„Przebudowa skateparku w Michałowicach w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa skateparku w Michałowicach w formule „zaprojektuj i wybuduj”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoReguły
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-01-14
  • ZamawiającyGMINA MICHAŁOWICE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00330261
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa skateparku w Michałowicach w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowość: Reguły

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa skateparku w Michałowicach w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bfd8547-6456-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330261

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl,
ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
"złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do "formularza do komunikacji".
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym
pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje
się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i
wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,
oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na
ePUAP.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki
do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na
ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana
za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z
niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8. Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7 wymaga obowiązkowego poinformowania
Zamawiającego o przekazaniu wiadomości na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiający”
(niedopełnienie tego obowiązku uznane będzie jako nieskuteczne przekazanie dokumentów).
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail
wskazanym w rozdziale I – „Zamawiającego” i „Prowadzącego postępowanie”.
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń
składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.
Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail
wskazany w ust. 8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO
dotyczący zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający informuje, że:
Urząd Gminy Michałowice reprezentowany przez Wójta Gminy przetwarza dane zawarte w ofertach,
znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i
Informacja o Działalności Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postępowań
w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych. Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporządzenie” lub
„RODO”), mają charakter danych osobowych.
W świetle powyższego Wójt Gminy informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest GMINA MICHAŁOWICE 05-816
Michałowice, Reguły ul. Aleja Powstańców Warszawy 1 tel. 22 350 91 91; fax: 22 350 91 01 e-mail:
sekretariat@michalowice.pl
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony
Danych Panem Piotrem Glen, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres wskazany
powyżej bądź email: daneosobowe@michalowice.pl;
3. Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj.
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz
następujące przepisy prawa: ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.
Dz.U. 2019 poz. 2019), rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.).
4. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym postępowań o
udzielenie zamówień publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań
mieści się w zakresie obowiązków ustawowych Urzędu Gminy jako zamawiającego w rozumieniu art. 4
ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby Urząd Gminy mógł prawidłowo wypełniać nałożone na nie obowiązki.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.60.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa skateparku w Michałowicach w formule
„zaprojektuj i wybuduj”.
Skatepark położony jest na działce nr ew. 495/2 obr. 0005 (róg ul. Szkolnej i ul. 11-go
Listopada w Michałowicach-Osiedle.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać Przedmiot umowy zgodnie z dokumentacją:
1) Programem funkcjonalno-użytkowym,
2) Projektem przebudowy skateparku – materiałami do zgłoszenia prac budowlanych
stanowiącym załącznik do zgłoszenia w Starostwie Pruszkowskim z dnia 04.11.2021 r.
2. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
1) Opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym:
Zamawiający:
Gmina Michałowice
05-816 Michałowice, Reguły
ul. Aleja Powstańców Warszawy 1
tel. 22 350 91 91;
e-mail: sekretariat@michalowice.pl,
adres strony internetowej: www.bip.michalowice.pl,
www.michalowice.pl
Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio
związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie
internetowej: https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszeniaprzetargow.
3
a) Projektu wykonawczego (w tym zagospodarowania terenu),
b) Przedmiarów i kosztorysów robót budowlanych,
c) Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR).
2) Sprawowania nadzoru autorskiego przez Projektanta - autora dokumentacji
projektowo-kosztorysowej, nad realizacją robót budowlanych wynikających z tej
dokumentacji,
3) Wykonanie na podstawie ww. dokumentów robót budowlanych polegających na
przebudowie skateparku,
4) Wykonanie kontroli bezpieczeństwa przebudowanego skateparku przez jednostkę
badawczą posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji.
5) Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej.
3. Istniejące wyposażenie skateparku stanowią systemowe sportowe urządzenia terenowe
o konstrukcji drewnianej (sklejkowo-kompozytowej): Murek / podest, Grindbox, Rail
prosty [1], Quarter 1, Fun Box, Quarter 2, Rail prosty [2] ponadto: słupki z łańcuchami.
Powyższe elementy planuje się zdemontować i zutylizować.
4. Nawierzchnia placu (553,65m2)– asfaltowa z obrzeżem betonowym – do usunięcia wraz
z podbudową do gł. 1,0m.
5. Projektowane wyposażenie skateparku stanowić mają sportowe obiekty terenowe
(przeszkody) takie jak: Mini Rampa, Rail prosty, Walk-Box, Quarter 1, Fun Box, Quarter 2,
murek, pochylnia.
6. Dobór obiektów terenowych (przeszkód) skateparku i ich rozmieszczenie należy wykonać
z zachowaniem stref bezpieczeństwa oraz zgodne z aktualnie obowiązującą normą w
tym zakresie: PN-EN 14974:2019:07 zastępującą wycofaną normę: PN-EN
14974+A1:2010. Urządzenia dla użytkowników sprzętu rolkowego – wymagania
bezpieczeństwa i metody badań. Wszystkie elementy skateparku muszą posiadać
certyfikaty, które muszą być potwierdzeniem kontroli bezpieczeństwa produktu, oraz
obejmować monitorowanie produkcji przez niezależną i zatwierdzona jednostkę
badawcza posiadającą akredytację PCA (Polskiego Centrum Akredytacji) np. certyfikat
COBRABiD-BBC, TUV, itp.
7. Nawierzchnię skateparku – plac – w istniejącym obrysie należy wykonać jako posadzkę
przemysłową, a obiekty terenowe (przeszkody) jako wykonane monolitycznie metodą
natryskową, o rozmiarach i kształcie jak wskazanych na projekcie zagospodarowania
terenu. Obiekty terenowe (przeszkody) skateparku o większych gabarytach należy
wykonać na zasadzie szalunku traconego (wypełnieniem, stosownie do przeszkody,
profilowanym styropianem – minimum EPS 200). Wszystkie elementy łukowe należy
wykonać w technologii torkretowania na mokro. Wszystkie wzorniki, szalunki do
elementów łukowych oraz ściągaczki muszą być wykonane na maszynach CNC w celu
4
uzyskania jak najmniejszych odchyleń od docelowych gabarytów i założonej geometrii
obiektów terenowych (przeszkód) skateparku.
8. Nie dopuszcza się montażu urządzeń w technologii prefabrykowanej.
9. Ostateczne parametry oraz rozmieszczenie elementów skateparku zostaną dobrane
przez projektanta na etapie projektu wykonawczego i uzgodnione z Zamawiającym.
Przebudowę placu skateparku należy dowiązać się do istniejącego zagospodarowania
terenu oraz unikać kolizji z istniejąca infrastrukturą.
10. Teren budowy winien zostać wydzielony ogrodzeniem o wysokości min. 2m,
odpowiednio oznakowany i zabezpieczony na czas prowadzenia robót. Należy zachować
szczególną ostrożność z uwagi na istniejącą zieleń w najbliższym sąsiedztwie
prowadzonych prac oraz potencjalne, niezinwentaryzowanie ani nie wykazane na
aktualnej mapie do celów projektowych elementy infrastruktury technicznej.
11. Nie przewiduje się ogrodzenia ani zadaszenia skateparku. Należy dostosować się do
istniejących rzędnych terenowych okalającego chodnika (i krawężnika) z zastrzeżeniem
wykonania 1-1,5% spadku wykonywanej nawierzchni skateparku w kierunku powierzchni
biologicznie czynnej, zlokalizowanej w najbliższym sąsiedztwie skateparku. Po
zakończeniu robót w obrębie placu budowy, poza pytą skateparku oraz okalającymi
chodnikami należy przywrócić nawierzchnię trawiastą.
12. Należy uwzględnić wymianę źródeł światła w istniejących oprawach latarni
oświetlających plac skateparku - w ilości 7szt. na źródła LED.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień powtarzających o których mowa w art.
214 ust. 1 pkt 7 Pzp w zakresie robót zgodnym z zakresem podstawowym do 45% wartości zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał:
1) Zdolność do występowania w obrocie prawnym
odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej o ile podmiot ubiegający się o zamówienie
publiczne prowadzi działalność gospodarczą. O zamówienie publiczne mogą również
ubiegać się osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej, a więc nie
posiadają wpisu ani do KRS, ani do CEIDG.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
a) środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał:
9
− środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 1,0 mln zł,
Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku należy złożyć dokumenty potwierdzające,
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy.
b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia:
odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie
mniejszą niż 1 mln zł. W przypadku ustalenia limitu sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na
jedno zdarzenie suma ta nie może być niższa niż 1 mln zł.
Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku należy złożyć dokumenty potwierdzające,
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego
ubezpieczenia.
4) Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) doświadczenie Wykonawcy:
Wykonawca powinien wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, wykonał należycie i zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz
prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty polegające na budowie skateparków w
technologii monolitycznej metodą natryskową, które zostały zrealizowane i przyjęte
do eksploatacji oraz podsiadają akredytację Polskiego Centrum Akredytacji.
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy wskazane roboty
budowalne te zostały wykonane w sposób należyty.
b) dysponowania osobami:
Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu,
jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia osoby odpowiedzialne za
kierowanie robotami budowlanymi, posiadające kwalifikacje zawodowe oraz
uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia publicznego:
1) min. 1 osobę (projektanta) posiadającą uprawnienia do projektowania w
specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń i posiadającą doświadczenie w projektowaniu min. 1 skateparku w technologii
monolitycznej natryskowej, który został wybudowany i przyjęty do
eksploatacji,
2) min. 1 osobę (kierownika budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez
ograniczeń i posiadającą doświadczenie w kierowaniu budową min. 1
skateparku w technologii monolitycznej natryskowej, który został
wybudowany i przyjęty do eksploatacji.
Informacje dodatkowe:
W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień budowlanych przez osobę wskazywaną do pełnienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez taką osobę uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, o ile ich zakres odpowiada zakresowi wymaganych uprawnień mając na względzie zakres uprawnień niezbędny do realizacji zamówienia lub jest szerszy.
Przez pojęcie „Budowa” Zamawiający rozumie definicję wynikającą z Art. 3 ust. 2 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj.:
„Ilekroć w ustawie jest mowa o budowie - należy przez to rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego”.
Poprzez określenie „prawidłowo ukończył” Zamawiający rozumie zakończenie budowy i uzyskanie decyzji zezwalającej na użytkowanie obiektu zgodnie z przepisami Ustawy Prawa Budowlanego.
Zamawiający nie uzna za wystarczające wykazanie się doświadczeniem przy budowie obiektów przemysłowych wielkogabarytowych typu hale stalowe, hale systemowe, hale przemysłowe, magazyny, garaże i myjnie samochodowe.
Informacje dodatkowe:
Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.
Dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. 11 o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.) zgodnie z którymi przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA).
Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
c) dysponowania sprzętem:
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej o ile podmiot ubiegający się o zamówienie publiczne prowadzi
działalność gospodarczą.
2 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy,
w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
3 Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze
wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia
4 Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami
potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót.
5 Wykaz osób.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale V ust. 2 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
2) Oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności
opisane w rozdziale V ust. 6 SWZ oraz oświadczenia podmiotu udostępniającego
zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio
spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 –
jeżeli wykonawca składający ofertę polega na zasobach innych podmiotów;
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają
poszczególni Wykonawcy;
4) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii do
reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać
przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do
reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania
w postepowaniu i zawarcia umowy;
5) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty
(oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez notariusza) oraz
do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający
może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego
2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj.
Dz. U z 2020, poz. 346), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile
prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż
pieniądz, bądź kopię dokumentu, potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu potwierdzoną za zgodność z oryginałem (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do składania ofert wnieść wadium w wysokości 10.000 zł.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze
(konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo
zamówień publicznych.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają
Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone
do oferty celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w
sposób umożliwiający ich identyfikację.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają
poszczególni Wykonawcy.
5. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia o
którym mowa w rozdziale VI wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na
wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
6. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w
odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne
spełnienie warunku przez Wykonawców.
7. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie
niniejszego zamówienia, warunek udziału jest spełniony jeżeli Wykonawca, ubiegający się o
zamówienie wspólnie z innymi wykonawcami, i który dostarcza potencjał na potrzeby spełnienia
warunku udziału w postępowaniu w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, ma obowiązek osobiście wykonać tę część zamówienia (kluczowy zakres), dla której te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający zmiany postanowień zawartej z Wykonawcą umowy oraz ich warunki określił w "Projekcie umowy" stanowiącym Załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-14 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-14 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie: do 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Z tym, że w terminie do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy Wykonawca opracuje
i przedstawi Zamawiającemu do odbioru dokumentację projektowo-kosztorysową, o której mowa w § 1 ust. 6 pkt 1 Umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wylewki mixokretem w domku szkieletowym 35 m2 - Mniszek
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wylewki mixokretem w domku szkieletowym 35 m2 w najbliższym terminie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI