Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa stadionu lekkoatletycznego wraz z niezbędną infrastrukturą w Gminie Dębno – 400 m - certyfikowany.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966993
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Dębno
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@debno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.debno.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa stadionu lekkoatletycznego wraz z niezbędną infrastrukturą w Gminie Dębno – 400 m - certyfikowany.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39775dc4-0359-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257946
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012783/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja infrastruktury sportowej.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
platformazakupowa.pl/pn/um_debno
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl/pn/um_debno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę upoważnioną. Zaleca się składanie podpisu bezpośrednio na każdym dokumencie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI/02.01/1/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I – Wykonanie Areny lekkoatletycznej, obejmująca wykonanie:
a) Areny lekkoatletycznej: rozbiórki, podbudowy, nawierzchni poliuretanowej (likwidacja istniejącej bieżni żużlowej i wykonanie nowej dostosowanej do parametrów bieżni lekkoatletycznej czterotorowej: 4 tory okrężne o długości 400 mb i 6 torów na prostym odcinku o dł. 120 mb, o syntetycznej nawierzchni sportowej z pełną podbudową);
b) Jednokierunkowej dwuścieżkowej skoczni do skoku w dal i trójskoku, z wyposażeniem stałym;
c) Skoczni do skoku wzwyż;
d) Sektorów rzutów z wyposażeniem stałym, obejmujących:
a. jedną rzutnię do rzutów oszczepem,
b. rzutnie do pchnięcia kulą – dwa stanowiska,
c. rzutnię do rzutów dyskiem i młotem.
e) Ogrodzenia bieżni lekkoatletycznej;
f) Nawierzchni sportowej trawy na boisku – miejsca po korekcie kształtu boiska oraz po robotach towarzyszących;
g) Kompletnej prefabrykowanej wiaty sędziowskiej;
h) Trawników – w miejscach poza boiskiem, skarpy, nasypy, murki oporowe;
i) Branży sanitarnej:
a. Instalacji kanalizacji deszczowej i drenażu – odwodnienie areny wraz ze zbiornikami retencyjnymi;
b. Instalacji wodociągowej – przebudowa istniejącego systemu zraszania boiska o nawierzchni z trawy naturalnej do wymiarów 68,0x105,0 m wraz z utrzymaniem, uzupełnieniem i ewentualną naprawą nawierzchni trawiastej po robotach;
j) Branży elektrycznej - budowa infrastruktury teletechnicznej na potrzeby rozgrywania zawodów oraz przebudowa istniejącej infrastruktury energetycznej, w tym oświetlenia terenu, obejmujące:
a. Instalację do automatycznego - elektronicznego pomiaru czasu wraz ze świadectwem legalizacji;
b. Instalację oświetlenia całego terenu + lampy parkowe;
c. Instalację nagłośnienia oraz monitoringu wejścia na stadion i zasilenia wiaty sędziowskiej;
d. Instalacje uziemienia, ochrony przepięciowej i ochrony przeciwporażeniowej;
k) Zapewnienie nadzoru wykonawczego w osobach: kierownika budowy, kierowników robót branży sanitarnej i elektrycznej;
l) Koordynowanie prac z Wykonawcami części II – Pozostałe zagospodarowanie i III – Lampy sportowe;
m) Wykonanie badań powykonawczych nawierzchni bieżni przez specjalistyczną jednostkę posiadająca odpowiedni sprzęt oraz doświadczoną kadrę oraz przedłożenie niniejszego raportu z badania Ministerstwu do akceptacji, potwierdzających spełnianie parametrów wg normy PN-EN 14877:2014 w zakresie:
- Amortyzacji siły
- Odkształcenia pionowego
- Grubości nawierzchni
- Oporu poślizgu
- Nierówności
(oraz wyżej wymienionych wraz z Odwodnieniem areny wg wymagań World Athletic (w zakresie podstawowym) jeśli będzie wymagane);
n) Zastępstwo inwestorskie w zakresie uzyskania wymaganych certyfikatów potwierdzającego kategorię obiektu Vb według klasyfikacji PZLA i IWA;
o) Zastępstwo inwestorskie do uzyskania odpowiednio pozwolenia na użytkowanie / zgłoszenia zakończenia budowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
34928200-0 - Ogrodzenia
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: posiadanie autoryzacji producenta nawierzchni syntetycznej bieżni
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielona gwarancja wraz z serwisem bieżni
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II – Pozostałe zagospodarowanie terenu:
a) Utwardzenie gruntu w postaci dróg wewnętrznych, ciągów pieszych i miejsc postojowych;
b) Dostawa i montaż elementów małej architektury:
- kosze na odpadki,
- maszty flagowe łącznie z fundamentami – 3 kpl.,
- wiata śmietnikowa;
c) Wycinka drzew wraz z pocięciem pni, wykarczowaniem i utylizacją gałęziówki - w miejscach projektowanych utwardzeń;
d) Zapewnienie nadzoru wykonawczego w osobach: kierowników robót branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej;
e) Koordynowanie prac z Wykonawcami części I – Wykonanie Areny lekkoatletycznej i III – Lampy sportowe M1, M2, M3, M4;
f) Zastępstwo inwestorskie w zakresie uzyskania odpowiednio pozwolenia na użytkowanie / zgłoszenia zakończenia budowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielona gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III – Lampy sportowe M1, M2, M3, M4 – dostawa i montaż wraz z wykonaniem fundamentów (wykonanie zewnętrznej instalacji zasilającej pozostaje w zakresie Części I), a także koordynowanie prac we współpracy z Wykonawcą części I – Wykonanie Areny lekkoatletycznej i części II – Pozostałe zagospodarowanie terenu, zapewnienie nadzoru wykonawczego przez osobę posiadającą uprawnienia kierownika robót do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielona gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV– Wyposażenie sportowe wg załącznika 1a i dołączonych do niego zestawień - posiadające certyfikat WA, zaś sprzęt pomiarowy świadectwo legalizacji:
a) Zestawienie nr 1 – Konkurencje biegowe i chód sportowy,
b) Zestawienie nr 2 – Skok wzwyż,
c) Zestawienie nr 3 – Skok w dal i trójskok,
d) Zestawienie nr 4 – Pchnięcie kulą,
e) Zestawienie nr 5 – Rzut dyskiem,
f) Zestawienie nr 6 – Rzut młotem,
g) Zestawienie nr 7 – Rzut oszczepem,
h) Zestawienie nr 8 – Sprzęt elektroniczny i pomocniczy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37415000-0 - Sprzęt lekkoatletyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielona gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ V – Wyposażenie dodatkowe - Urządzenia do utrzymania stadionu (zakup i dostawa loco Dębno):
a) Piaskarka współpracująca z oferowanym ciągnikiem;
b) Wielofunkcyjne urządzenie do pielęgnacji murawy naturalnej, oparte na ramie, pasywne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144440-4 - Piaskarki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43325100-8 - Urządzenia do konserwacji terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielona gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ VI – Wyposażenie dodatkowe – Kontener SANITARNY: damski i męski (zakup i dostawa loco Dębno).
4.2.6.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45215500-2 - Toalety publiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielona gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ VII – Wyposażenie dodatkowe – certyfikowane siedziska stadionowe (zakup i dostawa loco Dębno):
a) Białe – 200 szt.
b) Zielone – 800 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39111000-3 - Siedziska
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielona gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca posiada zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
2. Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - NIE DOTYCZY.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa Wykonawcy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa):
3.1) Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w wysokości nie mniejszej niż odpowiednio dla poszczególnych części:
a. CZĘŚĆ I – 4.000.000 zł
b. CZĘŚĆ II – 500.000 zł
c. CZĘŚĆ III – 300.000 zł
d. CZĘŚĆ IV – nie wyznacza się
e. CZĘŚĆ V – nie wyznacza się
f. CZĘŚĆ VI – nie wyznacza się
g. CZĘŚĆ VII – nie wyznacza się.
3.2) Wykonawca posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości dla:
a. CZĘŚCI I – 2.000.000 zł
b. CZĘŚCI II – 200.000 zł
c. CZĘŚCI III – 200.000 zł
d. CZĘŚCI IV – nie wyznacza się
e. CZĘŚCI V – nie wyznacza się
f. CZĘŚCI VI – nie wyznacza się
g. CZĘŚCI VII – nie wyznacza się.
4. Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową tj.:
1) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył roboty budowlane odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia; za takie będą uznane prace dla:
a. CZĘŚCI I – wykonał co najmniej jedną bieżnię lekkoatletyczną, która uzyskała certyfikat potwierdzający kategorię obiektu co najmniej Vb według klasyfikacji PZLA.
b. CZĘŚCI II – wykonał co najmniej dwie inwestycje budowy nawierzchni utwardzonych o powierzchni min. 500 m2;
c. CZĘŚCI III – w ostatnich 3 latach - dostarczył i zamontował do co najmniej dwóch inwestycji: sportowe oświetlenie stadionowe w ilości minimum 4 szt. słupów z fundamentami dla każdej inwestycji.
d. CZĘŚCI IV – w ostatnich 3 latach - dostarczył dla co najmniej dwóch inwestorów certyfikowany sprzęt do rozgrywek lekkoatletycznych na obiektach kategorii co najmniej Vb wg PZLA.
Dla pozostałych części – nie wyznacza się.
2) Potencjał kadrowy - dysponuje lub będzie dysponować:
a. CZĘŚĆ I – wyspecjalizowanymi brygadami do wykonania nawierzchni syntetycznej bieżni oraz ich podbudów, montażystów i instalatorów branży sanitarnej i elektrycznej;
b. CZĘŚĆ II – wyspecjalizowanymi brygadami brukarzy;
c. CZĘŚĆ III – wyspecjalizowanymi brygadami do stawiania wysokich słupów sportowego oświetlenia stadionowego, montażystów i instalatorów branży elektrycznej.
Dla pozostałych części – nie stawia się wymagań.
3) Wykształcenie i kwalifikacja zawodowa - dysponuje lub będzie dysponować:
a. CZĘŚĆ I – majstrami poszczególnych branż: ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej, drogowej;
b. CZĘŚĆ II – majstrami poszczególnych branż: ogólnobudowlanej i drogowej;
c. CZĘŚĆ III – majstrami poszczególnych branż: ogólnobudowlanej i drogowej.
Dla pozostałych części – nie stawia się wymagań.
4) Dysponuje lub będzie dysponować osobami skierowanymi do nadzoru wykonawczego tj. dla:
a. CZĘŚCI I:
- Osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do konstrukcji oraz architektury obiektu w zakresie dostosowanym do zamówienia wraz z aktualnym wpisem do Izby Samorządu Zawodowego;
- Osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym wpisem do Izby Samorządu Zawodowego;
- Osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym wpisem do Izby Samorządu Zawodowego.
b. CZĘŚCI II :
- Osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z aktualnym wpisem do Izby Samorządu Zawodowego;
- Osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym wpisem do Izby Samorządu Zawodowego.
c. CZĘŚCI III:
- Osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym wpisem do Izby Samorządu Zawodowego.
Dla pozostałych części – nie stawia się wymagań.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust.1 ustawy Pzp, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości odpowiednio dla danej części:
1) CZĘŚCI I – 40.000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
2) CZĘŚCI II – 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
3) CZĘŚCI III – 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
4) CZĘŚCI IV – 7.000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).
Dla pozostałych części – NIE WYZNACZA SIĘ WADIUM.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (wymienionych w pkt 5.2.4. SWZ mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W związku z tym dołączają do oferty także oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
2. Ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w danym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Wymóg powyższy nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę i załączą do oferty umowę spółki cywilnej.
3. Oświadczenie wg zał. nr 2a do SWZ składa każdy z Wykonawców w takim zakresie, w jakim spełnia poszczególne warunki, przy czym doświadczenie wymagane w pkt 5.2.4 ppkt 1 SWZ w pełnym zakresie musi posiadać przynajmniej jeden z Wykonawców. Oświadczenie wg zał. nr 2b do SWZ każdy z Wykonawców składa odrębnie wykazując brak podstaw wykluczenia z postępowania w pełnym zakresie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Termin wykonania robót objętych niniejszą umową ulegnie zmianie w przypadku:
1.1. Opóźnień, przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego.
1.2. Działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowej).
1.3. Wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
1.4. Zlecenia robót zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego.
2. Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 436 ust. 4 lit. b) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)
- pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, że zmiana ma wpływ na koszty realizacji zamówienia oraz wykazania wysokości tych dodatkowych kosztów.
3. Strony ponadto dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia zgodnie z art. 439 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Ustalone wynagrodzenie będzie waloryzowane jednokrotnie o wartość wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, publikowanego w Komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Zwaloryzowana stawka wynagrodzenia znajduje zastosowanie począwszy od kolejnego miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu, w którym opublikowano stosowny Komunikat Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w roku 2023. Wykonawca winien złożyć do Zamawiającego wniosek w powyższym zakresie do końca I kwartału 2023 roku, z tym że zmiana wynagrodzenia nastąpi począwszy od miesiąca, w którym został złożony ww. wniosek.
4. Zmiana polegająca na zmianie sposobu spełnienia świadczenia:
4.1. zmiany technologiczne, w szczególności jeżeli nastąpi(ą):
a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji technicznej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,
b) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
c) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych z uwagi na czasową lub całkowita niedostępność materiałów lub technologii (np. zaprzestania produkcji).
Zmiany wskazane w lit. a) do c) będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-05 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl/pn/um_debno
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-05 11:20
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-03
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw podwykonawców. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
2. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące prace budowlane (roboty ziemne, instalacyjne, roboty drogowe związane z wykonaniem nawierzchni). Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę (podwykonawcę) wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp a także sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy – załączniku do SWZ.
3. Zadanie jest realizowane w oparciu o dofinansowanie ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej zadania inwestycyjnego w ramach programu „Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2021”.