Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA, TERMOMODERNIZACJA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU GOSPODARCZEGO NA CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W STARYM BRUSIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STARY BRUS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197888
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 47A
1.5.2.) Miejscowość: Stary Brus
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-244
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 825710125
1.5.8.) Numer faksu: 825710126
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starybrus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: starybrus.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA, TERMOMODERNIZACJA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU GOSPODARCZEGO NA CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W STARYM BRUSIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-414f3887-f48c-455f-b3cc-7a6ae252a41d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403454
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015282/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa, termomodernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na Centrum Usług Społecznych w Starym Brusie oraz nadzór inwestorski
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-414f3887-f48c-455f-b3cc-7a6ae252a41d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu
między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu portalu e-Zamówienia, który dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, ePUAPu dostępnego pod
adresem: https://epuap.gov.pl/ oraz poczty elektronicznej: projekty@starybrus.pl.
2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
5. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
8. Dane postępowania można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w e-Zamówienia.
9. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.
Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany
w pkt. 1 adres e-mail – nie dotyczy formularza ofertowego. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z
wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju,
Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
10. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim i bez wyjątku wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku
obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/279 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (Dz. Urz. UE L 2016.119.1), zwanym dalej RODO
informujemy, że od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem danych osobowych
w Gminie Stary Brus:
Administratorem Danych Osobowych jest Gmina Stary Brus z siedzibą w Starym Brusie pod adresem: Stary Brus 47a,
reprezentowanym przez Wójta Gminy Stary Brus.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: adres e-mail: inspektor@cbi24.pl.
Gmina Stary Brus przetwarza dane osobowe w następujących celach:
1) złożenia wniosku (podania), w związku z wydaniem decyzji (postanowienia), rozpatrzenia skargi lub wniosku, w celu podjęcia przez gminę działań zmierzających do jego realizacji. Podstawa prawna przetwarzania danych wynika z przepisów ustawy o drogach
publicznych i ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
2) realizacji zawartej z Gminą Stary Brus umowy,
3) wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Gminie Stary Brus, w związku z prowadzeniem działalności jako powiatowej
jednostki organizacyjnej i realizacji zawartych umów,
4) dochodzenia należności w ramach realizacji zadań Gminy Stary Brus,
5) wewnętrznych celów administracyjnych Gminy Stary Brus, w tym w celach statystycznych.
4. Dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom tylko gdy wynika to z przepisów prawa, na przykład: zasięgnięcie opinii
innego organu, przekazanie wniosku do organu, który jest właściwy do rozpatrzenia sprawy.
5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, wskazanych w pkt. 3, lecz nie krócej
niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji, obowiązujących w Gminie Stary Brus.
6. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego oraz do organizacji międzynarodowych i nie będą również
profilowane.
7. W zakresie przetwarzania danych osobowych w celu o którym mowa w pkt. 3 ppkt.1) podanie danych osobowych dotyczących
oznaczenia strony jest obowiązkowe, podanie danych dotyczących numeru telefonu i adresu e-mail jest dobrowolne i może zostać
wykorzystane w celach kontaktowych przy załatwianiu sprawy.
8. W zakresie, w jakim przetwarzanie danych następuje w celu zawarcia i realizacji umowy z Gminą Stary Brus (pkt. 3 ppkt. 2),
podanie danych jest warunkiem zawarcia tej umowy.
9. Każda zainteresowana osoba, której dane osobowe są przetwarzane przez Gminę Stary Brus ma prawo do: dostępu do treści
danych, sprostowania danych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania danych.
10. Osoba której dane przetwarzane są na podstawie zgody wyrażonej przez tę osobę ma prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym
momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Gminę Stary Brus danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje
osobie zainteresowanej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IT.2710.12.1.2024.MS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa, termomodernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na Centrum Usług Społecznych w Starym Brusie”.
2. Ogólny opis inwestycji: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa, rozbudowa, termomodernizacja, remont budynku gospodarczego na dz. nr 440/35 będącego własnością Gminy Stary Brus oraz zmiana jego sposobu użytkowania na Centrum Usług Społecznych w Starym Brusie. Budynek będzie służył mieszkańcom gminy do szeroko pojętych usług społecznych określonych na podstawie analizy potrzeb.
3. Zamówienie obejmuje:
1) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami, warunkami oraz decyzjami umożlwiającymi realizację przedsięwzięcia przebudowy, rozbudowy i nadbudowy budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Centrum Usług Społecznych w Starym Brusie;
2) wykonanie robót budowlano-montażowo-instalacyjnych budowy z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budynku na potrzeby przebudowy, rozbudowy i nadbudowy budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Centrum Usług Społecznych. Budynek o dwóch kondygnacjach nadziemnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą, zagospodarowaniem terenu (komunikacja wewnętrzna, miejsca postojowe, zieleń) oraz wyposażeniem w miejscowości Stary Brus na działce nr ewid. 440/35, 440/31;
4. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy w zakresie koniecznym do wykonania zadania:
wykonanie mapy do celów projektowych;
wykonie badan geologicznych;
opracowanie dokumentacji projektowej - projekt budowlany pełno branżowy wraz z uzyskaniem wynikających z przepisów, w imieniu Zamawiającego: opinii, zgód, ekspertyz technicznych, uzgodnień i pozwoleń;
wykonanie projektu robót geologicznych dla dolnego źródła ciepła
wykonania instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, BHP oraz planu BIOZ;
opracowanie projektów technicznych/wykonawczych branżowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
podstawowe wyposażenie obiektu;
opracowanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót,
wykonanie robót budowlanych oraz wykończeniowych, wyposażanie wnętrz na podstawie powyższych projektów;
zapewnienia kierownictwa budowy;
prowadzenia nadzoru autorskiego przez okres trwania inwestycji;
opracowanie dokumentacji powykonawczej.
Dokumentacja projektowa zawierać powinna opracowanie branż:
architektonicznej,
konstrukcyjno-budowlanej,
instalacyjnej sanitarnej,
instalacyjnej elektrycznej, fotowoltaicznej (PV), teletechnicznej
w zakresie utwardzeń terenu (ciągi pieszo-jezdne) - drogowej.
projekt robót geologicznych dla dolnego źródła ciepła pompy ciepła
1) Szczegółowy zakres prac i robót został wyszczególniony w załączniku nr 2 do SWZ – Program Funkcjonalno - Użytkowy oraz w załączniku nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45233140-2 - Roboty drogowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrzonych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższych kryteriów:
cena (C) – 60%
okres gwarancji (G) – 40%
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
3. Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
C = –―–― x 60
Co
gdzie,
C – ilość punktów za kryterium cena,
Cn – najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena badanej oferty.
4. W przypadku kryterium „GWARANCJA" oferta otrzyma ilość punktów w zależności od długości zaproponowanego przez Wykonawcę terminu gwarancji jakości.
36 miesięcy – 0 punktów
48 miesięcy – 20 punktów
60 miesięcy – 40 punktów
Podstawą przyznania punktów w kryterium "gwarancja" będzie okres gwarancji podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Określenie przez Wykonawcę okresu gwarancji w więcej niż jednym przedziale lub brak wskazania go w ogóle spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego domniemania, iż Wykonawca zaoferował minimalny, tj. 36-miesięczny okres gwarancji.
5. Na podstawie art. 223 ust. 2 w zw. z art. 266 Ustawy, Zamawiający poprawia w tekście oferty:
oczywiste omyłki pisarskie;
oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, w szczególności:
inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Pouczenie:
Wykonawca, w którego ofercie poprawiono omyłkę, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Ustawy, ma prawo w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego liczonym od dnia otrzymania zawiadomienia o poprawieniu omyłki, do wyrażenia zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
spełnia wszystkie wymagania zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych;
spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ;
została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o określone w SWZ kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Rozdział XI SWZ
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).
d) zdolności technicznej lub zawodowej
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał 1 robotę budowlaną, w postępowaniu „zaprojektuj i wybuduj” polegające na budowie lub przebudowie, lub rozbudowie, lub nadbudowie, lub termomodernizacji budynku użyteczności publicznej o powierzchni min 200 m2 i/lub wartości zadania min 1 000 000,00 zł brutto oraz załączy dowody potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie, w szczególności, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
• dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj.:
min. jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń oraz posiadająca minimum 5-letnie doświadczenie w projektowaniu
min. jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania bez ograniczeń
min. jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do projektowania bez ograniczeń
minimum jedna osoba, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym w specjalności budowlano - konstrukcyjnej bez ograniczeń oraz posiadająca minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami
minimum jedna osoba, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót sanitarnych, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiadająca minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami.
minimum jedna osoba, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót elektrycznych, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz posiadająca minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga
złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
Zamawiający informuje, że wykluczeniu z postępowania na podstawie Rozdziału XII SWZ podlegają: