Przebudowa Stadionu Miejskiego w Iłowej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa Stadionu Miejskiego w Iłowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIłowa
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-30
  • ZamawiającyGmina Iłowa
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-03
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00395088
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa Stadionu Miejskiego w Iłowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iłowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770853

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Iłowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 368 14 00

1.5.8.) Numer faksu: 68 368 14 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ilowa@ilowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilowa.info.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa Stadionu Miejskiego w Iłowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e9609fb-3779-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395088

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007611/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa stadionu Miejskiego w Iłowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e9609fb-3779-11ef-880f-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-2e9609fb-3779-11ef-880f-0e435a8a43bc

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami będzie odbywała się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,
zwanej dalej „Platformą” która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, oraz poczty elektronicznej, z
zastrzeżeniem, że oferta musi być złożona przy użyciu Platformy.
2) Wykonawca, który zamierza wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto
„Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe informacje dotyczące zakładania kont podmiotów oraz zasady korzystania z Platformy
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej http://ezamowienia.gov.pl/ oraz informacje
zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3) Komunikacja w postępowaniu z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Platformy
(http://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin#regulamin-serwisu).
5) Maksymalny rozmiar przesyłanych plików wynosi 250 MB.
6) Datą przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji jest data ich przekazania na ePUAP.
7) Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują sobie oświadczenia, wnioski zawiadomienia oraz informacje przy użyciu poczty
elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
8) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wraz z wymaganymi dokumentami i zaświadczeniami przy użyciu poczty
elektronicznej.
9) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postepowaniem Zamawiający i Wykonawcy powinni posługiwać się
następującym znakiem postępowania: ocds-148610-2e9609fb-3779-11ef-880f-0e435a8a43bc
10) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty / wnioski” widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu
się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę / wniosek” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające
przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola „przeciągnij” i „upuść” służące do dodawania plików.
Wykonawca dodaje uprzednio pobrany, wypełniony i podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Załączniki i inne dokumenty
przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”), Wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą.
11) System sprawdza, czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje. W przypadku braku podpisu system poinformuje o
tym w trakcie składania dokumentów, jednakże zostaną one przyjęte przez Platformę pomimo braku podpisu. Szczegółowe
informacje, w jaki sposób podpisywać dokumenty podpisem kwalifikowanym znajdują się w instrukcji podpisywania znajdującej się w
Centrum Pomocy na Platformie.
12) W przypadku pozytywnego zakończenia procesu potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajdować się będzie w
Elektronicznym Potwierdzeniu Przyjęcia (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). Zarówno EPP i EPO dostępne są
dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce „Oferty / wnioski”
13) Przed upływem terminu do składania ofert Wykonawca może wycofać ofertę za pośrednictwem zakładki „Ofert / wnioski”
używając przycisku „Wycofaj ofertę”.
14) W zależności od formatu podpisu kwalifikowanego i jego typu Wykonawca dołącza do Platformy uprzednio podpisane dokumenty
wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
15) Dokument w formacie „pdf” należy podpisać używając formatu podpisu PAdES. Zamawiający dopuszcza podpisanie
dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO -
Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Iłowej ul. Żeromskiego 27, 68-120 Iłowa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP-I.271.13.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Stadionu Miejskiego w Iłowej. Inwestycja obejmuje:
• rozbiórkę istniejących nieczynnych instalacji zewnętrznych,
• budowę budynku socjalno-administracyjnego wraz z instalacjami i przyłączami, niezbędnymi ciągami pieszymi,
• budowę boiska do piłki nożnej 73 x 115 (pole gry 68x105m) o nawierzchni naturalnej trawiastej,
• budowę bieżni okólnej 400 m czterotorowej oraz prostej czterotorowej o dystansie 100m o nawierzchni poliuretanowej typu Fullpur
• budowę trybun - Prefabrykowanych betonowych wraz z miejscami dla gości. Trybuny na ok. 356 osób, częściowo zadaszone – zadaszenie w konstrukcji drewnianej,
• montaż ogrodzenia h=220 cm otaczającego trybunę gości
• budowę ogrodzenia h=120 cm pomiędzy trybuną a stadionem

budowę piłkochwytów o wysokości 8 m
• budowę ogrodzenia stadionu wraz z ogrodzeniem całego terenu działki nr 651 h=200
• budowę niezbędnej infrastruktury technicznej:
- instalacja elektroenergetyczna
- instalacja oświetleniowa
- instalacja wod-kan
- instalacja nawadniająca i odwadniająca boisko
• budowę masztów oświetleniowych o zróżnicowanej wysokości w zakresie od 6 do 25 m
• budowę ciągów pieszych wykonanych z kostki brukowej
• zabezpieczenie sieci będących w kolizji z zagospodarowaniem
2.
Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV):
45212224-2, 45212200-8, 45232121-6, 45231300-8
3.
W ramach zamówienia wykonane zostaną następujące rodzaje robót:
- roboty budowlane zgodnie z załącznikiem nr 8
- roboty pomocnicze, przygotowawcze i porządkowe oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń,
- zagospodarowanie terenu, w tym uporządkowanie,
- przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń
- przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa związanych z oddaniem obiektu do użytku,
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych uzgodnień, decyzji, zezwoleń związanych z realizacją i oddaniem przedmiotu zamówienia do użytku w tym opracowanie i uzgodnienie Tymczasowej Organizacji Ruchu na czas realizacji robót oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie/zgłoszenie zakończenia robót,
Wszelkie koszty związane z realizacja inwestycji, w tym koszty związane z opłatami za zajęcie pasa drogowego winne być skalkulowane w ofercie Wykonawcy.
4.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 8 do SWZ). Zamawiający zastrzega, że załączone przedmiary stanowią element pomocniczy do przygotowania oferty. Tym samym zamawiający wymaga skalkulowania i ujęcia
w ofercie wszystkich elementów i robót do osiągnięcia zakresu określonego w dokumentacji technicznej.
Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt:
- urządzi teren budowy i zaplecze budowy, a po zakończeniu prac przywróci teren do stanu pierwotnego,
- oznakuje i zabezpieczy teren budowy,
- zapewni bieżącą obsługę geodezyjną wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, jeśli będzie to wynikało z przepisów prawa,
- wykonanie i montaż tablicy promocyjnej w ramach promocji projektu w zakresie zadania realizowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Tablice jednostronne o wymiarach 180 x 120 cm wykonane zgodnie z wymaganiami wynikającymi z § 10 załącznika do uchwały nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 w spawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Wzór tablicy informacyjnej określony został w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. poz. 953), dostępnym na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne;
https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/#c28882
Zgodnie z art. 104 Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z poniższym:
1)
Kompletny raport z badań wykonanych przez niezależne akredytowane przez WA laboratorium badające nawierzchnie sportowe, potwierdzające wymagane parametry techniczne nawierzchni, wydany w celu uzyskania certyfikatu produktowego WA,
2)
Aktualne badania na zgodność z normą PN EN 14877:2014-02 celem potwierdzenia pozostałych parametrów nawierzchni nie wyszczególnionych w raporcie WA,
3)
Aktualny certyfikat produktowy WA zgodny z zadaną grubością nawierzchni
4)
Karta techniczna nawierzchni poliuretanowej autoryzowana przez producenta potwierdzająca spełnienie wyspecyfikowanych wymagań technologicznych
5)
Autoryzacja producenta systemu upoważniająca do instalacji konkretnej nawierzchni poliuretanowej na danym zadaniu wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji w oryginale
6)
Aktualny Atest Higieniczny PZH lub dokument równoważnej instytucji z państwa członkowskiego Unii Europejskiej/EFTA, Nie dopuszcza się przedkładania dokumentów pochodzących z innych instytucji lub zakładów naukowych,
7)
Kompletny raport z badań na zgodność z ochroną środowiska-norma DIN 18035-6/2014-12 dotycząca zawartości metali ciężkich

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający
stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena i okres gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)
spełniają warunki udziału w postępowaniu wskazane poniżej w ust. 2 i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie nie niższym niż wymagany przez Zamawiającego w sposób zgodny z opisem zamieszczonym poniżej, oraz
2)
niepodlegający wykluczeniu na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 108 ust 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp. oraz na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835).
2.
Wykonawcy zobowiązani są spełniać warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie
4)
zdolności technicznej lub zawodowej:
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że:
a) zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 robotę polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie obiektu sportowego na kwotę nie mniejszą niż 10mln. zł;
b) dysponuje co najmniej jedną osobą (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz posiadać przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi zał. nr 7 do SWZ;
2)
wykaz robót budowlanych (min. 1 robota) polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie obiektu sportowego na kwotę nie mniejszą niż 10mln. zł wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot , na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z art. 104 Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z poniższym:
1)
Kompletny raport z badań wykonanych przez niezależne akredytowane przez WA laboratorium badające nawierzchnie sportowe, potwierdzające wymagane parametry techniczne nawierzchni, wydany w celu uzyskania certyfikatu produktowego WA,
2)
Aktualne badania na zgodność z normą PN EN 14877:2014-02 celem potwierdzenia pozostałych parametrów nawierzchni nie wyszczególnionych w raporcie WA,
3)
Aktualny certyfikat produktowy WA zgodny z zadaną grubością nawierzchni
4)
Karta techniczna nawierzchni poliuretanowej autoryzowana przez producenta potwierdzająca spełnienie wyspecyfikowanych wymagań technologicznych
5)
Autoryzacja producenta systemu upoważniająca do instalacji konkretnej nawierzchni poliuretanowej na danym zadaniu wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji w oryginale
6)
Aktualny Atest Higieniczny PZH lub dokument równoważnej instytucji z państwa członkowskiego Unii Europejskiej/EFTA, Nie dopuszcza się przedkładania dokumentów pochodzących z innych instytucji lub zakładów naukowych,
7)
Kompletny raport z badań na zgodność z ochroną środowiska-norma DIN 18035-6/2014-12 dotycząca zawartości metali ciężkich

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1)
Kompletny raport z badań wykonanych przez niezależne akredytowane przez WA laboratorium badające nawierzchnie sportowe, potwierdzające wymagane parametry techniczne nawierzchni, wydany w celu uzyskania certyfikatu produktowego WA,
2)
Aktualne badania na zgodność z normą PN EN 14877:2014-02 celem potwierdzenia pozostałych parametrów nawierzchni nie wyszczególnionych w raporcie WA,
3)
Aktualny certyfikat produktowy WA zgodny z zadaną grubością nawierzchni
4)
Karta techniczna nawierzchni poliuretanowej autoryzowana przez producenta potwierdzająca spełnienie wyspecyfikowanych wymagań technologicznych
5)
Autoryzacja producenta systemu upoważniająca do instalacji konkretnej nawierzchni poliuretanowej na danym zadaniu wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji w oryginale
6)
Aktualny Atest Higieniczny PZH lub dokument równoważnej instytucji z państwa członkowskiego Unii Europejskiej/EFTA, Nie dopuszcza się przedkładania dokumentów pochodzących z innych instytucji lub zakładów naukowych,
7)
Kompletny raport z badań na zgodność z ochroną środowiska-norma DIN 18035-6/2014-12 dotycząca zawartości metali ciężkich

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokość 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
2.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3.
Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust.7 ustawy pzp.
4.
Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr Nr: 50 9658 0006 0000 1443 2007 0004 z dopiskiem „Wadium – Przebudowa Stadionu Miejskiego w Iłowej (a potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6.
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7.
Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1)
upływu terminu związania ofertą;
2)
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3)
unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
8.
Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1)
Który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2)
którego oferta została odrzucona;
3)
po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4)
po unieważnieniu postępowania, w przypadku, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
9.
Złożenia wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utrata przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.
10.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1)
Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postepowaniu i brak podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził
zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co
spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej;
2)
Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)
Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)
nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania określono w rozdziale VIII i XIII SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień zawartej umowy określono w załączniku nr 1 do SWA - wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-30 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-2e9609fb-3779-11ef-880f-0e435a8a43bc

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-30 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie audytu energetycznego - Niedoradz
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania29-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie audytu energetycznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI