Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 1 w Bełżycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bełżyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 3
1.5.2.) Miejscowość: Bełżyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81-516-27-37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.wegiel@belzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://belzyce.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 1 w Bełżycach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2bbd7da-13d3-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00291840
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024864/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 1 w Bełżycach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/648020
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje, które nie zmieściły się w
tym polu ze względu na ograniczenia ilości znaków dostępne są w rozdziale 11 i 13 SWZ
11.1. Wszelką korespondencję Zamawiający zamierza prowadzić za pomocą platformy. W celu skrócenia czasu udzielenia
odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w tym wszelkie oświadczenia,
wnioski, zawiadomienia dokumenty oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformy i bezpłatnego formularza „wyślij
wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu), przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy
poprzez kliknięcie przycisku „wyślij wiadomość do Zamawiającego” oraz pojawienia się komunikatu, że wiadomość została wysłana
do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza awaryjnie komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty
elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: m.wegiel@belzyce.pl
Oferty składane są za pomocą platformy.
więcej informacji w SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie kontakty Zamawiającego z
Wykonawcami odbywać się będą za pomocą platformy.
Informacje, które nie zmieściły się w
tym polu ze względu na ograniczenia ilości znaków dostępne są w rozdziale 11 i 13 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje, które nie zmieściły się w tym polu ze względu na
ograniczenia ilości znaków dostępne są w rozdziale 22 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Administratorem pozyskiwanych danych osobowych jest Gmina Bełżyce, z siedzibą
przy ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce, tel. 81-517-27-28. Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Bełżycach jest Pan
Grzegorz Szajerka e-mail: iodo@belzyce.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: znak sprawy ZP.271/12/22/B/MW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1785440,22 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, polegająca na przebudowie SP nr 1 w Bełżycach.
dane teleadresowe:
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Bełżycach
ul. ks. bp T. Wilczyńskiego 62, 24-200 Bełżyce.
Kolejność realizacji poszczególnych robót :
- wykonanie audytu dostępności obiektu
- zabezpieczenie terenu budowy
Architektura:
- wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej
- ocieplenie ścian zewnętrznych budynku
- docieplenie stropodachów i remont pokrycia dachu części północnej budynku
- remont istniejących kominów części północnej
- wykonanie zadaszeń nad wejściami do budynku (do stołówki)
- wymiana części obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
- częściowy remont pomieszczenia stołówki
- częściowy remont pomieszczeń (wymiana podłóg na wykładzinę termo-zgrzewalną, gres)
- docieplenie fundamentów i cokołu wraz z wykonaniem nowej opaski z kostki br. wokół budynku
- rozbiórka i odtworzenie schodów zewnętrznych w obrębie elewacji wschodniej (do stołówki)
- wymiana utwardzenia ciągów pieszo-jezdnych na kostkę betonową
- zagospodarowanie terenu w części południowo-zachodniej inwestycji - placu zabaw (wiata, ogrodzenie, utwardzenie terenu i urządzenia placu zabaw ) – dz. nr 877
- roboty wykończeniowe i towarzyszące
- uporządkowanie terenu
Branża sanitarna:
- przebudowa kotłowni, wymiana kotłów (nowe 3x 210kW), rurociągów, grzejników
- usprawnienie wentylacji mechanicznej w pomieszczeniu kuchni i stołówki
Branża elektryczna:
- częściowa wymiana instalacji elektrycznej oraz wymiana punktów oświetleniowych na nowe energooszczędne
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 32,5 kWp
- wymiana instalacji odgromowej
Uwaga powyższy zakres robót stanowi pierwszy etap prac budowlanych. Zamawiający określił zakres wykonywanych prac w ramach tego zadania w kosztorysach poszczególnych branż. Wykonawca winien wycenić tylko zakres robót wskazany w kosztorysach branżowych.
Roboty będą wykonywane w różnych częściach obiektu bez możliwości całkowitego wyłączenia go z użytkowania.
Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby na bieżąco udostępnić korzystającym dojazd do posesji zlokalizowanych w bezpośrednim odrębnie inwestycji oraz dojazd wszelkimi pojazdami uprzywilejowanymi. Ponadto należy zapewnić dojazd do szkoły (w szczególności w takcie trwania roku szkolnego) dla rodziców i uczniów.
Pełna obsługa geodezyjna jest po stronie Wykonawcy.
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zabezpieczenia robót (postawienie znaków, tablic, wygrodzeń) przy przebudowie dróg, chodników i placów oraz prac na wysokości.
Roboty będą wykonywane w oparciu o pozwolenie na budowę (dotyczy kotłowni). Pozostałe elementy nie wymagają zgłoszenia robót.
Wobec powyższego Wykonawca zapewni wewnętrzny dziennik budowy dotyczący przebudowy budynku. Dziennik budowy dotyczący przebudowy kotłowni zapewnia Zamawiający.
Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia należy po-traktować jako wymagania minimalne. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie asortymentu o wyższej specyfikacji jakościowej, który spełnia pozostałe wymagania określone w dokumentacji technicznej chyba, że Zamawiający wskazał górną i dolną granicę (widełki od – do) parametru.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45321000-3 - Izolacja cieplna
45262700-8 - Przebudowa budynków
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421132-8 - Instalowanie okien
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45410000-4 - Tynkowanie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262610-0 - Kominy przemysłowe
45261420-4 - Uszczelnianie dachu
45261320-3 - Kładzenie rynien
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert
przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert opisany jest w rozdziale 17 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie (zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. jedną robotę budowlaną, która polegała na budowie i/ lub/ albo przebudowie /i/ lub/ al-bo remoncie /i/ lub/ albo modernizacji /i/ lub/ albo rozbudowie /i/ lub/ albo termomodernizacji i/ lub/albo adaptacji budynku o wartości robót min. 1.000.000,00 zł brutto (jeden milion zł).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: tylko oświadczenie wstępne
składane wraz z ofertą w zakresie art. 108 ustęp 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego -
załącznik nr 3 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania podmiotowego środka dowodowego aktualnego na dzień złożenia tj. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym do-wodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a je-żeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z rozdziałem 13.23 SWZ
1. druk oferta - załącznik nr 1 do SWZ
2.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SWZ
3. oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - załącznik nr 3 do SWZ
4. podmiotowy środek dowodowy składany na wezwanie Zamawiającego od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona (aktualny na dzień złożenia) wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z dowodami np. referencjami - załącznik nr 4 do SWZ
5. podmiotowy środek dowodowy oświadczenie członków Konsorcjum, w tym s. c. (jeżeli dotyczy) - załącznik nr 5 do SWZ
6. zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby podpisane przez osobę umocowaną do reprezentowania Podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy)
7. pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy)
8. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego będzie
wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu (jeżeli dotyczy)
9. informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem zastrzeżenia, (jeżeli dotyczy)
10. uzasadnienie zastosowania innej niż podstawowa stawka podatku VAT (jeżeli dotyczy)
11. oświadczenie o obowiązku podatkowym (jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacje, które nie zmieściły się w tym polu ze względu na ograniczenia ilości znaków dostępne są w rozdziale 10 SWZ
10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
Wspólnicy spółki cywilnej jako Wykonawcy składający ofertę wspólną, na podstawie art. 58 ust. 2 Pzp ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w po-stępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli umocowanie do reprezentacji wynika z treści umowy spółki cywilnej, do oferty Wykonawcy powinni załączyć treść tej umowy. W takim przypadku nie będzie potrzebne odrębne pełnomocnictwo. Jeżeli treść oświadczenia podpisują wszyscy wspólnicy spółki cywilnej, pełnomocnictwo nie musi być przez nich dołączone do wniosku lub oferty.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki 15 % – zgodnie z projektem umowy.
§ 3a Zaliczka projektu umowy
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacje, które nie zmieściły się w tym polu ze względu na ograniczenia ilości znaków dostępne są w załączniku nr 6 do
SWZ - projekt umowy - § 18 Zmiany umowy.
a) możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia:
b) zmiana sposobu / zakresu świadczenia przedmiotu umowy:
c) możliwość zmiany wynagrodzenia w stosunku do treści umowy i oferty:
d) pozostałe zmiany:
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-19 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Informacje, które nie znajdują się w ogłoszeniu (w szczególności ze względu na ograniczenia ilości znaków) są dostępne w SWZ.
Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych,, zgodnie ze wstępną promesą nr 01/2021/6260/PolskiLad dotyczącą realizacji przez Gminę Bełżyce inwestycji: Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 1 w Bełżycach.