Przebudowa sieci cieplnych w Cieszynie wraz z budową przyłączy i węzłów ciepłowniczych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa sieci cieplnych w Cieszynie wraz z budową przyłączy i węzłów ciepłowniczych celem likwidacji węzłów grupowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCieszyn
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-02-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyEnergetyka Cieszyńska spółka z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-01-25
  • Numer ogłoszenia507039-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 507039-N-2019 z dnia 2019-01-25 r.

Energetyka Cieszyńska spółka z o.o.: Przebudowa sieci cieplnych w Cieszynie wraz z budową przyłączy i węzłów ciepłowniczych celem likwidacji węzłów grupowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „Przebudowa sieci cieplnych w Cieszynie wraz z budową przyłączy i węzłów ciepłowniczych celem likwidacji węzłów grupowych” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Energetyka Cieszyńska spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. Mostowa   2 , 43-400  Cieszyn , woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338576700, e-mail zbigniew.pala@ec.cieszyn.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://www.ec.cieszyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka prawa handlowego z udziałem Gminy Cieszyn
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://www.bip.ec-cieszyn.ires.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.bip.ec-cieszyn.ires.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Energetyka Cieszyńska Sp. o.o., ul. Mostowa 2, 43-400 Cieszyn - sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sieci cieplnych w Cieszynie wraz z budową przyłączy i węzłów ciepłowniczych celem likwidacji węzłów grupowych
Numer referencyjny: EC.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na: - zadanie 1: przebudowie sieci cieplnej magistrali Południe Śródmieście I w rejonie ul. Chrobrego i Górny Rynek w Cieszynie w zakresie średnic 2xDN 32 do 2xDN 150 i łącznej długości ok. 540 m, - zadanie 2: przebudowie sieci cieplnej magistrali Południe Śródmieście II w rejonie od ul. Korfantego do ul. Chrobrego w Cieszynie w zakresie średnic 2xDN 25 do 2xDN 200 i łącznej długości ok. 980 m, w tym etap I polegający na przebudowie sieci cieplnej o długości ok. 372 m oraz etap II polegający na przebudowie sieci cieplnej o długości ok. 608 m, - zadanie 3: przebudowie sieci cieplnej osiedla Podgórze w Cieszynie w zakresie średnic od 2 x DN32 do 2 x DN250 i łącznej długości ok. 4120 m, w tym etap I polegający na przebudowie sieci cieplnej o długości ok. 1110 m oraz etap II polegający na przebudowie sieci cieplnej o długości ok. 3010 m, - zadanie 4: przebudowie sieci cieplnej magistrali Wschód na odcinku od ul. Hażlaskiej do budynków przy ul. Moniuszki w Cieszynie w zakresie średnic od 2 x DN 40 do 2 x DN 250 i łącznej długości ok. 930 m, - zadanie 5: budowie indywidualnych węzłów cieplnych w budynkach osiedla Liburnia w Cieszynie IV etap tj.: budowie dwufunkcyjnych węzłów cieplnych centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynkach przy ul. Moniuszki 14, 16, 18, 22, 24 i 26.

II.5) Główny kod CPV: 45232140-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45232142-9
45111200-0
45233142-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-15
2020-12-10
2019-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: Terminy realizacji zostały określone osobno dla każdej części, tj.: CZĘŚĆ 1 (zadanie 1): do dnia 15.11.2019 r. przy czym: zakończenie robót w zakresie umożliwiającym przeprowadzenie uruchomienia i rozpoczęcia ruchu próbnego wszystkich odcinków sieci cieplnych wykonywanych w ramach zadania winno nastąpić w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.09.2019 r., CZĘŚĆ 1 (zadanie 2 etap I): do dnia 10.12.2019 r. przy czym: zakończenie robót w zakresie umożliwiającym przeprowadzenie uruchomienia i rozpoczęcia ruchu próbnego wszystkich odcinków sieci cieplnych wykonywanych w ramach zadania winno nastąpić w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.09.2019 r., CZĘŚĆ 1 (zadanie 2 etap II): do dnia 15.11.2020 r. przy czym: zakończenie robót w zakresie umożliwiającym przeprowadzenie uruchomienia i rozpoczęcia ruchu próbnego wszystkich odcinków sieci cieplnych wykonywanych w ramach zadania winno nastąpić w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.08.2020 r. CZĘŚĆ 2 (zadanie 3 etap I): do dnia 30.11.2019 r. przy czym: zakończenie robót w zakresie umożliwiającym przeprowadzenie uruchomienia i rozpoczęcia ruchu próbnego wszystkich odcinków sieci cieplnych wykonywanych w ramach zadania winno nastąpić w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.08.2019 r., CZĘŚĆ 2 (zadanie 3 etap II): do dnia 10.12.2020 r. przy czym: zakończenie robót w zakresie umożliwiającym przeprowadzenie uruchomienia i rozpoczęcia ruchu próbnego wszystkich odcinków sieci cieplnych wykonywanych w ramach zadania winno nastąpić w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.08.2020 r., CZĘŚĆ 3 (zadanie 4): do dnia 30.11.2019 r. przy czym: zakończenie robót w zakresie umożliwiającym przeprowadzenie uruchomienia i rozpoczęcia ruchu próbnego wszystkich odcinków sieci cieplnych wykonywanych w ramach zadania winno nastąpić w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.08.2019 r., CZĘŚĆ 3 (zadanie 5): do dnia 15.11.2019 r. przy czym: zakończenie robót w zakresie umożliwiającym przeprowadzenie uruchomienia i rozpoczęcia ruchu próbnego wszystkich węzłów cieplnych wykonywanych w ramach zadania winno nastąpić w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.09.2019 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) W zakresie sytuacji ekonomicznej dla części 1, 2 i 3: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000 złotych (słownie: jeden milion złotych 00/100), Uwaga: W przypadku składania oferty na dwie lub trzy części wykonawca musi wykazać się spełnieniem powyższego warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej bez konieczności sumowania kwot gwarancyjnych dla poszczególnych części, tj.: wystarczy, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000 złotych (słownie: jeden milion złotych 00/100). b) W zakresie sytuacji finansowej dla części 1 i 3: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000 złotych (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100). c) W zakresie sytuacji finansowej dla części 2: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000 złotych (słownie: dwa miliony złotych 00/100). Uwaga: W przypadku składania oferty na dwie lub trzy części wykonawca musi wykazać się spełnieniem warunków dla tej części zamówienia, dla której zostały one ustalone na wyższym poziomie, tj.: posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000 zł (w przypadku składania oferty na część 1 i 3), zaś w wysokości nie mniejszej niż 2.000 000,00 zł (w przypadku, gdy jedna z ofert będzie również składana na część 2).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: w zakresie części 1 a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 (siedmiu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane), które swoim zakresem obejmowały budowę lub/i przebudowę sieci cieplnej preizolowanej o średnicy min. Dn 100 i długości min. 200 m każda; b) dysponuje lub będzie dysponował: - osobą posiadającą kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci cieplnych, posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2016, poz. 65 ze zm.). Wymaga się, aby osoba dedykowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy w okresie ostatnich 7 (siedmiu) lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy lub robót przy budowie lub/i przebudowie sieci cieplnej preizolowanej o średnicy min. Dn 100 i długości min. 200 m - dot. roboty budowlanej zakończonej i potwierdzonej protokołem odbioru; - osobą posiadającą kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2016, poz. 65 ze zm.). UWAGA. Zamawiający dopuszcza, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia osobę/osoby, które będą posiadały uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w kilku specjalnościach. W tej sytuacji niezbędne jest, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia osobę/osoby, która/które łącznie będzie/będą posiadały kwalifikacje oraz uprawnienia budowlane we wszystkich specjalnościach, o których mowa powyżej. w zakresie części 2 c) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 (siedmiu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane), które swoim zakresem obejmowały budowę lub/i przebudowę sieci cieplnej preizolowanej o średnicy min. Dn 100 i długości min. 200 m każda; d) dysponuje lub będzie dysponował: - osobą posiadającą kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci cieplnych, posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2016, poz. 65 ze zm.). Wymaga się, aby osoba dedykowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy w okresie ostatnich 7 (siedmiu) lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy lub robót przy budowie lub/i przebudowie sieci cieplnej preizolowanej o średnicy min. Dn 100 i długości min. 200 m - dot. roboty budowlanej zakończonej i potwierdzonej protokołem odbioru; - osobą posiadającą kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2016, poz. 65 ze zm.). UWAGA. Zamawiający dopuszcza, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia osobę/osoby, które będą posiadały uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w kilku specjalnościach. W tej sytuacji niezbędne jest, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia osobę/osoby, która/które łącznie będzie/będą posiadały kwalifikacje oraz uprawnienia budowlane we wszystkich specjalnościach, o których mowa powyżej. w zakresie części 3: e) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 (siedmiu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: dwie roboty budowlane (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane), które swoim zakresem obejmowały budowę lub/i przebudowę sieci cieplnej preizolowanej o średnicy min. Dn 100 i długości min. 200 m każda; oraz jedną robotę budowlaną (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane), która swoim zakresem obejmowała wykonanie co najmniej 2 szt. dwufunkcyjnych węzłów cieplnych centralnego ogrzewania o mocy min. 60 kW i ciepłej wody użytkowej o mocy min. 30 kW każdy; lub dwie roboty budowlane (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane), które swoim zakresem obejmowały wykonanie łącznie co najmniej 2 szt. dwufunkcyjnych węzłów cieplnych centralnego ogrzewania o mocy min. 60 kW i ciepłej wody użytkowej o mocy min. 30 kW każdy, f) dysponuje lub będzie dysponował: - osobą kierownika budowy posiadającą kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci cieplnych, posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2016, poz. 65 ze zm.). Wymaga się, aby osoba dedykowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy w okresie ostatnich 7 (siedmiu) lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy lub robót przy zadaniu polegających na budowie lub/i przebudowie sieci cieplnej preizolowanej o średnicy min. Dn 100 i długości min. 200 m - dot. roboty budowlanej zakończonej i potwierdzonej protokołem odbioru - osobą kierownika robót posiadającą kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2016, poz. 65 ze zm.). Wymaga się, aby osoba dedykowana do pełnienia funkcji Kierownika robót w okresie ostatnich 7 (siedmiu) przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy lub robót przy zadaniach polegających na wykonaniu dwufunkcyjnego węzła cieplnego centralnego ogrzewania o mocy min. 60 kW i ciepłej wody użytkowej o mocy min. 30 kW - dot. roboty budowlanej zakończonej i potwierdzonej protokołem odbioru. - osobą posiadającą kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2016, poz. 65 ze zm.). UWAGA 1. Zamawiający dopuszcza, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia osobę/osoby, które będą posiadały uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w kilku specjalnościach. W tej sytuacji niezbędne jest, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia osobę/osoby, która/które łącznie będzie/będą posiadały kwalifikacje oraz uprawnienia budowlane we wszystkich specjalnościach, o których mowa powyżej. Nie wymaga się także odrębnych osób, dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia, w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część. UWAGA 2: W przypadku składania oferty na dwie lub trzy części wykonawca musi wykazać się spełnieniem warunku w zakresie zdolności technicznej (w zakresie posiadania doświadczenia) bez konieczności sumowania ilości i wartości robót dla poszczególnych części, tj.: wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 (siedmiu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane), które swoim zakresem obejmowały budowę lub/i przebudowę sieci cieplnej preizolowanej o średnicy min. Dn 100 i długości min. 200 m każda. Oczywistym jest to, że dla części 3 przedmiotu zamówienia należy wykazać się również doświadczeniem w zakresie realizacji węzłów cieplnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
10.2. Kompletna oferta musi zawierać: a) wypełniony formularz oferty – według załącznika 1 do SIWZ, b) oświadczenie wstępne – według załącznika 2 do SIWZ, z tym że w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wstępne składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, należy przedłożyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, d) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. e) Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji finansowej innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: a) część 1: 20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), b) część 2: 50 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), c) część 3: 20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), Uwaga: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, wykonawca winien wnieść wadium w wysokości stanowiącej sumę kwot wskazanych dla wybranych części. 2. Wadium winno zostać wniesione przed terminem składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i muszą zawierać co najmniej: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (zamawiającego), poręczyciela/gwaranta oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją, c) kwotę wadium, d) termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, e) zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w sytuacji, gdy: wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, lub w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, wadium może zostać wniesione przez Pełnomocnika (jednego z wykonawców) występującego w imieniu wszystkich wykonawców, pod warunkiem, że został on do tego upoważniony. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego nr 31 1050 1070 1000 0024 3840 7088 W tytule przelewu należy wpisać: Wadium – Przebudowa sieci cieplnych w Cieszynie wraz z budową przyłączy i węzłów ciepłowniczych celem likwidacji węzłów grupowych - część 1 lub/i część 2 lub/i część 3. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę. 7. Wadium w innych dopuszczonych formach (oryginały dokumentów) należy wnieść (zdeponować) w Energetyce Cieszyńskiej, ul. Mostowa 2, 43-400 Cieszyn, sekretariat (pokój nr 101) od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 14:00, a do oferty należy dołączyć poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię. 8. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które znajduje się na rachunku zamawiającego w dniu i godzinie składania ofert. 9. Wadium w formie nie pieniężnej zamawiający uzna za skutecznie wniesione – jeżeli przedmiotowy dokument znajdzie się u zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpo­wiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o któ­rych mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w ter­minie określonym przez zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 60,00
Gwarancja cz. 1 i cz. 2 40,00
Gwarancja sieci cz. 3 30,00
Gwarancja węzły cz. 3 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie, jaki określony jest w art. 144 ustawy Pzp. Ponadto, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiający określa/przewiduje co najmniej następujący zakres zmian: 1. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót w przypadku okoliczności za które wykonawca w żaden sposób nie odpowiada: a) wstrzymania realizacji robót z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, b) działania siły wyższej oraz zdarzeń losowych, c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót, d) odmienna od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów, 1.1. Okoliczności powodujące konieczność wstrzymania robót wykonawca winien zgłaszać zamawiającemu oraz inspektorowi nadzoru. 1.2. Termin realizacji umowy może zostać wydłużony wyłącznie o termin opóźnień, potwierdzony stosownymi protokołami zatwierdzonymi przez inspektora nadzoru. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy: a) w przypadku ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót zamawiający zastrzega sobie prawo korekty wysokości wynagrodzenia, zgodnie z danymi wynikającymi z kosztorysu ofertowego, b) w przypadku zaistnienia sytuacji powodującej wprowadzenie w trakcie realizacji zamówienia robót lub materiałów zamiennych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej – zamienne zakresy robót lub materiałów zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez zamawiającego protokole koniecz­ności, a ich wartość zostanie określona w oparciu o sporządzony przez wykonawcę kosztorys. Wykonawca do sporządzenia kosztorysu przyjmie identyczne czynniki cenotwórcze, jakie określił w kosz­torysie ofertowym. Wycena powyższa zastąpi wycenę danej pozycji określonej w kosztorysie ofertowym, c) ustawowe zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). 3. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, b) zmiana osób pełniących samodzielne funkcje techniczne na budowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-14, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej zabezpieczeniem, w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie dla danej części. Zabezpieczenie musi obejmować zarówno okres realizacji zamówienia, jak i okres rękojmi. Nie dopuszcza się złożenia zabezpieczenia tylko na okres realizacji zamówienia, a po dokonaniu odbioru końcowego wniesienia 30% jego kwoty. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy, do dostarczenia: a) dokumentów potwierdzających upoważnienie do podpisania umowy, b) numeru konta bankowego, na który dokonywane będą płatności, c) dokumentów potwierdzających, że osoby wskazane do realizacji zamówienia, posiadają wymagane kwalifikacje, d) danych i dokumentów osoby kierownika robót, posiadającej kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi w jednej ze specjalności, o których mowa w pkt III.1.3) ogłoszenia (dotyczy części 1 zamówienia) e) kosztorysów ofertowych odrębnie dla części 1, części 2 i części 3 zamówienia zgodnie z poniższymi wytycznymi: Wykonawca winien przed zawarciem umowy przedłożyć kosztorysy ofertowe dla poszczególnych części w wersji uproszczonej, polegającej na obliczeniu wartości robót jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i ich cen jednostkowych bez podatku od towarów i usług, według wzoru: Wk = ΣL x Cj, gdzie: Wk - wartość kosztorysowa robót; L - liczba jednostek sprzedmiarowanych robót; Cj - cena jednostkowa roboty. Przedłożone kosztorysy ofertowe na poszczególne części winny w swej treści posiadać podział na kwoty odpowiadające następującym zakresom robót: Część 1: - kwota odpowiadająca zakresowi zadania 1, - kwota odpowiadająca zakresowi zadania 2 etap I, - kwota odpowiadająca zakresowi zadania 2 etap II Część 2: - kwota odpowiadająca zakresowi zadania 3 etap I, - kwota odpowiadająca zakresowi zadania 3 etap II, Część 3: - kwota odpowiadająca zakresowi zadania 4 - kwota odpowiadająca zakresowi zadania 5 UWAGA: W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego, iż w przedłożonych kosztorysach ofertowych kwoty przyjęte przez wykonawcę za powyższe zakresy robót znacząco odbiegają od kwot wynikających z kosztorysów inwestorskich, może odmówić ich przyjęcia i żądać ponownego wyliczenia kwot adekwatnych do zakresu robót dla poszczególnych zadań i etapów.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Przebudowa sieci cieplnej magistrali Południe Śródmieście I w rejonie ul. Chrobrego i Górny Rynek w Cieszynie“ oraz „Przebudowa sieci cieplnej magistrali Południe Śródmieście II w rejonie od ul. Korfantego do ul. Chrobrego w Cieszynie“ (zadanie 1 + zadanie 2)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na: - zadanie 1: przebudowie sieci cieplnej magistrali Południe Śródmieście I w rejonie ul. Chrobrego i Górny Rynek w Cieszynie w zakresie średnic 2xDN 32 do 2xDN 150 i łącznej długości ok. 540 m; - zadanie 2: przebudowie sieci cieplnej magistrali Południe Śródmieście II w rejonie od ul. Korfantego do ul. Chrobrego w Cieszynie w zakresie średnic 2xDN 25 do 2xDN 200 i łącznej długości ok. 980 m, w tym etap I polegający na przebudowie sieci cieplnej o długości ok. 372 m oraz etap II polegający na przebudowie sieci cieplnej o długości ok. 608 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232140-5, 45111200-0, 45232142-9, 45233142-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Terminy wykonania zamówienia: CZĘŚĆ 1 (zadanie 1): do dnia 15.11.2019 r. przy czym: zakończenie robót w zakresie umożliwiającym przeprowadzenie uruchomienia i rozpoczęcia ruchu próbnego wszystkich odcinków sieci cieplnych wykonywanych w ramach zadania winno nastąpić w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.09.2019 r., CZĘŚĆ 1 (zadanie 2 etap I): do dnia 10.12.2019 r. przy czym: zakończenie robót w zakresie umożliwiającym przeprowadzenie uruchomienia i rozpoczęcia ruchu próbnego wszystkich odcinków sieci cieplnych wykonywanych w ramach zadania winno nastąpić w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.09.2019 r., CZĘŚĆ 1 (zadanie 2 etap II): do dnia 15.11.2020 r. przy czym: zakończenie robót w zakresie umożliwiającym przeprowadzenie uruchomienia i rozpoczęcia ruchu próbnego wszystkich odcinków sieci cieplnych wykonywanych w ramach zadania winno nastąpić w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.08.2020 r.


Część nr: 2 Nazwa: „Przebudowa sieci cieplnej osiedla Podgórze w Cieszynie“ (zadanie 3)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na: - zadanie 3: przebudowie sieci cieplnej osiedla Podgórze w Cieszynie w zakresie średnic od 2 x DN32 do 2 x DN250 i łącznej długości ok. 4120 m, w tym etap I polegający na przebudowie sieci cieplnej o długości ok. 1110 m oraz etap II polegający na przebudowie sieci cieplnej o długości ok. 3010 m,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232140-5, 45111200-0, 45232142-9, 45233142-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Terminy wykonania zamówienia: CZĘŚĆ 2 (zadanie 3 etap I): do dnia 30.11.2019 r. przy czym: zakończenie robót w zakresie umożliwiającym przeprowadzenie uruchomienia i rozpoczęcia ruchu próbnego wszystkich odcinków sieci cieplnych wykonywanych w ramach zadania winno nastąpić w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.08.2019 r., CZĘŚĆ 2 (zadanie 3 etap II): do dnia 10.12.2020 r. przy czym: zakończenie robót w zakresie umożliwiającym przeprowadzenie uruchomienia i rozpoczęcia ruchu próbnego wszystkich odcinków sieci cieplnych wykonywanych w ramach zadania winno nastąpić w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.08.2020 r.,


Część nr: 3 Nazwa: „Przebudowa sieci cieplnej magistrali Wschód na odcinku od ul. Hażlaskiej do budynków przy ul. Moniuszki w Cieszynie“ oraz „Budowa indywidualnych węzłów cieplnych w budynkach osiedla Liburnia w Cieszynie IV etap“ (zadanie 4 + zadanie 5)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na: - zadanie 4: przebudowie sieci cieplnej magistrali Wschód na odcinku od ul. Hażlaskiej do budynków przy ul. Moniuszki w Cieszynie w zakresie średnic od 2 x DN 40 do 2 x DN 250 i łącznej długości ok. 930 m, - zadanie 5: budowie indywidualnych węzłów cieplnych w budynkach osiedla Liburnia w Cieszynie IV etap tj.: budowie dwufunkcyjnych węzłów cieplnych centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynkach przy ul. Moniuszki 14, 16, 18, 22, 24 i 26.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232140-5, 45111200-0, 45232142-9, 45233142-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Gwarancja sieci cieplne 30,00
Gwarancja węzły cieplne 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Terminy wykonania zamówienia: CZĘŚĆ 3 (zadanie 4): do dnia 30.11.2019 r. przy czym: zakończenie robót w zakresie umożliwiającym przeprowadzenie uruchomienia i rozpoczęcia ruchu próbnego wszystkich odcinków sieci cieplnych wykonywanych w ramach zadania winno nastąpić w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.08.2019 r., CZĘŚĆ 3 (zadanie 5): do dnia 15.11.2019 r. przy czym: zakończenie robót w zakresie umożliwiającym przeprowadzenie uruchomienia i rozpoczęcia ruchu próbnego wszystkich węzłów cieplnych wykonywanych w ramach zadania winno nastąpić w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.09.2019 r.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI