„Przebudowa segmentu D w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa segmentu D w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie przy ul. 11 Listopada 3 oraz przebudowa części budynku warsztatowego nr 2 Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie przy ul. Ignacego Krasickiego 17 na pracownie do praktycznej nauki zawodu wraz z przystosowaniem części obiektów dla potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagłębiowska Liga Zawodowców - III etap – modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBędzin
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Będziński
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-17
  • Numer ogłoszenia551457-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 551457-N-2020 z dnia 2020-06-17 r.

Powiat Będziński: „Przebudowa segmentu D w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie przy ul. 11 Listopada 3 oraz przebudowa części budynku warsztatowego nr 2 Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie przy ul. Ignacego Krasickiego 17 na pracownie do praktycznej nauki zawodu wraz z przystosowaniem części obiektów dla potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagłębiowska Liga Zawodowców - III etap – modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie inwestycyjne będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020; Działanie 12.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego, poddziałnie: 12.2.1. Infrastruktura kształcenia zawodowego - Zintegrowane Inwestycje Terytorialne.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Będziński, krajowy numer identyfikacyjny 27625494000000, ul. ul. Sączewskiego  6 , 42-500  Będzin, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 368 07 00, e-mail powiat@powiat.bedzin.pl, faks 32 267 79 33.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.powiat.bedzin.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę można złożyć osobiście w Urzędzie, przesłać pocztą lub kurierem.
Adres:
Starostwo Powiatowe, 42 – 500 Będzin, ul. Ignacego Krasickiego 17.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przebudowa segmentu D w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie przy ul. 11 Listopada 3 oraz przebudowa części budynku warsztatowego nr 2 Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie przy ul. Ignacego Krasickiego 17 na pracownie do praktycznej nauki zawodu wraz z przystosowaniem części obiektów dla potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagłębiowska Liga Zawodowców - III etap – modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie”.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: „Przebudowa segmentu D w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie przy ul. 11 Listopada 3 oraz przebudowa części budynku warsztatowego nr 2 Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie przy ul. Ignacego Krasickiego 17 na pracownie do praktycznej nauki zawodu wraz z przystosowaniem części obiektów dla potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagłębiowska Liga Zawodowców - III etap – modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie”.Obiekt: budynek Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie przy ul. 11 Listopada 3Zakres prac obejmuje, w szczególności:-rozbiórkę części stropu (od piwnicy do II piętra) i budowę żelbetowego szybu dla projektowanej windy osobowej wraz z płytą żelbetową podszybia (piwnica),-przebudowę sal dydaktycznych (5 pracowni kształcenia zawodowego – trzech informatycznych, fototechnicznej i obsługi konsumenta wraz z zapleczami), na którą składa się m.in.: wyburzenie ścian wewnętrznych, demontaż istniejącej posadzki, stolarki wewnętrznej i budowę nowych ścianek działowych i montaż nowej stolarki wewnętrznej, wykonanie nowej posadzki, nadproży, gniazd elektrycznych i przyściennych blatów (sale komputerowe),-prace remontowe, które obejmować będą wymianę podłóg, malowanie ścian i sufitów, wykonanie instalacji elektrycznej, wodnej i kanalizacyjnej (pracownia obsługi konsumentów), klimatyzacyjnej (pomieszczenia serwerowni), - wykonanie prac odtworzeniowych min. na korytarzach i klatce schodowej zlokalizowanych przy remontowanych pracowniach i windzie. Biorąc pod uwagę szeroki zakres prac związanych z adaptacją całego skrzydła na pracownie, wykonaniem niezbędnych instalacji elektrycznych i teletechnicznych doprowadzonych do pracowni konieczne będzie wykonanie prac odtworzeniowych na korytarzach wszystkich kondygnacji i w klatce schodowej polegających m.in. na: wykonaniu prac tynkarskich, wykończeniu ścian, malowaniu ścian, naprawie uszkodzonych nawierzchni,- wykonanie instalacji elektrycznej wysokoprądowej i niskoprądowej, wykonanie internetowej sieci wewnętrznej (za wyjątkiem instalacji elektrycznej w pionie sanitarnym),- w całym segmencie D budynku likwidacje barier architektonicznych na drogach komunikacji poziomej i pionowej na którą składać się będzie m.in.: wykonanie windy wewnętrznej, budowa podjazdu do budynku dla wózków inwalidzkich, wykonanie fragmentów chodnika stanowiących dojście do budynku dla osób niepełnosprawnych, wymiana stolarki drzwiowej wraz z ościeżami o odpowiednich wymiarach, montaż posadzek antypoślizgowych (wykładzina homogeniczna), oznaczenie ciągów komunikacyjnych i remontowanych pomieszczeń za pomocą piktogramów,- zakup i montaż wyposażenia w pracowniach trwale związanego z podłożem np. szafy typu komandor, blaty przyścienne, rolety okienne montowane do ściany, zabudowa meblowa aneksu kuchennego wraz ze zlewozmywakiem dwukomorowym (pracownia obsługi konsumenta), naścienne tabliczki informacyjne, kraty zewnętrzne antywłamaniowe,- wykonanie okładzin ściennych na fragmentach ścian w pracowniach, wykonanej z folii dedykowanej do oklejania ścian powleczonej laminatem, samoprzylepnej (fototapeta), o powierzchni nie mniejszej niż 15 m2 w każdej pracowni (zastosowanie wzoru okładziny po wcześniejszym uzgodnieniu z zamawiającym), - szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary. Cześć robót budowlanych w zakresie wykonania modernizacji pionu sanitarnego w segmencie D (toalety zlokalizowane na I, II i III kondygnacji segmentu D) zostały wyłączone z zakresu przedmiotowego projektu, za wyjątkiem podłączenia fragmentu instalacji wodnej i kanalizacyjnej do aneksu kuchennego w pracowni obsługi konsumenta (pomieszczenie nr P.248). Przedmiot zamówienia nie obejmuje również zakupu biurek dla nauczycieli (wyposażenie ruchome). Pozostała część robót opisana w dokumentacji technicznej zgodna jest z zakresem niniejszej inwestycji.Opis szaf: szafa do zabudowy w systemie KOMANDOR lub innym równoważnym o co najmniej takiej samej funkcjonalności lub wyższej o wymiarach zgodnych z dokumentacją projektową. Minimalny zakres parametrów: materiał płyta laminowana o grubości min. 18 mm, (do wyboru z min. 10 wzorów), wykonanie bocznych ścianek. Rodzaj drzwi: przesuwne zamykane na klucz. Środek szafy (wypełnienie): 6 szuflad o szerokości min. 50 cm z pełnym wysuwem z zamontowanym hamulcem zapewniającym cichy domyk, pozostałą część szafy stanowią półki min. 7 półek poziomych z przegrodami w różnych wymiarach z możliwością regulacji. Dokładny pomiar wnęki pod zabudowę na miejscu przed montażem.Opis wykładziny: należy zastosować wykładzinę podłogową homogeniczną, winylową, zgrzewaną, w jasnej tonacji np. kolor szary z pojedynczymi wzorami (do uzgodnienia z zamawiającym), niewymagającą woskowania ani pastowania przez całe życie produktu.Minimalny zakres parametrów:1) Odporność na ścieranie: klasa T2) Klasyfikacja użytkowa: klasa 34/433) Typ wykładziny wg ISO 10581: Typ I 4) Waga: max. 3010 g/m2 5) Grubość 2 mm6) Wykładzina z warstwą zabezpieczającą przed zabrudzeniem i zarysowaniem (zabezpieczenie na bazie poliuretanu) 7) Całkowita emisja LZO/TVOC ≤ 0,01 mg/m3 po 28 dniach 8) Właściwości elektrostatyczne wg EN 1815: <2 kV9) Właściwości antypoślizgowe wg DIN 51130: R9, EN 13893: ≥ 0,3010) Dobra odporność chemiczna11) Klasa palności EN 13501-1: Bfl s112) Zastosować listwy maskujące przejścia między różnymi warstwami wykończeniowymi posadzek wykonane ze stali nierdzewnej, szerokość 14 mm.13) Na cokoły przy wykończeniu PCV stosować listwy wyobleniowe zapewniające odpowiedni promień wywinięcia wykładziny na ściany (wywinięcie minimum 10 cm od górnego poziomu posadzki. 14) Pozostałe wymagania zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarami.Wykonana wykładzina ma posiadać właściwości antypoślizgowe i antystatyczne, odporność na zarysowania, uszkodzenia mechaniczne, ułatwiające utrzymanie czystości. Do zastosowania w obiektach edukacyjnych, przeznaczonych na stały pobyt ludzi. Opis zabudowy (aneks kuchenny w pomieszczeniu nr 248)Szafka zlewozmywakowa pod zlewozmywak dwukomorowy z frontemSzafka dolna z frontem (wewnątrz pułki) 80 cmSzafka dolna z czterema szufladami 60 cmSzafka dolna z frontem (wewnątrz półki) 40 cmSzafka wisząca z frontem nad zlewozmywak 80 cmSzafka wisząca z frontem (wewnątrz półki) – 40 cm Szafka wisząca z frontem (wewnątrz półki) 80 cm Szafka wisząca z frontem (wewnątrz półki) – 60 cm Szafka wisząca z frontem (wewnątrz półki) – 40 cm Korpusy mebli – płyta wiórowa me laminowanaFronty mebli – płyta mdf oklejana lub lakierowana (do wyboru min 10 kolorów jasnych frontów)Ścianki tylne – płyta HDF 3 mm Blaty – płyta wiórowa laminowana min grubość 28 mm Szerokość blatu – 60 cm, długość blatu zgodnie z wymienionymi szafkami, wykończenie listwą przyblatową.Zlewozmywak z blachy nierdzewnej (gatunek I) dwukomorowy z ociekaczem, z otworem na baterię, z przelewem, wpuszczanego w blat na szafce wraz z syfonem – Z1 (syfon zlewozmywakowy podwójny z tworzywa sztucznego 50 mm. Bateria zlewozmywakowa, stojąca z pochwytem – Z1, mosiężna chromowana fi 15 mm.Obrzeża mebli wykonane z trwałego materiału ABS (zwiększona odporność na ścieranie i wilgoć).Drzwiczki i szuflady posiadają funkcję samodomykania. Uchwyty do szafek. Regulowane zawiasy. Pozostałe wymagania zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarami.Wnęka kuchenna do zabudowy meblami (szafki dolne i górne) – szerokość wnęki 297 cm (+/- 10 cm). Wykonawca może zaproponować inne wymiary szafek, po uzgodnieniu z Zamawiającym.a) Przebudowa części budynku warsztatowego nr 2 Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie przy ul. Ignacego Krasickiego 17 w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagłębiowska Liga Zawodowców - III etap – modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie”.Obiekt: budynek warsztatów nr 2 Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie przy ul. Ignacego Krasickiego 17Zakres prac obejmuje, w szczególności:- prace rozbiórkowe, budowlane, remontowe,- wykonanie ścian działowych i nowych otworów drzwiowych wraz z osadzeniem drzwi, - w remontowanym budynku likwidacje barier architektonicznych m.in.: wymiana stolarki drzwiowej wraz z ościeżami o odpowiednich wymiarach, montaż posadzek antypoślizgowych, dostosowanie łazienek, oznaczenie ciągów komunikacyjnych i remontowanych pomieszczeń za pomocą piktogramów, montaż naściennych tabliczek informacyjnych,- zakup i montaż wyposażenia w pracowniach trwale związanego z podłożem np. blaty przyścienne,- wykonanie żelbetowego fundamentu pod frezarkę CNC,- wykonanie posadzki przemysłowej,- wykonanie instalacji elektrycznej niskoprądowej i wysokoprądowej, wodnej i kanalizacyjnej (zespół sanitarny), wentylacyjnej, - przebudowę instalacji centralnego ogrzewania, - ogólny remont pracowni oraz pomieszczeń towarzyszących,- wykonanie prac odtworzeniowych w korytarzu prowadzącym do pracowni (wykonaniu prac tynkarskich, wykończeniu ścian, malowaniu ścian, naprawie uszkodzonych nawierzchni),- montaż blatów pod komputery montowanych na stałe do ściany na wysokości umożliwiającej dostęp do komputerów dla osoby na wózku inwalidzkim, - szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa umowa oraz Załącznik Nr 5 tj. dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary.

II.5) Główny kod CPV: 45111100-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45262500-6
45430000-0
45330000-9
45310000-3
45421153-1
45331000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  4   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
4

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o minimalnej wartości brutto 800 000,00 zł.Uwaga! Mając na uwadze art. 23 ust. 5 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, warunek o którym wyżej mowa powyżej w pkt. 3.1.1. musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca - brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia.W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.- Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:a) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacjii urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,c) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacjii urządzeń instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowychi kanalizacyjnych.Uwaga: Kierownik budowy oraz kierownik robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2019 1186 ) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,oraz być zrzeszonymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 1117),lub spełniać warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) tj. osobą której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”). Uwaga: Zamawiający dopuszcza łączenie w/w specjalności, jeżeli którakolwiek z uprawnionych osób będzie posiadała więcej niż jedną z wymaganych przez Zamawiającego specjalności.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone;Uwaga: Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty- Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.- Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. - Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej – składane w postaci papierowej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 PLN1.1. Wadium może być wniesione w:- pieniądzu,- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019, poz. 299).1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 03.07.2020r. o godzinie 12:00.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 59 8438 0001 0020 0656 2000 0120 - Bank Spółdzielczy w BędzinieWadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w następujący sposób:2.1.1. W postaci papierowej - w formie pisemnej w oryginale. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów).3. Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę.4. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, tj. działania lub zaniechania Wykonawcy, rozumianego jako wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa 60,00
okres udzielonej gwarancji na przedmiot umowy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-03, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbudowę lokalu gastronomicznego - Jankowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbudowę lokalu gastronomicznego o salę weselną wraz z pokojami noclegowymi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI