Przebudowa strefy wejściowej do budynku Urzędu Skarbowego w Brzegu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa strefy wejściowej do budynku Urzędu Skarbowego w Brzegu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2024-07-31
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Opolu
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-15
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00412213
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa strefy wejściowej do budynku Urzędu Skarbowego w Brzegu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Witolda Pileckiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-331

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.opole@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa strefy wejściowej do budynku Urzędu Skarbowego w Brzegu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff59f672-32e5-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412213

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00232525/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa strefy wejściowej budynku Urzędu Skarbowego w Brzegu, przy ul. Składowej 2

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff59f672-32e5-11ef-acf6-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej oraz o wymaganiach korespondencji elektronicznej zawarte są w rozdziale 8 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna jest zawarta w rozdziale 40 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna jest zawarta w rozdziale 40 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1601-ILZ.260.19.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane i elektryczne w zakresie przebudowy strefy wejściowej do budynku Urzędu Skarbowego w Brzegu, przy ul. Składowej, zgodnie z dokumentacją projektową załączoną do Projektowanych postanowień umowy (PPU).
2. Opis wymaganych robót budowlanych i elektrycznych ujęty został w: Opisach przedmiotu zamówienia stanowiących Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2 do Projektowanych postanowień umowy (PPU), Przedmiarze stanowiącym Załącznik nr 5 do Projektowanych postanowień umowy (PPU) oraz Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) stanowiącymi Załącznik nr 6 do Projektowanych postanowień umowy (PPU).
3. Zakres robót obejmuje:
- przebudowę wewnętrznej ściany wiatrołapu,
- montaż wewnętrznej witryny wejściowej,
- wymianę płytek podłogowych w przegrodzie nie będącej przegrodą zewnętrzną,
- przyklejenie istniejącej podstopnicy,
- uzupełnienie tynków wewnętrznych,
- malowanie ścian wewnątrz,
- wymianę podbitki PCV na płyty HPL zewnętrznie i wewnętrznie (kolor antracyt); w części wewnętrznej na płytach należy ułożyć paroizolację i wełnę skalną gr. 30 cm,
- demontaż istniejącej stolarki okiennej wiatrołapu,
- demontaż istniejącej witryny zewnętrznej oraz drzwi zewnętrznych,
- instalowanie nowej stolarki okiennej w miejscu istniejącej,
- instalowanie witryny zewnętrznej i wewnętrznej złożonych z drzwi rozwieralnych jednoskrzydłowych oraz drzwi automatycznych teleskopowych,
- roboty wykończeniowe- tynkowanie, uzupełninie gładzi, malowanie farbami satynowymi odpornymi na zwiększoną wilgotność powietrza i niższą temperaturę, wymiana płytek podłogowych w wiatrołapie,
- instalowanie kurtyny powietrznej,
- instalowanie wewnętrznych instalacji elektrycznych zasilających dla kurtyny powietrznej i drzwi automatycznych,
- instalowanie witryny zewnętrznej i wewnętrznej złożonych z drzwi rozwieralnych jednoskrzydłowych oraz drzwi automatycznych teleskopowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442110-1 - Malowanie budynków

45261910-6 - Naprawa dachów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45432210-9 - Wykładanie ścian

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert określonymi w rozdziale 26 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 16 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w zakresie doświadczenia Wykonawca wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej jedną (1) robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, obejmującą remont lub przebudowę lub rozbudowę w czynnym obiekcie;
2) w zakresie potencjału osobowego Wykonawca dysponuje kadrą osobową, w tym co najmniej:
a) jedną (1) osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia i posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
b) jedną (1) osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia i posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda
złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu (doświadczenia) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, miejsca i dat rozpoczęcia i zakończenia (wykonania) robót budowlanych oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane został wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wykaz robót budowlanych stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). Pozostałe wymagania dotyczące wadium zawiera rozdział 28 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania określone są w rozdziale 19 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Informacje o zmianie umowy są zawarte w § 13 PPU stanowiących Załącznik nr 10 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-31 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-31 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 8 tygodni a maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 12 tygodni od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i określony będzie w ofercie Wykonawcy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie projektu zagospodarowania terenu i architektoniczno-budowlanego - Opole
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania08-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie projektu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego dla inwestycji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI