Przebudowa skrzyżowania ulic Korczyńskiej i J. Stapińskiego w Krośnie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa skrzyżowania ulic Korczyńskiej i J. Stapińskiego w Krośnie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrosno
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-03
  • ZamawiającyGmina Miasto Krosno
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-18
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00260312
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa skrzyżowania ulic Korczyńskiej i J. Stapińskiego w Krośnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa skrzyżowania ulic Korczyńskiej i J. Stapińskiego w Krośnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89fbf292-0694-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260312

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022500/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.51 Przebudowa skrzyżowania ulic Korczyńskiej i J. Stapińskiego w Krośnie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający wymaga komunikowania się za pośrednictwem plarformazakupowa.pl (dalej „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/krosno.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: - stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, - komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, - zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet explorer minimalnie wersja 10 0., - włączona obsługa JavaScript, - zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, - Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, - oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zalecenia: - podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. - jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. - ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format PDF i opatrzenie ich podpisem.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.75.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Korczyńska oraz J. Stapińskiego w Krośnie (budowę kanalizacji kablowej, szafy sterowniczej i masztów sygnalizacji świetlnej wraz z instalacją zasilającą oraz przebudowa istniejącego oświetlenia ulicznego).
Szafa sygnalizacji świetlnej o wymiarach minimum 1360/500/1500mm z cokołem zabudowana będzie na fundamencie prefabrykowanym. Wewnątrz na szynach RACK z lewej strony zabudowany będzie panel zabezpieczający poszczególne obwody elektryczne, sterownik sygnalizacji o konstrukcji modułowej, grzałka z termostatem i bateria do zasilacza buforowego. Po prawej stronie szafy należy zamontować przełącznicę światłowodową, urządzenia do transmisji danych na potrzeby sieci ITS i kamer monitoringu oraz zasilacz POE do zasilania kamer. Sterownik sygnalizacji świetlnej musi być kompatybilny z istniejącym systemem sterowania ruchem SCATS, który koordynuje sygnalizacje świetlne na terenie miasta Krosna. Musi on obsługiwać min. 27 grup sygnalizacyjnych, min. 4 wejścia dwustanowe na przyciski dla pieszych, min. 37 wejść obsługujących pętle indukcyjne, min. 1 wejście dwustanowe do strefy wideodetekcji i min.2 wejścia dwustanowe na sygnał zewnętrzny oraz musi być doposażony w moduł komunikacji z systemem SCATS, umożliwiającym pełną funkcjonalność pracy systemowej skrzyżowania. Moduł komunikacyjny musi posiadać port ethernet oraz serwer www, umożliwiający zdalną diagnostykę modułu i podmianę programu sterującego zdalnie.
Należy wykonać kanalizację kablową jako 2 i 3 otworową, wykonaną z rur o średnicy 110mm. Jeden z otworów przeznaczony jest do zaciągnięcia przewodów zasilających pętle indukcyjne (tzw. fedderow) i przewody sterujące do przycisków dla pieszych. Drugi otwór przeznaczony będzie do zaciągania przewodów zasilających sygnalizatory świetlne, kamery monitoringu i kamery wideo detekcji. Trzeci otwór od istniejącej studni własności MPGK do szafy sterowniczej sygnalizacji świetlnej, przez studnie SK-2 o numerze 010,120 i 110 do zaciągania kabla światłowodowego w celu komunikacji z serwerem ITS znajdującym się w GPD przy ul. Staszica oraz Centrum Monitoringu UMK przy ul. Lwowskiej 28A. Trzeci otwór na odcinku studnia SK-2 o numerze 110 – studnia SK-2 o numerze 080 wykorzystany będzie do zaciągnięcia kabla oświetlenia ulicznego, zasilającego oświetlenie drogi do Szpitala Wojewódzkiego. Trzeci otwór na odcinku studnia SKR-1 o numerze 141- studnia SK-2 o numerze 140- jako rura rezerwowa.
Do łączenia odcinków proj. kanalizacji należy stosować studnie kablowe o typach podanych na planie sytuacyjnym. Pod jezdnią należy wykonać montaż kanalizacji kablowej metodą bezwykopową na głębokości min. 1,2 m mierząc od górnej ścianki rury przepustowej. W tych miejscach należy stosować studnie pogłębiane. W celu doprowadzenia przewodów do masztów i słupów należy wykonać połączenie za pomocą rury karbowanej dwuściennej giętkiej o średnicy 75 mm. Kanalizację należy układać w wykopie o głęb. 0,8m w terenie zielonym oraz 0,6m pod chodnikami. Dno rowu powinno być wyrównane i pozbawione ostrych krawędzi. Rury należy układać ze spadkiem 0,3% w kierunku kolejnej studni. Ułożoną rurę należy zasypać przesianą ziemią do grubości przykrycia 0,35m, a następnie na całej długości oznaczyć folią z tworzywa sztucznego koloru pomarańczowego. Następnie zasypać ziemią warstwami co 0,2m i ubijać. Rury kanalizacji kablowej należy wprowadzić do studni równo z powierzchnią gardła. Gardła studni należy wyprawić masą betonową. Zapewnić szczelny montaż poszczególnych prefabrykowanych elementów studni. Studnie kanalizacji kablowej należy wyposażyć w pokrywy z wietrznikami.
W celu zamontowania sygnalizatorów należy zamontować słupy zgodnie z planem sytuacyjnym. W celu montażu sygnalizatorów nad tarczą skrzyżowania należy zastosować maszty rurowe wysięgnikowe z wysięgnikami o długościach: 4.5, 5, 5.5, 6, 7, 9 i 10 m, a w chodnikach słupy rurowe proste. Przy przejściu dla pieszych na słupach sygnalizacji należy zamontować przyciski z obudowami wandaloodpornymi, sensorowe ze zwrotnym potwierdzeniem wywołania światła zielonego, wg standardu przyjętego w mieście Krośnie. W celu doświetlenia przejść dla pieszych należy stosować słupy o wysokości 5 m z wysięgnikami wg opisu na planie sytuacyjnym. Maszty wysięgnikowe należy posadowić na fundamencie wylewanym studniowym ze stalowym zespołem kotwiącym zgodnie z wytycznymi producenta słupów, natomiast słupy rurowe proste należy posadowić na fundamentach prefabrykowanych.
W celu zasilenia sygnalizatorów zaprojektowano kable sygnalizacyjne typu YKSY, które należy doprowadzić do słupów proj. sygnalizacji na listwy zaciskowe zgodnie ze schematami zamieszczonymi w niniejszym opracowaniu. Przy każdym podejściu do słupa należy zostawić po 2m zapasu kabla w studni.
Kable sygnalizacyjne w całości układane będą w przewidzianej do tego celu kanalizacji. Zabezpieczenia obwodów sygnalizacyjnych zaprojektowano w szafie sterowniczej.
Pętle indukcyjne należy wykonać poprzez ułożenie w jezdni linki miedzianej o średnicy przewodu min. 2,5 mm2 ze wzmocnioną izolacją (min. 750V), odpornej na temperaturę min 205°C w istniejącej już nawierzchni, w której należy wyciąć piłą mechaniczną rowek o szerokości 30÷50 mm i głębokości 60÷80 mm. Przed ułożeniem pętli należy wyrównać krawędzie ścianek wyciętego rowka oraz oczyścić go z wszystkich zanieczyszczeń i wysuszyć palnikiem. Po ułożeniu przewodu w rowku odległość jego górnej części od powierzchni jezdni nie może być mniejsza niż 50 mm. Niedopuszczalny jest montaż pętli w odległości mniejszej niż 1 m od stałych elementów wbudowanych w jezdnię. Obok zamontowanej pętli należy w krawężniku wywiercić otwór, przez który należy doprowadzić przewody pętli indukcyjnych do studni, w której należy wykonać połączenie z fedderami w hermetycznej puszce łączeniowej. Na tym odcinku przewody pętli należy skręcać ze sobą w ilości 10 skręceń na metr, przy czym długość odcinka po skręceniu nie może być dłuższa niż 20m. Po zamontowaniu i połączeniu pętli, rowki należy zalać na gorąco masą bitumiczną. W przypadku montażu pętli pod kostką brukową, należy zdemontować kostkę w miejscu proj. pętli indukcyjnej, ułożyć pętle w istniejącej podsypce piaskowej, zagęścić podsypkę i ułożyć na nowo kostkę uprzednio zdemontowaną.
W związku z tym, że istniejące maszty doświetlające przejścia dla pieszych na drodze krajowej mają zamontowany znak aktywny, który przysłaniał będzie proj. sygnalizatory, zachodzi konieczność ich demontażu. Aby zachować poprawny poziom natężenia oświetlenia na przejściach dla pieszych zgodnie z zapisami normy PNEN 13201:2016 – Oświetlenie dróg, przy uwzględnieniu wzorców i standardów rekomendowanych przez Ministra właściwego ds. transportu: „Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych, część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych (WR-D-41-4)”, zaprojektowano oprawy oświetleniowe drogowe z asymetrycznym rozsyłem światła w technologii LED o temperaturze barwowej 3000K, posiadające obudowę I klasy ochronności ze względu na ich montaż na uziemionych masztach sygnalizacji świetlnej. Napięcie zasilania proj. opraw oświetleniowych: 230V AC. Rozmieszczenie zgodnie z planem sytuacyjnym. Przejścia dla pieszych zakwalifikowano do klasy oświetleniowej PC2, gdzie:
· Średni poziom natężenia oświetlenia w płaszczyźnie pionowej osi przejścia Evśr> 50 [lx]
· Średni poziom natężenia oświetlenia w płaszczyźnie poziomej Ehśr> 50 [lx]
· Rownomierność natężenia oświetlenia w płaszczyźnie pionowej osi przejścia: Uov> 0,35
· Rownomierność natężenia oświetlenia w płaszczyźnie poziomej: Uoh> 0,4
Zasilanie opraw doświetlających przejścia dla pieszych należy wykonać kablem typu YKYżo 5x2,5mm2 z proj. szafy oświetleniowej, którą należy zlokalizować obok szafy sygnalizacji świetlnej. Kabel na całej długości należy prowadzić w kanalizacji kablowej sygnalizacji świetlnej w otworze przeznaczonym do prowadzenia kabli zasilających sygnalizatory. Zabezpieczenie tego obwodu należy wykonać w proj. szafie oświetleniowej zgodnie ze schematem elektrycznym zamieszczonym w niniejszym opracowaniu. Istniejący słup oświetlenia ulicznego znajdujący się w pobliżu proj. masztu MS14 należy przełożyć do nowej lokalizacji zgodnie z planem zagospodarowania terenu. Odcinek istniejącego kabla, którego długość będzie wystarczająca do zasilenia słupa należy odkopać, przełożyć do nowej lokalizacji i wprowadzić do słupa. Odcinek, który będzie za krótki do zasilenia słupa należy wydłużyć za pomocą kabla typu YAKXS 4x35mm2 poprzez połączenie go z odcinkiem istniejącym za pomocą mufy kablowej termokurczliwej w wewnętrzną warstwą termoplastycznego kleju, po uprzednim przełożeniu kabla do nowej lokalizacji. Mufę kablową należy zlokalizować poza chodnikiem. Kabel należy układać w rurze osłonowej karbowanej dwuściennej giętkiej o średnicy 75mm, min. 450N. Mufę kablową należy ułożyć bezpośrednio w podsypce piaskowej. Miejsce wejścia kabla do rury osłonowej należy skutecznie uszczelnić przed zamuleniem np. za pomocą szerokiej taśmy samowulkanizującej. Istniejące kable oświetleniowe oznaczone na planie sytuacyjnym do demontażu należy fizycznie zdemontować w miejscach, gdzie będą prowadzone prace ziemne związane z budową kanalizacji kablowej. Na pozostałym odcinku kabel należy umartwić poprzez zwarcie ze sobą wszystkich żył na obu jego końcach i pozostawienie go w ziemi. Odcinek, który pozostanie w ziemi należy oznaczyć w PZGiK jako nieczynny.
Na wysięgniku masztu MSW2 i MSW4 należy zamontować słupek o wys. 2m skierowany w gorę, zakończony uchwytem do montażu kamery. Na uchwytach należy zamontować kamery typu „rybie oko”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Jeżeli w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zajdzie konieczność wykonania zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, a stanowiących nie więcej niż 25 % wartości zamówienia podstawowego, Zamawiający w oparciu o przepisy art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, powierzy ich wykonanie dotychczasowemu wykonawcy w trybie zamówienia z wolnej ręki.
Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba ich wykonania
i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Zakres ww. robót polegać będzie na zwielokrotnieniu prac będących przedmiotem zamówienia.

Dokładny zakres i warunki zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót oraz związane z tym terminy i wynagrodzenia zostaną określone odrębną umową, a decyzja o jego udzieleniu zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz posiadania przez niego środków finansowych na realizację zadania. Zamówienie zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki po wcześniejszym przeprowadzeniu negocjacji z wykonawcą robót budowlanych, w szczególności
w zakresie warunków umowy, w tym ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi następujące uprawnienia:
1) budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej,
2) budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3) zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w następujących zakresach:
a) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne,
b) geodezyjna obsługa inwestycji.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek można spełnić łącznie.

Zamawiający informuje, że posiadane przez osoby, o których mowa w pkt 8.4. SWZ uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) oraz z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują te dokumenty, jako obowiązujące.
Zamawiający dopuszcza możliwość uznania uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uznania kwalifikacji do wykonywania zawodów regulowanych w dziedzinie budownictwa, geodezji i kartografii na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 1646).
Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z
postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (warunek zdolności zawodowej) wykonawca zobowiązany jest:
a) złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
b) podać informację o podstawie dysponowania osobami ujętymi w wykazie
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Pełnomocnictwo: oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich
wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej
współpracę tych wykonawców (art. 59 ustawy Pzp). Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp oraz art. 98 ust. 2 ustawy.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść takie wadium przed upływem terminu składania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej).
Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek Zamawiającego w banku Pekao S.A. 64 1240 1792 1111 0010 6150 0157.
Posłużenie się przez ustawodawcę sformułowaniem „wpłacać przelewem” jest równoznaczne z koniecznością zaksięgowania środków pieniężnych na wyżej wskazanym rachunku przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
6. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w niniejszym punkcie, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do
reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców (art. 59 ustawy Pzp). Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem. Podmiot składający
ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.
2. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 Pzp.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we wzorze umowy.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków, jakich Zamawiający może użyć edytując tę część ogłoszenia Zamawiający odsyła w tej kwestii do paragrafu 20 wzoru umowy, które w sposób szczegółowy określa rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-03 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Generalny Wykonawca zleci wykonanie prac brukarskich, asfaltowych - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Przystępując do realizacji inwestycji przez STRABAG Sp. Z o.o. zadania pn. "Budowa Nowego Centrum Rozwojowego" przy Ul. Hofmanowej w Rzeszowie, zwracam się z uprzejmą prośbą o przedstawienie kompleksowej oferty cenowej na wykonanie nawierzchni wg dokumentacji z załącznika oraz zestawienia orientacyjnego w załączniku. Wycenę proszę przedstawić w dwóch opcjach : -Kompleksowo z materiałami brukarskimi tj kostka, krawężniki, obrzeża -Kompleksowo podbudowy bez materiałów brukarskich. -Dodatkowo proszę o wycenę odtworzenia nawierzchni asfaltowych w ilości około 200m2(roboty naprawcze) Termin składania ofert: 2024-05-24 Planowany termin rozpoczęcia lipiec 2024. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI