PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W PODLEGÓRZU gm. TRZEBIECHÓW - II postępowani

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W PODLEGÓRZU gm. TRZEBIECHÓW - II postępowanie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrzebiechów
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-16
  • ZamawiającyGmina Trzebiechów
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-31
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00325827
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W PODLEGÓRZU gm. TRZEBIECHÓW - II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebiechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sulechowska

1.5.2.) Miejscowość: Trzebiechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-132

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@trzebiechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebiechow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W PODLEGÓRZU gm. TRZEBIECHÓW - II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e76e520-28e7-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325827

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00338027/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont SUW w m. Podlegórz

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/trzebiechow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/trzebiechow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za
pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”) (Dz.
U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Trzebiechów. Z administratorem można się
skontaktować poprzez adres email: sekretariat@trzebiechow.pl lub pisemnie na adres siedziby
administratora;
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email
iodo@trzebiechow.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we
wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw
związanych z przetwarzaniem danych;
3) zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu
realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym
zamówieniem;
4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe
mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie
przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to
w celu realizacji postanowień umownych,
5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień
publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) posiada Pani/Pan prawo do:
a) dostępu do danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czym administrator może żądać
od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, przy czym
skorzystanie z niniejszego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą – Prawo
zamówień publicznych;
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO, przy czym wystąpienie
z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego;
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) usunięcia lub przenoszenia danych osobowych,
b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
9) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem
możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z działem II. SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GG.271.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Podlegórz gm. Trzebiechów.
Zadanie realizowane będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Stacja uzdatniania wody – przebudowa urządzeń technologicznych:
Przewiduje się całkowity demontaż istniejących instalacji i urządzeń stacji uzdatniania wody ze względu na ich całkowitą
dekapitalizację z wyjątkiem zbiorników filtrów i zbiorników hydroforowych, które należy adoptować do nowej stacji wraz z
wymianą złoża.
W ramach prowadzonych robót modernizacyjnych przewiduje się :
- montaż zestawu podnoszenia ciśnienia wraz z retencją wody wg. projektu wykonawcy
- montaż istniejących filtrów ciśnieniowych z wielowarstwowymi złożami filtracyjnymi w skład których wchodzą żwiry
kwarcowe i piroluzyt (masa aktywna wspomagająca usuwanie związków manganu) wg. projektu wykonawcy
- montaż armatury rozdzielczej i zaporowej umożliwiającą automatyczną obsługę filtrów,
sterowanie przepustnicami z napędem elektrycznym, przepustnice kontrolą pozycji, rurociągi z PVC-U łączone na klej lub z
rur nierdzewnych.
- montaż urządzeń do napowietrzanie wody w skład którego wchodzą: Aspirator powietrza z armaturą zaporową i zwrotną
oraz pompa stabilizująca pobór powietrza przez aspirator w zależności od aktualnego poboru wody
- montaż urządzeń do płukania filtrów uzdatnioną wodą
- montaż urządzeń do płukania filtrów powietrzem
- montaż urządzeń pomiarowo-kontrolnych:
• Przepływomierze elektromagnetyczne zainstalowane na rurociągach wody surowej i wody uzdatnionej podawanej do
zewnętrznej sieci wodociągowej
• Pomiar ilości wody dostarczanej odbiorcom z SUW będzie realizował przepływomierz elektromagnetyczny Ø 100 mm 0-
100 m3/h
• Pomiar ciśnienia - manometry ciśnieniowe o zakresie ciśnień od 0,2 do 1.0 MPa
• Kontrola poziomu wody w zbiorniku wody czystej Zc - czujnik poziomu wody
• Kontrola ciśnienia wody podawanej do sieci - elektroniczny czujnik ciśnienia
- montaż nowej instalacji elektrycznej wewnętrznej w tym: oświetlenie, wewnętrzne gniazda przyłączeniowe, ogrzewanie
- dostawa i montaż osuszaczy powietrza wraz z instalacją.
- montaż instalacji alarmowej powiadamiającej Zakład o przebywaniu osób postronnych na terenie stacji wodociągowej
- montaż instalacji umożliwiającej zdalne sterownie pracującymi urządzeniami oraz powiadamiającej o aktualnych stanie
urządzeń ( ilość godzin pracy pomp, aktualne ciśnienie i pobór wody, zużycie wody)
- montaż dozownika podchlorynu sodu do dezynfekcji wody z pompą impulsową współpracującą z przetwornicą
częstotliwości
- montaż urządzeń do wentylacji mechanicznej pomieszczeń w tym pomieszczenia chloratora
- przewiduje się wykorzystanie istniejącego odstojnika wód popłucznych.
Przewody technologiczne należy oznakować w następujących kolorach :
• woda surowa - zielony , ciemny
• woda czysta - niebieski
• woda do płukania - niebieski
• woda popłuczna - jasnobrązowy
• powietrze - żółty
• podchloryn - jasno zielony
• zbiorniki - szarostalowy lub niebieski
Sterowanie i automatyka:
Zasilanie elektryczne budynku stacji uzdatniania wody:
Zasilanie budynku należy poprowadzić od złącza kablowo-pomiarowego do rozdzielnicy głównej Re w pomieszczeniu hali
filtrów.
Instalacje wewnętrzne – stacja uzdatniania wody.
Instalację wewnętrzną stacji należy ułożyć w korytkach metalowych siatkowych, wykonanych ze stali nierdzewnej
Połączenie koryt ma zapewniać ciągłość elektryczną bez konieczności stosowania szyny wyrównawczej (rezystancja toru
kablowego na 1 m długości jest nie większa niż 5 mΩ)
• zasilanie grzejników, podgrzewacza wody wykonać przewodem YDY3x2,5mm2 stosując osprzęt hermetyczny i gniazda
230V z bolcem zerującym.
• gniazdo 400V 16A umiejscowić na obudowie rozdzielnicy RG
• zasilanie oświetlenia wewnętrznego – wykonać przewodem YDY3x1,5mm2.
• zasilanie gniazd wtykowych – wykonać przewodem YDY3x2,5mm2
• zasilanie wentylatora hali wykonać przewodem OMY 3x1mm2. Wyłącznik wentylatora umieścić w pobliżu drzwi
wejściowych i oznakować literą W.
• zasilanie oświetlenia zewnętrznego nad wejściami do stacji wykonać przewodem YDY3x1,5mm2, zamontować reflektor
LED 20W z czujnikiem ruchu.
• Przewody sygnałowe do czujników ciśnienia i poziomu, LiYCY4x0,75mm2 i przewody wyrównawcze do tych urządzeń
ułożyć w oddzielnym korytku.
• Połączenia wyrównawcze urządzeń stacji systemu stałego ciśnienia wykonać przewodem LgY6mm2 ułożoną razem z
przewodami sygnalizacyjnymi w oddzielnym korytku.
• zasilanie pomp P1, P2, PA, PP wykonać przewodem 2YSLCY-J 4x1,5mm2
• zasilanie dmuchawy DM oraz pompy przeciwpożarowej Ppoż wykonać przewodem 2YSLCY-J 4x1,5mm2
• zasilanie pompy dozującej PD podchlorynu sodu wykonać przewodem OMY3x1mm2 i zakończyć gniazdem hermetycznym
z bolcem zerującym.
• Do zasilania napędów zaworów ułożyć przewody LiYCY25x1.0mm2 i zakończyć w puszce zbiorczej w pobliżu filtrów. Do
poszczególnych zaworów ułożyć przewody LiYCY6x0,75mm2 w rurkach izolacyjnych mocowanych na korytkach
siatkowych..
• W pobliżu rozdzielnicy RG zamontować szynę uziemiającą. Do szyny podłączyć otok wykonany bednarką ocynkowaną
,zacisk PE rozdzielnicy głównej . Mostki połączeń pomiędzy otokiem z bednarki a urządzeniami technologicznymi wykonać
za pomocą linki LgY16mm2 koloru żółto zielonego z końcówkami.
• Wewnątrz budynku SUW wykonać główną szynę wyrównawczą z bednarki ocynkowanej Fe/Zn 25 x 4 mm ułożonej na
ścianie dokoła hali technologicznej. Szynę wyrównawczą należy połączyć z przewodem PE, obudową nowej rozdzielnicy
technologicznej. Do szyny wyrównawczej przyłączać rurociągi metalowe wchodzące jak i wychodzące z budynku oraz
wszystkie pozostałe konstrukcje metalowe. Szynę ułożyć na wysokości około 35 cm od posadzki.
Montaż rozdzielnicy RG:
Dobrano rozdzielnicę szafową np. 2000x1000x400 w stopniu ochrony minimum IP 44.. Rozdzielnica powinna być
wyposażona w wentylacją wyciągową (dwa wentylatory wyciągowe z wyłącznikami termostatycznymi) raz dwie kratki
nawiewowe. Instalację dostosować do SZR agregatu prądotwórczego.
W ramach projektu przewidziano wykonać regulator ciśnienia zmontowany w studni betonowej na rurociągu zgodnie z
lokalizacja zaznaczoną na mapie.
W ramach projektu Wykonawca jest zobowiązany uszczegółowić rozwiązania, także zaproponować inne niż w PFU jeśli w
ten sposób uzyskane mogą być korzyści dla jakości, obniżenia kosztów lub poprawy walorów użytkowych modernizowanych
obiektów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatwierdzenia lub odrzucenia takich zmian w okresie prac projektowych.
UWAGA
Modernizację instalacji stacji uzdatniania wody należy prowadzić przy zachowaniu ciągłej dostawy wody uzdatnionej
(zgodnie z wymaganiami odpowiednich przepisów) do sieci wodociągowej.
Wykonawca będzie ponosić koszty związane z wykonaniem robót tymczasowych niezbędnych dla utrzymania ciągłości
eksploatacji (np. budowa, utrzymanie, demontaż obejść („by-passów”) obiektów, tymczasowe przepompowywanie wody).
Wykonawca zapewni we własnym zakresie obsługę do przeprowadzenia rozruchu obiektu, szkolenie personelu, jak również
przygotuje instrukcję obsługi danych urządzeń oraz będzie na bieżąco przygotowywał protokoły likwidowanych środków
trwałych.
Materiały z demontażu są własnością Użytkownika.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z działem XX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 600
tys. zł.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie ustala warunku w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r.
poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa
w ust. 3 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni
wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/trzebiechow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-16 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowę sieci elektroenergetycznej - Kosin
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowę sieci elektroenergetycznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI