Przebudowa targowiska gminnego w miejscowości Nowy Dwór "Mój Rynek"

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa targowiska gminnego w miejscowości Nowy Dwór "Mój Rynek"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Dwór
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Nowy Dwór
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-29
  • Numer ogłoszenia555994-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 555994-N-2020 z dnia 2020-06-29 r.

Gmina Nowy Dwór: Przebudowa targowiska gminnego w miejscowości Nowy Dwór "Mój Rynek"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach operacji "Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów” poddziałania „Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury” objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Dwór, krajowy numer identyfikacyjny 53681200000000, ul. Plac Rynkowy  21 , 16-205  Nowy Dwór, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 226 032, e-mail ugnd@poczta.onet.pl, faks 085 722 60 32.
Adres strony internetowej (URL): www.ug-nowydwor.pbip.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa targowiska gminnego w miejscowości Nowy Dwór "Mój Rynek"
Numer referencyjny: ITP.271.3.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa przebudowa ogólnodostępnego targowiska "Mój Rynek" w Nowym Dworze zlokalizowanego na działce nr ewid. 929 oraz wykonanie pozostałych prac i czynności towarzyszących zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę, zgłoszeniem robót budowlanych oraz dokumentacją techniczną. Ogólny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: I. Nawierzchnie: 1.0. ROBOTYPRZYGOTOWAWCZE 1. Roboty pomiarowe wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej – 1 kpl., 1.1. Zdjęcie humusu. 2. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej humusu o grubości do 15cm za pomocą spycharek ze złożeniem na hałdach 2000 m3, 3. Roboty ziemne wykonywane koparkami gąsiennicowymi o poj. łyżki 1,00m3 z transportem urobku samochodami samowyładow. na odle. Do 1km lub na odkład z transportem do 20m w gruncie kat. III – 300m3, 1.2. Roboty rozbiórkowe. 4. Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości ponad 15 cm – 6,2m3, 5. Rozebranie murków , filarów wykonanych z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej – 24m3, 6. Transport gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem skrzyniowym na odległość 5km 3,2m3, 2.0. ROBOTY ZIEMNE, 2.1. Wykonanie wykopów, 7. Roboty ziemne wykonywane koparkami gąsiennicowymi o poj. łyżki 1,00m3 z transportem urobku samochodami samowyładow. Na odle. Do 1km lub na odkład z transportem do 1km w gruncie kat. III – 400m3, 2.2. Wykonanie podbudowy, 8. Warstwa górna podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 20cm – 2000m2, 9. Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem naturalnym zagęszczanym mechanicznie o gr. 10cm – 200m3, 3.0. NAWIERZCHNIE, 10. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm (warstwa wiążąca) – 1740m2, 11. Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm (warstwa ścieralna) – 1740m2, 12. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo piaskowej – 176m, 13. Oznakowanie poziome – 1 kpl., 14. Obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cementowo piaskowej, spoiny wypełniane zaprawą cementową – 118m, 15. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej koloru szarego grubości 8cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 96m2. 4.0. ZIELEŃ, 16. Sadzenie drzew iglastych na terenie płaskim w gruncie kat. III z zaprawą dołów; średnica/głębokość: 0.7 m – 66szt., 17. Wykonanie trawników parkowych siewem na terenie płaskim przy uprawie mechanicznej na gruncie kat. III z nawożeniem – 0,06ha II.Przyłącze wodociągowe i kanalizacji sanitarnej: 1.0. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE, 18. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równym – 0,05km, 2.0. ROBOTY ZIEMNE, 19. Wykopy oraz przekopy o gł. Do 3m wyk. Na odkład koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 -0,60m3 w gr. Kat. I-II – 155,04m3, 20. Podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych – 155,04m3, 3.0. ROBOTY MONTAŻOWE, 21. Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160mm – 26m, 22. Studzienki rewizyjne pVC 425mm montowane w gotowym wykopie i głębokości do 3m - kompletne - pokrywa żeliwna 40ton - żeliwo sferoidalne, 23. Przyłącze wodociągowe z rur ciśnieniowych PE typ SDR 11 - rurociągi o śr. 32 mm ( nakłady na 1 m przyłącza ) – 25m, 24. Nawiertki na istniejących rurocią- gach PVC o śr. zewn. 110 mm – 1szt. , 25. Studnia prefabrykowana z poletylenu o śr. 1000 mm w gotowym wykopie o głębok. 3m – 1studnia, 26. Zawory antyskażeniowe z tworzyw sztucznych o śr. nominalnej 25 mm – 1szt., 27. Wodomierze skrzydełkowe domowe o śr. nominalnej 25 mm – 1kpl., 28. Zawory odcinające 25mm, grzybkowe – 2szt., 29. Dodatki za wykonanie obustronnych podejść do wodomierzy skrzydełkowych domowych o śr. nominalnej 25 mm w rurociągach z tworzywsztucznych – 1kpl. 30. Montaż zaworów czerpalnych 15mm – 1szt., 31. Zdrój wody pitnej, postumentowy, wibrobeton, 1*misa – 1szt. III. Ogrodzenie: 32. Cokoły z fundamentami, cokoły betonowe 0,2x0,3m fundament 0,2x0,8 – 214m, 33. Ogrodzenie panelowe - panel 1760 na słupkach systemowych – 202m, 34. Brama przesuwna H=1760, L=5m przystosowana do napędu – 2kpl., 35. Montaż furtki o wys. H=1760, L=1m, otwieranych ręcznie z zamkami – 2kpl. IV. Doświetlenie targowiska: 36. Lampa solarna wraz z zakupem i montażem – 1kpl. V. Remont szaletu publicznego: 37. Wymiana krokwi zwykłych – 35m, 38. Wymiana murłat – 10m, 39. Wymiana łacenia dachu pod pokrycie blachodachówką o odstępie łat ponad 20 cm – 36m2, 40. Izolacja z folii polietylenowej przymocowana do konstrukcji drewnianej – 36m2, 41. Pokrycie dachów blachą powlekaną trapezową na łatach – 36m2, 42. Obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm – 20m2, 43. Montaż obróbek z tworzyw sztucznych - rynny dachowe łączone na uszczelki – 6m, 44. Montaż obróbek z tworzyw sztucznych - rury spustowe – 3m, 45. Okładzina z elementów winylowych - podsufitka więźby dachowej – 36m, 46. Odbicie tynków zewnętrznych na ścianach, filarach, pilastrach o powierzchni odbijanych tynków ponad 5m2 z zaprawy cementowo-wapiennej – 46m2, 47. Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących, przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianach – 42m2, 48. Ocieplenie ścian budynkówpłytami styropianowymi metodą lekką-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących, przymocowanie płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych do ścian z cegły – 46m2, 49. Uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej bloczkami z betonu komórkowego – 0,4m3, 50. Montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych (z zakupem i montażem) z zamkiem i samozamykaczem – 3szt., 51. Wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku akrylowego o grub. 2mm, na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych – 46m2. VI.Wyposażenie: 52. Wiata straganowa modułowa 3,00/2,00/2,60m – 10szt., 53. Kosz na śmieci – 5szt., 54. Tablica informacyjna – 2szt., 55. Stół targowy z siedziskiem – 5szt., 56. Oddzielenie terenów zielonych - bariery drewniane – 123m,

II.5) Główny kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45330000-9
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-09-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 5 lat, przed terminem upływu terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę polegającą na utwardzeniu terenu masą bitumiczną o powierzchni nie mniejszej niż 2000m2 jednego zadania. b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami: - osobą kierująca robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem; - osobą posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, uprawniające do pełnienia funkcji kierownika robót konstrukcyjnych objętych niniejszym zamówieniem.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca złoży: - wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał. do SIWZ) - na etapie badania oferty najkorzystniejszej; - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robota budowlana, odpowiadająca swym charakterem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty, wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - na etapie badania oferty najkorzystniejszej (zał. do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 lit. a oraz w ust. 2 lit. a. (Załącznik do SIWZ) oraz składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1 lit. a oraz w ust. 2 lit. a. (Załącznik do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści zawartej oferty, polegających na: 1) Wykonaniu robót zamiennych lub rezygnacji z części robót jeżeli będzie to zasadne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w tym zmiana wynagrodzenia. 2) Na zmianie parametrów danego elementu robót/dostaw - za zgodą Zamawiającego i Autora dokumentacji projektowej. 3) Zmianie terminu realizacji umowy wynikającej z przyczyn o charakterze obiektywnym, niezależnych od stron umowy (np. wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne, komplikacje natury technicznej, braki lub wady dokumentacji projektowej, inne). 4) Zmianie stawki podatku VAT. 5) Konieczność dostosowania postanowień umowy do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy. Warunki wprowadzenia zmian: 1) Zmiany umowy o udzielenie zamówienia zawsze wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2) Warunkiem wprowadzenia zmian jest przekazanie, jednej stronie przez drugą stronę umowy, propozycji zmian na piśmie z uzasadnieniem (łącznie z wyceną robót zamiennych lub nie wykonanych). 3) Jeśli strony umowy stwierdzą, że zaistniałe okoliczności uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy, zostanie sporządzony aneks do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyburzenie ścian działowych oraz posadzki w mieszkaniu 60 m2 - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyburzenie ścian działowych oraz posadzki w mieszkaniu 60 m2 wraz z utylizacją. Możliwość dłuższej współpracy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI