Przebudowa Stadionu Miejskiego w Zagórowie. Stadion Miejski- boisko do piłki noż

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa Stadionu Miejskiego w Zagórowie. Stadion Miejski- boisko do piłki nożnej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZagórów
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-04-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Miejski
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-28
  • Numer ogłoszenia530888-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 530888-N-2019 z dnia 2019-03-28 r.

Urząd Miejski: Przebudowa Stadionu Miejskiego w Zagórowie. Stadion Miejski- boisko do piłki nożnej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, krajowy numer identyfikacyjny 52954500000000, ul. ul. Kościelna  4 , 62-410  Zagórów, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 063 2748800, 2748846, e-mail zp_umg@zagorow.pl, faks 632 748 811.
Adres strony internetowej (URL): www.zagorow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.zagorow.pl/?id=978

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.zagorow.pl/?id=978

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem poczt, kuriera lub osobiście
Adres:
Urząd Miejski ul. Kościelna 4, 62-410 Zagórów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Stadionu Miejskiego w Zagórowie. Stadion Miejski- boisko do piłki nożnej
Numer referencyjny: IKZP.271.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa Stadionu Miejskiego w Zagórowie. Stadion Miejski- boisko do piłki nożnej” Rozdział 1 Krótki Opis przedmiotu zamówienia: NAZWA ROBÓT BUDOWLANYCH WRAZ Z PODANIEM LOKALIZACJI: Przebudowa Stadionu Miejskiego w Zagórowie. Stadion Miejski- boisko do piłki nożnej. ADRES OBIEKTU BUDOWLANEGO Obiekt: Stadion Miejski Adres budowy: 62-410 Zagórów, powiat słupecki, województwo wielkopolskie Nr ewidencyjne gruntów: 552/1, 220/1, 553/1, 554/1, 555/2, 556/2, 557/2, 558/2, 559/2, 561/2, 562/2, 563/2, 564/2 – obręb Zagórów. 1. Przeznaczenie i program użytkowy obiektu budowlanego Głównym celem planowanej inwestycji jest poprawa bazy sportowej dla dzieci i dorosłych, poprawa walorów turystycznych miejscowości oraz poprawa atrakcyjności spędzania czasu wolnego. Wszystkie przebudowywane elementy zlokalizowane są na działkach będących w dyspozycji Gminy Zagórów. Zakres planowanych prac obejmuje:  przebudowę płyty boiska o nawierzchni trawiastej z przebudową systemu podlewania murawy; z ręcznego na automatyczny.  dobudowę niewielkich powierzchni z kostki brukowej w rejonie skoczni w dal i boiska piłkarskiego oraz przestawienie niektórych słupów oświetleniowych i zabezpieczenie kabli energetycznych. Zgodnie z decyzją Zamawiającego niniejsze zamówienie obejmuje prace w postaci przebudowy boiska trawiastego z systemem automatycznego podlewania oraz roboty towarzyszące. W skład prac wchodzą; roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, płyta boiska piłkarskiego, nawadnianie, roboty towarzyszące (rozebranie chodników z płyt betonowych, wykonanie podsypki, położenie chodników z kostki brukowej betonowej, wykonanie ław pod obrzeża, wykonanie obrzeży). 2. ISTN. STAN ZAGOSPODAROWANIA I UŻYTKOWANIA TERENU Teren, na którym będą wykonywane roboty jest w dyspozycji Gminy Zagórów. Stadion jest ogrodzony wyposażony w trybuny, budynek socjalny i niezbędne media tj. wodociąg, urządzenia energetyczne i oświetlenie. Płyta boiska do piłki nożnej posiada nawierzchnię naturalną trawiastą natomiast bieżnie i pozostałe nawierzchnie wykonane są z mieszanek kruszyw naturalnych. 3. ZAKRES ROBÓT DO REALIZACJI W RAMACH ZAMÓWIENIA: -roboty przygotowawcze, -roboty rozbiórkowe, -roboty ziemne, -płyta boiska piłkarskiego, -nawadnianie, -roboty towarzyszące (rozebranie chodników z płyt betonowych, wykonanie podsypki, położenie chodników z kostki brukowej betonowej, wykonanie ław pod obrzeża, wykonanie obrzeży) Zgodnie z załączonym przedmiarem robót stanowiącym PROJ. ZMIANY W DOTYCHCZASOWYM ZAGOSPODAROWANIU TERENU 3.1. Rozwiązania budowlane - układ konstrukcyjny obiektów Inwestor podjął decyzję o konieczności przebudowy niektórych elementów stadionu. Parametry przebudowywanych obiektów oparto generalnie na wymaganiach dotyczących stadionów V kategorii. Dokumentacja uwzględnia zakres określony przez Zamawiającego, a w niniejszym etapie:  przebudowę płyty boiska (łącznie z obszarami za bramkami) o nawierzchni trawiastej i przebudową systemu podlewania murawy; z ręcznego na automatyczny. W przyszłości, w razie potrzeby możliwe jest usytuowanie na stadionie:  skoczni do skoku wzwyż,  rzutni do pchnięcia kulą,  rzutni do rzutu oszczepem. 3.2. Geotechniczne warunki posadowienia budowli: Wykonano odwierty i opinię geologiczną (jest niezależnie spiętym elementem dokumentacji) na terenie projektowanej przebudowy nawierzchni sportowych. Charakter przepuszczalności gruntów poszczególnych warstw geologicznych oraz ich współczynniki:  nasypy niekontrolowane (warstwa I) - przepuszczalność słaba, k < 10 -5 m/s,  namuły gliniaste (warstwa II)  gliny piaszczyste (seria III) - przepuszczalność b. słaba, k = 10 -6 -10 -8 m/s. Ponadto stwierdzono lokalne występowanie rożnych materiałów nasypowych, kruszona cegła, gruz itp. 3.3. Plan sytuacyjny Płyta boiska znajdują się w pierwotnych (istniejących) lokalizacjach. Wprowadzono minimalne korekty geometryczne, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Lokalizację elementów zagospodarowania określono na rys. nr 2 "Plan sytuacyjny" w skali 1:500. Współrzędne geodezyjne osi podłużnej płyty stadionu oraz obrzeża wewnętrznego (co 5m) podano w dokumentacji wykonawczej. 3.4. Szczegóły nawierzchni Nawierzchnia trawiasta Przed wykonaniem nawierzchni boiska należy zdjąć warstwę darniny i warstwę humusu o średniej grubości około 20cm. Glebę urodzajną należy zgromadzić i wykorzystać do budowy warstwy wegetacyjnej, pozostałą część należy przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Po zdjęciu humusu oraz wyrównaniu i zagęszczeniu podłoża, wykonać warstwę drenażową z piasku średnioziarnistego o grubości 20cm. Następnie należy rozłożyć 15cm warstwę wegetacyjną z humusu oraz wymieszać z 0,5kg azofoski na 1m3 humusu; decyzję należy podjąć po zbadaniu humusu przez wykwalifikowanego ogrodnika. Warstwa wegetacyjna powinna być odpowiednio ukształtowana do rzędnych określonych w projekcie a następnie uwałowana. Na tak przygotowaną warstwę wegetacyjną należy ułożyć 3cm warstwę darniową z humusu dowiezionego (dopuszcza się czysty humus z odzysku, jeżeli uda się go oddzielić od darniny i spełni wymagania jakościowe) i wysiać odpowiednią mieszankę traw naturalnych odpowiednich na wyczynowe boiska sportowe. Naturalna nawierzchnia trawiasta boiska piłkarskiego i obszarów za bramkami składa się z warstw:  warstwa darniowa grubości ok. 3cm z humusu.  warstwa wegetacyjna grubości ok. 15cm z humusu rodzimego (uprzednio zdjętego) z domieszką azofoski - minimum 0,5kg /m3  warstwa drenażowa z piasku średnioziarnistego gr. 20cm stanowiąca również "podbudowę" poprawiającą znacznie parametry osiadania murawy i warstwy wegetacyjnej na niekontrolowanym nasypie znajdującym się pod istniejącym boiskiem.  grunt rodzimy (wg badań geologicznych) PH gruntu powinno wynosić około 6. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej Projektuje się ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej w strefie technicznej po północnej stronie boiska. Roboty wykonane zostaną w drugim etapie. Konstrukcja nawierzchni:  6cm - betonowa kostka brukowa bezfazowa - kolor szary,  5cm - podsypka cementowo-piaskowa (1:5),  5cm - warstwa odcinająca z piasku średnioziarnistego. 3.5. Projekt nawadniania System opracowano na bardzo dobrych jakościowo materiałach i urządzeniach konkretnych firm. Dopuszcza się zastosowanie RÓWNOWAŻNYCH materiałów i urządzeń INNYCH FIRM. Nie mogą być gorszej jakości. Zasady pracy systemu nawadniającego. Zasada pracy systemu nawadniającego odbywać się będzie w sposób następujący. Sterownik odmierzając aktualny czas i zgodnie z zaprogramowanym harmonogramem nawadniania przekazuje impuls elektryczny (24V) na cewkę elektrozaworu głównego i pierwszego zaworu elektromagnetycznego - sekcji, powodując jego otwarcie. Spowoduje to wynurzenie się elementów ruchomych zraszaczy oraz uruchomienie części obrotowych zraszaczy. Po odmierzeniu czasu pracy pierwszego zaworu elektromagnetycznego - sekcji, sterownik automatycznie przekaże impuls elektryczny (24 V) na cewkę drugiego zaworu elektromagnetycznego - sekcji itd., aż do uruchomienia ostatniego zaprogramowanego zaworu elektromagnetycznego. Po zakończeniu pracy poszczególnych sekcji zraszacze powrócą do swojej macierzystej postaci. Czas pracy poszczególnej sekcji wynosić będzie dla zraszaczy od 8 - 40 min. w zależności od pojemności wodnej podłoża i opadu, co jest powiązane z powierzchnią na jakiej dany zraszacz pracuje. W przypadku wystąpienia opadu naturalnego czujnik deszczu zablokuje pracę systemu nawadniania. Źródło / ujęcie wody Do prawidłowej pracy zraszaczy wymagane są określone parametry ujęcia wody. Urządzenia te do prawidłowej pracy wymagają wydajności źródła wody 17 m3/h ( 280l/min) przy ciśnieniu 8,0 atm. W przypadku wykorzystania do zasilania w wodę systemu nawadniającego boisko przyłącza wodociągowego o niewystarczającym ciśnieniu należy zamontować pompę wspomagającą. Alternatywą jest wykonanie studni i użycie pompy o wymaganych parametrach. Projekt ujęcia wody nie jest objęty niniejszym projektem. Decyzję w sprawie źródła wody podejmie Inwestor przed realizacją zadania. Opis instalacji nawadniającej. System nawadniający. Nawodnienie murawy boiska opierać się będzie o tzw. stały system nawadniający w skład, którego wchodzić będzie: sieć rurociągów podziemnych, urządzenia zraszające, automatyka sterująca (sterownik, czujnik opadów, zawory elektromagnetyczne). Projektowany teren zostanie podzielony na poszczególne sekcje nawadniające, które wyposażone zostaną w różnego typu urządzenia nawadniające. Wydatek max. dla poszczególnego zraszacza typu G900 wynosić będzie: 16,4 m3/ h przy ciśnieniu 7,6 atm. a dla zraszacza I-40 5,6 m3/ h przy ciśnieniu 6,0 atm. Wydatek max. dla sekcji nawadniającej nr 1-15 wynosić będzie: 16,4m3/h. a dla sekcji 16 - 19 (zraszacze I-40 ) 17,0 m3/ h Max. ilość zraszaczy pracujących jednocześnie na pojedynczej sekcji nr 1 – 15 wynosić będzie: 1 szt. a dla sekcji 16 – 19 wynosić będzie 3 szt. Na obiekcie zaprojektowano 19 sekcji nawadniających zgodnie z rys nr 7 "Plan nawadniania". Sieć rurociągów podziemnych Wykonanych z rur polietylenowych PE Ø 32 - 60 (90) PN 10, zakopanych w gruncie na głębokości około 40 - 70 cm i połączonych ze sobą kształtkami zaciskowymi. Dodatkowo rurociągi wyposażone będą w zawory elektromagnetyczne. Zawory elektromagnetyczne zamontowane będą na początku poszczególnych sekcji nawadniających, Dla sekcji 1-15 zawory wbudowane są w zraszaczu a dla sekcji 16-19 na początku kolektora sekcyjnego i obudowane będą specjalnymi skrzynkami typu JUMBO wykonanymi z tworzywa sztucznego i posadowione na podsypce żwirowej o frakcji 10mm. Grubość podsypki żwirowej 20cm. Na początku instalacji zamontowany zostanie elektrozawór główny. Urządzenia zraszające Do nawadniania murawy boiska zaprojektowane zostały zraszacze HUNTER serii-G900, a do trawnika za linią bramkową I-40 LUB RÓWNOWAŻNE INNYCH FIRM. Głowice zraszaczy w czasie pracy wysuwają się na wysokość 10cm. Po zakończonym cyklu powracają pod murawę. Zraszacze serii G 900 połączone są z kolektorem PE za pomocą złącza HSJ i obejm siodłowych a serii I-40 za pomocą rury PE Ø 32, złączek zaciskowych, obejm siodłowych. Zraszacze pełno obrotowe umieszczone są w płycie boiska, a sektorowe za linią boczną boiska przy krawędzi bieżni. Dla zraszaczy umieszczonych w płycie boiska przewidziano pokrywy ze sztucznej trawy (dopuszcza się także przykrycie innym materiałem jeżeli będzie bezpieczniejszy). Automatyka sterująca Składać się będzie z sterownika np. HUNTER PRO-HC 2401E(lub równoważne), wodomierza impulsowego o przepływie nominalnym nie mniejszym niż 20 m3/h detektora deszczu i okablowania. Cały proces nawodnienia przebiegać będzie w sposób automatyczny. Do sterowników PRO-HC(lub równoważnych) podłączone będą dwa czujniki: opadu deszczu (Mini Clik) i przepływu ( wodomierz impulsowy). Sterowniki zostaną umieszczony w szafce osłonowej zlokalizowanych na terenie inwestycji i podłączony do sieci energetycznej i WiFi. Charakterystyka programatora PRO-HC 2401 E: (dopuszcza się programatory równoważne) Umieszczony w szafce lub pomieszczeniu technicznym zasilany jest z sieci energoelektrycznej o napięciu 230V. Wbudowany transformator obniża napięcie do bezpiecznego - 24V. Sterownik posiada wewnętrzny system wykrywania uszkodzenia przewodu elektrycznego. Dzięki podłączeniu wodomierza impulsowego możliwa jest stała kontrola przepływu dla poszczególnych sekcji, wykrywanie przecieków i awarii zmniejszonej i zwiększonej ilości wody na daną sekcję. Podłączenie sterownika do sieci internetowej dzięki oprogramowaniu Hydrowise umieszczonym w chmurze pozwala za pomocą smartfona lub przeglądarki internetowej na zdalną kontrole i modyfikowanie ustawień nawadniania. Czujnik opadów deszczu np. MINI-CLIK: Mini-Clik wstrzymuje zaprogramowane nawadnianie w przypadku, gdy wystąpi odpowiedni poziom opadów deszczu. Po ustaniu opadów Mini-Clik umożliwi sterownikowi przywrócenie normalnego harmonogramu nawadniania. Wodomierz impusowy WS: WS jest to wielostrumieniowy suchobieżny wodomierz przeznaczony do pomiaru wody zimnej, z zamontowanym nadajnika impulsów -NKP. Wodomierz ten dzięki szczególnej konstrukcji komory pomiarowej, w której wirnik wodomierza napędzany jest wieloma symetrycznie rozmieszczonymi strumieniami wody, charakteryzuje się wysoką trwałością i stabilnymi parametrami metrologicznymi w trakcie eksploatacji. Jednocześnie poprzez staranny dobór zastosowanych materiałów, a także sita o dużej powierzchni czynnej, wodomierz posiada zwiększoną odporność na zanieczyszczenia znajdujące w wodzie. Montaż wodomierza należy wykonać tylko w pozycji poziomej z liczydłem skierowanym ku górze. Kabel sygnałowy YKSY: Do prawidłowego przekazania sygnału od sterownika do cewki elektrozaworu należy użyć kabla sygnałowego ziemnego YKSY ułożony w wykopie obok kolektora głównego. Cewki elektrozaworów umieszczonych w płycie boiska podłączyć kablem 5x1,5mm2, a te wokół boiska kablem 19x1,5mm2 w pętli. Połączenia pomiędzy kablem wielożyłowym a krótkim kablem sygnałowym doprowadzającym sygnał do cewki wykonać w puszcze hermetycznej i zalać żywicą. Do połączeń pomiędzy kablem sygnałowym a kablami cewki zastosować złączki DBRY. Ze względu, iż wszystkie elektrozawory mają jeden wspólny zacisk „com”, wskazane jest, aby do tego obwodu wykorzystać co najmniej 2 żyły. Wszystkie połączenia kabli, w szczególności w miejscach zmiany kabla oznaczyć oznacznikami kablowymi zachowując ich właściwą kolejność i nanieść na dokumentacje techniczną. 5. Układ filtracyjny Jeżeli jakość wody będzie w znaczący sposób odbiegała od normy zaleca się stosowanie filtrów, które umożliwią zachowanie odpowiednich parametrów wody. Ponadto przyczynią się do sprawnego, długoletniego funkcjonowania systemu nawadniania

II.5) Główny kod CPV: 45212224-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111000-8
45112000-5
45232120-9
45232121-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie sytawia warunku w przedmiotowym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Za spełniającego warunek dotyczący posiadania zdolności technicznych lub zawodowych Zamawiający uzna Wykonawcę, który : 1. wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie i zakończyli: a) co najmniej 1 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto każda, polegającej na budowie lub remoncie nawierzchni utwardzonej, b) co najmniej 1 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 75.000 zł brutto każda polegającej na budowie systemu nawadniającego, 2. dysponują lub będą dysponować osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności kierowania robotami budowlanymi, w tym przynajmniej: - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona składane razem z ofertą)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1)Wykaz wykonanych robót budowlanych (zamówień) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, dat, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie , w szczególności czy te roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ (składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona). 2)Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, zamówienia w szczególności kierowania robotami budowlanymi, w tym przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia wod-kan, która będzie kierowała robotami i ma co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności; Zakres ww. dokumentu musi potwierdzić spełnienie odpowiednio warunku określonego w Części IV ust. 1 pkt 2 lit. C SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 7 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku: 1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT), wówczas zmianie podlega zapis, którego dotyczy zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 2) konieczności zmiany terminu realizacji zamówienia w związku z: a) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub b) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek niekorzystnych warunków atmosferycznych, szczególnie z powodu technologii wykonywania robót lub c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub d) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub e) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub f) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub g) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub h) koniecznością wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy lub wówczas zmiana terminu będzie uzależniona do okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian 3) Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie Materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy (Protokół konieczności), b) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 PrBud b) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, c) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, d) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, e) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, f) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, g) realizacji dodatkowych robót nieobjętych umową po spełnieniu warunków określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 ) ustawy Pzp, h) w sytuacjach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 4), 5), 6) ustawy Pzp i) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy odpowiednio w przypadkach określonych w pkt 3), przy czym nie oznacza to, że wysokość wynagrodzenia zostanie zmieniona każdorazowo w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w pkt 3) . j) Zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony lub zmieniony przez Zamawiającego w przypadku, gdy wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie rzeczowym nie leży w interesie publicznym, lub stało się to niemożliwe z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, czego nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Tajemnica przedsiębiorstwa: 1)jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm., muszą być oznaczone klauzulą NIE UDOSTĘPNIAĆ - TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA. Zaleca się umieścić takie dokumenty na końcu oferty (ostatnie strony w ofercie lub osobno), 2)Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane oraz wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-15, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej. Długość 160 m bieżących. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI