PRZEBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I BUDOWA NOWEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI, BUDOWA KANALIZACJI...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PRZEBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I BUDOWA NOWEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI, BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYKANALIKAMI, BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ UL. KOLEJOWA, JEZIORNA, LEŚNA I OGRODOWA W ROGOWIE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRogowo
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-06
  • ZamawiającyGMINA ROGOWO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00086964
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I BUDOWA NOWEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI, BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYKANALIKAMI, BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ UL. KOLEJOWA, JEZIORNA, LEŚNA I OGRODOWA W ROGOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROGOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KOŚCIELNA

1.5.2.) Miejscowość: Rogowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-420

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3024053, 3024077

1.5.8.) Numer faksu: nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rogowo.paluki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rogowo.bip.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I BUDOWA NOWEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI, BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYKANALIKAMI, BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ UL. KOLEJOWA, JEZIORNA, LEŚNA I OGRODOWA W ROGOWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9426a017-cfed-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086964

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00027640/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Bud. kan. ściek. w ciągu ulicy: Leśnej i Ogrodowej oraz bud. i przeb. sieci wod. z przyłączami obejmujące ulice: Kolejową, Jeziorną i Ogrodową i budowa odwodnienia ulic: Jeziornej, Leśnej i Kolejowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 4 Region przyjazny środowisku, Działania 4.3 Rozwój infrastruktury wodno-ściekowej, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020r. poz. 344.). Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:1) drogą elektroniczną:
zamowienia@rogowo.paluki.pl ;2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo .

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest w Urzędzie Gminy Rogowo jest Wójt Gminy Rogowo z siedzibą w Rogowie ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo tel. 52 30 24 185; fax 52 30 24 275; e-mail: gmina@rogowo.paluki.pl ;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: daneosobowe24h@wp.pl tel. 607 753 475;
3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak

RIDiGP.271.1.4.2021.ZI „Przebudowa sieci wodociągowej i budowa nowej wraz z przyłączami, budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami, budowa kanalizacji deszczowej ul. Kolejowa, Jeziorna, Leśna i Ogrodowa w Rogowie” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;

4) odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;

5) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

7) w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8) posiadają Państwo:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
**;

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9) nie przysługuje Państwu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

W nawiązaniu do powyższego obowiązek informacyjny określony przepisami RODO spoczywa również na Wykonawcach w związku z tym treść oświadczenia Zamawiający zawarł w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
2. W zakresie stosowania przepisów RODO na stronie internetowej BIP – Urzędu Gminy

Rogowo opublikowana jest „Informacyjna w zakresie ochrony danych osobowych
przetwarzanych w Urzędzie Gminy Rogowo”.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIDiGP. 271.1.4.2021.ZI

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 0 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji: sanitarnej grawitacyjnej z przykanalikami, deszczowej i przebudowy oraz budowy sieci wodociągowej z przyłączami w ulicach: Kolejowej, Jeziornej, Leśnej i Ogrodowej w Rogowie. W ramach niniejszej inwestycji należy w szczególności wykonać zakres prac polegający na:
1) budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w tym;
a) sieci głównej z rur PCV Ø 200 mm litych o łącznej długości L= 598,0 m;
b) odgałęzień od sieci głównej do pierwszej studni na posesji (od 1,5 do 2,0 m od jej granicy) z rur PCV Ø 160 mm o łącznej długości L=281,0 m;
c) uzbrojenie kanałów grawitacyjnych w studnie kanalizacyjne Ø 1200 mm – 6 sztuk,
d) montażu studni kanalizacyjnych Ø 425 mm (w miejscu włączenia przyłączy oraz na terenie posesji) – 62 sztuk,
2) budowie kanalizacji deszczowej głównej o łącznej długości L=623,0 m w tym;
a) sieci głównej z rur PP SN16 Ø 300 mm o dł. L=360,0 m,
- z rur PP SN16 Ø 250 mm o dł. L=38,0 m wykonanie metodą przewiertu sterowanego,
- z rur PCV Ø 300 mm o dł. L=161,0 m,
- z rur PCV Ø 250 mm o dł. L=64,0 m,
- studnie rewizyjne Ø 1200 mm – 4 sztuk,
- studnie rewizyjne Ø 425 mm – 9 sztuk,
- podłączenie wpustów ulicznych w ilości 15 sztuk rurami PPSN16 Ø 200 mm o łącznej długości L= 43,0 m osadzonych na studniach Ø 425 mm.
3) budowie sieci wodociągowej o łącznej długości L=1 060,0 m w tym:
a) z rur PCV Ø 110 mm – 750,00 m,
b z rur PVC Ø 90 mm – 23,0 m,
c) z rur PE Ø 110 mm – 19,0 m (wykonanie przewiertem sterowanym wraz z przyłączami wodociągowymi o łącznej długości L=459,0 m w tym:
- z rur PE Ø 40 mm – 33,00 m,
- z rur PE Ø 32 mm – 426,0 m,
- przejście przez ścianę fundamentową budynków, na połączenie z istniejącą instalacją oraz połączenie rurociągów po zdemontowaniu istniejących wodomierzy w budynkach przyjęto rury stal. ocynk. Ø 20 mm o łącznej długości L=90,0 m,
d) montażu uzbrojenia sieci wodociągowej w:
- zasuwy żeliwne kołnierzowe Ø 100 mm – 18 sztuk,
- zasuwy żeliwne kołnierzowe Ø 80 mm – 7 sztuk (na odgałęzieniach do hydrantów:
- hydrant żeliwny naziemny Ø 80 mm – 7 sztuk
e) przejście siecią wodociągową pod drogą asfaltową należy wykonać metoda przewiertu w rurze ochronnej PEHD Ø 250/22,7 o długości 13,0 m.
f) roboty drogowe w zakresie:
- rozbiórek nawierzchni asfaltowej z mieszanek min.- bitumicznych, mieszanek asfaltobetonowych, tłuczniowej, podbudowy tłuczniowej z gruntu stabilizowanego cementem, z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej oraz gruntowej odtwarzania nawierzchni dróg: gruntowych, asfaltowych z mieszanek asfaltobetonowych,
- prace w zakresie wykonania podsypki cementowo-piaskowej, odbudowa nawierzchni drogi z kostki betonowej gr. 6 i 8 cm oraz nawierzchni asfaltowej.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ oraz w poniżej wymienionych dokumentach:
Załącznik nr 9 – projekt budowlano-wykonawczy (branża sanitarna, deszczowo i wodociągowa)- opracowanie z września 2016r.i Rysunki zamienne – opracowanie z listopada 2018r.,
Załącznik nr 10 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - STWiOR (instalacje sanitarne, wodociągowe) – opracowania z listopada 2018r.,
Załącznik nr 11 – przedmiar robót, kosztorys nakładczy
Załącznik nr 12 – OPINIA GEOTECHNICZNA odnośnie przebudowy i budowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami budowy kanalizacji sanitarnej z przykanalikami oraz odwodnienie ul. Jeziornej i Leśnej w Rogowie – opracowanie z maja 2016r.
oraz projekt umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
3. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) oznakowanie miejsca wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami;
2) wykonanie planu bioz dla całego przedmiotu zamówienia;
3) odpowiedzialność za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w tym wszystkie materiały i urządzenia muszą być zgodne z PN i PN-EN oraz powinny posiadać aprobatę techniczną lub deklaracje zgodności;
4) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia;
5) organizacja placu budowy oraz jego zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich;
6) geodezyjne wytyczenie trasy kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągu;
7) wystąpi do właściciela dróg o zezwolenie na zajęcie pasa drogowego na czas budowy;
8) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z niezbędnymi uzgodnieniami;
9) odtworzenie nawierzchni dróg gruntowych, żwirowych, asfaltowych, kostki betonowej;
10) wykonanie przekopów próbnych w celu zlokalizowania istniejącego uzbrojenia podziemnego;
11) w przypadku uszkodzenia jakiejkolwiek infrastruktury technicznej podziemnej (kabli telekomunikacyjnych, kabli energetycznych, sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej wraz z przyłączami). Wykonawca będzie zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt niezwłocznie je usunąć po uprzednim zawiadomieniu inwestora, gestora urządzeń;
12) Wykonawca przed rozpoczęciem robót powiadomi właścicieli urządzeń podziemnych w terminie 7 dni przed rozpoczęciem robót.
13) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody;
14)wykonanie niezbędnych sprawdzeń, badań (w tym badań zagęszczenia gruntów), pomiarów;
15)po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym;
16)po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót tzn. zgodnie z dokumentacją techniczną, Specyfikacją Techniczną Wykonania
i Odbioru Robót (STWiOR), przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających
z przedmiary robót;
17)wykonanie inwentaryzacji powykonawczej – 3 egz.;
18) uzyskanie pozwolenia;
a) na użytkowanie (przygotowanie kompletu wymaganych dokumentów wraz z wnioskiem) na podstawie uzyskanego pełnomocnictwa Gminy Rogowo.
19)wykonywanie w okresie rękojmi i gwarancji bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych wbudowanych urządzeń zgodnie z DTR lecz nie rzadziej niż raz w roku potwierdzonych protokołem, w tym przeglądu kompleksowego przed upływem ważności gwarancji i wykonanych robót budowlanych. Koszty przeglądów gwarancyjnych obciążać będą Wykonawcę, natomiast koszt niezbędnych materiałów eksploatacyjnych poniesie Zamawiający, po cenach porównywalnych do rynkowych;
20)spełnienie innych wymagań określonych w projekcie umowy oraz wynikających
z obowiązujących przepisów prawa;
21)Wykonawca udzieli gwarancji oraz rękojmi na wykonany przedmiot umowy minimalnej 36 miesięcy do maksymalnej 60 miesięcznej, licząc od daty końcowego
odbioru robót. Zamawiający wymaga aby proponowane okresy gwarancji oraz rękojmi były równe w ilości miesięcy tzn. aby okres gwarancji był równy okresowi rękojmi;
22)Materiały użyte do wykonania robót zapewnia Wykonawca. Materiały winny być nowe, spełniać wymagania techniczne. Do realizacji zamówienia mogą być zastosowane wyłącznie sprawdzone materiały, które będą zapewniały wykonanemu przedmiotowi zamówienia spełnienie podstawowych wymagań;
4. Zamawiający wymaga, że:
1) na odbiór końcowy przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży;
a) protokoły z wymaganych; badań (w tym badań zagęszczenia gruntów), pomiarów, prób szczelności kanałów, w tym badanie wody pod względem mikrobiologicznym - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2017r. poz.2294.),
b) atesty, certyfikaty, krajowe oceny techniczne na wbudowane materiały,
c) książkę obmiaru,
d) dziennik budowy,
e) inwentaryzację powykonawczą w 3 egz.
2) Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalno – technicznego oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zamówienia i nie ponosi odpowiedzialności za mienie zgromadzone na placu budowy;
3) Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane były wykonywane w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu drogowego i pieszego, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wymaga się aby Wykonawca, na ciągach jezdnych i pieszych, układał robocze pomosty lub stosował metody wykonania pozwalające na ruch pieszy i zapewniające dojście do budynków. Wszelkie spory mogące wyniknąć z powstałej sytuacji będą rozstrzygane na indywidualnych spotkaniach, przy udziale przedstawicieli – Zamawiającego, Wykonawcy
i mieszkańców posesji.
4) Zamawiający dysponuje:
a) Decyzją Nr 585 znak:UA.6740.1.444.2016 Starosty Żnińskiego z dnia 20 grudnia 2016r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą Gminie Rogowo pozwolenia na przebudowę sieci wodociągowej i budowę nowej sieci wraz z przyłączami, kanalizacji sanitarnej z przykanalikami oraz kanalizacji deszczowej w ul. Kolejowej, Jeziornej, Leśnej i Ogrodowej w Rogowie, na działkach nr 99, 138, 848, 137, 131, 144, 108, 104/4, 103/4, 102/4, 114, 102/1, 103/1, 148, 202, 161, 84/10, 85/6, 101, 119, 120, 121, 122, 135, 132, 134, 129, 127, 126, 124, 116, 117, 111, 113/2, 110, 109, 107, 106/2, 105/1, 105/2, 106/1, 104/3, 104/5, 103/5, 102/6, 102/5, 102/2, 93, 90, 89, 88, 87, 86, 103/2, 104/2, 113/1, 128, 85/1, 133/1, 133/2, 147/1, 147/2, 84/5, 84/3, 84/1, 155, stanowiąca Załącznik nr 13 do SWZ.
Załączony do dokumentacji projektowej przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy (nakładczy) mają charakter pomocniczy, podstawowe znaczenie do wyceny i określenia przedmiotu zamówienia ma pozostała dokumentacja projektowa.
Z uwagi na to, że w dokumentacji projektowej pewne urządzenia i materiały oznaczone są za pomocą znaków towarowych lub nazw pochodzenia należy założyć, że każdemu temu oznaczeniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” to znaczy o parametrach, cechach, wartościach technicznych ... .

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty niewykluczonych Wykonawców oraz nieodrzucone będą oceniane wg następujących kryterium i wagi:
Lp. Opis kryterium oceny Waga [%)]
1. CENA (koszt) 60%
2. OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI 40%-
Razem 100%
2. Sposób oceny ofert:
1) w kryterium „CENA” (cena wykonania zamówienia) – „C”=60,00%
Ilość punktów w kryterium cena dla każdej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru:
C = ( Cmin. / Cbad.of. ) x 60% x 100
Gdzie:
C – ilość punktów badanej oferty w kryterium „CENA”
Cmin. – cena brutto minimalna spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
Cbad.of. – cena brutto badanej oferty
2) w kryterium „OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI” – „G”=40,00%
Maksymalną liczbę 40 punktów w tym kryterium otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najdłuższy termin gwarancji.
Ocena ofert w zakresie kryterium – „OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI” jakości zostanie dokonana według poniższego algorytmu:
G = (Gbad.of. / Gmax. ) x 40% x 100
Gdzie:
G – ilość punktów badanej oferty w kryterium „OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI”
Gbad.of. – okres gwarancji jakości tj. ilość miesięcy gwarancji w ofercie badanej
Gmax. – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji jakości liczony w miesiącach
- minimalny wymagany przez Zamawiającego okres udzielonej gwarancji wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru. Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, to jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
- maksymalny okres udzielonej gwarancji Wykonawcy, brany do oceny oferty wynosi maksymalnie 60 miesięcy licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru przez strony. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert w tym kryterium zostanie przyjęty 60 miesięczny okres gwarancji.
W przypadku braku podania okresu gwarancji w ofercie – Formularzu ofertowym – poz. 5 Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp .
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują: a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 do SWZ;b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;c) wykaz roboty budowlane wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne dokumenty- zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ oraz dokumenty potwierdzające , że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;d) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: . Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności oferowanych rozwiązań równoważnych, Zamawiający wymaga załączenia do oferty przedmiotowych środków dowodowych tj. dokumentów jak poniżej:1) oceny higieniczne PZH;2) aprobaty techniczne;3) świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie wydane przez ITB;4) aktualne certyfikaty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych ).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. 6 lipca 2021r. do godziny 10:00.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299.).
4. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na konto Urzędu Gminy Rogowo Pałucki Bank Spółdzielczy w Wągrowcu, Oddział w Janowcu Wlkp. Nr 95 8959 0001 5507 8995 2000 0060 z dopiskiem „Wadium - „Przebudowa sieci wodociągowej i budowa nowej wraz z przyłączami, budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami, budowa kanalizacji deszczowej ul. Kolejowa, Jeziorna, Leśna i Ogrodowa
w Rogowie” (Nr RIDiGP.271.1.4.2021.ZI)”.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Terminem wniesienia wadium jest data uznania na rachunku Zamawiającego
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Rogowo
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2.Zamawiający, stosownie do art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie:
1) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, co zostanie stwierdzone protokołem konieczności spisanym przez strony i spowoduje pomniejszenie należnego Wykonawcy wynagrodzenia określonego w § 8 ust. 1 umowy, przy zastosowaniu cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy;
2) jeżeli wystąpi konieczność zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu niniejszej umowy, wykonania robót zamiennych lub dodatkowych o których mowa w § 12 lub uwzględnienia wpływu innych przedsięwzięć i działań powiązanych z przedmiotem umowy, które będzie miało korzystny wpływ na użytkowanie i eksploatację obiektu;
3) wystąpienia zmiany przepisów dotyczących podatku od towarów i usług – cena netto pozostanie bez zmian - a zmiana wynagrodzenia brutto będzie dotyczyć faktur wystawionych od dnia wejścia w życie przepisów zmieniających wartość stawki podatku VAT. Zmiana stawki podatku VAT w trakcie realizacji umowy, pociąga za sobą zmianę wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 8 ust. 1, bez konieczności sporządzania aneksu do niniejszej umowy. Ustawowa stawka VAT będzie doliczana do ceny netto podanej w ofercie przetargowej;
4) określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych;
5) zmiana terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w poniższych okolicznościach:
a) wystąpi konieczność zmiany zakresu przedmiotu niniejszej umowy lub wykonania prac dodatkowych, zamiennych o których mowa w § 12 lub uwzględnienia wpływu innych przedsięwzięć i działań powiązanych z przedmiotem umowy, które będzie miało istotny wpływ na termin zakończenia zadania, wydłużenie czasu trwania umowy będzie równoważne z czasem trwania jej wstrzymania;
b) w przypadku wystąpienia konieczności usunięcia błędów, wad lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub wykonania dokumentacji zamiennej, której wykonanie będzie miało wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, wydłużenie czasu trwania umowy będzie równoważne z czasem trwania jej wstrzymania;
c) w okresie realizacji przedmiotu umowy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze w tym: klęski żywiołowe, nadzwyczajne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych – pomimo dołożenia wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane w terminie. Wydłużenie czasu trwania umowy będzie równoważne z czasem trwania ich wstrzymania. Fakt ten winien być odnotowany przez Kierownika Budowy w dzienniku budowy i potwierdzony przez Inspektora Nadzoru oraz przedstawiciela Zamawiającego.
d) zmiany uzasadnione z uwagi na bieżącą sytuację epidemiologiczną , obejmujące:
- zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części,
- zmianę sposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowlanych,
- zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy, - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50 % wartości pierwotnej umowy.
6) Do zmian Umowy, o których mowa w lit. „d)” , zastosowanie mają także przepisy ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020r. poz. 1842 z późn. zm.).Szczegółowy zakres zmian umowy stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-06 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-05

2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI