Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa terenów przyblokowych przy ul. Żwirki i Wigury 3, 5, 7 i Partyzantów 4 w Stalowej Woli – III etap
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoStalowa Wola
WojewództwoPodkarpackie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
Termin składania wniosków2021-04-22
ZamawiającyStalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
Data publikacji ogłoszenia2021-04-06
Numer ogłoszenia2021/BZP 00028078
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00028078 z dnia 2021-04-06
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Przebudowa terenów przyblokowych przy ul. Żwirki i Wigury 3, 5, 7 i Partyzantów 4 w Stalowej Woli – III etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny
1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym (SCUW) a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który jest dostępny pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostępdo formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystaniaz elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 4. Maksymalny rozmiarplików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofaniaoferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 5. Za datę przekazania oferty, wniosków,zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów luboświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 6. Zamawiający możerównież komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:rkozlowski@stalowawola.pllub zp@stalowawola.pl.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:- administratorem Pani/Pana danych osobowych jestDyrektor Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola –Pani Danuta Bednarz.- inspektorem ochrony danych osobowych w Stalowowolskim Centrum UsługWspólnych jest Pani Alina Pyz ODO PARTNER, Kępa Rzeczycka 10, 37-455 Radomyśl nad Sanem,adres e-mail: odopartner@gmail.com telefon 604 274 299.- Pani/Pana dane osobowe przetwarzanebędą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego „Przebudowa terenów przyblokowych przy ul. Żwirki i Wigury 3, 5, 7 i Partyzantów 4 w Stalowej Woli – III etap" prowadzonym w trybie zamówieniapodstawowego zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będąosoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp. - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; -obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy Pzp;- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-II.271.11.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa terenów przyblokowych w rejonie budynku ul. Partyzantów 4 w Stalowej Woli wraz z budową kanalizacji deszczowej.2. Podczas realizacji niniejszego zadania należy zastosować materiały brukarskie o kształcie i kolorystyce jak na poprzednich etapach budowy.3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.4. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek i ziemia z wykopów przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do ich przewiezienia w miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 10 km. 5. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcy wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia na miejscu u Zamawiającego.6. Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp zobowiązany będzie do: 1) Zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. 2020 poz. 1320 z późń.zm ) następujące czynności:- roboty związane z wykonaniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowych,Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności o których mowa powyżej w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu.1) Przekazania zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa w ppkt. 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana.2) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy.3) Podczas realizacji zamówienia wykonawca (podwykonawca) na wezwanie zamawiającego winny będzie przedstawić dowody potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt. 6 ppkt 1-3.4) W przypadku nie wywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 6 ppkt. 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SWZ wzorem umowy.5) Powyższy wymóg nie dotyczy kierownika budowy/robót ponieważ zgodnie z art.12 ustawy Prawo budowlane działalność obejmującą kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi może wykonywać osoba pełniąca samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. Samodzielną funkcję techniczną w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające uprawnienia budowlane. Uprawnienia budowlane przyznawane są imiennie. W związku z powyższym do kierowania robotami budowlanymi nie jest wymagane nawiązanie stosunku pracy pod kierownictwem pracodawcy. Powyższy wymóg nie jest skuteczny w przypadku gdy ww. czynności będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które ww. czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą stosunku cywilnoprawnego.7. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp do wysokości 50% zamówienia podstawowego w zakresie:- roboty ziemne,- roboty związane z wykonaniem nawierzchni drogowych i robót brukarskich,- roboty związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans(maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana zanajkorzystniejszą,pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilośćpunktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rekojmi
4.3.6.) Waga: 38,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość materiałów - Rury kanalizacji deszczowej
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków dotyczących:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;4) Zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawca winien wykonać zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. minimum:- 1 robotę budowlaną w zakresie budowy/przebudowy dróg/parkingów o wartości minimum 100 000,00 zł brutto,b) Wykonawca winien dysponować kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami tj.: - kierownikiem budowy branży drogowej, - kierownikiem robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202, 1276, 1496, 1669 i 2245 oraz z 2019 r. poz. 51) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2016 r., poz. 65).c) W zakresie dysponowania sprzętem, wykonawca winien dysponować:- Samochodem samowyładowczym o ładowności min. 10T,- Zagęszczarką wibracyjną powierzchniową o ciężarze min. 500 kg,- Koparką,- Zagęszczarką wibracyjną,- Szlifikierkami do cięcia wyrobów betonowych (krawężniki, kostka brukowa) – min. 2 szt.,- Agregatem prądotwórczym;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 108 oraz 109 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca przedkłada:1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp; b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, – sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;4) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 5) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;6) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, f) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, g) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy, h) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.5. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.6. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 5;2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6;3) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; – załącznik nr 7
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki które pod rygorem nieważności, składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:1) formularz ofertowy;2) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną – dokument nieobowiązkowy;2. Wraz z ofertą wykonawca winien przesłać wyłącznie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:1) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – składane odrębnie przez wykonawcę lub każdego z wykonawców konsorcjum - załącznik nr 2 i 3; 3) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający zasoby - załącznik nr 2 i 3; 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - załącznik nr – podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający zasoby - załącznik nr 9;5) Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy (dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – podpisane wspólnie przez wykonawców - załącznik nr 4.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku gdyby wyłoniona w prowadzonym postępowaniu oferta została złożona przezdwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznegoZamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów przed przystąpieniemdo podpisania umowy o zamówienie publiczne. 2.Zamawiający, w stosunku do Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącegozdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przezWykonawców. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają dooferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonająposzczególni Wykonawcy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:1) działania siły wyższej rozumianej jako zdarzenia zewnętrznego, niezależnego oddziałania stron umowy i których strony nie mogły przewidzieć i nie mogły muprzeciwdziałać, np. powódź, trąba powietrzna, huragan, itp. - w zakresie koniecznym,w szczególności terminu realizacji umowy;2) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia (skrócenia lub wydłużenia) lubzakresu realizacji wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmianaspowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronieZamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak iod Wykonawcy tj. np.: konieczność przesunięcia terminu przekazania terenu robót,udzielenie zamówień dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminuwykonania zamówienia podstawowego, zmiana dokumentacji projektowej (np. zmianazakresu), okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. np.:warunki archeologiczne, geologiczne, hydrogeologiczne, kolizje z sieciamiinfrastruktury, utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotuumowy, przedłużający się czas trwania procedur administracyjnych, wstrzymanierobót przez uprawniony organ, zmiany przepisów prawa istotnie wpływającego nazakres lub termin realizacji niniejszej umowy, odkrycia zabytku lub wprowadzeniaistotnej dla przedsięwzięcia zmiany formy jego ochrony itp.3) zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu wykonania przedmiotu umowy wrazze skutkami wprowadzenia tej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może byćokolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. zmianadokumentacji projektowej, zaistnienie warunków faktycznych na terenie robót,wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy tj. warunkigeologiczne, hydrogeologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, koniecznościzrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznychlub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, ograniczeńuwywołanych zmianami wprowadzanymi w oparciu o przepisy ustawy z dnia 5 grudnia2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi, wszczególności w związku z ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniachzwiązanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innychchorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych itp.,4) zmiany podmiotu trzeciego, na zasobach którego polega Wykonawca wykazującspełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że nowy podmiotbędzie spełniał warunki udziału w postępowaniu w tym zakresie,5) zmiany sposobu rozliczania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia w trakcierealizacji zadania okoliczności, które nie były znane stronom umowy w chwilizawierania umowy.6) inne przewidziane w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Strony przewidują możliwość zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia) wysokościwynagrodzenia należnego Wykonawcy, o ile Wykonawca wykaże, że zmiana będziewiązała się z dodatkowymi nakładami po jego stronie, w następujących przypadkach:1) zmiany przepisów prawa istotnie wpływającego na zakres lub termin realizacjininiejszej umowy;2) odkrycia zabytku lub wprowadzenia istotnej dla przedsięwzięcia zmiany formy jegoochrony;3) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązańtechnicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,4) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodniez jej postanowieniami.3. W przypadkach określonych w ust. 1. i 2. Wykonawca jest zobowiązany dopowiadomienia Zamawiającego w terminie 14 dni o zaistnieniu ww. sytuacji i jej wpływiena harmonogram i/lub koszt realizacji przedmiotu Umowy.4. Wszelkie zmiany, z zastrzeżeniem paragrafów niniejszej umowy, w których jest towyraźnie zaznaczone, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnejpod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-22 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Stalowa Wola e-puap SCUW
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-22 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-21
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RzeczypospolitejPolskiej, zamiast: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w pkt 1 ppkt 1 –składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku brakutakiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lubadministracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie,o którym mowa w pkt 1 ppkt 1;2) zaświadczenia, o którym mowa w pkt 1 ppkt 3, zaświadczeniaalbo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek naubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w pkt 1 ppkt 4, lub odpisu alboinformacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o DziałalnościGospodarczej, o których mowa w pkt 1 ppkt 5 – składa dokument lub dokumenty wystawione wkraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająceodpowiednio, że: a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składekna ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszonoupadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami,jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzajusytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tejprocedury3) Dokument, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1, powinien być wystawiony nie wcześniejniż 6 miesięcy przed jego złożeniem. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 ppkt 2, powinny byćwystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace brukarskie
Lokalizacja zleceniapodkarpackie
Data dodania26-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam.
Poszukuje brygad oraz pracowników indywidualnych do prac brukarskich.
Poszukuje również operatora koparko-ładowarki.
Inwestycje to głównie zamówienia publiczne, drogi, chodniki.
Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Praca na terenie woj. podkarpackiego i małopolskiego.
Czekam na kontakt.
Pozdrawiam.