Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jedwabno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365374870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 MAJA, nr 63
1.5.2.) Miejscowość: Jedwabno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-122
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 531779221
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grabias.um@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgk.jedwabno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jedwabno
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0f71146-097c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00170548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zgk.jedwabno.pl/category/zamowienie-publiczne/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej grabias.um@gmail.com (nie dotyczy składania ofert). https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia,zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub pocztę elektroniczną. 5. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. 6. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. 7. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj.podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES. 8. Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert,w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał,załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 9. Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie ofert. 10. Ceny oferty muszą zawierać wszystkie koszty,jakie musi ponieść wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością oraz ewentualne rabaty. 11. Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych winnym języku niż dopuszczony, wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski. 12. Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art. 3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca,albo przez podwykonawcę. 13. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu,w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Jedwabnie, ul. 1 Maja 63, piętro II, 12-122 Jedwabno.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych ( IOD). Funkcję tę sprawuje: Natalia Jasiukas. Kontakt z IOD pod adresem email: danezgkjedwabno@gmail.com oraz telefonicznie pod nr telefonu: 531 779 221.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019), dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.
• W przypadku korzystania z tego uprawnienia, zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 75 ustawy Pzp).
• W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (74 ust. 3 ustawy Pzp)
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania / uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z tego uprawnienia
• nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą (zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp);
• nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników (zgodnie z art. 76 ustawy Pzp). W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego.
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania (art. 19 ust. 3 ustawy Pzp)
d. prawo do wniesienia skargi do .... cd. w SWZ postępowania
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz Ogłoszenie pkt RODO (obowiązek informacyjny)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZGK.331.01.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia:
I. Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej na dz. nr 573/2 gm. Jedwabno
W ramach inwestycji przewiduje się:
- rozbiórkę uszkodzonej i zdeformowanej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC U Ø 200 wraz z montażem w jej miejsce nowej sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC U Ø 200 SN8 o długości 2,00m;
- rozbiórkę sieci kanalizacji tłocznej wraz z montażem w jej miejsce nowej sieci z rury PE 100 SDR 17 Ø 90 mm, PN 10 o długości 7,00m.
- rozbiórkę istniejącego ogrodzenia
- rozbiórkę istniejącego utwardzenia wokół przepompowni
- rozbiórkę istniejącej przepompowni ścieków
- włączenie przebudowanej sieci kanalizacji sanitarnej do projektowanej studni S1 z osadnikiem h=0,5 m, studnia żelbetowa Ø 1200 mm zwieńczona płytą nastudzienną na pierścieniu odciążającym oraz włazem żeliwnym Ø 600 mm typu ciężkiego.
- włączenie przebudowanej sieci kanalizacji sanitarnej do przepompowni ścieków poprzez odcinek sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC U Ø 200 SN8 o długości 1,70m.
- montaż przepompowni ścieków PS1 – zgodnie z opisem technicznym w pkt. IV 1.3 oraz załącznikiem graficznym Ps-1
- montaż złącza kablowego oraz szafki sterowniczej – zgodnie z załącznikiem graficznym PZT-E1
- utwardzenie terenu wokół przepompowni zgodnie z załącznikiem graficznym
- wykonanie ogrodzenia – zgodnie z załącznikiem graficznym
- wykonanie uporządkowania, obsianie trawą
- pozostały teren działek pozostaje bez zmian.
II. Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej na dz. nr 120/12 gm. Jedwabno
W ramach inwestycji przewiduje się:
- rozbiórkę uszkodzonej i zdeformowanej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC U Ø 200 wraz z montażem w jej miejsce nowej sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC U Ø 200 SN8 o długości 2,00m;
- rozbiórkę sieci kanalizacji tłocznej wraz z montażem w jej miejsce nowej sieci z rury PE 100 SDR 17 Ø 90 mm, PN 10 o długości 9,40m.
- rozbiórkę istniejącego ogrodzenia
- rozbiórkę istniejącego utwardzenia wokół przepompowni
- rozbiórkę istniejącej przepompowni ścieków,
- włączenie przebudowanej sieci kanalizacji sanitarnej do projektowanej studni S1 z osadnikiem h=0,5 m, studnia żelbetowa Ø 1200 mm zwieńczona płytą nastudzienną na pierścieniu odciążającym oraz włazem żeliwnym Ø 600 mm typu ciężkiego.
- włączenie przebudowanej sieci kanalizacji sanitarnej do przepompowni ścieków poprzez odcinek sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC U Ø 200 SN8 o długości 2,00m.
- montaż przepompowni ścieków PS2 – zgodnie z opisem technicznym w pkt. IV 1.3 oraz załącznikiem graficznym Ps-2
- montaż złącza kablowego oraz szafki sterowniczej – zgodnie z załącznikiem graficznym PZT-E2
- utwardzenie terenu wokół przepompowni zgodnie z załącznikiem graficznym
III. Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej na dz. nr 286/1 gm. Jedwabno
W ramach inwestycji przewiduje się:
- rozbiórkę uszkodzonej i zdeformowanej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC U Ø 200 wraz z montażem w jej miejsce nowej sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC U Ø 200 SN8 o długości 4,00m;
- rozbiórkę sieci kanalizacji tłocznej wraz z montażem w jej miejsce nowej sieci z rury PE 100 SDR 17 Ø 90 mm, PN 10 o długości 5,20m.
- rozbiórkę istniejącego ogrodzenia
- rozbiórkę istniejącego utwardzenia wokół przepompowni
- rozbiórkę istniejącej przepompowni ścieków
- włączenie przebudowanej sieci kanalizacji sanitarnej do projektowanej studni S2 (studnia zbiorcza) i połączenie rurą PVC U Ø 200 SN8 o długości 2,00m ze studnia S1 z osadnikiem h=0,5 m, studnia żelbetowa Ø 1200 mm zwieńczona płytą nastudzienną na pierścieniu odciążającym oraz włazem żeliwnym Ø 600 mm typu ciężkiego.
- włączenie przebudowanej sieci kanalizacji sanitarnej do przepompowni ścieków poprzez odcinek sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC U Ø 200 SN8 o długości 2,00m.
- montaż przepompowni ścieków PS3 – zgodnie z opisem technicznym w pkt. IV 1.3 oraz załącznikiem graficznym Ps-3
- montaż złącza kablowego oraz szafki sterowniczej – zgodnie z załącznikiem graficznym PZT-E3
- utwardzenie terenu wokół przepompowni zgodnie z załącznikiem graficznym PZT-E3
- wykonanie ogrodzenia – zgodnie z załącznikiem graficznym PZT-E3
- wykonanie uporządkowania, obsianie trawą
- pozostały teren działek pozostaje bez zmian.
IV. Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej na dz. nr 55/5 gm. Jedwabno
W ramach inwestycji przewiduje się:
- rozbiórkę uszkodzonej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC U Ø 200 o długości 18,00 m wraz z montażem w jej miejsce nowej sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC U Ø 200 SN8 o długości 4,00m;
- rozbiórkę sieci kanalizacji tłocznej wraz z montażem w jej miejsce nowej sieci z rury PE 100 SDR 17 Ø 50 mm, PN 10 o długości 13,90m, PE 100 SDR 17 Ø 90 mm, PN 10 o długości 6,40m, PE 100 SDR 17 Ø 110 mm, PN 10 o długości 3,80m
- rozbiórkę istniejącego ogrodzenia ,
- rozbiórkę istniejącego utwardzenia wokół przepompowni
- włączenie przebudowanej sieci kanalizacji sanitarnej do projektowanej studni S1 z osadnikiem h=0,5 m, studnia żelbetowa Ø 1200 mm zwieńczona płytą nastudzienną na pierścieniu odciążającym oraz włazem żeliwnym Ø 600 mm typu ciężkiego.
- włączenie przebudowanej sieci kanalizacji sanitarnej do przepompowni ścieków poprzez odcinek sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC U Ø 200 SN8 o długości 2,00m.
- rozbiórkę istniejącej przepompowni ścieków
- montaż przepompowni ścieków PS4 – zgodnie z opisem technicznym w pkt. IV 1.3 oraz załącznikiem graficznym Ps-4
- montaż złącza kablowego oraz szafki sterowniczej – zgodnie z załącznikiem graficznym PZT-E4
- utwardzenie terenu wokół przepompowni zgodnie z załącznikiem graficznym PZT-E4
- wykonanie ogrodzenia – zgodnie z załącznikiem graficznym PZT-E4
- wykonanie uporządkowania, obsianie trawą
- pozostały teren działek pozostaje bez zmian.
V. Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej na dz. nr 674 gm. Jedwabno
W ramach inwestycji przewiduje się:
- rozbiórkę uszkodzonej i zdeformowanej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC U Ø 200 oraz istniejącej studni kanalizacyjnej wraz z montażem w jej miejsce nowej sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC U Ø 200 SN8 o długości 2,00m;
- rozbiórkę sieci kanalizacji tłocznej wraz z montażem w jej miejsce nowej sieci z rury PE 100 SDR 17 Ø 90 mm, PN 10 o długości 13,50m.
- rozbiórkę istniejącego ogrodzenia
- rozbiórkę istniejącego utwardzenia wokół przepompowni
- rozbiórkę istniejącej przepompowni ścieków
- włączenie przebudowanej sieci kanalizacji sanitarnej do projektowanej studni S1 z osadnikiem h=0,5 m, studnia żelbetowa Ø 1200 mm zwieńczona płytą nastudzienną na pierścieniu odciążającym oraz włazem żeliwnym Ø 600 mm typu ciężkiego.
- włączenie przebudowanej sieci kanalizacji sanitarnej do przepompowni ścieków poprzez odcinek sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC U Ø 200 SN8 o długości 2,00m.
- montaż przepompowni ścieków PS5 – zgodnie z opisem technicznym w pkt. IV 1.3 oraz załącznikiem graficznym Ps-5
- montaż złącza kablowego oraz szafki sterowniczej – zgodnie z załącznikiem graficznym PZT-E5
- utwardzenie terenu wokół przepompowni zgodnie z załącznikiem graficznym PZT-E5
- wykonanie ogrodzenia – zgodnie z załącznikiem graficznym PZT-E5
- wykonanie uporządkowania, obsianie trawą
- pozostały teren działek pozostaje bez zmian.
VI. Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej na dz. nr 3309/13 gm. Jedwabno
W ramach zagospodarowania terenu inwestycji przewiduje się:
- rozbiórkę uszkodzonej i zdeformowanej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC U Ø 200 wraz z montażem w jej miejsce nowej sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC U Ø 200 SN8 o długości 7,70m;
- rozbiórkę sieci kanalizacji tłocznej wraz z montażem w jej miejsce nowej sieci z rury PE 100 SDR 17 Ø 90 mm, PN 10 o długości 3,00m.
- rozbiórkę istniejącego ogrodzenia
- rozbiórkę istniejącego utwardzenia wokół przepompowni
- rozbiórkę istniejącej przepompowni ścieków
- włączenie przebudowanej sieci kanalizacji sanitarnej do projektowanej studni S1 z osadnikiem h=0,5 m, studnia żelbetowa Ø 1200 mm zwieńczona płytą nastudzienną na pierścieniu odciążającym oraz włazem żeliwnym Ø 600 mm typu ciężkiego.
- włączenie przebudowanej sieci kanalizacji sanitarnej do przepompowni ścieków poprzez odcinek sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC U Ø 200 SN8 o długości 2,70m.
- montaż przepompowni ścieków PS6 – zgodnie z opisem technicznym pkt. IV 1.3 oraz załącznikiem graficznym Ps-6
- montaż złącza kablowego oraz szafki sterowniczej – zgodnie z załącznikiem graficznym PZT-E6
- utwardzenie terenu wokół przepompowni zgodnie z załącznikiem graficznym PZT-E6.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31224400-6 - Kable przyłączeniowe
44231000-8 - Gotowe panele ogrodzeniowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, zgodnego z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegającego na wykonaniu robót budowlanych podobnych do objętych niniejszym zamówieniem, tj.zamówienia polegającego na powtórzeniu wszystkich lub części z rodzajów robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, o wielkości nie większej niż 50% wartości szacunkowej brutto, ustalonej na podstawie kosztorysu inwestorskiego zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia tego zamówienia zgodne będą z warunkami określonymi w SWZ dla zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Złożone oferty, które nie podlegają odrzuceniu zostaną ocenione zgodnie z następującymi kryteriami: Cena brutto (C) – waga 60% Okres gwarancji jakości i rękojmi (G) –waga 40% Sposób punktacji w ramach kryteriów zawiera SWZ postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w ramach jednego zadania o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł
2.4.2. Dysponuje co najmniej osobą/osobami, posiadającą/ymi następujące uprawnienia oraz doświadczenie:
• 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia budowlane umożliwiające wykonywanie tych samych czynności w aktualnym stanie prawnym,
w zakresie odpowiednim do zakresu zamówienia, oraz spełniającą warunki do wykonywania tych funkcji, tzn. będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,
• 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia budowlane umożliwiające wykonywanie tych samych czynności w aktualnym stanie prawnym, w zakresie odpowiednim do zakresu zamówienia, oraz spełniającą warunki do wykonywania tych funkcji, tzn. będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz robót budowlanych według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ, Wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości,daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów (np. zaświadczeń, referencji), określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; z treści wykazu musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunek określony w rozdziale VII pkt 2.4.1;- wykaz osób według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; z treści wykazu musi wynikać, iż wykonawca spełnia warunek określony w rozdziale VII pkt 2.4.2;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 10.000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych i 00/100),
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 20.10.2021.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy numer 06 8838 1015 2004 0150 6427 0002. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Jedwabnie, ul. 1 Maja 63, piętro II, 12-122 Jedwabno
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zgody obu stron umowy w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony umowy i dopuszczalne są wyłącznie w granicach nienaruszających art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Z zastrzeżeniem ust.1 dopuszczalne są następujące zmiany zawartej umowy: a) w zakresie wynagrodzenia wykonawcy: w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT, wynagrodzenie brutto będzie równe dotychczasowemu wynagrodzeniu netto, powiększonemu o kwotę podatku Vat, wynikającą z zastosowania nowej stawki; b) w zakresie wynagrodzenia wykonawcy: w przypadku zmiany wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, c) w zakresie wynagrodzenia wykonawcy: w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, d) w zakresie wynagrodzenia wykonawcy: w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę; e) w zakresie zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją (tj. wzrost lub obniżenie ceny lub kosztu dla wynagrodzenia ofertowego). Poziom zmiany cen uprawniający strony do żądania zmiany wynagrodzenia, początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia i sposób ustalenia zmiany wynagrodzenia określa podpunkt 11. f) w zakresie zmiany lub uzupełnienia dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych, jeżeli jest to niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy lub uzasadnione ze względów technicznych lub użytkowych. g) w zakresie zmiany terminu realizacji: - w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA terminów procedur administracyjnych oraz innych terminów formalnoprawnych mających wpływ na terminy wykonania przedmiotu umowy, a niewynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy –zmiana terminu wykonania o czas niezbędny na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; - w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy -zmiana terminu wykonania o czas niezbędny na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; - w przypadku wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych,będących podstawą realizacji przedmiotu umowy, jeżeli wprowadzenie zmian wpływa na termin wykonania przedmiotu umowy-zmiana terminu wykonania o czas niezbędny na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; - w przypadku działania siły wyższej (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót -zmiana terminu wykonania o czas działania siły wyższej; w takiej sytuacji wykonawca jest obowiązany zabezpieczyć teren budowy przednie pożądanym jej dz ...cd. w załączniku do SWZ Projektowane postanowienia umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-21 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawcówna miniPortalu, w szczegółach danego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-21 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-20