Przebudowa szybu windowego i remont dźwigu osobowego w budynku RCKiK w Łodzi

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa szybu windowego i remont dźwigu osobowego w budynku RCKiK w Łodzi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-08-03
  • ZamawiającyRegionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00265640
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa szybu windowego i remont dźwigu osobowego w budynku RCKiK w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Franciszkańska 17/25

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-433

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adm@krwiodawstwo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa szybu windowego i remont dźwigu osobowego w budynku RCKiK w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31d3e33f-073e-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00046198/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja windy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Planowane do dofinansowania w ramach projektu "Poprawa funkcjonowania Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi w kontekście pandemii COVID-19 oraz wzmocnienie potencjału jednostki w celu długofalowej odporności", oś priorytetowa XI REACT-EU dla działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia POIiŚ na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://rckiklodz.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://rckiklodz.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod
adresem https://rckiklodz.ezamawiajacy.pl zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu
sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 SWZ.
Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z ogólnymi warunkami korzystania z
Platformy oraz zasadami złożenia oferty za pomocą Platformy (rozdział II podrozdział 10 SWZ) Instrukcja została
zamieszona także bezpośrednio na ww. Platformie.
W rozdziale III podrozdział 1 pkt 9 SWZ przedstawiono niezbędne wymagania sprzętowe umożliwiające korzystanie z Platformy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem I podrozdział 15 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem I podrozdział 15 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/22/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie (w formule „zaprojektuj i wybuduj”) przebudowy szybu windowego i remont dźwigu osobowego w budynku RCKiK w Łodzi

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, który posiada stosowne uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego (lub odpowiadającą mu instytucję w innym kraju Unii Europejskiej w przypadku podmiotów z innych krajów Unii Europejskiej) w zakresie montażu lub modernizacji dźwigów osobowych (wind).

2. warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:

Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończył, co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na wykonaniu bądź modernizacji bądź wymianie dźwigu osobowego, o wartości minimum 100 000,00 zł brutto

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
2) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – załącznik nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia:
1) odnośnie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

uprawnień wydanych przez Urząd Dozoru Technicznego (lub odpowiadającą mu instytucję w innym kraju Unii Europejskiej w przypadku podmiotów z innych krajów Unii Europejskiej) w zakresie montażu lub modernizacji dźwigów osobowych (wind)

2) Odnośnie zdolności technicznej lub zawodowej:

wykazu robót budowlanych – wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – potwierdzającego, że Wykonawca należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał oraz prawidłowo ukończył, co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na polegającą na wykonaniu bądź przebudowie bądź modernizacji dźwigu osobowego, o wartości minimum 100 000,00 zł brutto;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. formularz oferty - załącznik nr 1 do swz
2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy)
3. Pełnomocnictwo- gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych
4. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
- Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
- oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP składa odrębnie wykonawca/każdy spośród wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący
uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi
wykonają poszczególni wykonawcy.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy
wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są
zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku, do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:
a. Zmiany podwykonawcy z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w postepowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, w wyniku, którego zawarto umowę, posłużył się doświadczeniem podwykonawcy, nowy podwykonawca musi również wykazać się doświadczeniem wymaganym przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem umowy;
b. Zmian technologiczno-materiałowych wykonania elementów robót wyłącznie w przypadkach, gdy proponowane przez Wykonawcę rozwiązanie czy tez system jest równorzędny lub lepszy funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt.
c. Zmian z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa;
d. Zmiany terminu, w przypadku zmian spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi lub utrudniającymi prowadzenie robót budowlanych, dokonanie odbiorów, lub obiektywnymi utrudnieniami w budowie, utrudnieniami w uzyskaniu pozwolenia na budowę.
e. Zmian do Harmonogramu rzeczowo - finansowego powodowanych przyczynami technicznymi lub technologicznymi lub atmosferycznymi lub siły wyższej (np. pandemia) Wykonawca jest zobowiązany aktualizować opracowany harmonogram rzeczowo ­ finansowy w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w tym zakresie. Aktualizacja harmonogramu rzeczowo ­ finansowego musi być wykonana na każde wezwanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od przedstawienia takiego wezwania przez Zamawiającego. Harmonogram rzeczowo ­ finansowy obowiązuje Strony po ich zatwierdzeniu przez Zamawiającego;
f. Zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
g. Zmiany danych Wykonawcy (np.: zmiana nazwy, siedziby lub adresu) lub zmiany wynikającej z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej.
2. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 454 Ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku:
a. zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji przedmiotu umowy;
b. powstania nadzwyczajnych okoliczności będących ,,siłą wyższą” skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu umowy lub grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy. Jako ,,silę wyższą” rozumie się wydarzenia i okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezależne od woli i intencji którejkolwiek ze Stron umowy;
c. powstania nadzwyczajnych okoliczności niebędących ,,siłą wyższa” grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy;
- Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i za zgodą obu Stron wprowadzone aneksem do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://rckiklodz.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-03 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP
wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP opisano w rozdz. II podrozdz. 8 pkt 2 ppkt 3-4 SWZ
2. Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może
ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej
przewidziane w dziale IX ustawy Pzp (art. 505–590).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego - Kalisz, Sieradz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI