Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przebudowa skrzyż. DP Nr 1713 S z drogą gminną 680010 S w m.Mirówwraz z budową ścieżki pieszo-rower. wzd.DP od przebudowanego skrzyż. zDW nr 789 w m.Niegowa.Wyk. dok. tech.-Uspr. i poprawa bezp. rd
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151405866
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Myszkowska, 59
1.5.2.) Miejscowość: Żarki
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-310
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48343148304
1.5.8.) Numer faksu: =48343148304
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.myszkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa skrzyż. DP Nr 1713 S z drogą gminną 680010 S w m.Mirówwraz z budową ścieżki pieszo-rower. wzd.DP od przebudowanego skrzyż. zDW nr 789 w m.Niegowa.Wyk. dok. tech.-Uspr. i poprawa bezp. rd
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66d98331-a27b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037187
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002847/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przebudowa skrzyż. DP Nr 1713 S z drogą gminną 680010 S w m.Mirów wraz z budową ścieżki pieszo-rower. wzd.DP od przebudowanego skrzyż. z DW nr 789 w m.Niegowa.Wyk. dok. tech.-Uspr. i poprawa bezp. rd
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.pzd.myszkow.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres stronyinternetowej prowadzonego postępowania: www.pzd.myszkow.pl Adres strony internetowej, na którejudostępniane będą zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośredniozwiązane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: www.portal.smartpzp.pl/pzdmyszkow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Systemu możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następującychminimalnych wymagań technicznych:a) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisukwalifikowanego)● MozzillaFirefoxver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Operaver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11● Lista zalecanychprzeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanienajnowszych wersji przeglądarek● system operacyjny Windows 7 i późniejszeb) Oprogramowaniewbudowane w SmartPZP● zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)● w przypadkuprzeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web●oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.10. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu zZamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione oduprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynieinternetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy. 11. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jestbezpłatne. 12. Użytkownikom Zewnętrznym Wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asystyobejmującej wsparcie techniczne w kwestiach dotyczących korzystania z Systemu, polegające nadoradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usługSystemu13. W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej działania Systemu Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: przetargi@pzd.com.pl (nie dotyczyskładania ofert).14. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwemSystemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lubplik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.15. Za datęprzekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubpoświadczenia zgodności cyfrowego odzworowania z dokumentem w postaci papierowej oraz innychinformacji przyjmuje się datę ich przekazania do Systemu.16. W korespondencji związanej z niniejszympostępowaniem Wykonawcy powinni posługiwać się następującym znakiem postępowania:PZD/2/332/DW/SD/2021, PZD/3/342/DP/SD/202117. Sposób sporządzenia podmiotowych środkówdowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musibyć zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów zdnia 30 grudnia 2021 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu MinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowychoraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy 18.Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg,.jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml,.dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg19. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:20.Oferta/wniosek złożony/a przez Wykonawcę na Portalu , nie jest widoczny/a dla zamawiającego,ponieważ widnieje w Systemie jako zaszyfrowany/a. Możliwość otwarcia oferty/wniosku dostępna jestdopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.21. Oznaczenieczasu odbioru danych przez Portal stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę orazdokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się na potwierdzeniu złożenia oferty/wniosku22. Osobąwyznaczoną do kontaktu w sprawie postępowania jest: Joanna Gocyła tel. 34 314 83 04
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg; może Pani/Pan uzyskać informacje oprzetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg ul. Myszkowska59, 42-310 Żarki;2) inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez Dyrektora jest Pani AnnaMstowska, email: iod@pzd.com.pl; tel. (34) 314-83-04;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będąna podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego pn.: „Wykonanie remontów cząstkowych oraz bieżących napraw na sieci drógwojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sezonie2021” odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;4) Pani/Panadane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RadyMinistrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowychwykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz.U z2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przezokres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartychw wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych;5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania wodniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub wcelu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesupublicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); − wystąpienie z żądaniem, o którym mowaw art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia publicznego;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Panadotyczących narusza przepisy RODO;8) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, dlub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, októrym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.17.2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązkuinformacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazanezostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośredniopozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniejjedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.17.3. Skorzystanie przez osobę, której daneosobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowieńumowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.17.4. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którymmowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończeniatego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZD/4/342/DP/ST/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) na ,,Przebudowę skrzyżowania drogi powiatowej DP 1713 S z drogą gminną 680010 S w m. Mirów wraz z budową ścieżki pieszo - rowerowej wzdłuż drogi powiatowej od przebudowanego skrzyżowania do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr DW 789 w m. Niegowa, a także opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) niezbędnych do udzielenia przez Zamawiającego zamówienia na realizacje robót budowlanych objętych pozwoleniem w przedmiocie przebudowy skrzyżowania drogi powiatowej DP 1713 S z drogą gminną 680010 S w m. Mirów wraz z budową ścieżki pieszo – rowerowej wzdłuż drogi powiatowej od przebudowanego skrzyżowania do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr DW 789 w m. Niegowa wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.