowo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gasawa

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020r. poz. 344.). Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.
Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną: ug@gasawa.pl ;
2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gasawa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4. włączona obsługa JavaScript,
5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Gąsawa z siedzibą w Gąsawie, przy ul. Żnińskiej 8, 88-410 Gąsawa. Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email: ug@gasawa.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@gasawa.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą, na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem;
4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych,
5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) posiada Pani/Pan prawo do:
a) dostępu do danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czym administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z niniejszego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO, przy czym wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) usunięcia lub przenoszenia danych osobowych,
b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
9) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IRG.271.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 130637C W MIEJSCOWOŚCI GŁOWY

Inwestycja będzie polegać na przebudowie drogi gminnej nr 130637C posiadającej nawierzchnię tłuczniową o łącznej długości 498,00 m, wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego, wykonaniu mijanek oraz zjazdów o nawierzchni bitumicznej, w wyniku której mają zostać osiągnięte następujące parametry:

Podstawowe parametry projektowanej jezdni:
 kategoria: droga gminna
 klasa techniczna: droga D (dojazdowa)
 długość odcinka drogi 498,00 m
 skrajnia pionowa 4,50 m
 nośność nawierzchni jezdni 80 kN/oś
 kategoria ruchu KR1-2 na jezdni
 prędkość projektowa 30km/h
 ilość jezdni: jedna
 szerokość jezdni bitumicznej 3,50 m
 ilość mijanek 2 sztuki
 szerokość mijanki 1,50m
 długość odcinka prostego mijanki 15,00m
 skos wjazdowy 7,50m
 skos wyjazdowy 7,50m
 istniejąca podbudowa – tłuczniowa
 szerokość pobocza tłuczniowego 2*0,75m
 istniejąca nawierzchnia pobocza – gruntowa
 szerokość w liniach rozgraniczenia 6,00 m do 8,00m
 przekrój jezdni – daszkowy 2%
 przekrój jezdni na łuku jednostronny 3%
 teren wiejski niezabudowany – nieoświetlony

Konstrukcja nawierzchni:
• Konstrukcja jezdni:
 warstwa ścieralna betonu asfaltowego AC8S 3 cm
 skropienie warstwa wiążącej emulsja asfaltowa w ilości 0,5kg/m2
 warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W 3cm
 skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,7 kg/m²
 podbudowa warstwa górna z tłucznia KŁSM 0/31,5mm h=10cm
 podbudowa warstwa dolna z tłucznia KŁSM 0/63 mm h=20 cm
 podłoże gruntowe doprowadzone do G1

• Konstrukcja nawierzchni mijanek:
 warstwa ścieralna betonu asfaltowego AC118 h=3cm
 skropienie warstwy wiążącej emulsja asfaltowa w ilości 0,5kg/m2
 warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W h=3cm
 skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,7 kg/m²
 podbudowa warstwa górna z KŁSM 0/31,5mm h=10cm
 podbudowa warstwa dolna z KŁSM 0/63 mm h=20 cm

• Konstrukcja zjazdu na pola uprawne
 warstwa ścieralna betonu asfaltowego AC118 h=3cm
 skropienie warstwy wiążącej emulsja asfaltowa w ilości 0,5kg/m2
 warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W h=3cm
 skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,7 kg/m²
 podbudowa warstwa górna z KŁSM 0/31,5mm h=10cm
 podbudowa warstwa dolna z KŁSM 0/63 mm h=20 cm

Wymagania dla kruszywa:
• Podbudowa:
 KŁSM 0/63 mm i 0/31,5 mm
 Nasiąkliwość WA24-2
 Mrozoodporność F4
 Odporność na rozdrabnianie LA≥30
• Pobocza:
 KŁSM 0/31,5
 Nasiąkliwość WA24-2
 Mrozoodporność F2
 Odporność na rozdrabnianie LA≤30

Roboty objęte projektem budowlanym należy wykonać zgodnie z Szczegółową Specyfikacją Techniczną stanowiącą podstawę technologiczną i merytoryczną.

Przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych należy dokonać geodezyjnego wytyczenia pasa drogowego.

Tablica informacyjna
Wykonawca w ramach realizacji inwestycji umieści w miejscu widocznym dla wszystkich użytkowników drogi tablicę informacyjną (jednostronną lub dwustronną), przed przystąpieniem do realizacji zadania. Wzór, treść, wymiary oraz lokalizację tablicy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.

Powyższy opis stanowi jedynie wyszczególnienie zakresu prac. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania prac określa dokumentacja projektowa oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.

Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ:
zał. nr 1 - Projekt budowlany Przebudowa drogi gminnej nr 130637C w m. Głowy Gmina Gąsawa
zał. nr 1a - Szczegółowa specyfikacja techniczna - Przebudowa drogi gminnej nr 130637C w miejscowości Głowy
zał. nr 1b – Przedmiar robót

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone z postępowania. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium:

1) kryterium „C” - cena wykonania zamówienia – 60,0 % .

Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów.
Ocena ofert w zakresie kryterium „C” –cena zostanie dokonana według poniższego algorytmu:
Liczba punktów „C” = ( najniższa oferowana cena brutto /cena brutto oferty badanej) x 60

2) kryterium „G” – okres gwarancji jakości – 40,00 %

Maksymalną liczbę 40 punktów w tym kryterium otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najdłuższy termin gwarancji jakości.
Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów.
Ocena ofert w zakresie kryterium – okres gwarancji jakości zostanie dokonana według poniższego algorytmu.

Liczba punktów „G” = (okres gwarancji jakości w ofercie badanej/najdłuższy zaoferowany okres gwarancji jakości )x40

- maksymalny okres gwarancji jakości Wykonawcy, brany do oceny oferty wynosi maksymalnie 96 miesięcy licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru przez strony. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości dłuższy niż 96 miesięcy do oceny ofert w tym kryterium zostanie przyjęty 96 miesięczny okres gwarancji jakości.
- minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości krótszy niż 36 miesięcy, to jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy.

Ostateczną ocenę punktową każdej z ocenianych ofert stanowić będzie suma liczby punktów przyznanych w każdym z kryteriów według wzoru:
LP = k „C” + k „G”
gdzie: LP - łączna liczba punktów uzyskanych przez ofertę
K „C”- - ilość punktów w kryterium „cena”
K „G” – ilość punktów w kryterium „ okres gwarancji jakości”

Wyliczenia matematyczne według algorytmu będą podawane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najkorzystniejsza oferta maksymalnie może uzyskać 100 punktów.
Zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ocenie punktowej oraz Wykonawca spełni warunki określone w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• ZADANIE NR 2 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 130617C GODAWY – PNIEWY

Inwestycja będzie polegać na przebudowie drogi gminnej nr 130617C relacji Godawy - Pniewy w miejscowości Godawy, poprzez oczyszczenie, ścięcie zawyżonych poboczy, wykonanie poszerzenia, profilowania oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, wykonanie zjazdów i umocnienie poboczy kruszywem.

Podstawowe parametry projektowanej jezdni:
 kategoria: droga gminna
 klasa techniczna: droga D (dojazdowa)
 długość odcinka drogi 385,38 m
 kategoria ruchu KR1
 prędkość projektowa 40km/h
 szerokość jezdni 3,50 – 5,00 m
 spadki poprzeczne jezdni - 2%
 szerokość poboczy – 0,75 m
 spadek poboczy – 6%
 szerokość rozgraniczenia - istniejąca

Na istniejącej jezdni o nawierzchni z powierzchniowego utrwalenia grysem i emulsją zostaną wykonane:
• poszerzenia od km 0+136,09 do km 0+232,45 do 5,00m,
• wykonanie warstwy podbudowy gr. 25cm z kruszywa łamanego stabilizowanego
• mechanicznie o frakcji 0/31,5mm na poszerzeniu,
• wykonanie warstwy wiążącej gr. 5cm z BA AC11W na poszerzeniu,
• wykonanie warstwy wyrównawczej z BA AC 11W zgodnie z tabelą wyrównania
• istniejącej nawierzchni;
• wykonanie warstwy ścieralnej gr. 3cm z BA AC11S,
• wykonanie warstwy umocnienia poboczy gr. 15cm kruszywem łamanym
• stabilizowanym mechanicznie na szerokość 0,75m.
• wykonanie uzupełnienia i humusowania poboczy ziemnych.

Na całym odcinku zaprojektowano jezdnię bitumiczną o szerokości od 3,50m do 5,00 (mijanka na łuku) i spadku 2% daszkowym na prostej i jednostronnym 2% na łuku oraz pobocza umocnione kruszywem łamanym o szerokości 0,75m i spadku 6%.
Należy wykonać poszerzenia od km 0+136,09 do km 0+232,45 do 5,00 m, oraz warstwy konstrukcyjne na poszerzeniu.
Na oczyszczonej i skropionej emulsją asfaltową kationową istniejącej nawierzchni należy wykonać warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego AC11W na istniejącej nawierzchni bitumicznej , oraz warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC11S grubości 3 cm o szerokości od 3,50-5,00m.
Pobocza utwardzone tłuczniem kamiennym 0/31,5 mm grubości 15 cm na szerokość 0,75m ze spadkiem poprzecznym 6%.

Roboty objęte projektem budowlanym należy wykonać zgodnie z Szczegółową Specyfikacją Techniczną stanowiącą podstawę technologiczną i merytoryczną.

Przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych należy dokonać geodezyjnego wytyczenia pasa drogowego.

Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego:
Na odcinku drogi objętym robotami budowlanymi należy wykonać oznakowanie wg projektu stałej organizacji ruchu stanowiącej załącznik nr 2c do SWZ

Tablica informacyjna
Wykonawca w ramach realizacji inwestycji umieści w miejscu widocznym dla wszystkich użytkowników drogi tablicę informacyjną (jednostronną lub dwustronną), przed przystąpieniem do realizacji zadania. Wzór, treść, wymiary oraz lokalizację tablicy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.

Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ:
zał. nr 2 - projekt budowlano-wykonawczy Przebudowa drogi gminnej nr 130617C Godawy – Pniewy w miejscowości Godawy na działkach nr 136/1; 167; 146/1; 145 na odcinku od km 0+000 do km 0+385,38 o dł. 385,38 m w Chomiąży Szlacheckiej na terenie działki nr 65/2 (obręb Chomiąża Szlachecka)
zał. nr 2a - Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Przebudowa drogi gminnej nr 130617C Godawy – Pniewy
zał. nr 2b – Przedmiar robót
zał. nr 2c – Projekt zmiany stałej organizacji ruchu drogowego dla inwestycji Przebudowa drogi gminnej nr 130617C Godawy – Pniewy w miejscowości Godawy

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone z postępowania. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium:

1) kryterium „C” - cena wykonania zamówienia – 60,0 % .

Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów.
Ocena ofert w zakresie kryterium „C” –cena zostanie dokonana według poniższego algorytmu:
Liczba punktów „C” = ( najniższa oferowana cena brutto /cena brutto oferty badanej) x 60

2) kryterium „G” – okres gwarancji jakości – 40,00 %

Maksymalną liczbę 40 punktów w tym kryterium otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najdłuższy termin gwarancji jakości.
Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów.
Ocena ofert w zakresie kryterium – okres gwarancji jakości zostanie dokonana według poniższego algorytmu.

Liczba punktów „G” = (okres gwarancji jakości w ofercie badanej/najdłuższy zaoferowany okres gwarancji jakości )x40

- maksymalny okres gwarancji jakości Wykonawcy, brany do oceny oferty wynosi maksymalnie 96 miesięcy licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru przez strony. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości dłuższy niż 96 miesięcy do oceny ofert w tym kryterium zostanie przyjęty 96 miesięczny okres gwarancji jakości.
- minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości krótszy niż 36 miesięcy, to jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy.

Ostateczną ocenę punktową każdej z ocenianych ofert stanowić będzie suma liczby punktów przyznanych w każdym z kryteriów według wzoru:
LP = k „C” + k „G”
gdzie: LP - łączna liczba punktów uzyskanych przez ofertę
K „C”- - ilość punktów w kryterium „cena”
K „G” – ilość punktów w kryterium „ okres gwarancji jakości”

Wyliczenia matematyczne według algorytmu będą podawane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najkorzystniejsza oferta maksymalnie może uzyskać 100 punktów.
Zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ocenie punktowej oraz Wykonawca spełni warunki określone w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 3 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 130629C OSTRÓWCE – WIKTOROWO

Inwestycja będzie polegać na przebudowie drogi gminnej nr 130629C o nawierzchni bitumicznej, o łącznej długości 823,00 m, wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego, mijanek, zatoki autobusowej i zjazdów o nawierzchni bitumicznej, oraz wykonaniu peronu przy zatoce autobusowej, wyniku której mają zostać osiągnięte następujące parametry:

Podstawowe parametry projektowanej jezdni:
 kategoria: droga gminna
 klasa techniczna: droga D (dojazdowa)
 długość odcinka drogi 823,00m
 skrajnia pionowa 4,50m
 nośność nawierzchni jezdni 80 kN/oś
 kategoria ruchu KR1-2 na jezdni
 prędkość projektowa 30km/h
 ilość jezdni: jedna
 szerokość jezdni bitumicznej 3,50 m
 ilość mijanek 2 sztuki
 szerokość mijanki 1,50m
 długość odcinka prostego mijanki 15,00m
 skos wjazdowy 7,00m
 skos wyjazdowy 7,00m
 zatoka autobusowa
 szerokość zatoki autobusowej 2,50 m
 długość odcinka prostego zatoki autobusowej 15,00 m
 skos wjazdowy zatoki 7,00m
 skos wyjazdowy zatoki 7,00 m
 szerokość peronu 1,50 m
 długość peronu 15,00 m
 nawierzchnia peronu kostka betonowa h=8 cm
 istniejąca nawierzchnia - bitumiczna
 szerokość pobocza tłuczniowego 2*0,75m
 istniejąca nawierzchnia pobocza – gruntowa
 szerokość w liniach rozgraniczenia 8,00 m do 10,00m
 przekrój jezdni – daszkowy 2%
 przekrój jezdni na łuku jednostronny 3%
 teren wiejski niezabudowany –oświetlony 2 lampami hybrydowymi LED zasilanymi solarnie

Konstrukcja nawierzchni:
• Konstrukcja jezdni:
 warstwa ścieralna betonu asfaltowego AC8S h=3 cm
 skropienie warstwy wiążącej emulsja asfaltowa w ilości 0,5kg/m2
 warstwa wyrównawcza grub. 4 cm z betonu asfaltowego AC11W
 skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej z poszerzeniem tłuczniowym emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m²
 istniejąca nawierzchnia bitumiczna z poszerzoną podbudową
 istniejące podłoże gruntowe wg PN-S-02205

• Konstrukcja nawierzchni mijanek, zatoki autobusowej, zjazdów i poszerzenia jezdni:
 warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S h=3cm
 skropienie warstwy wiążącej emulsja asfaltowa w ilości 0,5kg/m2
 warstwa wyrównawcza 100kr/m2 średnio grub. 4 cm z betonu asfaltowego AC11W
 skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,7 kg/m²
 podbudowa warstwa górna z tłucznia KŁSM 0/31,5mm h=10cm
 podbudowa warstwa dolna z tłucznia KŁSM 0/63 mm h=20 cm
 podsypka piaskowa h=10 cm
 istniejące podłoże gruntowe wg PN-S-02205

• Konstrukcja nawierzchni peronu przy zatoce autobusowej
 kostka betonowa kolor szary h=8 cm
 podsypka cementowo-piaskowa h=4 cm
 podbudowa chudy beton Rm-7,5-9,0 MPa h=12 cm
 podsypka piaskowa h=10 cm
 istniejące podłoże gruntowe wg PN-S-02205
 ograniczenie od strony jezdni: krawężnik betonowy 15*30*100 na ławie betonowej C12/15 wystający 7 cm
 ograniczenie od strony pola: obrzeże betonowe 8*30*100 na ławie betonowej C12/15

• Konstrukcja obustronnego pobocza tłuczniowego 2*0,75
 kruszywo łamane KŁSM 031,5 mm h=10 cm
 Istniejące podłoże gruntowe wg PN-S-02205

• Wymagania dla kruszywa:
• Podbudowa:
 KŁSM 0/63 mm i 0/31,5 mm
 Nasiąkliwość WA24-2
 Mrozoodporność F4
 Odporność na rozdrabnianie LA≥30
• Pobocza:
 KŁSM 0/31,5
 Nasiąkliwość WA24-2
 Mrozoodporność F2
 odporność na rozdrabnianie LA≤30

Roboty objęte projektem budowlanym należy wykonać zgodnie z Szczegółową Specyfikacją Techniczną stanowiącą podstawę technologiczną i merytoryczną.

Przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych należy dokonać geodezyjnego wytyczenia pasa drogowego.

Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego:
Na odcinku drogi objętym robotami budowlanymi należy wykonać oznakowanie wg projektu stałej organizacji ruchu stanowiącej załącznik nr 3c do SWZ

Tablica informacyjna
Wykonawca w ramach realizacji inwestycji umieści w miejscu widocznym dla wszystkich użytkowników drogi tablicę informacyjną (jednostronną lub dwostronną), przed przystąpieniem do realizacji zadania. Wzór, treść, wymiary oraz lokalizację tablicy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.

Uwaga: powyższy opis stanowi jedynie wyszczególnienie zakresu prac. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określa dokumentacja projektowa oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji:
zał. nr 3 - projekt budowlany Przebudowa drogi gminnej nr 130629C Ostrówce – Wiktorowo Gmina Gąsawa
zał. nr 3a - szczegółowa specyfikacja techniczna - Przebudowa drogi gminnej nr 130629C Ostrówce – Wiktorowo Gmina Gąsawa
zał. nr 3b – Przedmiar robót
zał. nr 3c – Projekt stałej organizacji ruchu kołowego po przebudowie drogi gminnej nr 130629C Ostrówce – Wiktorowo Gmina Gąsawa

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone z postępowania. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium:

1) kryterium „C” - cena wykonania zamówienia – 60,0 % .

Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów.
Ocena ofert w zakresie kryterium „C” –cena zostanie dokonana według poniższego algorytmu:
Liczba punktów „C” = ( najniższa oferowana cena brutto /cena brutto oferty badanej) x 60

2) kryterium „G” – okres gwarancji jakości – 40,00 %

Maksymalną liczbę 40 punktów w tym kryterium otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najdłuższy termin gwarancji jakości.
Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów.
Ocena ofert w zakresie kryterium – okres gwarancji jakości zostanie dokonana według poniższego algorytmu.

Liczba punktów „G” = (okres gwarancji jakości w ofercie badanej/najdłuższy zaoferowany okres gwarancji jakości )x40

- maksymalny okres gwarancji jakości Wykonawcy, brany do oceny oferty wynosi maksymalnie 96 miesięcy licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru przez strony. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości dłuższy niż 96 miesięcy do oceny ofert w tym kryterium zostanie przyjęty 96 miesięczny okres gwarancji jakości.
- minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości krótszy niż 36 miesięcy, to jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy.

Ostateczną ocenę punktową każdej z ocenianych ofert stanowić będzie suma liczby punktów przyznanych w każdym z kryteriów według wzoru:
LP = k „C” + k „G”
gdzie: LP - łączna liczba punktów uzyskanych przez ofertę
K „C”- - ilość punktów w kryterium „cena”
K „G” – ilość punktów w kryterium „ okres gwarancji jakości”

Wyliczenia matematyczne według algorytmu będą podawane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najkorzystniejsza oferta maksymalnie może uzyskać 100 punktów.
Zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ocenie punktowej oraz Wykonawca spełni warunki określone w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby skierowane do realizacji zamówienia odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadają wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w tym:
 kierownik budowy – posiadający doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w pełnieniu funkcji kierownika budowy i legitymujący się uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2019 r. poz. 831).
Zamawiający określając wymagania w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych stosownie do art. 12, art. 12a oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1133 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych - dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.).
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale 4, ust.4.2, punkt 4 lit. ”a” SIWZ - na zasadzie „spełnia – nie spełnia”.

b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał przynajmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg o nawierzchni bitumicznej, o długości nie krótszej niż 500 mb.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale 4, ust. 4.2, punkt 4 lit. ”b” SIWZ - na zasadzie „spełnia – nie spełnia”.
Powyższe warunki określone w lit. a) i b) muszą zostać spełnione łącznie.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, w przypadkach określonych w rozdziale V Zamawiający żąda:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Formularz nr 4 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt b, zastępuje się go w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu określonych w rozdziale VII SWZ a dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych Zamawiający żąda:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg o nawierzchni bitumicznej, o długości nie krótszej niż 500 mb. wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – Formularz nr 6 do SWZ;
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Formularz nr 5 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Formularzem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI ust. 6.1 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dowód wniesienia wadium;
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
Dla Zadania nr 1: Przebudowa drogi gminnej nr 130637C w miejscowości Głowy – 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych)
Dla Zadania nr 2: Przebudowa drogi gminnej nr 130617C Godawy – Pniewy – 5.000,00 (pięć tysięcy złotych)
Dla Zadania nr 3: Przebudowa drogi gminnej nr 130629C Ostrówce – Wiktorowo – 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych)

Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy „Pałuki” w Żninie 72 8181 0000 0000 0055 2000 0005.
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 13.3 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
Zamawiający zwraca i zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 6.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Formularz nr 7 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gasawa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający nie ogranicza liczby wykonawców zapraszanych do negocjacji ofert.
Zamawiający zaprosi do negocjacji Wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% całkowitej ceny podanej w ofercie.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, według wyboru Wykonawcy, można wnieść w formach wymienionych w art. 450 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj.:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zamawiający wymaga aby gwarancja, o której mowa w ust. 17.4 pkt 3 i pkt 4 SWZ była nieodwołalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie.
Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach wymienionych w art. 450 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy musi zostać wniesione przed podpisaniem umowy.
2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie ogródka gastronomicznego wraz powierzchnią rekreacyjną - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie ogródka gastronomicznego wraz powierzchnią rekreacyjną z sezonowym kinem letnim na potrzeby rozbudowy hotelu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI